Sivu 29/137

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 10 Heinä 2014, 21:21
Kirjoittaja Pasi
Asensin kolmannen kerran hanan autotalliin.......

Ensimmäinen oli mallia 70-luku, pyöritettävillä säädöillä ilman letkuliitintä.

Seuraavan siirsin kylpyhuoneesta, jossa oli sekoitin rikki ja päästeli ensitöikseen aina pari minuuttia pelkkää kuumaa vettä.

Sitten sain isän työpaikalta käytöstä poistetun.... se kuitenkin alkoi vuotamaan parin viikon käytön jälkeen ja kahva piti puristaa puristimella kiinni että sai vuodon lakkaamaan.

Mutta nyt näyttäisi viimein löytyneen ehjä kaverin kylppäriremontin jäljiltä ... Ei ainakaan vielä vuoda :D

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 10 Heinä 2014, 21:35
Kirjoittaja Rasvis
Vedin lattiasepelit kaiken mylläämisen jälkeen uudelleen korkoon. Huomenna vähän EPS:ää lattiaan, ja kunhan tilatut Finnfoamit tulisivat niin voisi tehdä ne loputkin. Tuli vähän yllätyksenä että nosturin alle tuleva F400 ei olekaan varastokamaa.

Totesin samalla että alkoholiton Nikolai on ureaa.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 10 Heinä 2014, 22:11
Kirjoittaja Marutei
^Bavaria tölkissä on ihan kelvollista, mutta makuasioita... :-D

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 10 Heinä 2014, 22:30
Kirjoittaja -TTY-
Vaihdoin ne kirotut käsijarruvaijerit 166:een.
Ja samalla kun tuli kuitenkin pakoputki katkaistua, ...kiillotin pakoputken päät :-D
OT: Pakko ruveta katselemaan Ragazzoneja tai jotain, ääni jäi päähän soimaan kun käytin bussoa ilman takapönttöä 8)

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 10 Heinä 2014, 22:32
Kirjoittaja Isola
Thesiksen ilmastoinnin putken vaihtaminen eteni työn suunnittelun edellytysten kartoittamiseen. Suomeksi sanottuna kurkin taskulampun avulla, kuinka pahaan paikkaan putki pitää saada ujutettua ja onnistuuko temppu yläkautta. Onnistuu, kunhan irrottaa ensin ilmansuodattimen. Se taas irrotetaan alakautta. Paitsi että ei irroteta tässä tapauksessa. Edellinen korjaamo - se sama, jonka takia tuo ilmastoinnin putki nyt ylipäätään pitää vaihtaa - on kyllä irrottanut ilmansuodattimen (tai tarkemmin sanottuna siitä ahtimelle menevän imuputken) alakautta, mutta kiinnittänyt uuden letkukiristimen yläpuolelta. Tähän on tarvittu joko puolimetrinen ruuvimeisseli ja yhtä pitkät pihdit tai vaihtoehtoisesti apinan käsivarret. Siellä se letkunkiristimen ruuvin kanta joka tapauksessa möllöttää ylöspäin kapean raon pohjalla lohkon ja jäähdyttimen välissä. Ihmettelen kyllä MIKSI näin on pitänyt tehdä, kun se auto on joka tapauksessa ollut nosturilla pohjamuovit irrotettuna, ja alakautta tuo kiristin olisi mennyt paikalleen lähes sormia napsauttamalla. Tämä ähräys ehkä selittääkin sen, miksi hommaan meni työaikaa niin paljon kuin meni - ja miksi tekijä valitti hommaa todella hankalaksi.

Täytyy vissiin lopultakin väsätä pukit, niin saa etupäätä sen verran ylös, että pääsee ropaamaan tuon alakautta takaisin paikalleen. Kunhan on ensin irrottanut sen yläkautta... Sinänsä tuo ylöspäin sojottava ruuvin kanta ei ole ongelma, koska pitkiä ja taipuisia jatkovarsia löytyy. Josko tuon saisi viikonloppuna tehtyä.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 11 Heinä 2014, 09:22
Kirjoittaja Alfissimo
Eilen.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 11 Heinä 2014, 09:26
Kirjoittaja lerppu
^Selkee OT! Tarvitaanko uusi ketju aiheelle "Mitä teit eilen tallissa?" :silly:

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 11 Heinä 2014, 09:29
Kirjoittaja Alfissimo
Illalla oli vähän väsy....

