Sivu 33/107

Lähetetty: 30 Elo 2010, 20:32
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli
Savo kirjoitti:
Giallo Pozzuoli kirjoitti:Uusimmassa Mobilistissa Giulia Sprint 1600 '63:sta muutaman sivun juttu.
Vai tarkoititko Klassikot-lehteä?
Joo, meni lehdet sekaisin kun molemmissa oli jutut Giulioista.

Lähetetty: 31 Elo 2010, 00:39
Kirjoittaja Suski
Vittorio Jano kirjoitti:Helsingin Sanomissa pikkuinen artikkeli palkintojakin voittaneesta 2600 Sprintistä ja sen hämeenlinnalaisesta omistajasta.
Luin myös kyseisen jutun, kun mutsi oli säästäny mulle tuon osion, kun oli juttua Alfasta. Hieno auto kyllä! :)

Lähetetty: 03 Syys 2010, 19:22
Kirjoittaja doublesix

Lähetetty: 04 Syys 2010, 10:04
Kirjoittaja Xehpuk
Nelosen Start uhkaili koeajavansa 159TBi:n ensi viikolla.

Lähetetty: 07 Syys 2010, 14:51
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli
Tekniikka & Talous koeajoi Brera TBi 1750:n.

Mitähän erityisen vaikeaa noissa viiksissä nyt oikein on?

Lähetetty: 07 Syys 2010, 15:01
Kirjoittaja Matti_S
^No on ne hieman epäloogiset käytöltään pakko myöntää.

Erityisesti tuon ajotietokoneen säätöjä on kahdessa nappulassa (pyyhin ja vilkkunapissa), pyyhkimien logiikka varsinkin takapyyhkijässä on todella epäloogista, vakkari on epätarkka ja varsinkin nopeuden nosto/lasku tuntuu toimivan ihan arpomalla.

Muutenkin olis kiva jos tuo "tarkka" nopeus näkys myös ajotietokoneessa. Ja tuollanen paskatti-tyylinen 10km/h nosto/lasku olis poikaa.

Sen sijaan valoviiksi toimii fantastisen smoothisti ja loogisesti.

Lähetetty: 07 Syys 2010, 16:30
Kirjoittaja Vittorio Jano
Moni täällä itkee kuinka Alfaa mollataan mitättömistä seikoista, nooh:

Misubishi ASX, huonoa:nimi.

Lähetetty: 07 Syys 2010, 16:52
Kirjoittaja Matti_S
Tjoo, pikkuvikojahan noi on, mutta kyllä tuo vakkari välillä ujosti vituttaa. Varsinkin kun itellä 95% ajosta on pitkää siivua.

Lähetetty: 07 Syys 2010, 18:25
Kirjoittaja Jönsson
Matti_S kirjoitti:^No on ne hieman epäloogiset käytöltään pakko myöntää.

Erityisesti tuon ajotietokoneen säätöjä on kahdessa nappulassa (pyyhin ja vilkkunapissa), pyyhkimien logiikka varsinkin takapyyhkijässä on todella epäloogista, vakkari on epätarkka ja varsinkin nopeuden nosto/lasku tuntuu toimivan ihan arpomalla.

Muutenkin olis kiva jos tuo "tarkka" nopeus näkys myös ajotietokoneessa. Ja tuollanen paskatti-tyylinen 10km/h nosto/lasku olis poikaa.
Ajotietokoneen toimintoja on turhaan hajasijoitettu. 156 oli tässä mielessä etevämpi. Muuten en kyllä mitään vaikeaa löydä noista vivuista. Toki vakionopeussäädin saisi mieluummin olla ratissa. auto saisi myös reagoida sen käskyihin nopeammin ja valittu nopeus voisi toki näkyä numeraalisesti jossain. Mutta kyllä se ainakin minun autossani toimii ihan tarkasti. Hitaasti vain reagoiden.

Takapyyhkimen logiikka on seuraava. Viikseen sijoitetusta katkaisijasta ensimmäinen napsaus käynnistää pyyhkimen, toinen antaa pesunestettä. Automaatti käynnistää pyyhkijän, kun etupyyhkijät ovat päällä ja pakki kytketään. Mikä tässä voi olla epäloogista?

Itse toivoisin vakiosäätimiin valmiiksi esiohjelmoitavia nopeuksia esim 3 kpl. Säätämiseksi riittäisi napin painallus. Mutta onko tällaista missään?

