Muiden merkkien uutuuksia.
Valvoja: Moderators
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
uusi bentley on aina myös jonkinlainen tapaus...
http://www.mulsanne.bentleymotors.com/Gallery
että semmonen sit, en oikein ossoo sannoo mittee täs vaiheessa
http://www.mulsanne.bentleymotors.com/Gallery
että semmonen sit, en oikein ossoo sannoo mittee täs vaiheessa
- Herra Salo
- Viestit: 691
- Liittynyt: 29 Heinä 2006, 23:22
- Paikkakunta: Nokia
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Mun mielestä taas hyvä kun uusasivat. Toki tietty sukunäkö autoissa on hyvä säilyttää, mutta oli sen XJ:n jo aika uusiutua. Uus XF on hyvä esimerkki tuosta. Näyttää Jaguaarilta, mutta soppelin modernisti.salot kirjoitti:Aika hyvin on pidetty klassinen muoto hallussa, vähän pyöristeltynä tosin. Parempi noin, Jaguarin klassisen XJ:n menivät sitten pilaamaan uuden mallin myötä. Ainakin itse sitä mieltä että vanhassa vara parempi sen kohdalla.
Eikä Jaggella varmaan ollut vaihtoehtoakaan. Myyntiluvut olivat vaan sen verran romahtaneet viimevuosina tuon XJ:n osalta.
-Matti-
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Ei varsinaisesti uusi juttu, mutta törmäsin Giugiaron Mustang konseptiin ja aika pirun hieno. Noi karvapenkit on vähän söy-söy, mutta ulkomuodossa on linjat kohillaan...
http://www.autoblog.com/2006/11/28/giug ... -revealed/
http://www.autoblog.com/2006/11/28/giug ... -revealed/
-Matti-
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Ihan magee Musse...paitsi ne karvajakkarat. 

Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... 280_12.jpg
Musta toi sivuprofiili on aika pähee.
Eihän toi mikään maailman siistein vimpain ole, mutta todella hieno ja linjakas vimpain jenkkiautoksi. Panisin.
Musta toi sivuprofiili on aika pähee.
Eihän toi mikään maailman siistein vimpain ole, mutta todella hieno ja linjakas vimpain jenkkiautoksi. Panisin.
-Matti-
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
Toyota FT 86, uusi, moderni coupé. Takaveto, Subarun boxermoottori...
Itse valitsisin tämän ehdottomasti ennen 6-sarjaa.
Näyttää Brerakin aika läskiltä tähän verrattuna...
Pakko myöntää, japanilaiset ovat alkaneet löytää muotoilun jyvän, eurooppalaisten hukatessa sitä kovaa vauhtia. Esim. uudet BMW:t...

Itse valitsisin tämän ehdottomasti ennen 6-sarjaa.
Näyttää Brerakin aika läskiltä tähän verrattuna...
Pakko myöntää, japanilaiset ovat alkaneet löytää muotoilun jyvän, eurooppalaisten hukatessa sitä kovaa vauhtia. Esim. uudet BMW:t...

- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Ei taaskaan oikeen otsakkeeseen, mutta ei oikeen aihetta myöskään perustaa omaa ketjua.
Elikkäs pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi. Paino tuntuu mutkissa, mutta kaikenkaikkiaan hieno alusta ja erityisesti moottori.
Toki verrattuna muihin pienempiin bimmerin sedaneihin tai 159:siin ajotuntuma on heikompi, mutta silti yllättävän hyvä. Parempi toi oli ajaa kuin esmes V70 tai uus Paskatti.
Elikkäs pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi. Paino tuntuu mutkissa, mutta kaikenkaikkiaan hieno alusta ja erityisesti moottori.
Toki verrattuna muihin pienempiin bimmerin sedaneihin tai 159:siin ajotuntuma on heikompi, mutta silti yllättävän hyvä. Parempi toi oli ajaa kuin esmes V70 tai uus Paskatti.
-Matti-
- JiiTeeÄssä
- Viestit: 1175
- Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
- Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98 - Paikkakunta: Kempele
Uh, makuasioista on aina mukava kiistelläRiccardo kirjoitti:Toyota FT 86, uusi, moderni coupé. Takaveto, Subarun boxermoottori...
Itse valitsisin tämän ehdottomasti ennen 6-sarjaa.

