Auto on ylhäällä ja vika on hammastangossa, joka vuotaa öljyt ulos. Ei siis katsastuksesta aiheutunut vika. Aika uskomaton yhteensattuma, että minuutin päästä katsastuksesta auto on jo tieliikennekelvoton
Ps. Mopossa (Benelli) akku ladattu, uusi tulppa ja tuoreet bensat, joten pääsee kylille
h_lauri kirjoitti: Vaan miks kiulu vaihto nimensä aarteistajaksi?
Juu, ei vaihtanut. Tässä viitattiin toiseen käyttöhyödykkeeseen joka petti eilen. Joku ranskanpelle väkertelee tuon nimisiä sytyttymiä.
-Tazio
EDIT: jaa, nythän mä hokasin. Tuo oli tyylikäs tapa kerota, että kirjoitin St Dupont:in väärin.
Osanottoni kreivittären kesäflunssasta.
Itse käytän Zippoa juuri vastaavien tilainteiden välttämiseksi. Sen sydämmen voi vaikka Weberissä kastaa, niin saa hermon lepäämään kyytiä odotellessa.
EmmiMaria kirjoitti:Latasin toissailtana koiraani tennispallolla silmään, eilen se oli sitten vietävä sen vuoksi Univettiin Lahteen, oletuksena että määräävät silmiin tipat ja värjäävät mahdollisien haavojen vuoksi... Lekuri iski hurtan kankkuun piikit x 2 ja tropit mukaan.. Laskua kertyi omavastuu +25% 97e. Ajettiin kotiin ja kas kehveliä ei pysy koira tolpillaan, huojuu ja tärisee, soitto Univettiin jossa ilmoittivat koiran saaneen vain tulehduskipulääkettä vaikka oireet viittaavat opiaatteihin, epäilivät myös lämpöhalvausta vaikka lämmöt olivat enempi alakanttiin. Muutama puhelu koiratutuille ja kiireellä takaisin, paikan yksi omistajista katsoi koiran, antoi lisää lääkkeitä ja nesteyttivät.. lompakko köyhtyi taas toisen satasen. Lupasi selvittää mitä koira on saanut koska missään saamassani lapussa eikä heidän tiedoissa lue mitä koiralle on pistoksena annettu! Käsittämätöntä toimintaa ja niinkin nimekkäältä puljulta plus että tunnen myöskin itseni vastuulliseksi koska en osannut kyseenalaistaa lääkärin toimintaa ekalla kerralla. Kaunis aurinkoinen vapaapäivä kului siis eläinlääkärillä ja kotona oksentelevan koiran kanssa ja kaikki vain koska mulla on aivan vitun huono sihti
Ei jumalauta... Kyllähän nyt eläinlääketieteessäkin pitää kirjata kaikki hoitokertomukseen mitä siihen koiraan tykitetään ja millä määrillä, ihan samalla tavalla kun ihmisilläkin..
^sitä mä meuhkasin kans ja aluepäällikkö lupasi ottaa asian kehittämisen kohteeksi, saan rahani takaisin uusinta käynniltä ja teen maanantaina kirjallisen reklan asiasta. Aluepäällikkö myönsi puhelimessa itsekkin ettei kaikki ole sujunut ihan niinkuin pitäisi. Kyseiseen puljuun en enää vie koiraani enkä kissojani, voisin käydä siellä edelleen jos olisivat hoitaneet jälkipuinnin asiallisesti sekä myöntäneet virheensä.
EmmiMaria kirjoitti:^sitä mä meuhkasin kans ja aluepäällikkö lupasi ottaa asian kehittämisen kohteeksi, saan rahani takaisin uusinta käynniltä ja teen maanantaina kirjallisen reklan asiasta. Aluepäällikkö myönsi puhelimessa itsekkin ettei kaikki ole sujunut ihan niinkuin pitäisi. Kyseiseen puljuun en enää vie koiraani enkä kissojani, voisin käydä siellä edelleen jos olisivat hoitaneet jälkipuinnin asiallisesti sekä myöntäneet virheensä.
Nyt on sellanen fiilis että Turbo sprintin kanssa on yhteistä taivalta takana vaatimattomat 20 vuotta ja rahaa palanut, hmm.... liikaa
eli toisin sanoen sprintti voisi olla myytävänä ja iso läjä osia mukaan.....
SP kirjoitti:Nyt on sellanen fiilis että Turbo sprintin kanssa on yhteistä taivalta takana vaatimattomat 20 vuotta ja rahaa palanut, hmm.... liikaa
eli toisin sanoen sprintti voisi olla myytävänä ja iso läjä osia mukaan.....
Saatana. Viime viikolla korjautin Smart-repair:lla kolme parkkipaikkakolhua pois. Tasan viikon autoni oli lommoton, kunnes eilen joku ääliö oli kalauttanut ovellaan uuden lommon. Perkele. Vaikka aina jätän autoni parkkin perimmäiseen nurkkaan kauas muista, niin silti lähes aina joku änkeää viereen ja vielä ihan kiinni.
Tuo uusi lommo on niin pahassa paikassa, että oikaisu enää tuskin onnistuu helposti, v***u. Noh, perjantaina kuulen lisää.
Meinasin leikata nurtsin, otin bensakanisterin käteen ja se oli oudosti tyhjentynyt.
Jälleen kerran naapuruston mopoilijat on ajaneet mun leikkuribensat. Minä kun säilytän sitä kanisteria autokatoksessa.
Onko se laitonta laittaa kanisteriin pari litraa bensaa ja pari desiä sokeria?
Tästä forumille riisuttua pyöräilykeskustelua: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 17065.html
Haluavat genitaalialueillaan viestittää että yksityisautoilu pitäisi lopettaa!