Etäisyyden tunnistava vakionopeussäädin pitäisi määrätä pakolliseksi joka autoon. Näin ei kovimman luokan puupääkään pystyisi ajamaan liian lähellä.

Lähetetty: 07 Syys 2010, 18:48
Kirjoittaja Rasvis
Vittorio Jano kirjoitti:Misubishi ASX, huonoa:nimi.
Nuo Hesarin autojutut eivät ole oikein linjassa muun lehden kanssa.

"Moottorin brummiäänet häiritsevät."
"Uudesta mallista ei vielä ole olemassa vikatilastoa, mutta edellinen malli oli hyvä. Annamme siis hyvät pisteet."
"Avo-Lexuksen takapenkki on ahdas. Myös polttoainetta kuluu aivan liikaa, lähes kymmenen litraa sadalla."

Lähetetty: 07 Syys 2010, 19:32
Kirjoittaja fahlsjy
Etäisyyden tunnistava vakionopeussäädin pitäisi määrätä pakolliseksi joka autoon. Näin ei kovimman luokan puupääkään pystyisi ajamaan liian lähellä.
On munkin mielestä kans erittäin mukava laite kun on sillä tuulella että tuo päällä haluaa ajella. Aluksi suhtauduin tuon toimivuuteen hieman epäillen mutta eipä tuo ole kertaakaan virhe arvioita tehnyt. Toimii motarillakin vaikka olisi molemmilla kaistoilla liikennettä ja jopa prätkän perässäkin ajellessa. Ainoa kohta missä sen "turha" jarrutus hieman haittaa on se kun joidenkin ohittajien on ihan pakko tulla heti takaisin omalle kaistalle....

Lähetetty: 07 Syys 2010, 19:33
Kirjoittaja DaViega
Etlarissa haukuttiin kun Peogeot... Öh... :oops: RCZXWÖ mikä lie ääniä, kun autossa on pakoääniä tehostava järjestelmä :crazyeyes: Taas joku stereotyyppi tojotatero kirjoittannut jutun.

Lähetetty: 07 Syys 2010, 22:09
Kirjoittaja Esko
fahlsjy kirjoitti:
Etäisyyden tunnistava vakionopeussäädin pitäisi määrätä pakolliseksi joka autoon. Näin ei kovimman luokan puupääkään pystyisi ajamaan liian lähellä.
Ainoa kohta missä sen "turha" jarrutus hieman haittaa on se kun joidenkin ohittajien on ihan pakko tulla heti takaisin omalle kaistalle....
Minulla Hondassa se pelaa myös hienosti mutta aika lähellä se ajaa edellä olevaa. Minulla on 3 etäisyysvaihtoehtoa mutta pisinkin on aika lähellä joskin auto hanskaa tilanteet hyvin.

Eikä tuo ohittajien pian eteen koukkaaminen minulla aiheuta mitään jos ohittajalla on vauhtia enemmän. Mutta tosiaan jos se kiilaa siihen eteen junnaamaan niin sitten se jarruttelee välin taas oikeaksi.

Lähetetty: 07 Syys 2010, 22:16
Kirjoittaja Matti_S
Jönsson kirjoitti: Takapyyhkimen logiikka on seuraava. Viikseen sijoitetusta katkaisijasta ensimmäinen napsaus käynnistää pyyhkimen, toinen antaa pesunestettä. Automaatti käynnistää pyyhkijän, kun etupyyhkijät ovat päällä ja pakki kytketään. Mikä tässä voi olla epäloogista?

Etäisyyden tunnistava vakionopeussäädin pitäisi määrätä pakolliseksi joka autoon. Näin ei kovimman luokan puupääkään pystyisi ajamaan liian lähellä.
Paitti että takapyyhkimen eka näpäytys alaspäin käynnistää sen, toinen sammuttaa ja pidempi painanta antaa nestettä. Ei mitenkään erityisen intuitiivinen.

Nuo ajoetäisyydet kyllä välillä ihmetyttää. Varsinkin motarilla missä ei pitäsi olla mitään syytä kyylätä puskurissa kiinni.

Lähetetty: 08 Syys 2010, 01:08
Kirjoittaja legza
Jönsson kirjoitti:
Matti_S kirjoitti:^No on ne hieman epäloogiset käytöltään pakko myöntää.

