Haha, repesin ihan huolella!jkk kirjoitti:..Mites tota tolla sun helkamalla? Oliko kylmä, ketjut jäässä? (Jannu siis filalroi töihin)![]()


Valvoja: Moderators
Haha, repesin ihan huolella!jkk kirjoitti:..Mites tota tolla sun helkamalla? Oliko kylmä, ketjut jäässä? (Jannu siis filalroi töihin)![]()
PK kirjoitti:... saatana mikä idiootti. Vittu mikä kusipää. Mä olen sentään yksi sen palkanmaksajista.
Ei millään pahalla, mutta nämä kaverit tekevät arvokasta työtä sinun ja meidän yhteiskuntarauhan ylläpitämiseksi. Muutenkin voisit pestä saippualla suutasi, ylimääräinen kiroilu kuluu teinien kasvukipuihin.PK kirjoitti:Joo niin aamulla oli auto parkissa keskustassa työpaikan edessä ennen ku lähin liikkeelle. Niin ku kävelin autolle, niin poliisit tuli vastaan ja heittivät uukkarin perääni. Istuessani autoon sinivuokko tuli sanomaan, että "Rysäytit sitten eilispäivänä". Mä että en todellakaan törmäillyt. Paskalakki kiersi GT:n keulalle ja palatessa sanoi töykeästi, että "samanlainen auto ja samannäköinen jätkä mutta ei täs mitään". Ja häipyi takas maijaan. En kerennyt sitä homoa valistamaan, että samanlaisia on tän lisäksi kaksi muuta Suomessa... saatana mikä idiootti. Vittu mikä kusipää. Mä olen sentään yksi sen palkanmaksajista.
Nykyskenessä se on varmaan enemmän ystävällismielinen tervehdyssanctus kirjoitti:Kun en pyöri enää skenessä, niin sellainen kyssäri ois, että toimiiko toi homottelu vielä nykyään haistattelu -tyyppisenä avautumisena?
Joka olisi esim. 70-luvulla tervehdyksenä aiheuttanut sen, että turpiin olisi tullut niin että tukka olisi lähtenytmattijus kirjoitti:Nykyskenessä se on varmaan enemmän ystävällismielinen tervehdyssanctus kirjoitti:Kun en pyöri enää skenessä, niin sellainen kyssäri ois, että toimiiko toi homottelu vielä nykyään haistattelu -tyyppisenä avautumisena?
Jos jotakuinkin aikuismainen kielenkäyttö tuottaa ylitsepääsemättömiä vaikeuksia niin voit siirtyä vaikkapa sen Martta-lehden pariin. Capiche?PK kirjoitti:Martta - lehti on sopiva lopunajan lohtulukemisto, jos haluaa välttää kirosanoja
Tuon takia vaimo ajaa mielummin 1,6 Avensiksella- hänkin sanoi, että näillä Alfoilla menee kortti...hagger16 kirjoitti:Vaimo testasi V6:sta: "kiihtyy ärhäkästi... tekisi mieli painaa kaasua.. onkohan täällä poliiseja.. sakkopeli"
Eiköhän pointtisi tullut selväksi, jouduit poliisin mielivaltaisen pompottelun kohteeksi...PK kirjoitti:Jkk... sitähän mä koitin tossa selittää et se paskalakki lähti samantien takasi maijaan ennenkuin kerkesin sanoa mitään... jos mä oisin noussut autosta maijan oven taa urputtamaan niin nehän ois nauraneet paskasen naurun. No sit kai näillä pamputtajilla on nykyään nimikyltitkin rinnassa mut en sitä kerennyt nähdä. Sen verran vitutti että oisin vittuillessaan soittanu asemalle ja kertonu palautetta hyvästä ja asiallisesta poliisityöstä... saatana saahan noilla tavat olla vaikka niistä saa enemmän kuin ihmisestä.
Edittinä vielä, että se on ammatinvalintakysymys... ei juoppokuskina oleminen oikeuta tulemaan syyttömille vittuileen.
Jos on, on peli jo vähän niinkuin förbi.Rasvis kirjoitti:Just näin. Aikuisille ihmisille ei luulisi olevan tarpeellista kertoa miten keskustelupalstoilla on tapana käyttäytyä.
Eukkoseni muistaa kans aina muka väärin, että "eikös tää nopeusmittari valehtele parikymmentä kilsaa?"Jiitee kirjoitti:Tuon takia vaimo ajaa mielummin 1,6 Avensiksella- hänkin sanoi, että näillä Alfoilla menee kortti...hagger16 kirjoitti:Vaimo testasi V6:sta: "kiihtyy ärhäkästi... tekisi mieli painaa kaasua.. onkohan täällä poliiseja.. sakkopeli"
![]()
Jt
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt, onhan ne numerot muutenkin joka autossa eri paikassa, niin miten joku voi katsella pelkkää viisarin suuntaa, eikä niitä numeroita?Shuttle kirjoitti:Itseänikin tosin yllätti aikoinaan tuo mittaristo, kun nolla on "väärässä paikassa"
Korjasin.Shuttle kirjoitti:itseänikin tosin yllätti aikoinaan tuo mittaristo, kun nolla on "OIKEASSA paikassa"
Pakkohan se on, jos ei niitä numeroita erota. Esim. Bravossa oli värimaailma niin onnettomasti valittu - mittaristossa harmaa tausta ja numerot myös harmaat ts. niissä ei ollut tavanomaista valkoista maalia/kalvoa päällä - ettei asteikosta saanut yhtään tolkkua, kun aurinko paistoi matalalta.Tuomas K kirjoitti:Tätä en ole ikinä ymmärtänyt, onhan ne numerot muutenkin joka autossa eri paikassa, niin miten joku voi katsella pelkkää viisarin suuntaa, eikä niitä numeroita?
Kyllä se elämää helpottaa, jos mittaristo on ymmärretty suunnitella niin, että nopeuden hahmottaa jo neulan asennosta - ilman, että tarvitsee ruveta asteikkoa tavaamaan.wekkuli kirjoitti:Nolla-asentohan ei ole olennainen, vaan se tarkkaavaisuutta eniten vaativan alueen sijoittaminen mittarissa yläreunaan. Nollan sijoittuminen on sitten siitä seurausta.
Urheilullisessa ajoneuvossa se tarkkaavaisuutta eniten vaativa alue on tietysti isommilla lukemilla kuin arkiajoneuvossa. Jos niin kuin ajetaan suunnittelijan tarkoittamalla tyylillä.
Näkemys on tavannut muuttua sen mukaan, mikä logo auton nokalla on. Tuo nopeusmittarin asteikko on kyllä täysin käsittämätön.stinger kirjoitti:^ Ai nämä ovat nykyään TM:n suosiossa?
En minäkään (paitsi tosiaan ne, joissa rattia EI VOI säätää niin, ettei se peitä puolta nopeusmittarista), mutta tuolla olisi muutama hyvä ehdokas:Jakke kirjoitti: Enpä ole koskaan ajanut autoa, jossa nopeusmittari olisi jotenkin hankalasti luettavissa, paitsi ehkä toi Coupe, kun siinä pitää ratti säätää sen mukaan, että mittarit näkyy