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 11 Heinä 2014, 09:33
Kirjoittaja lerppu
Jännä - mikäköhän mahtoi väskättää? :roll:
Tsemppiä jaksamisiin! - mitä menee tyhjään tilaan takaisin?

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 11 Heinä 2014, 11:29
Kirjoittaja Alfissimo
Kyllä sinne samanlainen möykky olisi tarkoitus laittaa takaisin. Ehjemmillä venttiileillä tosin.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 11 Heinä 2014, 18:56
Kirjoittaja Herra Salo
Vaihdoin varuiksi Fiatiin tuoreet öljyt koneeseen vaikka edellinen omistaja oli huoltokirjan mukaan vaihtanut öljyt pari tuhatta sitten. Mutta kun oli oman firman leima juuri ennen myyntiä niin en jaksanut luottaa siihen.

Ainoa ongelma oli että edellisellä kerralla joku on ollut pahasti vihaisella päällä tai muuten vaan pistänyt kaikki apinanraivolla kiinni. Öljypohjan proppu lähti aukeamaan heti kun vääntövartta oli metrin verran.
Luontevana jatkona suodatin oli aivan yhtä lujassa kiinni. :roll: :fist:

No, ensi kerralla pitäisi sitten onnistua taas hieman helpommin.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 11 Heinä 2014, 23:56
Kirjoittaja pitkämies
Tänään tallissa: Neidillä oli jälleen( 8) ) kuukautiset ja tällä kertaa pissapoika päätti olla pesemättä tuulilasia, koska se ei ole kivaa......Sitävastoin matkustajan puolen etupyörän pesu on tosi kivaa! Tulos: Lähes koko pesunestesäiliön sisältö omalla parkkipaikalla......Ja eikun pajalle parsimaan......Löytyi haperoa kuttaperkkaa "letkua" muutama kymmenen senttiä, yksi jumiutunut takaiskuventtiili, kaksi tukossa olevaa suutinta ja puoliteholla nostava pesurin pumppu. Juu ja kädet kyynerpäitä myöten paskassa ja banaani otsassa, mutta sain kuntoon! Eikä mennyt kuin alle neljä tuntia! :lol: Tää on niin tätä.....No tulipa vaihdettua myös siistimpi sisälokari vihdoinkin samaan nurkkaan. Sopi paikalleen kuin valettu eli jotain vikaa siinä on pakko olla.. :lol:

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 12 Heinä 2014, 20:02
Kirjoittaja Brahe
Etujarrulevyt tuli vaihdettua. Todettu samalla että jarrunipat on sivan jumissa. Siel ne nyt nesteessä muhii, ennen ratapäiviä ku ois haave nesteet vaihtaa.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 12 Heinä 2014, 20:20
Kirjoittaja Polforea
Raksimme kaverin kanssa herrasmiescruiserin siihen pisteeseen, että hattu nousee ihan nostamalla ylös. Huomenna se nousee ja liki samantien päästään pudottamaan uusi paikoilleen, ehjällä tiivisteellä tietty.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 12 Heinä 2014, 21:11
Kirjoittaja Casa di Matti
Jynssäsin XM:ää, joka oli ajossa talven. Jätin sen - pahus vie - seisomaan pihalle säilytystallinsa ulkopuolelle huhtikuussa, kun otin auton pois ajosta. Auto seisoi jättiläispoppelin alla, puun, joka on kaikkein pirullisin autoharrastajalle. Keväällä se pudottelee siemeniään, jossa on sellainen liima, joka syöpyy syvälle pintaan kuin pintaan. Ja tämä on vain yksi puun haitantuottotavoista.

Olin pessyt auton liuotinpesuaineella jo aiemmin ja tänään hinkkasin em. liima-ainetta pois vahan (Korrek -kestovaha) runsaan tunnin ja sain neljäsosakattoa puhtaaksi.

