Totta, taivaallisen ihana ja sen värinenkinPSS kirjoitti:Tämän mä ostaisin jos olis rahaa http://www.classicalfa.com/cars/Giuliet ... 01955.html

Valvoja: Moderators
Totta, taivaallisen ihana ja sen värinenkinPSS kirjoitti:Tämän mä ostaisin jos olis rahaa http://www.classicalfa.com/cars/Giuliet ... 01955.html
Asiallisesti rakennettu peli. Tuolla on enemmän juttua autosta: http://www.alfabb.com/bb/forums/sedan-1 ... oject.htmlOllie kirjoitti:Hieno ratagiulia myynnissä Norjassa.
Hieno on tämäkin, harvemmin näkee Rosso Amarantona.Giallo Pozzuoli kirjoitti:Tyylikkään hillitty Giulietta Sprint.
Epezin pitää ostaa toi Gasolinan mainitsema giulia niin ei ole mitään päästömittauksiakaan katstuksessaKJS kirjoitti:Tarttis keksiä jotain suljetun alueen käyttöä. Ei taida mennä päästöistä läpi.Epezi kirjoitti:Ihan kiva. Tiedossa olisi yksi alfan TS 240hp, 2litranen ja vapari, hieman tekisi mieli keksiä sille käyttötarkoitustaSatakuusnelonen kirjoitti:Viron puolelta oikeasti tehokas 156
Jep. Noudettu jo ennen puolta päivää.90 kirjoitti:hakekaapas alfa parempaan talteen..
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/alfetta/2655135
kuviasta päätellen kohtuu hyvässä kunnossa joten hintakaan ei ole paha..
_L_T_V_ kirjoitti:http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/2412901
mielipiteitä ko tuning pirssistä? en tiedä onko autoa tässä topicissa ihmetelty aiemmin, ja onko omistaja foorumilta?
Tätä tulikin ihmeteltyä Lahden Classic Car näyttelyssä, kun ei ollut missään Alfa-kirjallisuudessa ym. tullut aiemmin vastaan.MiNkO^^ kirjoitti:tuollainenkin tuntuisi olevan tarjolla
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/2666891
Aiemmin olen tuon auton nähnyt Suomessa... Mitä olette mieltä onko auto prototyyppi vai ei? (kysytään se nyt suoraan)MiNkO^^ kirjoitti:tuollainenkin tuntuisi olevan tarjolla
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/2666891
501:stä valmistetusta TI Superista tiettävästi 500 oli valkoisia ja yksi punainen. Tämä myynnissä oleva näyttää olevan Celeste. No, TI Supereita eli taida olla Suomessa yhtäkään. Hollannissa olisi yksi kohtuu hyvä myynnissä, hinta taisi olla 70 Ke:n hujakoilla.mattijus kirjoitti:Samalta myyjältä:
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulia/2650666
Ihmettelin eilen, että tarkoittaako tuo ilmoitus Giulia 1600 TI, superharvinaisuus vaiko 1600 TI Super, harvinaisuus. (wikipedian mukaan TI Super 501 kpl valmisetettu)
Saattaa olla tai sitten ei. Jotain dokumenttiä tuosta tai edes valmistenumero kyllä kannattaisi laittaa ilmoitukseen. Varmaa lienee, että ainakin keulan muodot, takaspoileri ja levennetyt pyöränkaaret eivät ole saaneet muotojaan 50-60-luvulla vaan paljon myöhemmin, ehkä kolarikorjauksen yhteydessä tai sitten muuten vaan. Erikoista on myös tehostetut levyjarrut, ratti on 105srjn Gta:sta ja ainakin venakoppa on 105srjn koneesta.unknown kirjoitti:MiNkO^^ kirjoitti:
tuollainenkin tuntuisi olevan tarjolla
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/2666891
Aiemmin olen tuon auton nähnyt Suomessa... Mitä olette mieltä onko auto prototyyppi vai ei? (kysytään se nyt suoraan)
On. Myynnissä myös ClassicCarsForSale.co.uk:ssa
Keulan muodosta olen eri mieltä, olihan bertonella jo noissa 50-luvun alun BAT-tutkielmissa aika futuristisen kulmikkaat keulanmuodot. Studebakerin keulat oli 50-luvun lopun ja 60-luvun alun tuotantomalleissa aika samanhenkisiä jne. Kori voisi tosiaan olla ollut käsin taottu tutkielma jonka muodot on eläneet prosessin edetessä ja jos se olisi -61 viimein ajettu hallista ulos niin ei se niin älyttömästi poikkea silloisesta muotoilukielestä. Omaan silmään tuossa on vähän Bizzarrinilaista otetta. Takalasi tuossa näyttäisi olevan aika lähellä tuotantoon päätyneen giulietta sprintin lasia ellei ole ihan sama. Abarthilla ainakin tuntui olevan vuoteen -60 mennessä suunnilleen kaikissa malleissa vakiona hydrauliset levyjarrut joka kulmalla, tehostetuista en tiedä kuinka yleisiä olivat tuohon aikaan.Gasolina kirjoitti:Saattaa olla tai sitten ei. Jotain dokumenttiä tuosta tai edes valmistenumero kyllä kannattaisi laittaa ilmoitukseen. Varmaa lienee, että ainakin keulan muodot, takaspoileri ja levennetyt pyöränkaaret eivät ole saaneet muotojaan 50-60-luvulla vaan paljon myöhemmin, ehkä kolarikorjauksen yhteydessä tai sitten muuten vaan. Erikoista on myös tehostetut levyjarrut, ratti on 105srjn Gta:sta ja ainakin venakoppa on 105srjn koneesta.
Itse en ole autoa nähnyt ja nämä kommentit on pelkkää spekulointia kuvien perusteella.