Toiset on niin köyhiä, että pitää viikonloputkin tehdä töitä
Sitä paitsi olin jo ennen kymmentä kotona
Meinasin vetästä muuten jonkun ooppelin kanssa yhteen siinä ohitustielle kääntyessäni. Ainoa auto mikä tiellä ajoi eikä voinut vaihtaa kaistaa kun tulin kiihdytyskaistalta. Lisäsi vaan nopeutta prkl. Sitten kun ei voinut nelosta käyttää niin vitosella oli hieman nuhainen kiihtyvyys vaikka tappiin asti kolmosella vedin. Minähän en tietenkään olisi voinut hiljentää, ehei... Nohm, ehdin juuri sen eteen sitten onneksi
Roach kirjoitti:
Meinasin vetästä muuten jonkun ooppelin kanssa yhteen siinä ohitustielle kääntyessäni. Ainoa auto mikä tiellä ajoi eikä voinut vaihtaa kaistaa kun tulin kiihdytyskaistalta. Lisäsi vaan nopeutta prkl. Sitten kun ei voinut nelosta käyttää niin vitosella oli hieman nuhainen kiihtyvyys vaikka tappiin asti kolmosella vedin. Minähän en tietenkään olisi voinut hiljentää, ehei... Nohm, ehdin juuri sen eteen sitten onneksi
tämä pätkä on lainattu teoksesta: suomalainen autoilija ja joustavuus liikenteessä
Onhan se jo useampaan kertaan varmaan todettu, että Roachin sportti voittaa 2.0 TS:n milloin vain- jopa vajaavaihteisenakin... (taitaa olla palstan ainoa SW Super?)
Oli kyllä hieno miitti. Kiitos herroille vinkeistä, tuli opittua paljon uutta.
Ei ole ei. Esim. V.Janolla on täysin samanlainen kaunotar, joskin väärän värinen. Se tosin taisi olla kuukauden nuorempi kuin tuo omani, siksikö on niin vihreä?
Nikillä on kyllä pointti tuossa asiassa - hyvin harvalla on tuo mopedimalli.
Juu, ehdottomasti kaikki radalle vaan. Pakollisia osallistujia ovat ainakin AutonaAlfa, mml, Mika, EdotL, Motorhead sekä kaksi edellä kirjoittanutta sankaria. Muut turkulaiset sekä edellisissä tapaamisissa käyneet sitten puoliväkisin mukaan Voidaan harjoitella hieman noita ajolinjoja lauantaita varten.
Tuosta kuminpoltosta en niin välittäisi - Pirellit ovat jo historiaa eikä raaskisi enää kolmatta satsia laittaa alle tänä "kesänä"
Ratamaksuhan on 55 €, mutta tuohan on ainakin oman kokemuksen mukaan aika teoreettinen summa. Maksu kierroksien mukaan on ollut periaate joka kerta kun itse olen siellä käynyt (~20€)... Vai mitä Puuha tuumii?
Roach kirjoitti: Pakollisia osallistujia ovat ainakin AutonaAlfa, mml, Mika, EdotL, Motorhead sekä kaksi edellä kirjoittanutta sankaria.
Katos katos... Nyt löyty sentäs yks hirmu.
Juu, se on PAKKO nyt kaikkien osallistua. Eikä sitten mitään tyyliin: Mulle ei nyt just sovi yms.
Olis ihan kurkoo ku mentäis koko poppoo radalle pörrään. Ja onhan siellä sekin mahdollisuus että varataan koko rata itelle pariksi tunniksi. Tai sitten jokainen maksaa sen 20-30€.
No kun kerta on pakko niin yritän järkätä tuota tiistaina työn puolesta.
Seuraavaksi sitten tuo kielletty selitys
Ikävästi just oli tuo deltan ratapäivä johon sain vapaata vingutuksi vaikka on muutenkin kiireisin aika duunissa, eli ei kyllä välttämättä onnaa tuo päivä. Jos olis ollu viikonloppuna niin mitään ongelmaa ei olisi.
Katsotaan miten käy...