Erityisesti tuon ajotietokoneen säätöjä on kahdessa nappulassa (pyyhin ja vilkkunapissa), pyyhkimien logiikka varsinkin takapyyhkijässä on todella epäloogista, vakkari on epätarkka ja varsinkin nopeuden nosto/lasku tuntuu toimivan ihan arpomalla.

Muutenkin olis kiva jos tuo "tarkka" nopeus näkys myös ajotietokoneessa. Ja tuollanen paskatti-tyylinen 10km/h nosto/lasku olis poikaa.
Toki vakionopeussäädin saisi mieluummin olla ratissa. auto saisi myös reagoida sen käskyihin nopeammin ja valittu nopeus voisi toki näkyä numeraalisesti jossain. Mutta kyllä se ainakin minun autossani toimii ihan tarkasti. Hitaasti vain reagoiden.
Vakkari olisi saanut jo pitkään olla ratissa. Kuinkas hidas se sitten on Alfassa, kun volkkarinkin vakkariin tarvii totutella aika pitkään, että saa haluamansa nopeuden?

Lähetetty: 08 Syys 2010, 08:37
Kirjoittaja Laku
Mulla on toi vakionopeudensäädin koko ajan valmiusasennossa. Mä kun käytän sitä paljon.
Hyvin toimii asetus ja nopeasti kelaa nopeutta myös lisää ja pois viiksestä väännellessä.

Ihme vali-vali porukkaa tai sitten ootte saanut jotain maanantaikappaleita.

159 on edelleen mun paras Alfa, oon tosi tyytyväinen.

Lähetetty: 08 Syys 2010, 10:07
Kirjoittaja gYdEbUh
legza kirjoitti:
Jönsson kirjoitti:
Matti_S kirjoitti:^No on ne hieman epäloogiset käytöltään pakko myöntää.

Erityisesti tuon ajotietokoneen säätöjä on kahdessa nappulassa (pyyhin ja vilkkunapissa), pyyhkimien logiikka varsinkin takapyyhkijässä on todella epäloogista, vakkari on epätarkka ja varsinkin nopeuden nosto/lasku tuntuu toimivan ihan arpomalla.

Muutenkin olis kiva jos tuo "tarkka" nopeus näkys myös ajotietokoneessa. Ja tuollanen paskatti-tyylinen 10km/h nosto/lasku olis poikaa.
Toki vakionopeussäädin saisi mieluummin olla ratissa. auto saisi myös reagoida sen käskyihin nopeammin ja valittu nopeus voisi toki näkyä numeraalisesti jossain. Mutta kyllä se ainakin minun autossani toimii ihan tarkasti. Hitaasti vain reagoiden.
Vakkari olisi saanut jo pitkään olla ratissa. Kuinkas hidas se sitten on Alfassa, kun volkkarinkin vakkariin tarvii totutella aika pitkään, että saa haluamansa nopeuden?
Ex. Audi oli ainoa vaununi missä on vakkari ollut. Hieno vehje ja hienosti pelasi, tehoakin kun oli niin nopeutta kertyi napista hyvää tahtia. Nopeuden vähentäminen napista tosin oli aika hukka hommaa, nappia sai pitää todella pitkään pohjassa että merkittävää laskua nopeuteen tuli. Helppo tietysti painaa pois päältä.

Lähetetty: 08 Syys 2010, 10:25
Kirjoittaja Matti_S
Laku kirjoitti:Mulla on toi vakionopeudensäädin koko ajan valmiusasennossa. Mä kun käytän sitä paljon.
Hyvin toimii asetus ja nopeasti kelaa nopeutta myös lisää ja pois viiksestä väännellessä.

Ihme vali-vali porukkaa tai sitten ootte saanut jotain maanantaikappaleita.

159 on edelleen mun paras Alfa, oon tosi tyytyväinen.
Mullon kans tuo valmiusasennossa. Ite peräänkuullutan vaan tarkempaa säätöä. Itellä tuntuu että alle satasen vaudissa tuo nostaa vauhtia 1:llä, yli satkun 2-3km/h. Tuossa viiksessä on kuitenkin tuo ratista poispäin/rattiin päin suunta täysin käyttämättä -> sen olisi voinut omistaa sitten vaikka 5 tai 10km/h +- säädölle. Ja tuo ylös-alas vääntely olis voinu olla sitten tuolle 1km/h säädölle.