Ja mitä tuohon mustangiin edellä tulee niin itseä on näissä uusissä retrojenkeissä ja 300C:ssä viehättänyt niiden ehdoton tylyys etenkin keulassa. Nyt giugiaro on vienyt tuota vähän italialaiseen suuntaan kokonaisuutena joka ei samalla tavalla puhuttele. Alkaa vertautua grand tourer -laitteisiin kuten isot ferrarit, jaguarit ja maserati. Itse ottaisin mustangini sellaisena Dukes of Hazzard lekana, jossa on tiettyä kulmikkuutta ja "älä mulle ala" asennetta.
Onko tuo karva penkeissä muuten villihevosen nahkaa, olis aika pähee..?
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-
-Mario Andretti-
- Bisci
- Viestit: 511
- Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
- Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S - Paikkakunta: Savicity
Maasturissa on:Matti_S kirjoitti:pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi.
1. alennusvaihteisto
2. 100% lukot joka nurkkaan ja kardaanille
3. kompakti koko
4. parhaissa vielä vinssi
Mitä Bemussa oli?
Taitaa kuitenkin olla "citymaasturi, valmiina kaupungin haasteisiin", eli pääsee hieman kohollaan olevan kaivonkannen yli, jos varovasti liikkuu.
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg
K.Rosberg
Bugatti Galibier
Bugatti Galibier








http://www.youtube.com/watch?v=I6ZPBA1w5ic
Bugatti 16 C Galibier Concept revealed
One of the features of the new french "über-sedan" is its two-tone outer shell, which is comprised of both polished aluminum for the doors and front fenders and a unique dark blue carbon fiber weave that shines through when illuminated.
the rear features four exhaust tailpipes on either side while the rear window is integrated with the third brake light which runs vertically from the roof down. The wings and the side doors are made of polished aluminium and the rest of the body is built on dark blue hand-made carbon fiber reinforced plastic (CFRP). Large LED headlights flank the imposing Bugatti radiator grille. the center spine recalls past Bugattis like the Type 35 and the classically beautiful Type 57. The interior is characterised by the flowing surfboard-shaped dashboard made of fine wood and leather. The centre console features a large LCD screen while the speedometer has been deliberately placed in the middle of the dash so rear passengers can see just how fast they are moving. A very stylish feature is the Parmigiani removable Reverso Tourbillon Swiss clock which can be worn on the wrist through its cleverly-designed leather strap.
Previously a number of names were suggested for the 16 C Galibier, including Lydia and Bordeaux. But Bugatti has chosen to name it after the classic 4-door Bugatti Type 57. Galibier is also one of the most difficult alpine passes along the Tour de France.
Powering the Galibier concept will be a version of Bugatti's powerful eight-liter W16 powerplant. Unlike the Veyron the engine is mounted up front and is capable of running on ethanol fuel. Current reports peg the Galibier's top speed at 220-230 miles per hour. The Galibier´s body is entirely carbon fiber and has a total length of about 208 inches long — almost 60 inches longer than the Veyron, weighing ~4200lbs.
Report: $1.45M Bugatti Galibier 16C Headed To Production
The latest reports emerging from within Bugatti's walls are that the car isn't just a concept anymore--it's been green-lighted for production. No confirmation of the reports has come directly from Bugatti yet, but the Galibier 16C was being shopped as a potential production car, depending on the reaction it got from the potential client base. After just a few public showings, the car's unique feature set appears to have done the job.
Featuring four seats inside its leather and wood cocoon, the Galibier 16C isn't the thoroughbred speed demon the Veyron is. Instead of a twin-clutch gearbox, the Galibier gets a refined eight-speed automatic. Instead of 1,000 horsepower from a quad-turbocharged W-16 engine, it gets a "mere" 800 horsepower from a two-stage supercharging system.
But there's also a high-tech element at work, with polished aluminum and carbon fiber bodywork, all the top electronic driving aids and an advanced active suspension system.
A marriage of classical and modern technology comes in the form of a custom Swiss clock, called the Reverso Tourbillon, by Parmigiani, which serves as the car's interior clock and can also be removed and worn on the wrist on a custom-designed leather strap.
The Galibier 16C is expected to cost about $1.45 million if it does go to production. Cars could start rolling out of the factory--at a relaxed, highly individualized pace, of course--by early 2010








http://www.youtube.com/watch?v=I6ZPBA1w5ic
Bugatti 16 C Galibier Concept revealed
One of the features of the new french "über-sedan" is its two-tone outer shell, which is comprised of both polished aluminum for the doors and front fenders and a unique dark blue carbon fiber weave that shines through when illuminated.
the rear features four exhaust tailpipes on either side while the rear window is integrated with the third brake light which runs vertically from the roof down. The wings and the side doors are made of polished aluminium and the rest of the body is built on dark blue hand-made carbon fiber reinforced plastic (CFRP). Large LED headlights flank the imposing Bugatti radiator grille. the center spine recalls past Bugattis like the Type 35 and the classically beautiful Type 57. The interior is characterised by the flowing surfboard-shaped dashboard made of fine wood and leather. The centre console features a large LCD screen while the speedometer has been deliberately placed in the middle of the dash so rear passengers can see just how fast they are moving. A very stylish feature is the Parmigiani removable Reverso Tourbillon Swiss clock which can be worn on the wrist through its cleverly-designed leather strap.
Previously a number of names were suggested for the 16 C Galibier, including Lydia and Bordeaux. But Bugatti has chosen to name it after the classic 4-door Bugatti Type 57. Galibier is also one of the most difficult alpine passes along the Tour de France.
Powering the Galibier concept will be a version of Bugatti's powerful eight-liter W16 powerplant. Unlike the Veyron the engine is mounted up front and is capable of running on ethanol fuel. Current reports peg the Galibier's top speed at 220-230 miles per hour. The Galibier´s body is entirely carbon fiber and has a total length of about 208 inches long — almost 60 inches longer than the Veyron, weighing ~4200lbs.
Report: $1.45M Bugatti Galibier 16C Headed To Production
The latest reports emerging from within Bugatti's walls are that the car isn't just a concept anymore--it's been green-lighted for production. No confirmation of the reports has come directly from Bugatti yet, but the Galibier 16C was being shopped as a potential production car, depending on the reaction it got from the potential client base. After just a few public showings, the car's unique feature set appears to have done the job.
Featuring four seats inside its leather and wood cocoon, the Galibier 16C isn't the thoroughbred speed demon the Veyron is. Instead of a twin-clutch gearbox, the Galibier gets a refined eight-speed automatic. Instead of 1,000 horsepower from a quad-turbocharged W-16 engine, it gets a "mere" 800 horsepower from a two-stage supercharging system.
But there's also a high-tech element at work, with polished aluminum and carbon fiber bodywork, all the top electronic driving aids and an advanced active suspension system.
A marriage of classical and modern technology comes in the form of a custom Swiss clock, called the Reverso Tourbillon, by Parmigiani, which serves as the car's interior clock and can also be removed and worn on the wrist on a custom-designed leather strap.
The Galibier 16C is expected to cost about $1.45 million if it does go to production. Cars could start rolling out of the factory--at a relaxed, highly individualized pace, of course--by early 2010
Takaapäin hyvän näköinen, muuten voi sanoa, että on kuin amerikkalainen joulukuusi. Toki kauneus on katsojan silmässä (tai aivoissahan se on, silmä on tässä vain välittäjän roolissa), mutta on tuo kyllä melko groteski ilmestys. Tosin niin sen on varmaan tarkoituskin olla. Miljoona-auton suunnittelijoilla on toki omat murheensa; miten tehdä auto, jota ei voi vahingossa sekoittaa 500 000 euron halpisautoihin. Siinä ei riitä, että on tasapainoinen silhuetti, puolinahkaistuimet ja kromatut pakoputkenpäät.
Entä kenelle tuo Bugatti on tarkoitettu: onko sen omistaja liukas playboy, entinen formulakuski, jalosukuinen siirtomaaherra vai satunnainen lottomiljonääri? Mersun, Posrshen ja Rollssin ostajat ostavat käsitteen. Aston Martinin, Ferrarin ja Jaguarin ostajat ostavat tyylin lisäksi tarinan ja historian. Vaan entä tuo Bugatti? Historiaton ja tarinaton ökytuote, eihän tuolla ole mitään tekemistä sen historiallisen Bugatin kanssa. Sama kuin minä alkaisin valmistaa Hispano-Suizaa. Jatkuvuus puuttuu. Jäljelle jää vain absolutismi. Suurin, kallein, nopein ja ihmeellisin auto maailmassa. Oman genrensä Hummer. Kuka sellaisen haluaa, kun Udai Husseinkin on jo kuollut?
Mutta käytetäänpä tämäkin tilaisuus kansanvalistukseen. Kovin moni puhuu harmaasta autostaan hopean värisenä. Minunkin ankean harmaata 159:ä on joku muovilusikka suussa syntynyt väittänyt hopean väriseksi. Vaan tuossa Bugatissapa on hopean värinen kylki. Tuohon, kun laittaa kiilloitetut pöytähopeat viereen, niin siinä se on. Hopea on hopean väristä ja harmaa on harmaata. Voi tuo Bugatin pinta toki luonnossa olla kromattuakin.
Entä kenelle tuo Bugatti on tarkoitettu: onko sen omistaja liukas playboy, entinen formulakuski, jalosukuinen siirtomaaherra vai satunnainen lottomiljonääri? Mersun, Posrshen ja Rollssin ostajat ostavat käsitteen. Aston Martinin, Ferrarin ja Jaguarin ostajat ostavat tyylin lisäksi tarinan ja historian. Vaan entä tuo Bugatti? Historiaton ja tarinaton ökytuote, eihän tuolla ole mitään tekemistä sen historiallisen Bugatin kanssa. Sama kuin minä alkaisin valmistaa Hispano-Suizaa. Jatkuvuus puuttuu. Jäljelle jää vain absolutismi. Suurin, kallein, nopein ja ihmeellisin auto maailmassa. Oman genrensä Hummer. Kuka sellaisen haluaa, kun Udai Husseinkin on jo kuollut?
Mutta käytetäänpä tämäkin tilaisuus kansanvalistukseen. Kovin moni puhuu harmaasta autostaan hopean värisenä. Minunkin ankean harmaata 159:ä on joku muovilusikka suussa syntynyt väittänyt hopean väriseksi. Vaan tuossa Bugatissapa on hopean värinen kylki. Tuohon, kun laittaa kiilloitetut pöytähopeat viereen, niin siinä se on. Hopea on hopean väristä ja harmaa on harmaata. Voi tuo Bugatin pinta toki luonnossa olla kromattuakin.
-
- Viestit: 385
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
- Paikkakunta: Soini
Eikös se ollut kiillotettua alumiinia?Bugatissapa on hopean värinen kylki. Tuohon, kun laittaa kiilloitetut pöytähopeat viereen, niin siinä se on. Hopea on hopean väristä ja harmaa on harmaata. Voi tuo Bugatin pinta toki luonnossa olla kromattuakin.
No kuitenkin mun mielestä tuo on ihan hieno ilmestys. Perä on hieno, nokka on hieno, kylkilinja on se, joka eniten tuossa tökkii. Ja nokan ja perän hienous tulee esille katsottaessa suoraan edestä tai suoraan takaa.
Ehkä tuo kaksivärisyys aiheuttaa sen, että kylki ei oikein näytä hyvältä. Itse maalaisin kilikalilla mustaksi