Eilisiltana ja sitä edellisenä puunasin 159:n ja männäviikolla GT:n. GTV odottaa tallissa puunausvuoroaan ja Fiat Coupe koko käsittelyään. Sitä ei ole vielä pestykään vuosisiivousta varten.

Tapani on ollut vahata autot kahdesti vuodessa em. vahalla. Mites te muut? Yksi tuttavani kertoi toissapäivänä vahaavansa autonsa kerran kuukaudessa. Tuli vähän paineita...

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 12 Heinä 2014, 21:15
Kirjoittaja jkk
^jos se sun tuttu käyttää jotai marketin paskavahaa joka irtoo tuulessa? :lol:

muutaman kuukauden välein itte vahaan, syksyllä, alkukeväästä ja nyt kesällä juuri vahasin.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 12 Heinä 2014, 21:20
Kirjoittaja Casa di Matti
jkk kirjoitti:^jos se sun tuttu käyttää jotai marketin paskavahaa joka irtoo tuulessa? :lol:

muutaman kuukauden välein itte vahaan, syksyllä, alkukeväästä ja nyt kesällä juuri vahasin.
Kiitos: Helpotti vähän...

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 12 Heinä 2014, 21:26
Kirjoittaja Isola
Se poppelin liima on ihan käsittämättömän sitkeässä istuvaa kamaa. Erään tamperelaisen taloyhtiön parkkipaikalle on aikanaan istutettu poppeleita joka toiseen neljän ruudun risteyskohtaan - siis kaikkiin niihin, joissa ei tarvita lämmitystolppaa. Käytännössä siis joka ruudun päällä on poppeli, ja keväisin autot pysäköidään puoliksi ulos ruudusta. Sen puulajin olisi mieluusti voinut valita toisin... Raa'alla lasinpesunesteellä se kyllä lähtee, kun tovin jaksaa liottaa. Samalla lähtee tietysti vaha, mutta ainakaan minulla Hondan maalipinta ei ottanut itseensä.

Jottei menisi off-topiciksi, niin vaihdoin jarrunesteet. Samalla katselin tarkemmin ilmansuodattimen ja ilmastointiputken asennusta ja kas kummaa, kyllä ne mokomat pystyy vaihtamaan yläkautta! Ainakin sen jälkeen, kun yksi letkunkiristin on asennettu toisin päin kuin suunnittelija on tarkoittanut. Voipi olla, että nuo vaihtuvat huomenna.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 12 Heinä 2014, 22:37
Kirjoittaja pitkämies
Casa di Matti kirjoitti: Yksi tuttavani kertoi toissapäivänä vahaavansa autonsa kerran kuukaudessa. Tuli vähän paineita...
Itse pesen Lancian kerran viikossa, ja vahaan yleensä joka kolmannen pesun yhteydessä.....Tosin vahana Glymin "punainen" joka on äärimmäisen nopea työstettävä, mutta ei kovinkaan pitkäkestoinen(kurakeleillä tuntuu et haihtuu jo kotimatkalla...) Prestaa pitäis alkaa kokeilemaan, mutta saatavuus vähän turhan heikkoa. Juu ja sitä kuuluisaa Collinitea vois kans hankkia purnukan kun sattuis nenän eteen...

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 13 Heinä 2014, 14:48
Kirjoittaja Pasi
lerppu kirjoitti:^Selkee OT! Tarvitaanko uusi ketju aiheelle "Mitä teit eilen tallissa?" :silly:
Tarvetta olisi myös ketjulle "Mitä olisi tänään pitänyt tehdä tallissa"

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 13 Heinä 2014, 18:23
Kirjoittaja Alfissimo
Kerro toki, mitä ET tehnyt? :wink:

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 13 Heinä 2014, 19:34
Kirjoittaja sataviisviis
Totesin kallistuksen vakaajan olevan hapotuksen ja putsauksen jälkeen 2mm ohuempi toisesta päästä ja kierteet kadonnut. Oli vähän ruosteessa. Taitaa olla vaan mahdotonta löytää uutta Q4:seen, taakse on kyllä ollut nettikaupoissa tarjolla.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 13 Heinä 2014, 22:43
Kirjoittaja mutt
^Jousiterästä, tai muutakaan karkaistua ei pidä mennä hapottelemaan, kuin enintään pikaisesti. Toisin kuin karkaisemattoman kanssa, voi irrota "tervettäkin" ainesta, ja lisäksi se haurastuttaa jäljelle jäävää materiaalia reilusti.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 13 Heinä 2014, 23:05
Kirjoittaja Eero
sataviisviis kirjoitti:Totesin kallistuksen vakaajan olevan hapotuksen ja putsauksen jälkeen 2mm ohuempi toisesta päästä ja kierteet kadonnut. Oli vähän ruosteessa. Taitaa olla vaan mahdotonta löytää uutta Q4:seen, taakse on kyllä ollut nettikaupoissa tarjolla.
Malli mukaan ja Vallilan takomoon. Punkka on expertti noiden vääntämisessä.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 13 Heinä 2014, 23:56
Kirjoittaja sataviisviis
^Kiitos Eero vinkistä, katsoin nettisivuja ja sehän vaikuttaa kelpo pajalta :-D
mutt kirjoitti:^Jousiterästä, tai muutakaan karkaistua ei pidä mennä hapottelemaan, kuin enintään pikaisesti. Toisin kuin karkaisemattoman kanssa, voi irrota "tervettäkin" ainesta, ja lisäksi se haurastuttaa jäljelle jäävää materiaalia reilusti.
Joo huomasin, terveempi pää oli ihan ok. Mutta ruosteinen pää oli turhan kauan hapossa niin lähti pintaa aika reippaasti. No taas oppi jotain :wink:

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 14 Heinä 2014, 19:25
Kirjoittaja Jakke
Kävin katselemassa 166:n pohjaa ja totesin hämmästyksekseni, että on likipitäen uutta vastaavassa kunnossa. Onneks ei ole "Suomi-auto" 8)

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 15 Heinä 2014, 00:59
Kirjoittaja Polforea
Kello pirulainen kipittää, mutta saa vielä kelvata, kun en vielä nuku. Finalisoitiin kaverin kanssa herrasmieskruiserin kansijumppa. Välillä meinaa vähän vastustaa, harvoin venyy kansijumppa kolmepäiväiseksi, mutta se on kai sitä motorsporttia.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 15:36
Kirjoittaja Keltsi
Bella lähestyy, joten projektina oli vanteiden vahaus

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 15:46
Kirjoittaja lerppu
^Öh - mä vain imuroin isommat pois auton sisältä, en ees jaksanut pyyhkiä pölyjä... Saanko silti tulla Bellaan? Jos jätän MiTon vierasparkkiin?
Hienot on kyllä vanteet...

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 15:56
Kirjoittaja Eero
Keltsi kirjoitti:Bella lähestyy, joten projektina oli vanteiden vahaus
Khyl on makeet vanteet. Tuleeko nämä kuusnepaan?
Itselläni vähän saman suuntaisia puuhia. Toivottavasti renkaat ehti perjantaiksi perille, jotta saa hiukan erilaista vannetta 75:n alle.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 17:53
Kirjoittaja Aquatica
Takajarrulevyt ja palat vaihdoin. Samalla testasin ilmausproppuja; edestä molemmat aukesi heittämällä, takaa ei sitten kumpikaan eikä millään. On vielä se "ihana" 11mm kanta...
Lisäksi tasapainotin renkaat (TAAS) - oli heittoa jälleen jostain tullut, joko tasapainokone oli epätasapainoinen edellisellä kerralla tai sekoili jotain kummaa. NYT pitäisi olla kohdillaan. Toivottavasti.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 19:58
Kirjoittaja Pele
Tuli hommattua tuommoista Carbon-look -tarraa...Sitä tänään innoissani liimailin. :-D

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 20:16
Kirjoittaja Isola
^^Mikä siitä 11 mm kannasta erityisen tekee? Täällä aukesivat suht nätisti kun hetken aikaa suostutteli.
Ja mitäkö tein? Ihastelin vuotavaa ohjaustehostimen putken liitosta vaihdelaatikon vieressä apurungon päällä. Ei tartte sitten Bellaankaan ajella lauantaina.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 20:59
Kirjoittaja Aquatica
^
Tarpeeksi iso ruostuakseen, liian pieni murjottavaksi auki... :(