159 on markkinoiden paras ajettava hintaluokassaan. Siitä ei suinkaan ole kyse. Mutta monessa kilpailijassa tuo vakkari vaan toimii loogisemmin ja tarkemmin. Mä olisin tyytyväinen jo pelkkään tarkkaan lukemaan ajotietokoneella. Helpottais sen viiksen käyttöä kun edes näkis että mihin sen vatkaus sen nyt sitten asetti.

159 on helevetin hyvä auto. Piste. Mutta jos pienillä muutoksilla ergonomiaa voi vielä parantaa, niin miks nottei.

ps. Vaikka alfabbs on merkkifoorumi, niin olen arvostanut sitä että täällä suhtaudutaan aika realistisesti Alfan kamppeisiin ja myös heikkoudet tulee esille. Näin ei suikaan ole monilla muilla foorumeilla. Pidetään tää linja.

Lähetetty: 08 Syys 2010, 18:43
Kirjoittaja DaViega
Uudessa tuulilasissa spekuloidaan Alfan kauppaamista VAG:lle ja samalla mietitään Tavoitetta myydä 500000 autoa vuodessa vuonna 2014 (nyt karvan päälle 100000 ).

Totesivat suurin piirtein samat asiat kuin tällää on jo heitetty ilmoille kaupan osalta.

Lähetetty: 09 Syys 2010, 18:37
Kirjoittaja Verbaali
Muistan tässä pari päivää sitten markettijonossa nähneeni TM:n tai TL:n, jossa oli joku 'elämäntyyli' -autojen vertailu, mukana Mitokin. En kerinnyt sitä tarkemmin katsomaan silloin. Osaako joku kertoa oliko mitään lukemisen arvoista?

Lähetetty: 09 Syys 2010, 20:18
Kirjoittaja V6
tossa aikasemmin tässä ketjussa oli hiukan juttua tuosta TM artikkelista

Lähetetty: 11 Syys 2010, 09:45
Kirjoittaja Jurin
Nelosella Start!:ssa 159 TBi TI arvostelussa äskettäin. Aika mieltäylentävä juttu. :)

Lähetetty: 11 Syys 2010, 13:22
Kirjoittaja Gardenia
Jurin kirjoitti:Nelosella Start!:ssa 159 TBi TI arvostelussa äskettäin. Aika mieltäylentävä juttu. :)
Tuossa vielä linkki http://www.nelonen.fi/ohjelmat/start/vi ... vid=282544

Lähetetty: 11 Syys 2010, 15:55
Kirjoittaja willez
"alfamainen murina ja pärinä puuttuu" :)

Lähetetty: 11 Syys 2010, 21:24
Kirjoittaja Il Principe
No joo, menee löyhästi osioon "Alfat mediassa" :wink: Urheiluruudussa oli Jokereista juttu ja ihan kuin Jarmo Kekäläinen olisi saapunut mustalla 159 sw:lla töihin. En tosin mene takuuseen. No, urkka loppui ja aloin selaamaan kanavia niin vanhassa kunnon saksalaisdekkarissa Kahden keikka itse kaikkien dekkarien keisari Matula ajoi hopean värisellä 159:llä :lol: Kyllä nyt kelpaa lähteä itsekin kylille :mrgreen:

Lähetetty: 13 Syys 2010, 00:34
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Joka syksyisessä WTC-fiilistely dokkarissa esiintyi nyt valkoisella Spiderilla kruisaillut uhri.

Lähetetty: 13 Syys 2010, 08:12
Kirjoittaja Vittorio Jano
Il Principe kirjoitti: ihan kuin Jarmo Kekäläinen olisi saapunut mustalla 159 sw:lla töihin.
Taitaa olla Hjalliksella tällä kaudella yhteistyödiili Alfakaupan kanssa.

Lähetetty: 13 Syys 2010, 13:17
Kirjoittaja Carlo Coppa
Sprinttini on tämän päivän Länsi-Savon etusivulla. Ja olenhan siellä minäkin.

