Sivu 5/66

Lähetetty: 30 Heinä 2009, 20:22
Kirjoittaja savijo-r
^^^Hienot linjat, mutta miksi noita ledivaloja pitää laittaa joka kiesiin nykyään.

Lähetetty: 30 Heinä 2009, 20:32
Kirjoittaja Jalamari
Todella hieno muuten, mutta nuo keskeltä tulevat kolme putkea. :roll:

Lähetetty: 30 Heinä 2009, 22:02
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli
Aika erikoiset etuvalot, mitähän noi "silmäripset" on? Keulan ilmanottoaukoista häviävän pienen ajan käy mielessä peugeotin kidat, mutta onhan tämä ihan eri luokkaa. California oli jo todella hieno mutta kyllä tämä on yksi parhaimman näköisiä ferrareita ellei paras. Arvatenkin pininfarinaa tämäkin.

Lähetetty: 17 Elo 2009, 19:16
Kirjoittaja PRO
uusi bentley on aina myös jonkinlainen tapaus...

http://www.mulsanne.bentleymotors.com/Gallery

että semmonen sit, en oikein ossoo sannoo mittee täs vaiheessa

Lähetetty: 17 Elo 2009, 19:42
Kirjoittaja jeQQ
Järkyttävä laiva.

Lähetetty: 17 Elo 2009, 21:29
Kirjoittaja Herra Salo
Aika hyvin on pidetty klassinen muoto hallussa, vähän pyöristeltynä tosin. Parempi noin, Jaguarin klassisen XJ:n menivät sitten pilaamaan uuden mallin myötä. Ainakin itse sitä mieltä että vanhassa vara parempi sen kohdalla.

Lähetetty: 18 Elo 2009, 16:50
Kirjoittaja Matti_S
salot kirjoitti:Aika hyvin on pidetty klassinen muoto hallussa, vähän pyöristeltynä tosin. Parempi noin, Jaguarin klassisen XJ:n menivät sitten pilaamaan uuden mallin myötä. Ainakin itse sitä mieltä että vanhassa vara parempi sen kohdalla.
Mun mielestä taas hyvä kun uusasivat. Toki tietty sukunäkö autoissa on hyvä säilyttää, mutta oli sen XJ:n jo aika uusiutua. Uus XF on hyvä esimerkki tuosta. Näyttää Jaguaarilta, mutta soppelin modernisti.

Eikä Jaggella varmaan ollut vaihtoehtoakaan. Myyntiluvut olivat vaan sen verran romahtaneet viimevuosina tuon XJ:n osalta.

Lähetetty: 20 Loka 2009, 17:12
Kirjoittaja Matti_S
Ei varsinaisesti uusi juttu, mutta törmäsin Giugiaron Mustang konseptiin ja aika pirun hieno. Noi karvapenkit on vähän söy-söy, mutta ulkomuodossa on linjat kohillaan...

http://www.autoblog.com/2006/11/28/giug ... -revealed/

Lähetetty: 20 Loka 2009, 18:08
Kirjoittaja Vittorio Jano
Keula ihan siisti, mutta muuten aika kökkö - ei pure.

Lähetetty: 20 Loka 2009, 18:13
Kirjoittaja MP
Minusta tuo on ihan hieno. Nyky-Mustangiki on aika jees omasta mielestä. Aika erilaisiahan nuo on ku vaikka Alfa.

Lähetetty: 20 Loka 2009, 18:52
Kirjoittaja silverine
Ihan magee Musse...paitsi ne karvajakkarat. :silly:

Lähetetty: 20 Loka 2009, 20:57
Kirjoittaja Matti_S
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... 280_12.jpg

Musta toi sivuprofiili on aika pähee.

Eihän toi mikään maailman siistein vimpain ole, mutta todella hieno ja linjakas vimpain jenkkiautoksi. Panisin.

Lähetetty: 20 Loka 2009, 21:21
Kirjoittaja Raimo Miettinen
Eikö kukaan muu tunnista Chris Banglen henkeä BMW 6-sarjasta (E63)? Minusta tuossa on aika paljon samoja piirteitä paikoin.