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 21:18
Kirjoittaja sataviisviis
Pele kirjoitti:Tuli hommattua tuommoista Carbon-look -tarraa...Sitä tänään innoissani liimailin. :-D
Eli onko minun kone nyt "Carbon look" 8)

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 21:23
Kirjoittaja Pele
sataviisviis kirjoitti:
Pele kirjoitti:Tuli hommattua tuommoista Carbon-look -tarraa...Sitä tänään innoissani liimailin. :-D
Eli onko minun kone nyt "Carbon look" 8)
Ei nyt sentään. :lol:
Näet sitten lauantaina kun Bellaan tulet..Juu, en pinnoittanut kilpurin konepeltiä. 8)

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 21:42
Kirjoittaja mutt
Pesin alustan Themasta ja Flaviasta, ja jälkimmäisestä myös takakontin, moottoritilan ja matkustamon, painepesurilla tietenkin. Krouvi menetelmä on mahdollinen, kun pestävänä on pelkkä akseleillaan rullaava koppa. Theman totesin tarvitsevan viiden vuoden ulkona seisonnan jälkeen yhden paikan apparin jalkatilaan (paikan kokoa ei ole vielä selvitetty) ja uuden etuapurungon. Jälkimmäinen oli kyllä heikossa kunnossa jo seitsemän vuotta sitten, joten seisonta-aika oli vain lopullinen niskalaukaus sille. Akku paikalleen ja käyntiin lähti kuin olisi eilen parkkeerattu. Viimeksi starttailtu viime syksynä, ja bensat on tankattu 2009. Mikä niissä nykybensoissa on niin heikkoa? :lol: Kaikki muu pelaa, paitsi takaikkunat. Liekö hapettumaa, vai hiirten tuhoja.

Ikinä ei ole ilmaruuvien kanssa ollut isoja ongelmia sen jälkeen, kun opin niitä irrottamaan. Jos oikein heikolta näyttää, niin voi antaa lämpöäkin etukäteen, mutta muuten homma alkaa kunnon harjaamisella, ja moskan poiston jälkeen paljon irrotusöljyä ja naputtelua ruuvin päähän välillä. Hetken päästä sopiva lenkkiavain kiinni, kiertoa (ei vääntöä niin, että ruuvi pyrkisi taittumaan poikki) ja ehkä samalla naputtelua ruuvin päähän, niin kaikki ne on lähteneet auki. Naputtelun on joskus tarvinnut olla sen verran kovaa, että ruuvi on mennyt vaihtoon, mutta kulutusosiahan ne ovatkin. Lyöntien pitää olla tasan kohtisuoraan ruuvin päähän, muuten se tulee hakattua poikki, ja sitten ei ole kenelläkään kivaa.

Kylmäsprayn ja irrotusöljyn yhdistelmään (samassa pullossa) ihastuin ensi kokeilun jälkeen, mutta ilmaruuveihin en tätä ole vielä kokeillut, kun ei ole ollut tarpeen.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 17 Heinä 2014, 15:20
Kirjoittaja Pele
^Vanhat ilmaruuvit (ja myös jarruputket) on aina sellaisia arvoituksia...Etenkin jos ei ole ollut hattua ruuvin päässä, eli se suolavesi ja muu tunkio on päässyt sitäkin kautta vaikuttamaan.
Itse olen melkein poikkeuksetta vanhojen ruuvien kohdalla suorittanut ensin harjalla puhdistuksen, ja sen jälkeen sulatellut huolella migillä esim. 10mm mutterin ilmaruuvin ympärille.Tulee samalla kunnon lämmitykset...
Toki muutaman vuoden vanhoja ruuveja nyt uskaltaa muutenkin aukoa,etenkin jos ne on itse joskun jo avannut, ja tunkenut kunnon mömmöt kierteisiin ja lopuksi vielä vähän ilmaruuvin ulkopuolellekin. :)