Lähetetty: 15 Syys 2010, 22:08
Kirjoittaja Ottimo
Ruattin telkkarissa ohjelma Biltokig kesän automeeteistä, hyvä pätkä jossa Alfa 2600 Spider -62 pääosassa. Toivon mukaan tää on katsottavissa myös ulkomailta http://svtplay.se/v/2144859/biltokig/bi ... del_2_av_2
Ensin voi kattoo 1:40 jossa pieni pätkä, sitten pitempi 5:20. Muutenkin ihan katsottava ohjelma autoista kiinnostuneille.

Lähetetty: 16 Syys 2010, 09:55
Kirjoittaja Alfaholisti
Vittorio Jano kirjoitti: Taitaa olla Hjalliksella tällä kaudella yhteistyödiili Alfakaupan kanssa.
Autokeskus on jo pitkään sponssannut narrreja.

Lähetetty: 17 Syys 2010, 17:11
Kirjoittaja jknracing
VM:n taka-aukeamalla juttu ikiliikkujasta, elikkäs Leif Tuomelan 1750 GTV:stä ja 600 ajetusta rallisprintistä.

(Edit. Huono virityskohde tuo 8 venttiilinen TwinSpark. Vakio alakerralla, itse tehdyillä nokilla, peltisarjalla ja pienillä Delortoilla mitattu 200 hv...)

Lähetetty: 17 Syys 2010, 20:00
Kirjoittaja V6
kaikki ketkä on facebuukissa varmaan jo huomaskin :wink:

http://www.facebook.com/alfaromeofinland

Lähetetty: 17 Syys 2010, 20:46
Kirjoittaja Muumi
Kenen 159 oli ikuistettu INNO-ohjelmaan? Hopeanharmaa tms. Olikohan jossain jakson puolen välin tienoilla, jakso löytyy tuolta --> http://www.nelonen.fi/ohjelmat/inno/etusivu

Lähetetty: 23 Syys 2010, 16:26
Kirjoittaja Raimo Miettinen
Uusimmassa Mobilistissa "Italialainen museotarkastus"-juttu. Eli 100-vuotisjuhlien aikaan Monzassa RIARin tekemä tarkastus yhdelle suomalaiselle Bertone GT:lle. Jutussa oli myös "tulevaisuutta ajatellen" listattu tämän kattojärjestön merkittävinä pitämiä malleja. Koko lista: http://www.riar.it/il_riar/pdf/en/closed_list_2010.pdf

Lähetetty: 23 Syys 2010, 16:46
Kirjoittaja Matti_S
http://www.youtube.com/watch?v=cQjwvtAzgAk

Fifth Gearissa Giulietta. Tunnotonta ohjausta moittivat, vaikka muuten diggasivatkin.

Lähetetty: 23 Syys 2010, 16:53
Kirjoittaja mattijus
Matti_S kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=cQjwvtAzgAk

Fifth Gearissa Giulietta. Tunnotonta ohjausta moittivat, vaikka muuten diggasivatkin.
Jos tuo on pätkä, jonka olen aikaisemmin nähnyt, niin toteavat ettei ohjaus ole muun auton tasolla. Mielestäni eivät suoranaiseti kuitenkaan moiti.

Edit: katsoinpa uudestaan, olihan siellä laatusana "sloppy" mainittu

Lähetetty: 23 Syys 2010, 19:43
Kirjoittaja V6
Mito moottorilehden vertailussa kolmas sija

Tuulilasin perinteinen tutkailu

Lähetetty: 24 Syys 2010, 09:39
Kirjoittaja olli
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/lexu ... n-merkkina

Taitaa olla hieman nousua viimevuoteen verrattuna.
Tyytyväisyys autoon ja sitoutuminen näyttää oikein mallikkaalta.
Huoltohan on ihan omaa luokkaansa edelleen.

Re: Tuulilasin perinteinen tutkailu

Lähetetty: 27 Syys 2010, 09:32
Kirjoittaja Jönsson
olli kirjoitti:http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/lexu ... n-merkkina

Taitaa olla hieman nousua viimevuoteen verrattuna.
Tyytyväisyys autoon ja sitoutuminen näyttää oikein mallikkaalta.
Huoltohan on ihan omaa luokkaansa edelleen.
Taitaa valtaosa arvioida huollon tasoa edelleen Teltta-auton perusteella.

Lähetetty: 27 Syys 2010, 11:36
Kirjoittaja maybetomorrow
^ Ja otanta Alfan kohdalla voi olla sen verran pieni, että jo muutaman Deltalla asioivan kokemukset näkyvät, jos toisaalla huollattavat eivät ahkerasti osallistu kyselyyn.... :?

