Aamulla bongattu musta 166 parkissa Otaniemessä Kemistintiellä. Kenen lie? Puolilta päivin nostettu lapaa harmaan 166:n kanssa 3-tiellä Tampereen suuntaan ja iltapäivällä punaisen 156:n kanssa paluumatkalla Helsingin suuntaan. Olin liikenteessä vaimon kauppakassilla (harmaa 156).
Tossa vähä aikaa sitten tuli motarilla sipoon kohdalla porvooseen päin perään hopeinen 166 jtd.
Vaihdettiin morotukset ja ajojärjestys . Tuli hyvät voimasavut jtd:stä kun polkas kaasua. Joku täältä?
legza kirjoitti:MiNkO^^:n Alfa 75 Bongattu tallin pihassa. Joku kerta vois pysähtyy ihmettelee.
kyllä vain pitää paikkaansa alfani oli poikkeuksellisesti pihalla kun asennuksessa oli hummer h2
tervetuloa vain
valintarenkaalta kun pääsen niin yleensä tallille meen ropaamaan alfaa pitäs sitä etupäätä saada jotenkin laskettua alas
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Portti ajeli "kotikatua" Voortilla kun Fillarin satulasta yritin herättää huomiota aiemmin päivällä jotain 15.30...
Forumilaisista JTD ja Rocca myös bongattu ihan lähipäivinä...
ja piesulin naamakin taisi ihan paikallisen ilmasijakelun sivulla komeilla. Lykkyä huomiselle.
Keltsi kirjoitti:Sunnuntaina Helsinki-Tampere moottoritieltä noustiin Hämeenlinnan ensimmäiseltä rampilta peräkkäin punaisen 156 sedanin kanssa. Taisi olla Zenderin vanteet alla sekä takaikkunan päällä pieni lippa.
Mehän siellä oltiin mamman kanssa liikkeellä ja moroteltiin valoissa..
Lapuan tienoilla moroteltu hyvintumman facelift 166 kanssa, 15:30 aikoihin... Todella komeannäköinen auto, täälläpäin näkee ehkä kerran kahdessa vuodessa..
Alfa Milano kirjoitti:Lappeessa bongattu muutamaankin otteeseen viime viikkoina tumman met. punainen 164, ja aina on lapa noussut. Onko foorumilaisia?
Varmaankin minä. Lapa nousee aina kun vaan huomaan. Lappeenrannassa on kyllä toinenkin aivan samanvärinen 164 FL
En tiedä morjesteleeko se mutta ei ole foorumilaisia.
Petosella olen nähnyt muutaman kerran Alfan, jonka ratissa on toinen näistä Hietalan kuuluisista muusikkoveljeksistä. Ei vain taida olla foorumilaisia.
Wings of darkness jee jee jee
Tuohan on ihan positiivista siihen verrattuna, että bongasin itse oman kotikylän "rokkistarban" Tuomas Holopaisen ajavan pari vuotta sitten corollalla...
Kiisseli kirjoitti:Kitaristi, eli oliko se Sakarias. Alfa oli 156 superi väriltää vaalean metallisininen (Azzuro fantasia ?)
Yhden ainoon azzurron oman lisäksi Kuopios tiedän, on tosiaan super. Vanhempi mies ratissa ja lapailee myös...
Jos en ihan väärässä ole niin Savon 156 V6 Mikkelistä on myös Azzuro fantasia...
...kuitenkin aika harvinainen väri.
Täällä Jyväskylässä ei taida olla yhtään
Torstaina 30.10. noin klo: 15:45 Kehä 3, Länsimäen liikennevalot, harmaasta 156:sta kauniimman sukupuolen edustaja moikkasi. Oli ensimmäinen naiskuski joka moikkasi...
Minä pistän paremmaksi.
Eli torstaina morotukset siniharmaan 147:n kauniimman osapuolen kuskilta ja yhtä kauniilta apparilta tuusulassa motarin alkupäässä.
Torstaina 30.10. noin klo: 15:45 Kehä 3, Länsimäen liikennevalot, harmaasta 156:sta kauniimman sukupuolen edustaja moikkasi. Oli ensimmäinen naiskuski joka moikkasi...
^Pakko vielä korjata, vaikka meneekin lätinäksi, että kyseessä on farmari. Ei sitä olisi muuten tullut hommattua (sen lisäksi, että se oli halpa).
On se ihan kätevä, niin voi rakennustavarat ja paskaiset tuplarattaat heittää huoletta suht tilavaan ronttiin.
Kiisseli kirjoitti:Kitaristi, eli oliko se Sakarias. Alfa oli 156 superi väriltää vaalean metallisininen (Azzuro fantasia ?)
Yhden ainoon azzurron oman lisäksi Kuopios tiedän, on tosiaan super. Vanhempi mies ratissa ja lapailee myös...
Jos en ihan väärässä ole niin Savon 156 V6 Mikkelistä on myös Azzuro fantasia...
...kuitenkin aika harvinainen väri.
Täällä Jyväskylässä ei taida olla yhtään
Ja kumpi se noista kuvan sinisistä on?
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg
Bongasin itseni kauppaamassa alfettaa pois, tallilla tunkua päivän mittaan. Sitten se hieno sinertävä 164 tallin pihassa, kyllä ne azevit vaan istuu kuin nenä päässä.
Järvenpään prisman parkkihallissa oli tänään hieman ennen kuutta helppo valita parkkipaikka.
Ei aivan vierekkäin mutta lähietäisyydellä oli 166, 159 ja 147. Kaikki hopean värisiä. Oma hopean värinen 156 täydensi sopivasti mallivalikoimaa. Rouvakin kysyi että onko täällä jotkin kokoontumisajot?
166:n ainakin lienee palstalaisia?
^166 ilmoittautuu.
Lähtiessä tuli ihmeteltyä samaa keskittymää itsekin.
Pahoittelut Alfan puolesta: kiesi yltä päältä kurassa, että harvoin näkee.
Hävettää ihan.
Salojen Sele bongattu Citymarketin parkkipaikan kauimmasta ruudusta (itse käytän samaa ruutua mikäli se on vapaana). Nyt pistin Fiuden siihen viereiseen.