Viimeksi muokannut PabloNeruda, 16 Marras 2009, 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä mitään allekirjoita!
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Tjoo ite en kannata moisia kaupunkeihin, mutta pikkuveli on maatilan isäntä ja tiet aika huonoja ja päällystämättömiä. Ite en välillä pääse alfalla porukoille vaan tulevat isän pick upilla vastaan (käyny nyt kahesti vuoden sisään). Tie olisi jo päällystetty, mutta pari papparaista ei anna tonttinsa pienentyä ja päällystämätön tie ei kestä raskasta kalustoa (traktoreita ja kuorma-autoja).Bisci kirjoitti:Maasturissa on:Matti_S kirjoitti:pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi.
1. alennusvaihteisto
2. 100% lukot joka nurkkaan ja kardaanille
3. kompakti koko
4. parhaissa vielä vinssi
Mitä Bemussa oli?
Taitaa kuitenkin olla "citymaasturi, valmiina kaupungin haasteisiin", eli pääsee hieman kohollaan olevan kaivonkannen yli, jos varovasti liikkuu.
Lisäksi broidi on kohtuu raamikas kaveri. 195cm ja 130kg joista hartiat painaa 80kg. Esmes 159:sissä kaveri ei oikeen meinaa mahtua kuskinpenkille. Tuossa ajoasento on niin pysty ja sivusuunnassa sen verran tilaa, että mukavampi kuulemma kuin normi 5 sarjalainen. Ja pellolle ja mettälle pääsee muutenkin kun rattorilla.
Ja tietysti ne lastenvaunut