Kuva

Lähetetty: 20 Loka 2009, 22:44
Kirjoittaja Riccardo
Toyota FT 86, uusi, moderni coupé. Takaveto, Subarun boxermoottori...

Itse valitsisin tämän ehdottomasti ennen 6-sarjaa.

Näyttää Brerakin aika läskiltä tähän verrattuna...

Pakko myöntää, japanilaiset ovat alkaneet löytää muotoilun jyvän, eurooppalaisten hukatessa sitä kovaa vauhtia. Esim. uudet BMW:t...

Kuva

Lähetetty: 25 Loka 2009, 14:09
Kirjoittaja Ipi76
Tuossa tunti sitten tuli bongattua Tampereella Lahdesjärven aakkosten alkukirjainten huoltoasemalla Porsche Panamera Turbo, ei varmaankaan ole vielä suomessa montaakaan...

Oli kyllä aika hieno ilmestys livenä :) .

Lähetetty: 25 Loka 2009, 19:38
Kirjoittaja Laku
^Tampereen Porsche-kaupassahan sitä on voinut hiplata jo melko kauan.

Vaimokin oli kuulemma nähnyt livenä mustan liikkuvan Tampereella viikolla.

Lähetetty: 13 Marras 2009, 22:46
Kirjoittaja Matti_S
Ei taaskaan oikeen otsakkeeseen, mutta ei oikeen aihetta myöskään perustaa omaa ketjua.

Elikkäs pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi. Paino tuntuu mutkissa, mutta kaikenkaikkiaan hieno alusta ja erityisesti moottori.

Toki verrattuna muihin pienempiin bimmerin sedaneihin tai 159:siin ajotuntuma on heikompi, mutta silti yllättävän hyvä. Parempi toi oli ajaa kuin esmes V70 tai uus Paskatti.

Lähetetty: 15 Marras 2009, 14:38
Kirjoittaja JiiTeeÄssä
Riccardo kirjoitti:Toyota FT 86, uusi, moderni coupé. Takaveto, Subarun boxermoottori...
Itse valitsisin tämän ehdottomasti ennen 6-sarjaa.
Uh, makuasioista on aina mukava kiistellä ;) Tuo tojo on varmasti hieno auto, hienoa että tuollaisiakin tehdään, mutta sen vertaaminen 6-bemariin on vähän sama ku vertaisi kevyttä juoksukenkään nahkamaihariin jos ymmärrät mitä tarkoitan. Tuo on tuollainen kevyt hippiäinen MR2:sen ja pikkuhondien sarjassa.
Ja mitä tuohon mustangiin edellä tulee niin itseä on näissä uusissä retrojenkeissä ja 300C:ssä viehättänyt niiden ehdoton tylyys etenkin keulassa. Nyt giugiaro on vienyt tuota vähän italialaiseen suuntaan kokonaisuutena joka ei samalla tavalla puhuttele. Alkaa vertautua grand tourer -laitteisiin kuten isot ferrarit, jaguarit ja maserati. Itse ottaisin mustangini sellaisena Dukes of Hazzard lekana, jossa on tiettyä kulmikkuutta ja "älä mulle ala" asennetta.
Onko tuo karva penkeissä muuten villihevosen nahkaa, olis aika pähee..?

Lähetetty: 15 Marras 2009, 14:47
Kirjoittaja Bisci
Matti_S kirjoitti:pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi.
Maasturissa on:
1. alennusvaihteisto
2. 100% lukot joka nurkkaan ja kardaanille
3. kompakti koko
4. parhaissa vielä vinssi

Mitä Bemussa oli?

Taitaa kuitenkin olla "citymaasturi, valmiina kaupungin haasteisiin", eli pääsee hieman kohollaan olevan kaivonkannen yli, jos varovasti liikkuu.

