Someraivo pystyyn, iltis uutisoimaan ja saat vuoden vakuutusmaksut hyvitetyksi

Valvoja: Moderators
BTW.Jakke kirjoitti:Sen verran kyseisen lafkan asioita tunnen, että se on täysin sattumanvaraista, minkä lafkan kirje hukkuu ja minkä ei. Ja niitä hukkuneita on äärimmäisen vähän lähetysten määrään verrattuna. Suurinta osaa hukkuneeksi arvelluista ei ole edes lähetettykään.Aquatica kirjoitti: Jännä juttu muuten, että Trafin kirjeitä ei edes meidän rakas Posti hukkaa - kun se hukkaa Vakuutusyhtiöiden ja muiden kirjeitä just jatkuvaa...
Ja tämän sanon ihan tietoon perustuen, ei ole mitään syytä olla puolustella Postin tai muunkaan firman toimintaa.
Mulla on erilaisia kokemuksia.Aquatica kirjoitti:^
Kuvaa totuutta, kokemuksien mukaan melkein 100%:sti. Oikeasti kyl vain 95%:sti. Koska 5% tapauksista totee, että ei oo kynää -> menee hittoihin, eikä koskaan jaksa ilmottaa paketista...
EnääShuttle kirjoitti:Venäjästä voi olla mitä mieltä vaan, mutta siellä ei ole mitään kesä/talviajan kanssa perseilyä - hyvä niin.
Komppaan.m.sa kirjoitti:Silti kesäaika olisi se parempi. Olisi illalla pidempään valoisaa. Tästä äänestys
Ymmärrän, että joku aikoinaan keksi siirtää kelloja tunnilla eteenpäin nähdäkseen paremmin illalla.m.sa kirjoitti:Silti kesäaika olisi se parempi. Olisi illalla pidempään valoisaa. Tästä äänestys
Niin, arvaa vaan annanko omien lapsieni tehdä MITÄÄN vuorotyötä.savijo-r kirjoitti:Ja juu kyllä rytmit on sekaisin ja nyt valitsisin toisin työni.
Kai se voi tuokin vituttaa, mua ainakin vitutti edellisessä työpaikassaAlfissimo kirjoitti:Ei siis ole oikea vitutuksen aihe, kun omat työt on ma-pe 9-17? Ei tuokaan aina niin hauska ole, kun kaikki ipanamenot yms. pitää hoitaa palkattomasti, kun mitään tunteja & päivä ei voi tehdä vuorokierroissa jakson aikan takaisin.
Mä teen säännöllisen epäsäännöllisellä rytmillä 3 vuoroa keskimäärin / 37,5h vko, 24/7 hälytettävissä, raha yosin sit sen mukasta. En ikinä palais vanhaan urakkaduuniini työaikaan jossa oli kuitenkin 38,5/ vko klo 06-->hommat paketissa.Tuomas K kirjoitti:Kai se voi tuokin vituttaa, mua ainakin vitutti edellisessä työpaikassaAlfissimo kirjoitti:Ei siis ole oikea vitutuksen aihe, kun omat työt on ma-pe 9-17? Ei tuokaan aina niin hauska ole, kun kaikki ipanamenot yms. pitää hoitaa palkattomasti, kun mitään tunteja & päivä ei voi tehdä vuorokierroissa jakson aikan takaisin.![]()
Tuolla työajalla tosiaan tuntuu että on aina töissä ja mitään asioita ei voi hoitaa kun ne pitäisi hoitaa työajalla.
Semmoista työaikaa ei taida ollakaan ettei se joskus ottaisi aivoon.
Sentään juu.Polforea kirjoitti:Hirveä pienempi?
Illalla? Keskikesällä on valoisaa kellon ympäri, joten tällä on vatun väliä. Suomessa. Tämä hapatus on tuontitavaraa eteläisemmistä maista. Siellä sillä lie merkitystä - meillä hyödyt jäävät todella pieniksi. Syksyllä & keväällä parin viikon jakso, jolloin kellon rukkauksesta on jotain hyötyä - saadaan iltaan (työpäivän jälkeen) tunti lisää valoisaa aikaa. Mutta ilo jää lyhyeksi, tunti on äkkiä syöty, kun syksyllä päivä lyhenee molemmista päistä liki 3 min/vuorokausi.Tommi kirjoitti:Ymmärrän, että joku aikoinaan keksi siirtää kelloja tunnilla eteenpäin nähdäkseen paremmin illalla.m.sa kirjoitti:Silti kesäaika olisi se parempi. Olisi illalla pidempään valoisaa. Tästä äänestys
Niin siis kuoressa on todellakin oikea osoite, minkä POSTI korjaa vääräksi, sitten se korjaa sen oikeaksi.jkk kirjoitti:Aqu,
Jos se on aina säästöpankin/ popin kirje mikä menee wituiks niin suuntaa kyselyt sinne. Postihan kantaa sen osoitteen mukaan.
Sehän saattaa myös olla että se menee automaattisen lajittelun mukana sinne Hämeenlinnaan. Menee aikansa kun virheet korjataan. Mutta ota sähköinen vaihtoehto niin ongelmat loppuu.
Itse haen laatikosta nykyisin vain postisen ja Länsiväylän ja joskus yhteishyvänja parin viikon sisään ratamaksun kun en huomannut rajotuksen muuttumista kehällä. Siinä avautumiseni