Lähetetty: 27 Syys 2010, 14:03
Kirjoittaja Ottimo
Ruotsalaisen Klassiker lehden lyhyt videoraportti 100-vuotisjuhlinnasta Tukholmassa. Huom! Paikalla ollut suomalaisharvinaisuus pantiin merkille. http://www.klassiker.nu/traffreportage/ ... ilmen-1480

Lähetetty: 27 Syys 2010, 16:58
Kirjoittaja Jönsson
maybetomorrow kirjoitti:^ Ja otanta Alfan kohdalla voi olla sen verran pieni, että jo muutaman Deltalla asioivan kokemukset näkyvät, jos toisaalla huollattavat eivät ahkerasti osallistu kyselyyn.... :?
Ja on sitten kyse Deltasta tai muista, niin on se ihme, jos/kun/että tuollainen murska-arvostelu ei soita mitään kelloja missään firmassa. Eihän tämä ole edes ensimmäinen kerta. Monta vuotta on Alfan osalta ollut niin, että itse tuotteeseen ollaan keskimääräistä tyytyväisempiä, mutta liikkeeseen ja huoltoon kaikkein tyytymättömimpiä jättiläiserolla seuraavaan (Fiat) ja sitä seuraavaan (Kia).

Lähetetty: 30 Syys 2010, 18:40
Kirjoittaja Morre

Lähetetty: 02 Loka 2010, 11:55
Kirjoittaja tumbe
Kaveri on ilmeisesti Tekniikan Maailman uuden nettilehden Teknarin teossa mukana. http://www.teknari.fi/ Hieno nettilehti missä on tekstiä sekä videoo joka aiheesta, mielenkiintoinen lehti kaikenkaikkiaan. Selänteen 430 Scuderia pitää mukavaa meteliä. 8)

ja miten tämä Alfaan liittyy? No vikalla sivulla ensi numerosta videota missä on valkoinen Giulietta tetissä.

Lähetetty: 08 Loka 2010, 05:14
Kirjoittaja doublesix
Uudessa Klassikot lehdessä juttu Suomi-ajoista.Ensikertalaiselta oli kysytty,miltä se urheiluauton kyyti tuntuu?"Hirvittää!Alfa kulkee jo nyt melkoista vauhtia ja siinä on kuulemma vielä viideskin vaihde,jota ei ole vielä käytetty ollenkaan."

Lähetetty: 08 Loka 2010, 08:47
Kirjoittaja Copyfighter
tumbe kirjoitti:Kaveri on ilmeisesti Tekniikan Maailman uuden nettilehden Teknarin teossa mukana. http://www.teknari.fi/
Teknari ei ole muuten Tekniikan Maailman verkkolehti, vaikka niin voisi luulla.

Lähetetty: 08 Loka 2010, 09:25
Kirjoittaja mattijus
Lehti, jonka lukemiseen tarvitaan ohjeita? Ei näin.

Lähetetty: 08 Loka 2010, 22:41
Kirjoittaja PSS
Sen joka pisti Flashin varaan tuollaisen online-lehtiprojektin pitäsi saada potkut.

Lähetetty: 09 Loka 2010, 14:41
Kirjoittaja tumbe
Copyfighter kirjoitti:
tumbe kirjoitti:Kaveri on ilmeisesti Tekniikan Maailman uuden nettilehden Teknarin teossa mukana. http://www.teknari.fi/
Teknari ei ole muuten Tekniikan Maailman verkkolehti, vaikka niin voisi luulla.
Juu itekkin tajusin sen kun tarkemmin tutustuin teokseen. Komeesti toimii lehti eikä mitään ongelmia ole minulle saati kavereilla ollut.. Hienoa että ei ole mikään tylsä tekstiä täynnä oleva nettilehti vaan on myös videokuvaa.
Ja miksi flash on huono?

Lähetetty: 09 Loka 2010, 18:45
Kirjoittaja Vittorio Jano
Uusimmassa Carissa on Giulietta vs. Golf vs. Megané. Geeteeiitä, quuveetä jne.

Renulle *****
Golfille *****
Giuliettalle ***

Selailin lehteä kaupassa, joten testin tarkemmasta sisällöstä ei ole tietoa.