Alfissimo kirjoitti:Ovat kuulemma tehtaalta saaneet nipun autoja juurikin jonkun päästöteknisen syyn vuoksi.
Eli täsmälleen sama kuvio kuin Bravon kanssa pari vuotta sitten. Tuodaan syksyllä maahan autoja, jotka eivät täytä vuodenvaihteessa kiristyviä päästönormeja -> autoja myydään roimilla alennuksilla ja hätäratkaisuna loput jopa rekisteröidään, jolloin ne voitiin myydä "käytettyinä", vaikka mittarissa saattoi olla 2 km.
On niillä kova pää / ovat hitaita oppimaan, miten Italialaisten kanssa käydään kauppaa. Taisi taas kerran tulla tehtaalta vieno tiedustelu, että meinaatteko tilata sovitun määrän autoja...
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.
Carlo Coppa kirjoitti:Uusimmassa TM:n autohinnastossa on hinnoiteltuna kuusi erilaista versiota 159:stä. Onkohan niitä oikeasti olemassa? Ei sillä että olisin ostamassa mutta jokuhan täällä tiesi että noita ei ole enää valmistettu pariin vuoteen.
Kyllä Autokeskus Airportissa oli mun mielestä muutama "ajamaton" 159.
TommiS kirjoitti:Takaisin Alfakantaan. AK:n dumppausmyynnistä ajamaton 2012-mallinen Mito Multiair 135 viiden tonnin alennuksella.
Onnea löydöstänne!
Itse meinasin nielaista muuten laadukkaan aamukahvini väärään kurkkuun nähdessäni pari viikkoa sitten ko. halvennuksen hinnat muutamasta 135-Mitosta. Meni hetki, ennen kuin tajusin, että kyse on jostain erikoiserästä.
Sinänsä kiinnostaisi käydä kokeilemassa, miltä 2012 vuosimalla tuntuu ajaa verrattuna omaani. Ymmärtääkseni vuoden 2011 syksystä lähtien Miton ohjaustehostin on vaihdettu samaan, joka Giuliettassa on, ja etupään iskunvaimennukseen on tehty myös muutoksia.
^ehkäpä on toivoi autojen suhteen, jos huhut is tai il sivuilla ferrarin koneista pitävät paikkansa. Musta on tullut vagisti ja fordisti ilmeisesti, koska alfat ja italot ei kiinnosta yhtään tällä hetkellä.
Tämä ei oikeastaan ole minun viimeisin hankinta, mutta tänään käytiin hakemassa kaverille Ex. Eero ja Ex. MacKaiwer -164 Super!! Carbonfiber- nimimerkki valoittanee halutessaan tarinaansa enemmän, mutta auto meni todella hyviin käsiin Itse tuli ajeltua kanssa hieman tuolla Superilla tänään, toivon olevani seuraava omistaja.....
Kappas, onnea Carbonfiberille hankinnasta. Hieno auto kaikin puolin. Vaimo haikailee edelleenkin tuon perään...
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
Bensaletkua ja rosteriklemmarit 155:een. Olisi ehkä kannattanut kysyä klemmarien hinta (~2€/kpl) ennen kuin tilaa niitä pussillisen ettei vaan lopu kesken. No käyvät toki muihinkin projekteihin, joten eivät mene hukkaan.
Eero kirjoitti:Keltakupuiset Jahn H4-polttimot Alfaan.
Ai minä kun olen kuvitellut, että siinä lukee John.
No anyways, ite ostin moiset ensiksi entiseen 127:aan joskus reilu 10v sitten ja vähän sen jälkeen tuohon 75:een.
Mistä löysit, kun ei ole sattunut omaan silmään moneen vuoteen?
Eero kirjoitti:Keltakupuiset Jahn H4-polttimot Alfaan.
Ai minä kun olen kuvitellut, että siinä lukee John.
No anyways, ite ostin moiset ensiksi entiseen 127:aan joskus reilu 10v sitten ja vähän sen jälkeen tuohon 75:een.
Mistä löysit, kun ei ole sattunut omaan silmään moneen vuoteen?
Omat kävin ostamassa Rajamäen autotarvikkeesta. Näitä ei ihan joka harakiristä löydy, mutta tuolta ainakin saa 7,9€/kpl ja heillä on myös verkkokauppa.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
Viimeisin hankinta öljynvaihtopumppu, jolla saa toivottavasti täytettyä Busson laatikon. Tuli hommattua myös sisäilmansuodatin Bussoon ja TRW- ylätukivarret Sparkkiin. Heikalta tilasin Busson kytkinletkun, mutta sen saamisessa voi mennä tovi.
Pesuklubin jäsenyys paikallisesta autopesulasta. Homma toimii periaatteella 24€/kk ja saa pestä autoa vaikka yötä päivää läpi kuukauden. Samaan hintaan TI-hallin käyttö.
Tää on ihan autonpesukone. Siis pesukatu lappeenrannassa jossa monta erilaista pesukonetta. Ihan normisti toimii korttia vilauttamalla ympäri vuorokauden Ei tarvii erikseen kikkailla mitään.
Tämä ei oikeastaan ole minun viimeisin hankinta, mutta tänään käytiin hakemassa kaverille Ex. Eero ja Ex. MacKaiwer -164 Super!! Carbonfiber- nimimerkki valoittanee halutessaan tarinaansa enemmän, mutta auto meni todella hyviin käsiin Itse tuli ajeltua kanssa hieman tuolla Superilla tänään, toivon olevani seuraava omistaja.....
Kappas, onnea Carbonfiberille hankinnasta. Hieno auto kaikin puolin. Vaimo haikailee edelleenkin tuon perään...
KauGoH kirjoitti:Pesuklubin jäsenyys paikallisesta autopesulasta. Homma toimii periaatteella 24€/kk ja saa pestä autoa vaikka yötä päivää läpi kuukauden. Samaan hintaan TI-hallin käyttö.
Ei kauhean paha hinta
Tuollaiseen rinkiin voisi lyöttäytyä jos Lahdesta vastaavanlainen löytyisi
Alfasta tuli tänään ihan ikioma. Velkavankeus loppui - ainakin yhteen suuntaan - kunhan ei nyt heti autokuumetta kehitä...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Pitkään jatkuneen ja kroonisen autokuumeen helpotukseen huomasin tilanneeni bussoliini boselift 156:n Saksasta.
Mietin milloin ehtisin sellaisen hakemaan ja koska totesin, etten koskaan, niin vekotin saapuu maahan rekan kyydissä viikon - parin sisällä.
Mihinkähän sitä tuli taas sotkeuduttua..
hagger16 kirjoitti:Pitkään jatkuneen ja kroonisen autokuumeen helpotukseen huomasin tilanneeni bussoliini boselift 156:n Saksasta.
Mietin milloin ehtisin sellaisen hakemaan ja koska totesin, etten koskaan, niin vekotin saapuu maahan rekan kyydissä viikon - parin sisällä.
Mihinkähän sitä tuli taas sotkeuduttua..
^Katoppas. Saa nähdä vaikuttaako tuo verotuspäätökseen mitenkään.
Ei tuohon verot kyllä muutenkaan älyttömät ole, Suomen hintatasosta johtuen, vaikka päästöistä johtuva prosentti rankka olisikin?