Mutta jottei mene höpinäksi, niin laitetaan tähän muutama bongaus loma-ajalta. Joskus Pori Jazz- & humppafestivaalin alkupäivinä bongattu Cuore Gt:n ratista keski-porin kirkon vaiheilla. Lavat nousi niinkuin kuuluukin. Lisäksi samassa kylässä ko. viikon aikana bongattu yksi punainen gt, pari punaista 156:ta (toinen lintulaudalla) ja yksi valkoinen 156 joka oli madallettu tyylillä. Suurin osa näistä bongauksista tapahtui jalkamiehenä, joten en liiemmin heilutellut - heiluin kylläkin
Tänään tyksin nurkilla bongasin tyylikkään punaisen 145:n ja mustan 147:n ja rauhankadun siwan edessä parkista hopean 156:n carfin tarra takalasissa.
Eiköhän näistä joku ole foorumilainenkin.
Carlos kurvaili Nokialla vastaan joskus kahden maissa ja hetkeä ennen tuli ihan HANUn näköinen BMW vastaan, mutta en ihan ehtinyt nähdä rekkaria. Tumbe näytti olevan taas töissä kun oli 159 parkissa Cittarilla.
KJS kirjoitti:Carlos kurvaili Nokialla vastaan joskus kahden maissa ja hetkeä ennen tuli ihan HANUn näköinen BMW vastaan, mutta en ihan ehtinyt nähdä rekkaria. Tumbe näytti olevan taas töissä kun oli 159 parkissa Cittarilla.
Eilen illalla tuli Kulloontiellä Keravan kohilla vastaan härski musta 75, äänet oli kohillaan ja 4 putkea pilkotti puskurin alta, en nähny tarkemmin mitä kaikkea oli väsätty. Täältä kukaan?
hpyykola kirjoitti:Heinäkuun 17. päivänä bongattu Kuopiossa Kuopionlahden laiturin pysäköintipaikalla punainen 156. JNS-3. Alfabbs-teippaukset takaikkunassa. Paikallisia?
Tänään iltapäivällä kahden jälkeen bongattu punainen ilmeisesti 2- sarjan Spider Lohjalta, Ojamon wurthcentterin viereiseltä parkkikselta, näytti ainakin ohiajaessa komialta peliltä...
Samalla reissulla Siuntiontiellä vastaan tuli valkoinen Giulia, joten oli taas alfapitoinen reissu appiukkolaan;)
hpyykola kirjoitti:Heinäkuun 17. päivänä bongattu Kuopiossa Kuopionlahden laiturin pysäköintipaikalla punainen 156. JNS-3. Alfabbs-teippaukset takaikkunassa. Paikallisia?
Nyt vasta huomasin. Minähän se olen ollut. Ja HaBateuskin tunnistaa
Juu perjantaina ensin ajeli KJS:sä vastaan.
Hetkeä myöhemmin SP ilmestyi Alfan konepellin alle ja HANU morotettu ikkunoiden läpi.
Lauantaina oli harrastunnelma kirkon pihalla alfistien kesken
Alfaholisti kirjoitti:Portti bongattu eilen Hämeenlinnantiellä (vai onko se väylä) Lahdessa noin klo 18 aikaan, morotuksetkin vaihdettiin. On se 147 GTA vaan hieno...
Tervens vaan! Ajeltiin ilmeisesti hetken aikaa vierekkäisillä kaistoilla ja taisit kääntyä Marengin risteyksestä oikealle? Ei sinun 166:kaan pahan näköinen ollut.
KauGoH kirjoitti:jyväskylän laitamilla tuli musta 166 vastaan... tunnustaako kukaan!!!
Saattaapi olla minä, ajeltiin Jyväskylän läpi pohjoisesta etelään kahden kolmen välillä, muistan kyllä jossain niillä tienoilla nähneeni viime hetkellä vastaan tulevan punaisen spoileriperäisen 156:n.
Myöhemmin samalla reissulla ajeltiin peräkkäin punaisen 155:n kanssa Pulkkilanharjulta Vääksyyn, ja kanavarannan parkissa bongattu metallinharmaa GT.
KauGoH kirjoitti:jyväskylän laitamilla tuli musta 166 vastaan... tunnustaako kukaan!!!
Saattaapi olla minä, ajeltiin Jyväskylän läpi pohjoisesta etelään kahden kolmen välillä, muistan kyllä jossain niillä tienoilla nähneeni viime hetkellä vastaan tulevan punaisen spoileriperäisen 156:n.
Myöhemmin samalla reissulla ajeltiin peräkkäin punaisen 155:n kanssa Pulkkilanharjulta Vääksyyn, ja kanavarannan parkissa bongattu metallinharmaa GT.
hyvinkin paljon mahdollista, olin kaverilla käymässä jyväskylässä!!! hieno morotus joka tapauksessa
Tänään bongattu klo 15.45 Mänttä-Orivesi tiellä mahtava vanhemman herrasmiehen ohjaama 164 Super, joka toimi asunto vaunun veturina. Morotukset vaihdettu asianmukaisesti, itse ajoin 164:lla.
Kaikille Alfisteille tää morottelu ei näytä sopivan. Maanantaina Jyväskylän pohjoispuolella tuli vastaan musta 159 jolle nostin lapasta. Jätkä vastas nähdäkseni keskarilla, EI NÄIN.
Sen sijaan Tampere-Jyväskylä välillä tuli vanhakeulainen musta 156SW ja lapa nousi komeasti. Länärillä tuli vastaan komea met.vihreä 164, mutta hoksottimet oli mulla myöhässä. Siinä kaikki Alfat kolmen päivän Suomen rundilla. Ei meitä paljon ole.
Janne kirjoitti:Kaikille Alfisteille tää morottelu ei näytä sopivan. Maanantaina Jyväskylän pohjoispuolella tuli vastaan musta 159 jolle nostin lapasta. Jätkä vastas nähdäkseni keskarilla, EI NÄIN.
....
Ei meitä paljon ole.
Ilmeisesti yksi liikaa.
-Alfaa käytetään usein merkitsemään ensimmäistä tai merkityksellisintä.
^Toivottavasti siltä uusnousukkaalta ja merkkiuskollisuudesta/merkin harrastajakulttuurista mitään tietämättömältä runkulta kateaa nokkaKETJU!! Niin oppiipahan nöyrtymään...
Janne kirjoitti:Kaikille Alfisteille tää morottelu ei näytä sopivan. Maanantaina Jyväskylän pohjoispuolella tuli vastaan musta 159 jolle nostin lapasta. Jätkä vastas nähdäkseni keskarilla, EI NÄIN.
Siinä on kaveri päässyt kosketuksiin sisäisen audikuljettajansa
kanssa
Siinä on kaveri päässyt kosketuksiin sisäisen audikuljettajansa
kanssa
:=)
-Tazio
Hyvä juttu, täältähän oppii miten täytyy Alfoja jatkossa tervehtiä.
Tazio kirjoitti:Siinä on kaveri päässyt kosketuksiin sisäisen audikuljettajansa
kanssa
:=)
-Tazio
Tuo Audi-juttu taitaa olla jotenkin faktaa, kun yks sellaisen kuski näytti mulle sentteriä tässä hiljattain. Kiilasin ilmeisesti sen eteen...noin 50 metrin päähän Ilmeisesti se ei riitä turvaväliksi audistille...