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 17 Heinä 2014, 16:30
Kirjoittaja Jakke
Ei tallissa, vaan työmaan pihalla: 166:n takalasit toimivat heikosti. Jopa niin, että jos liian alas laski, niin piti kädellä auttaa vähän, jotta moottori jaksoi työntää sen takaisin ylös. Avautuvat takalasit nyt on melko turha varuste, mutta kun kaiken pitää toimia, niin laitoin tämänkin kuntoon. Korjaus oli helppo: Silikonia vähän riepuun ja siitä liukastetta ikkunan tiivisteisiin. Muutaman kerran lasi ylös ja alas ja katso: Toimivat kuin ajatus. Käytön puutetta nähtävästi. Nyt pitäis vielä toi vänkärin puolen etulasi saada toimimaan. Ehkä löydän inspiraation vielä tällä viikolla.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 18 Heinä 2014, 10:33
Kirjoittaja Tiige
Ruuvailin semisliksit (nankang ns-2r) alle sunnuntaita varten. On muuten ihan hirveet normaalissa liikenteessä joten toiveita on että toimisivat radalla kivasti. :lol:

Sopii GT:n alle Ultraleggerat myös aika hyvin. 8)

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 18 Heinä 2014, 10:45
Kirjoittaja palkus
Ultraleggerat nyt sopii tyypillisesti aina ja kelpaa se keskiömerkkikin sellaisenaan. Ratapäivillä vähän jo turhankin yleinen vannes. 8)

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 18 Heinä 2014, 12:14
Kirjoittaja Jakke
En omassa, vaan huollon tallissa. Eli käytin kylmästöintilaitteen huollossa. Ei ihme, että ilmastointi tuntui olevan näillä helteillä hieman kovilla, oli nimittäin kylmäainetta enää 285 grammaa jäljellä. Pitäisi olla 700. Järjestelmä tyhjennettiin, testattiin vuodot ja sisään ruikattiin 700g kylmäainetta, 23g voiteluainetta ja 7g UV-valossa näkyvää merkkiainetta, jos joskus sattuu vaikka tulemaan vuoto. Koko homma 65€, joten varsin kohtuuhintaista. Sitäpaitsi muutenkin aivan loistava palvelu. Voin suositella: www.hollenautosahko.fi

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 18 Heinä 2014, 16:55
Kirjoittaja Aquatica
Pesin, puunasin ja kuivasin Alfan ulkopeltejä n. 1,5h. Aika puhdasta tuli...

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 19 Heinä 2014, 00:16
Kirjoittaja Abarth
Alfa makaa(yllättäen) tallissa, joten Sysleriin vaihtui vakaajan puslat ja koiranluut pihalla. Aika piis of kake tohon laitteeseen.
Etupään kolinat loppui ainakin toistaiseksi.

Hyvällä tuurilla Alfassakin jatkuu remontti viikonlopun aikana.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 19 Heinä 2014, 13:43
Kirjoittaja Jakke
Pesetin ja sen jälkeen itse vahasin Coupen. Samalla kävin pitkästä aikaa vähän ajelulla sillä. Rupeskin jo mietityttämään, että raaskiiko tuosta oikeasti luopuakaan, on se niin hulvattoman hauska ja nätti laite :silent:

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 19 Heinä 2014, 21:55
Kirjoittaja Rouva Salo
Kotter kirjoitti:Olohuoneen pöydän.


Kaunis! Meille kans tuollainen.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 20 Heinä 2014, 01:28
Kirjoittaja RiTo
Laitoin paloiksi varaosa 156:n moottorin. Kuutossylinteristä löytyi pientä vikaa kun oikein tarkoin tutki :lol:
Kuva
Kiertokangesta tuli sentään vielä hyvä pullonavaaja :drinking:
Kuva

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 20 Heinä 2014, 12:26
Kirjoittaja RiTo
Nyt pyörisi herkemmin kun ei ole turhia osia heilumassa mukana :wink:. Tietääkseni tämä auto ei ole ollut myynnissä käyntikuntoisena, löytyi ihan lähiseudulta.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 20 Heinä 2014, 22:01
Kirjoittaja toolman
Askartelin loisteputkivaloa pimeään talliin.

Re: Mitä teit tänään tallissa?

Lähetetty: 20 Heinä 2014, 22:04
Kirjoittaja jkk
^hieno auto ja talli! :) onko sulla talli vaihtunu?