Lähetetty: 15 Marras 2009, 16:44
Kirjoittaja Suba
^ No eipä taida kaupasta valmiina saada maastureihin kuin 1 ja 3 kohdan.
2:stakin vain jälkimmäisen. Loput onkin sitten lisää laitatettavien listalla. :wink:
Nimimerkki: ex autojani cherokee, defender jne

Lähetetty: 15 Marras 2009, 17:40
Kirjoittaja jeQQ
UAZ. Parhautta. Tai sitten ei.

Bugatti Galibier

Lähetetty: 16 Marras 2009, 08:05
Kirjoittaja savijo-r
Bugatti Galibier
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


http://www.youtube.com/watch?v=I6ZPBA1w5ic


Bugatti 16 C Galibier Concept revealed

One of the features of the new french "über-sedan" is its two-tone outer shell, which is comprised of both polished aluminum for the doors and front fenders and a unique dark blue carbon fiber weave that shines through when illuminated.
the rear features four exhaust tailpipes on either side while the rear window is integrated with the third brake light which runs vertically from the roof down. The wings and the side doors are made of polished aluminium and the rest of the body is built on dark blue hand-made carbon fiber reinforced plastic (CFRP). Large LED headlights flank the imposing Bugatti radiator grille. the center spine recalls past Bugattis like the Type 35 and the classically beautiful Type 57. The interior is characterised by the flowing surfboard-shaped dashboard made of fine wood and leather. The centre console features a large LCD screen while the speedometer has been deliberately placed in the middle of the dash so rear passengers can see just how fast they are moving. A very stylish feature is the Parmigiani removable Reverso Tourbillon Swiss clock which can be worn on the wrist through its cleverly-designed leather strap.
Previously a number of names were suggested for the 16 C Galibier, including Lydia and Bordeaux. But Bugatti has chosen to name it after the classic 4-door Bugatti Type 57. Galibier is also one of the most difficult alpine passes along the Tour de France.
Powering the Galibier concept will be a version of Bugatti's powerful eight-liter W16 powerplant. Unlike the Veyron the engine is mounted up front and is capable of running on ethanol fuel. Current reports peg the Galibier's top speed at 220-230 miles per hour. The Galibier´s body is entirely carbon fiber and has a total length of about 208 inches long — almost 60 inches longer than the Veyron, weighing ~4200lbs.

Report: $1.45M Bugatti Galibier 16C Headed To Production

The latest reports emerging from within Bugatti's walls are that the car isn't just a concept anymore--it's been green-lighted for production. No confirmation of the reports has come directly from Bugatti yet, but the Galibier 16C was being shopped as a potential production car, depending on the reaction it got from the potential client base. After just a few public showings, the car's unique feature set appears to have done the job.
Featuring four seats inside its leather and wood cocoon, the Galibier 16C isn't the thoroughbred speed demon the Veyron is. Instead of a twin-clutch gearbox, the Galibier gets a refined eight-speed automatic. Instead of 1,000 horsepower from a quad-turbocharged W-16 engine, it gets a "mere" 800 horsepower from a two-stage supercharging system.
But there's also a high-tech element at work, with polished aluminum and carbon fiber bodywork, all the top electronic driving aids and an advanced active suspension system.
A marriage of classical and modern technology comes in the form of a custom Swiss clock, called the Reverso Tourbillon, by Parmigiani, which serves as the car's interior clock and can also be removed and worn on the wrist on a custom-designed leather strap.
The Galibier 16C is expected to cost about $1.45 million if it does go to production. Cars could start rolling out of the factory--at a relaxed, highly individualized pace, of course--by early 2010

Lähetetty: 16 Marras 2009, 09:22
Kirjoittaja jeQQ
Halvatun ruma tuo bugatti.. :shock:

Lähetetty: 16 Marras 2009, 10:30
Kirjoittaja 155156
Pimp-mobile.

Lähetetty: 16 Marras 2009, 10:54
Kirjoittaja Jönsson
Takaapäin hyvän näköinen, muuten voi sanoa, että on kuin amerikkalainen joulukuusi. Toki kauneus on katsojan silmässä (tai aivoissahan se on, silmä on tässä vain välittäjän roolissa), mutta on tuo kyllä melko groteski ilmestys. Tosin niin sen on varmaan tarkoituskin olla. Miljoona-auton suunnittelijoilla on toki omat murheensa; miten tehdä auto, jota ei voi vahingossa sekoittaa 500 000 euron halpisautoihin. Siinä ei riitä, että on tasapainoinen silhuetti, puolinahkaistuimet ja kromatut pakoputkenpäät.

