Pesin alustan Themasta ja Flaviasta, ja jälkimmäisestä myös takakontin, moottoritilan ja matkustamon, painepesurilla tietenkin. Krouvi menetelmä on mahdollinen, kun pestävänä on pelkkä akseleillaan rullaava koppa. Theman totesin tarvitsevan viiden vuoden ulkona seisonnan jälkeen yhden paikan apparin jalkatilaan (paikan kokoa ei ole vielä selvitetty) ja uuden etuapurungon. Jälkimmäinen oli kyllä heikossa kunnossa jo seitsemän vuotta sitten, joten seisonta-aika oli vain lopullinen niskalaukaus sille. Akku paikalleen ja käyntiin lähti kuin olisi eilen parkkeerattu. Viimeksi starttailtu viime syksynä, ja bensat on tankattu 2009. Mikä niissä nykybensoissa on niin heikkoa?

Kaikki muu pelaa, paitsi takaikkunat. Liekö hapettumaa, vai hiirten tuhoja.
Ikinä ei ole ilmaruuvien kanssa ollut isoja ongelmia sen jälkeen, kun opin niitä irrottamaan. Jos oikein heikolta näyttää, niin voi antaa lämpöäkin etukäteen, mutta muuten homma alkaa kunnon harjaamisella, ja moskan poiston jälkeen paljon irrotusöljyä ja naputtelua ruuvin päähän välillä. Hetken päästä sopiva lenkkiavain kiinni, kiertoa (ei vääntöä niin, että ruuvi pyrkisi taittumaan poikki) ja ehkä samalla naputtelua ruuvin päähän, niin kaikki ne on lähteneet auki. Naputtelun on joskus tarvinnut olla sen verran kovaa, että ruuvi on mennyt vaihtoon, mutta kulutusosiahan ne ovatkin. Lyöntien pitää olla tasan kohtisuoraan ruuvin päähän, muuten se tulee hakattua poikki, ja sitten ei ole kenelläkään kivaa.
Kylmäsprayn ja irrotusöljyn yhdistelmään (samassa pullossa) ihastuin ensi kokeilun jälkeen, mutta ilmaruuveihin en tätä ole vielä kokeillut, kun ei ole ollut tarpeen.