- vastanneeko ryhmä keskimääräistä otantaa pääkaupunkiseudun pyöräilevistä kansalaisaktiiveista, tiedä hänestä sitten...
Vittu, porukka jaettiin yyteiden jälkeen kahteen yksikköön. Nyt mulle ei riittänyt edes vuoronpaikkaa, kiva aloittaa kuuden vuoden jälkeen uudelleen pohjalta
Löysin ruohoa leikatessa pensaan alta uuden kiven. Kone sammui, mutta lähti uudelleenvedosta käymään. Muutaman metrin päästä sammui uudestaan, eikä enää lähde käyntiin. Osuman jälkeen ajaessa tärinää oli aika julmasti ja sitten tosiaan tuli totaalinen hyytyminen. Terä on rumasti taipunut, mutta meniköhän tuossa muutakin rikki? Kannattaako noita korjailla varaosilla, vai ostaa suoraan uusi?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
miks ei jengi töissä voi hoitaa hommia loppuun ennen kuin jää lomalle. heti huomenna täytyy alkaa hoitaa pari reklamaatiota josta en tiedä oikein mistään mitään. prkl
Tomlau kirjoitti:miks ei jengi töissä voi hoitaa hommia loppuun ennen kuin jää lomalle. heti huomenna täytyy alkaa hoitaa pari reklamaatiota josta en tiedä oikein mistään mitään. prkl
Tunnistan tuskan. Itse jäin just lomalle, mutta aion käydä ens viikolla hoitamassa pari juttua loppuun, ettei tuuraajan tarvii hoitaa mun kesken jääneitä hommia.
h_laurin kanssa samoilla ajatuksilla. Kesätuurajahan on siksi, että se jatkaa duuneja siitä mihin sä jäit. Kesälomalla ei mennä töihin, koska silloin ladataan omia akkuja.
JackFry kirjoitti:h_laurin kanssa samoilla ajatuksilla. Kesätuurajahan on siksi, että se jatkaa duuneja siitä mihin sä jäit. Kesälomalla ei mennä töihin, koska silloin ladataan omia akkuja.
Joo. Lomalla lomaillaan, muutenhan se ei ole lomaa. Periaatteessahan kunkin tiimiläisen pitäisi osata hoitaa muidenkin hommia, mutta jos ja kun kuitenkin etukäteen tietää lomansa ajankohdan, pitäisi pystyä hoitamaan keskeneräiset työt loppuun. Sikäli kun tuo ei mulla onnistunut, oli tapana sopia pomon ja jätkien kanssa, miten menetellään. Tosiaankaan en lomilla koskenutkaan työkaluihin.
tottahan tuo mut se et toinen venyttelee kaikkia veemäisi hommia ettei tarttis tehä. sit on hyvä sanoo kun loma alkaa "kyl mä muuten mut nyt alkaa loma" odotan innolla huomista
Työnjohdollinen ongelma siis. Tuttu täälläkin. Mitä jos sanot pomolle, kohauttaak se olkiaan ja sanoo "sähän oot täällä koska sä haluat olla täällä", niinku mulle kävi eräässäkin paikassa.
Tuli taas karvaasti todettuu et liikenteessä pitää myöskin keskittyä... väistin eteen pysähtynytää autoa ja ahmo jysähti isoon holeen, nyt vuotaa öljyy pihalle
Taitaa kyl mennä omaan piikkiin, eipä ollu tietä enää siinä kohdas.... mä kyllä näin sen edellä ajavan auton muten jotenki rekisteröiny et se on pysähtyny eikä sillä mitään vilkkua ollu
Busson syyläri vuotaa vaikka on uusittu pari vuotta sitten. Ei jaksaisi, mut pakkohan se on uusia ja samalla soodapuhaltaa flektin runko ja alapuolinen tuki ja vetää uudet maalit. Näin se jakohihnan vaihtoon varattu aika kolminkertaistuu kun hinkataan mutteritkin ja käydään kierrepakalla ja - tapeilla jengat läpi. Vielä kun saisi maailmalta tilatut osat joskus kotiin..
www.afl-ricambi.de Tuolta tilasin. Ostin GTAn syylärin, joka on paksumpi kuin pikkubusson. Hintaa tuli rahteineen n.200€. En mistään äkkiseltään löytänyt halvemmalla. 2.5 vakiojäähyjä löytää Ebaysta reilusti alle satasella, mutta jospa tuo nyt olisi tehokkaampi. Noita ohuempia on täälläkin monelta mennyt tosi nopeasti vaihtoon. Mikä sen sitten tuhoaa? Tokko vesipumppukaan semmoista painetta saa, että alkaa pääty vuotamaan...vai saako? Tuokin on ehkä pari vuotta vanha. Tai sit asentaessa väännetty kun muutenkin oli vähän sen näköistä asennusjälkeä havaittavissa.
Tokko vesipumppukaan semmoista painetta saa, että alkaa pääty vuotamaan...vai saako?
Saa. Nimimerkillä kolmesta uudesta syyläristä päädyt irti yhdellä polkasulla. Syyläri ahistaa niin paljon että paine nousee (huomas hyvin kun runttas kierroksia niin ylävesiletku aivan kivi kova ja alavesiletku meni lyttyyn.) GTA:n paksumpi syyläri paikalleen ja nou problem.
No oho :-o ehkä sit tein oikean diagnoosin kun tilasin tuon paksumman. On niissä kuitenkin hieman eroa mitoituksessa kun vesipumppu kuitenkin on sama molemmissa koneissa. Hyvä että saa varmistuksen. Tänx