Entä kenelle tuo Bugatti on tarkoitettu: onko sen omistaja liukas playboy, entinen formulakuski, jalosukuinen siirtomaaherra vai satunnainen lottomiljonääri? Mersun, Posrshen ja Rollssin ostajat ostavat käsitteen. Aston Martinin, Ferrarin ja Jaguarin ostajat ostavat tyylin lisäksi tarinan ja historian. Vaan entä tuo Bugatti? Historiaton ja tarinaton ökytuote, eihän tuolla ole mitään tekemistä sen historiallisen Bugatin kanssa. Sama kuin minä alkaisin valmistaa Hispano-Suizaa. Jatkuvuus puuttuu. Jäljelle jää vain absolutismi. Suurin, kallein, nopein ja ihmeellisin auto maailmassa. Oman genrensä Hummer. Kuka sellaisen haluaa, kun Udai Husseinkin on jo kuollut?

Mutta käytetäänpä tämäkin tilaisuus kansanvalistukseen. Kovin moni puhuu harmaasta autostaan hopean värisenä. Minunkin ankean harmaata 159:ä on joku muovilusikka suussa syntynyt väittänyt hopean väriseksi. Vaan tuossa Bugatissapa on hopean värinen kylki. Tuohon, kun laittaa kiilloitetut pöytähopeat viereen, niin siinä se on. Hopea on hopean väristä ja harmaa on harmaata. Voi tuo Bugatin pinta toki luonnossa olla kromattuakin.

Lähetetty: 16 Marras 2009, 12:41
Kirjoittaja PabloNeruda
Bugatissapa on hopean värinen kylki. Tuohon, kun laittaa kiilloitetut pöytähopeat viereen, niin siinä se on. Hopea on hopean väristä ja harmaa on harmaata. Voi tuo Bugatin pinta toki luonnossa olla kromattuakin.
Eikös se ollut kiillotettua alumiinia?

No kuitenkin mun mielestä tuo on ihan hieno ilmestys. Perä on hieno, nokka on hieno, kylkilinja on se, joka eniten tuossa tökkii. Ja nokan ja perän hienous tulee esille katsottaessa suoraan edestä tai suoraan takaa.

Ehkä tuo kaksivärisyys aiheuttaa sen, että kylki ei oikein näytä hyvältä. Itse maalaisin kilikalilla mustaksi :mrgreen:

Lähetetty: 16 Marras 2009, 12:41
Kirjoittaja Matti_S
Bisci kirjoitti:
Matti_S kirjoitti:pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi.
Maasturissa on:
1. alennusvaihteisto
2. 100% lukot joka nurkkaan ja kardaanille
3. kompakti koko
4. parhaissa vielä vinssi

Mitä Bemussa oli?

Taitaa kuitenkin olla "citymaasturi, valmiina kaupungin haasteisiin", eli pääsee hieman kohollaan olevan kaivonkannen yli, jos varovasti liikkuu.
Tjoo ite en kannata moisia kaupunkeihin, mutta pikkuveli on maatilan isäntä ja tiet aika huonoja ja päällystämättömiä. Ite en välillä pääse alfalla porukoille vaan tulevat isän pick upilla vastaan (käyny nyt kahesti vuoden sisään). Tie olisi jo päällystetty, mutta pari papparaista ei anna tonttinsa pienentyä ja päällystämätön tie ei kestä raskasta kalustoa (traktoreita ja kuorma-autoja).

Lisäksi broidi on kohtuu raamikas kaveri. 195cm ja 130kg joista hartiat painaa 80kg. Esmes 159:sissä kaveri ei oikeen meinaa mahtua kuskinpenkille. Tuossa ajoasento on niin pysty ja sivusuunnassa sen verran tilaa, että mukavampi kuulemma kuin normi 5 sarjalainen. Ja pellolle ja mettälle pääsee muutenkin kun rattorilla.

Ja tietysti ne lastenvaunut :).

Lähetetty: 17 Marras 2009, 15:59
Kirjoittaja routasydän
Laitetaas tänne. Tuli käytyä kaverin kans bemari liikkeessä ja testattua 530GT ja X1 2,3xd. GT tuntui valtavalta asvalttilaivalta. Puhtia riitti ja vaikutelma oli todella ylellinen (niin kuin hintakin). Mutta koska tykkään siitä, että tuntuma tiehen on hyvä ja auton liikkeet tuntee niin ei oikein mielyttäny. X1 oli myös todella pirteä ja sisältäpäin enemmän normi auton kaltainen. Hieman normi farkkua korkeampi, töyssyt ei tuntunut kuten alfassa tai 3-sarjalaisessa, mutta ei sitten ihan yhtä sporttinenkaan ajotuntumaltaan. Noista kahdesta X1 miellytti enemmän ja kyllähän semmosella mielellään ajais. Ainut yllätys oli auton suhteellisen pienet sisätilat, jopa 3-sarjalaisessa taitaa olla takapenkillä runsaammin tilaa.

MMMaserati

Lähetetty: 18 Marras 2009, 14:38
Kirjoittaja Copyfighter

Lähetetty: 11 Joulu 2009, 20:07
Kirjoittaja routasydän
Ja laitetaas taas. Eli A5 SB tuli koeajettua 155kW koneella, nelivedolla ja tomaatilla. Kyllä oli niskannykäys efektiä :-D Ohjaus oli vähän turhankin kevyt, mutta tuntuma auton liikkeisiin silti kohtalaisen hyvä. Kaikin puolin jäi hyvä fiilis, hyvännäköinenkin se on.

Lähetetty: 12 Joulu 2009, 10:30
Kirjoittaja PRO
Uutta Ferraria... ei ilmeisesti tuotantoon

http://www.supercars.net/cars/4687.html

Lähetetty: 12 Joulu 2009, 11:45
Kirjoittaja routasydän
PRO kirjoitti:Uutta Ferraria... ei ilmeisesti tuotantoon

http://www.supercars.net/cars/4687.html
Tuleepa ihan corvette mieleen:)

Lähetetty: 12 Joulu 2009, 19:49
Kirjoittaja sataviisviis
No joo, vähän jenkkimäinen fefe. Mutta ihan hieno.

Lähetetty: 18 Joulu 2009, 21:05
Kirjoittaja sataviisviis
Ei nyt kuuluis uutuuksiin mut muihin merkkeihin kyllä.
R.I.P.SaaB :shock:

Lähetetty: 18 Joulu 2009, 21:21
Kirjoittaja hagger16
^ Se oman Saabbini 10000 euron takuukorjauslasku on sitten vissiin kulkeutunut jo GM:lle...tsori.. :mrgreen:

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 12:22
Kirjoittaja PRO
Oisin ehkä toivonut FIAT-Rysler yhteistyöstä muunlaisia hedelmiä kuin tämän...

http://www.iltalehti.fi/autot/2010012410964308_au.shtml

Mitäköhän tuosta sitten ajattelisi...

P.s. Oisko ollu juttua muualla täällä mut onnistunee näinkin...

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 15:39
Kirjoittaja Alfaholisti
Minusta tuon uuden Deltan muotoilu on kiva, eikä se syslerinäkään ole yhtään hassumpi ainoa ero taitaa olla etumaski.

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 16:20
Kirjoittaja maybetomorrow
^Jep jos persuusta ei mulkata niin tuallasen vois vaikka ostaakkin :o:

Ainakin noin teoriassa jos olisi rahaa.

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 16:58
Kirjoittaja PRO
Joo, minustakin muotoilu on hieno lanciassa. Lähinnä petyin kun innoissani odotin jotain ihan uudenlaista chrysleriä... Muutakin, kuin maskin ja logoken vaihtoa...