Tässä samaan hengenvetoon voitais katsoa joku kaikille turun vakioalfisteille sopiva ilta jolloin kokoonnutaan vaikka jonnekin sopivaan baariin olusten ääreen.. ne ketkä ei pääse baariin tulee sitten kuskeiksi
Roach kirjoitti: Pakollisia osallistujia ovat ainakin AutonaAlfa, mml, Mika, EdotL, Motorhead sekä kaksi edellä kirjoittanutta sankaria.
Eikä sitten mitään tyyliin: Mulle ei nyt just sovi yms.
Mulle ei nyt just sovi
Ku kato mulla olis töitä, ja sit kun on vielä ylitöitä. Ni eihän siinä sitten kerkee radalle, ku on noita pakollisia menojakin niin PALJON!!
Eli tuskinpa kerkeän ennen yön pimeyttä Alastarolle...
Ps. ku ei oo etes kypärää
PPs. Köyhää pompottaa pomo, ei muija
Tässä samaan hengenvetoon voitais katsoa joku kaikille turun vakioalfisteille sopiva ilta jolloin kokoonnutaan vaikka jonnekin sopivaan baariin olusten ääreen.. ne ketkä ei pääse baariin tulee sitten kuskeiksi
motorhead kirjoitti:
Joo baariin kyllä. Radalle en minäkään pääse, ei työt jousta. Olisko alustavasti viikon 40 viikonloppu hyvä baari viikonloppu?
motorhead kirjoitti:
Joo baariin kyllä. Radalle en minäkään pääse, ei työt jousta. Olisko alustavasti viikon 40 viikonloppu hyvä baari viikonloppu?
perkele kun pukkaa noi työt koko ajan edelle... nyt olis keskiviikko ja torstai vapaa.... ehtiikö joko kahvitteleen jossain päin turkusee mallia 18 - 21 esim torstai päivä?
känni nam alustava viikko 40 koskas se olis sitten vois hyvin kokeilla..
ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa.. Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport
Tiistaina ei ole kyllä mitään mahdollisuutta lähteä radalle . Ilman sen suurempia selityksiä. Mutta torstai-iltapäivän mahdollinen kahvisessio sitten taas onnistuu. Viikosta 40 ei pysty vielä sanomaan mitään muuta, kuin että mukana ollaan jos vaan työt antaa myöden.
Jeah. Tässä on jo joutunut pyytämään muiden automerkkien edustajiakin paikalle, että saadaan vähän enemmän porukkaa läjään. Tosin näyttää ikävästi kostealta keliltä.
Nyt kyllä jää miitti munkin osalta valitettavasti väliin
Syy on kyllä hyvä. Sain tänään uuden työpaikan- jonka työhaastattelusta sain tietää vasta Sunnuntaina..
Huomenna on 10:00-18:00 -täyden päivän työvuoro, joten ei mitään mahdollisuuksia... Tajusin juuri, että mun pitää nähtävästi viikonloppukin olla töissä/messuilla edustamassa (ratapäivä )
Me voidaan sitten Roach kanssa kertoa teille niitä ratajuttuja sunnuntaina CARF päivillä. Sinne on syytä tulla suurella joukolla. Kukaan ei voi olla töissä...
Roach kirjoitti:Oli mukavaa ajella taas joo - hinnasta toki voidaan sitten keskustella.
Neljä autoa ja ~800 hummaa -> ihan jees meininki. Joku innostui jopa piruetteja tekemään
Kävin kans paikalla mutta olin tietysti hätäinen enkä odottanut kun parikymmentä minuuttia. Oli niin hiljaisen näköistä, mitä nyt ukkoja pyöri nro 151 ympärillä. Tosin lähimetsässä käytiin kovaa taistelua, oli pauketta ja savua.
Ajelen nyt arkisin 33:lla vielä pari viikkoa Turussa ennen kuin viitsin alkaa hitsaamaan sen takakaaria, jos teillä on jotain häppeninkiä Alfojen kera niin soittakaa, numero on 040-738 5598 niin köröttelen paikalle.
motorhead kirjoitti:viikonloppu viikolla 40 sopii hyvin näin alustavasti.
Mikä torstain kaffeille on paikka?
kertokee nyt?
kellon aikakin? sopiiko kaikille 18.00 ja vaikka.... hmm ruissalo
onkohan sielä kahvila vielä auki?
TAI kansanpuiston aurinkoinen, vai mennänkö joukolla kattoon mersuja raisioon? ja siihen nesteelle kahville?
ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa.. Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport