hagger16 kirjoitti:^Hieno! Ilmoittelehan, jos tulee autonvaihto milloin ajankohtaiseksi.

Kiitos! ei tätä nyt ihan heti aleta vaihdella, kun tätä yksilöä yli vuosi sitten etsittiin niin sanotusti "kissojen ja koirien kanssa"
jkk kirjoitti:^^noi vanteet on kyllä tosi siistit!!

sopis hyvin omaankin 159

Nämä vanteet on kyllä kauniimmasta päästä ja sopii todella hienosti 159:iin mutta itsellä on tavoitteet saada joko teledial tai ti vanteet alle kesäksi
h_lauri kirjoitti:^^^Olen yleensä sitä mieltä, että valkoinen ei ole väri, mutta nyt olen eri mieltä.
^^^ ja ^: Vanteiden hinkkaus käy työstä, koska puolien välit kapenevat rajusti (mulla taitaa olla samanlaiset).
Kyllä tähän valkoiseen väriin on jo tottunut ihan hyvin kun vaan jaksaisi pesetellä ja vahailla

mutta kun sen saa oikein puhtaaksi niin kyllä se näyttää hyvältä kaukaa ja läheltä
MarcusV kirjoitti:RikunAlfaRomeo kirjoitti:Pesupäivä

Köykäsesti kaunein farkku mitä on koskaan tehty. Ja valkoinen väri iskee erityisen hyvin tähän.
Jos itsekin olisin fiksu niin vaihtaisin GT:n tämmöiseen dieseliin, ehkä jossain vaiheessa järkevöidyn ja teen sen

Kiitos paljon!! en mä ny tiedä onko tämä järkevä vaihtoehto

mutta jos emäntä ja minä tästä kovasti tykkäämme niin miksei ei? kummankien sydäntämme tässä kuunneltiin kun tämä silloin ostettiin
Ipi76 kirjoitti:^ennen kuin järkevöidyt niin tässä vaihtoehto
Rikun Alfa on kyllä hienoimpia 159:jä joita on tullut vastaan.
Kiitos ipi76!

kyllä teidänkin alffoja on tullut kuolattua kun ootte aina vastaan tullut!