-Matti-
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Laitetaas tänne. Tuli käytyä kaverin kans bemari liikkeessä ja testattua 530GT ja X1 2,3xd. GT tuntui valtavalta asvalttilaivalta. Puhtia riitti ja vaikutelma oli todella ylellinen (niin kuin hintakin). Mutta koska tykkään siitä, että tuntuma tiehen on hyvä ja auton liikkeet tuntee niin ei oikein mielyttäny. X1 oli myös todella pirteä ja sisältäpäin enemmän normi auton kaltainen. Hieman normi farkkua korkeampi, töyssyt ei tuntunut kuten alfassa tai 3-sarjalaisessa, mutta ei sitten ihan yhtä sporttinenkaan ajotuntumaltaan. Noista kahdesta X1 miellytti enemmän ja kyllähän semmosella mielellään ajais. Ainut yllätys oli auton suhteellisen pienet sisätilat, jopa 3-sarjalaisessa taitaa olla takapenkillä runsaammin tilaa.
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
MMMaserati
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Oisin ehkä toivonut FIAT-Rysler yhteistyöstä muunlaisia hedelmiä kuin tämän...
http://www.iltalehti.fi/autot/2010012410964308_au.shtml
Mitäköhän tuosta sitten ajattelisi...
P.s. Oisko ollu juttua muualla täällä mut onnistunee näinkin...
http://www.iltalehti.fi/autot/2010012410964308_au.shtml
Mitäköhän tuosta sitten ajattelisi...
P.s. Oisko ollu juttua muualla täällä mut onnistunee näinkin...
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Kohta 4:jää ei tarvita oikeissa maastureissa,tai muuten on kuskissa vikaaBisci kirjoitti:Maasturissa on:Matti_S kirjoitti:pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi.
1. alennusvaihteisto
2. 100% lukot joka nurkkaan ja kardaanille
3. kompakti koko
4. parhaissa vielä vinssi
Mitä Bemussa oli?
Taitaa kuitenkin olla "citymaasturi, valmiina kaupungin haasteisiin", eli pääsee hieman kohollaan olevan kaivonkannen yli, jos varovasti liikkuu.

- Keltsi
- Viestit: 1683
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Taitaa sitten esim. Offisuunnistuksessa olla vaan kädettömiä kuskeja, kun autoista löytyy yleensä vielä takavinssikin ja niille on vieläpä usein käyttöäalfa164 kirjoitti:Kohta 4:jää ei tarvita oikeissa maastureissa,tai muuten on kuskissa vikaa

Mutta jos maastolla käsitetään sitä 200m pitkää hiekkatien pätkää countryclubille, niin sitten

Nimim. 24h kisoissa "vinssiapinana" toiminut...
"No smoke => no power => no hope"
Aika hieno video Porschen hybridi-malleista. Pitkä tosin, jaksoin ekat 9min..
http://www.youtube.com/watch?v=0_KemHBQ88c&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=0_KemHBQ88c&NR=1
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Mersun SLS AMG
http://www.topgear.com/uk/car-news/merc ... 2009-09-10#
Pitkästä aikaa siedettävän näköinen mersu
Mukava yhdistelmä nykyaikaa, vanhaa mersun urheilutaustaa ja ehkä vähän jenkkimuskeli tyyliä.
http://www.topgear.com/uk/car-news/merc ... 2009-09-10#
Pitkästä aikaa siedettävän näköinen mersu

Mukava yhdistelmä nykyaikaa, vanhaa mersun urheilutaustaa ja ehkä vähän jenkkimuskeli tyyliä.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- TommiS
- Viestit: 542
- Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
- Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
- Paikkakunta: Vantaa
Uudesta Polosta GTI-versio
Aika hyvin Germaanit ovat leiponeet tuon suorituskyky/kulutus/päästöt yhtälön. Todella hyvin.
Aika hyvin Germaanit ovat leiponeet tuon suorituskyky/kulutus/päästöt yhtälön. Todella hyvin.
Siinä uusi Impreza WRX STI, ihan asiallinen verrattuna entiseen hb malliin!
http://www.autoblog.com/gallery/new-yor ... -wrs-sti#2
http://www.autoblog.com/gallery/new-yor ... -wrs-sti#2