
PS: onko siis jokin ysikytluvun puolenvälin Caarina?? Vai oliks ne jo Avensiksia silloin..
Valvoja: Moderators
Miten niin ennen 300tkm? Tuo virstanpylväs on meidän vuosimallia 2007 olevassa Accordissa jo ylitetty eikä tunnu missäänwillez kirjoitti:^ Kyllä. Yleisesti nuo kalliimmat mallit tehdään japanissa. Esimerkiksi honda siirsi accordin tuotannon/kasauksen takaisin japaniin vuonna 2002 jatkuvien laatuongelmien takia. Olisko ollut 1995-2002 tehtiin näitä briteissä. Honda ei halunnut menettää mainettaan,maksoi mitä maksoi. Ja suunnitelma näyttää toimivan,kun näitä 2003-2008 accordeja seuraa. Tuttua japsilaatua ja ei suurempia vikoja ennen 300tkm ajoa.
Muitakin hondia britit kasasivat sanan varsinaisessa merkityksessä jonkun aikaan.civikillä taisi olla jotain yhteistä jonkun rover mallin kanssa 90-luvullawillez kirjoitti:^ Kyllä. Yleisesti nuo kalliimmat mallit tehdään japanissa. Esimerkiksi honda siirsi accordin tuotannon/kasauksen takaisin japaniin vuonna 2002 jatkuvien laatuongelmien takia. Olisko ollut 1995-2002 tehtiin näitä briteissä. Honda ei halunnut menettää mainettaan,maksoi mitä maksoi. Ja suunnitelma näyttää toimivan,kun näitä 2003-2008 accordeja seuraa. Tuttua japsilaatua ja ei suurempia vikoja ennen 300tkm ajoa.
Kyllä. Juurikin noita ysiketluvun puolvälin civiccejä.alfa164 kirjoitti:Muitakin hondia britit kasasivat sanan varsinaisessa merkityksessä jonkun aikaan.civikillä taisi olla jotain yhteistä jonkun rover mallin kanssa 90-luvullawillez kirjoitti:^ Kyllä. Yleisesti nuo kalliimmat mallit tehdään japanissa. Esimerkiksi honda siirsi accordin tuotannon/kasauksen takaisin japaniin vuonna 2002 jatkuvien laatuongelmien takia. Olisko ollut 1995-2002 tehtiin näitä briteissä. Honda ei halunnut menettää mainettaan,maksoi mitä maksoi. Ja suunnitelma näyttää toimivan,kun näitä 2003-2008 accordeja seuraa. Tuttua japsilaatua ja ei suurempia vikoja ennen 300tkm ajoa.
Virtalukkohan se. Oli jäätynyt, niin rasvasin sen. Toimii nyt about joka toisella startilla.sämpy kirjoitti:Kato jarrutehostajan alapuolelta/sivulta liittimet, muistaakseni siellä on päävirtojen läpimenoplugit tulipellissä. Jos olis kontaktivikaa? Sekä tietenkin liitoksen akulta. Voi toki olla virtalukkovikakin.
Minkä takia? Eihän maahantuoja liity asiaan mitenkäänquppe kirjoitti:Rahasta ei olla vielä puhuttu kunnolla, kun selvitellään maahantuojan kautta varustelistaa.
24tkm on nyt mittarissaPolforea kirjoitti:^Paljos sillä nyt on menty? Joko sullakin on lohko halki?
luulis jotenkin tuotakin oireilevan? No, menee huoltoon parin viikon päästä niin tutkikoon siellä mikä mättää.mattijus kirjoitti:Varmaan vaan huohotin jäässä ja öljyt imusarjassa
Radio CITYstoichiometric kirjoitti:Hieno ilmoitusEi tartte kytätä tikkua, lisää vain jämptin litran kun pyytää.
Mitä tuo city tuossa tarkoittaa? Pikkupuntossakin on city, joka tarkoittaa lisäkevennettyä ohjausta. Ei kai se tuossa semmosta tarkota?
Juu, kyllä tuon huomasialfa 156 v6 kirjoitti: luulis jotenkin tuotakin oireilevan? No, menee huoltoon parin viikon päästä niin tutkikoon siellä mikä mättää.
alfa164 kirjoitti:Peugeot 607 ajettu alta 200tkmtaas muistutti tuolla antipollution fault ilmoituksella(moottorin vikavalo),tosin tällä kertaa koodinlukija ei löydä mitään vikaa
absit ei pelaa kunnolla,ja nyt tämäkin,katsastus viimeistään 12.1![]()
Menis webasto "oikkariin" ja polttais koko keksinnön
mattijus kirjoitti:Taka-akselista se ei ainakaan ole voinut pompataTeroPee kirjoitti:Pug 205 ei mennyt leimasta läpi. Arvaako joku heti syyn miksi ei mennyt?
Juu,ongelmia ollut tuon antipulion kanssa,joka tunnetusti ilmoittaa heti olemassa olostaan,kun pienikin hetkellinen ristiriita esim:sytytyksen&syöttöpuolen välissä.Shakal kirjoitti:alfa164 kirjoitti:Peugeot 607 ajettu alta 200tkmtaas muistutti tuolla antipollution fault ilmoituksella(moottorin vikavalo),tosin tällä kertaa koodinlukija ei löydä mitään vikaa
absit ei pelaa kunnolla,ja nyt tämäkin,katsastus viimeistään 12.1![]()
Menis webasto "oikkariin" ja polttais koko keksinnön
Voi ei.. Sulla on kyllä joku maanantaiyksilö. Pariin otteeseen täälläkin tullut antipollution (kuten kaikissa peugeoteissa, se kun herjaa heti jos yksiki pytty jättää esim kerran välistä), mutta muuten ollut kyllä murheeton.
Menossa huoltoon heti vuoden alusta, pari niveltä ja perushuolto, sekä katsastus.
"Minä tulen" vai miten se naurettava mainos meneeTiige kirjoitti:"Neliveto jolla pääsee"
Jaahans, oli neloskaulasta vallan liuskat hävinneet.stoichiometric kirjoitti:Työkaverin e46 318iiii rupes pitämään tervettä KAL KAL KAL... ääntelyä. Mimmones tommonen kikotin oikein on, saako sille tehtyä mitään vai paaliin vain? Kattelin pikimmin, että jos laittaa motin kannatukselle ja purkaa alapalkin v*ttuuseen, niin sais öljypohjan irti. Kyselen siksi, että jos menis vittuil... siis remontikaveriksi.