Voi katsoa vaikka: https://f1ingenerale.com/f1-sfida-di-si ... -mercedes/
Omaan silmä kiinnittää huomiota esimerkiksi kohtaan ~4400..4900 ylin kuvaaj, eli moottorin kierrokset. Molemmilla lähtönopeus kokolailla sama. Hamiltoni vaan vetää suoran loppupäässä eroa ja silti jarruttaa myöhemmin, tosin myös pidempään. Seuraavan mutkan H ajaa pykälää isommalla vaihteella ja veto päällä samalla jarruttaen, kun Bottas tulee pienemmällä pykälällä ja moottorijarrulla. Yllättävän isoja eroja kuskien välillä.
Fefeen jos vertaa, niin yksi iso ero on ainakin kohdassa ~3600. Bottas tulee tuon mutkan täydellä vedolla, Hamilton keventää ihan aavistuksen vaan ei jarruta. Olisiko aeroissa eroa. Vettel sen sijaan käy reilusti jarrulla ja Leclerccikin keventää reiluhkosti. Jos katsoo pitkän suoran loppupäätä, eli jossain tuolla 4900 kohdilla, niin V, L, ja B rpm kuvaaja kääntyy vaakaan, eli kiihtyminen loppuu. Sen sijaan H:n kierrokset jatkaa kiipeämistä loppuun asti. Jos ohitella pitää, niin kyllähän tuo aika iso etu on. Pystyisikö H ajamaan pienemmällä downforcella ja siten dominoimaan suorilla

Metkaa myös katsoa jarrukuvaajia. H on ainoa joka jarruttaa kerran ja kovaa. Muut pumppailevat ja V eniten.