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 18:37
Kirjoittaja alfa164
Bisci kirjoitti:
Matti_S kirjoitti:pikkuveli osti uudenkarhean X5:sen 3l kiisselillä. Rumahan se on kuin synti, mutta yllättävän hyvä ajaa. Ei juuri huomaa perstuntumasta että auto on oikeasti maasturi.
Maasturissa on:
1. alennusvaihteisto
2. 100% lukot joka nurkkaan ja kardaanille
3. kompakti koko
4. parhaissa vielä vinssi

Mitä Bemussa oli?

Taitaa kuitenkin olla "citymaasturi, valmiina kaupungin haasteisiin", eli pääsee hieman kohollaan olevan kaivonkannen yli, jos varovasti liikkuu.
Kohta 4:jää ei tarvita oikeissa maastureissa,tai muuten on kuskissa vikaa :roll:

Lähetetty: 28 Tammi 2010, 15:20
Kirjoittaja Keltsi
alfa164 kirjoitti:Kohta 4:jää ei tarvita oikeissa maastureissa,tai muuten on kuskissa vikaa :roll:
Taitaa sitten esim. Offisuunnistuksessa olla vaan kädettömiä kuskeja, kun autoista löytyy yleensä vielä takavinssikin ja niille on vieläpä usein käyttöä :crazyeyes:

Mutta jos maastolla käsitetään sitä 200m pitkää hiekkatien pätkää countryclubille, niin sitten :lol:

Nimim. 24h kisoissa "vinssiapinana" toiminut...

Lähetetty: 03 Maalis 2010, 22:04
Kirjoittaja BB
Aika hieno video Porschen hybridi-malleista. Pitkä tosin, jaksoin ekat 9min..

http://www.youtube.com/watch?v=0_KemHBQ88c&NR=1

Lähetetty: 04 Maalis 2010, 19:35
Kirjoittaja Epezi
Mersun SLS AMG

http://www.topgear.com/uk/car-news/merc ... 2009-09-10#

Pitkästä aikaa siedettävän näköinen mersu :)

Mukava yhdistelmä nykyaikaa, vanhaa mersun urheilutaustaa ja ehkä vähän jenkkimuskeli tyyliä.

Lähetetty: 04 Maalis 2010, 19:49
Kirjoittaja Morre
^Jotenkin tuli tämä mieleen :lol:

Lähetetty: 04 Maalis 2010, 19:56
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Tuon Mesen hinnalla saisi varmaan siedettävänkin näköisiä autoja.

Lähetetty: 04 Maalis 2010, 20:38
Kirjoittaja KJS
Tiedä uutuudesta, mutta tuli tänään koeajettua Lexus IS250C. Täytyy sanoa, että jos olisi halua ja varaa ostaa tuon hintaluokan avoauto, niin paljon enne ottaisin BMW 330dA cabrion.

Lähetetty: 04 Maalis 2010, 20:45
Kirjoittaja Cuore Sportivo
KJS kirjoitti:BMW 330dA cabrion.
Ihan jees, jos ottaa d:n ja A:n pois. :roll:

Lähetetty: 25 Maalis 2010, 08:14
Kirjoittaja TommiS
Uudesta Polosta GTI-versio

Aika hyvin Germaanit ovat leiponeet tuon suorituskyky/kulutus/päästöt yhtälön. Todella hyvin.

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 12:44
Kirjoittaja Camber
Siinä uusi Impreza WRX STI, ihan asiallinen verrattuna entiseen hb malliin!
http://www.autoblog.com/gallery/new-yor ... -wrs-sti#2

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 13:49
Kirjoittaja Suba
Ei tuo ole uusi korimalli. Imperzaa on saanut sedanina Jenkeissä koko ajan. Sitä vaan ei ole tuoto Eurooppaan. Ei vain ymmärrä miksi.
Ainoa uutuus tuossa on että sitä saa nyt myös STInä. WRXnä
sitä on saanut koko ajan.
Kelpaisi kyllä minulle tuokin. :wink: