-07 tuningketju

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

savijo-r kirjoitti:Taitaa olla R32:en pata?
Niin tai melkeen minkä vaan isompikorisen takaveto-datsunin motti, ei kuitenkaan R32 GT-R:n kone. Siis Ladassa on RB25DET.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Joksa
Viestit: 409
Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Joksa »

vai DETT?

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Joksa kirjoitti:vai DETT?
No tuo Ladan pannu on alunperin ollut RB25DET ja joku on sitten lisännyt siihen sen toisen T:n. :wink:
Niin että voi sitä kutsua RB25DETT:kin, mutta nissanin tehtaalta ei sellaista ole (kait) ainakaan sarjatuotannossa ulos tullut.

Jaa ja miten noi moottorit erottaa päältä päin... No RB25 moottoreissa on niin hieno keksintö, kuin säätyvä imunokan ajoitus. Mistä lienee nismon inssit keksineet noinkin hienon systeemin. :wink:

Edit. Niin ja noi datsunin RB sarjan koneet taitaa olla aika hyvin sekoitettavissa. Elikkä periaatteessa toi voi olla koostettu RB30 alakerrasta, RB25 kansi ja RB26TT pakosarjat. Paitsi että vakio RB26DETT:ssä noi ahtimet on alempana, joten luultavasti tuossa on peltisarjat jne. Vaihtoehtoja on paljon.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Tämä Alfa mahdollisesti saattaa liikkua aika ripeään näyttää jäähdytin olevan aika hyvän kokoinen.

Kuva
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Oldgrain
Viestit: 350
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
Car(s): 159 2.2 SW -07, GTV 2.0 -86
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oldgrain »

Dobber kirjoitti:Tämä Alfa mahdollisesti saattaa liikkua aika ripeään näyttää jäähdytin olevan aika hyvän kokoinen.
Jäähdytinkö nykyään kertoo onko auto nopea vai ei?
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"

Avatar
italia
Viestit: 883
Liittynyt: 03 Joulu 2005, 19:53
Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06

Exät: 13 Alfaa...
Paikkakunta: Espoo/Kärkölä

Viesti Kirjoittaja italia »

....Ja minkä takia liimata mainostarrat vielä keskeneräiseen puskuriin???

Hyi yök! :x
QUORTHON 1966-2004

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

italia kirjoitti:....Ja minkä takia liimata mainostarrat vielä keskeneräiseen puskuriin???

Hyi yök! :x
Jos se on päättänyt ettei sitä ikinä valmiiksi saa....
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1013
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Oldgrain kirjoitti:
Dobber kirjoitti:Tämä Alfa mahdollisesti saattaa liikkua aika ripeään näyttää jäähdytin olevan aika hyvän kokoinen.
Jäähdytinkö nykyään kertoo onko auto nopea vai ei?
Tuossa lienee kyse VÄLIjäähdyttimestä... :roll:

Avatar
nuhapumppu
Viestit: 313
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Toi puskuri on hieno! mistäköhän sellaisen saisi :mrgreen:
Saab 9-5 2.0T Wagon -01
Saab 96 V4 Turbo -76
Ford Galaxie 500 Convertible -66

Avatar
Vode
Viestit: 883
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 01:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vode »

Laitetaa tää idän ihme vaikka tänne.
http://ircpics.com/p/20071022/e4dc27889 ... 22ab3d.jpg

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Hitsi et on hieno ja tyylikäs! Ainakin verrattuna moniin tähän threadiin postattuihin laitoksiin.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

chinz
Viestit: 6
Liittynyt: 11 Marras 2007, 17:14

Viesti Kirjoittaja chinz »

Oldgrain kirjoitti: Jäähdytinkö nykyään kertoo onko auto nopea vai ei?
Kyllä isolla keulavälijäähyllä on yleensä tapana jotain siihen suuntaan vihjata.

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Erilainen ratapäivälelu rakenteilla. Ratataksi.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Kirk
Viestit: 504
Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kirk »

jknracing kirjoitti:Erilainen ratapäivälelu rakenteilla. Ratataksi.
Aika hiljaseksi vetää tuo törmäystestivideo siellä alempana :shock:
I do my loving in the winter.

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Tais olla aika reilusti vauhtia ja kuormaa lavalla.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Kuka sitä työntökahvaa 156:een haki, tässä ois myytävänä. http://www.blocket.se/vi/14147875.htm?ca=10_s

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Oho Fiat coupen turbo pata asennettu 156:een:

Kuva

http://www.alfafreun.de/Alfa_156_von_dennis.html
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Lisää ihasteltavaa komealla korisarjalla:

Kuva
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

En nyt keksinyt mihinkä muuallekkaan tän laittais.

Kuva

Onhan tota Mustangia vissiin tuunattu?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Dobber kirjoitti:Oho Fiat coupen turbo pata asennettu 156:een
Toi muuten taitaa käydä TS:n laatikkoon suoraan.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

jknracing kirjoitti:
Dobber kirjoitti:Oho Fiat coupen turbo pata asennettu 156:een
Toi muuten taitaa käydä TS:n laatikkoon suoraan.
Tuollanen kone vois olla Selespeedin jatkeena ihan kiva :P

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

alfa 156 v6 kirjoitti:Tuollanen kone vois olla Selespeedin jatkeena ihan kiva :P
^Nonii, se siitä käyttöautosta :wink:

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

KJS kirjoitti:
alfa 156 v6 kirjoitti:Tuollanen kone vois olla Selespeedin jatkeena ihan kiva :P
^Nonii, se siitä käyttöautosta :wink:
No kun tuo kone syö vähän öljyä ja se pitäs varmaan rempata niin sama kai kun vaihtais sitten tilalle ehjän vähän erilaisen koneen :P

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3209
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Törkeen pitkä linkki


Ihan mitä vaan alfaa.. Tyylillä ja vähemmän tyylillä.
..ammattina autoslalom..

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Mitkä vanteet nuo on?

Kuva
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Avatar
mipo
Viestit: 793
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

kumimuumi kirjoitti:Törkeen pitkä linkki


Ihan mitä vaan alfaa.. Tyylillä ja vähemmän tyylillä.


Kauniitakin autoja muutama löytyi, mutta katsokaapa loppupuolelta se farmari 159...se missä ei ollut takapenkin ikkunoita... :puke:

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Tuo "paku" 159 näyttää photoshopilta, mutta siinä alkupäässä se kokopunainen 75 on aikas maukas.

Avatar
Joksa
Viestit: 409
Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Joksa »

alfa 156 v6 kirjoitti:
Tuollanen kone vois olla Selespeedin jatkeena ihan kiva :P
Olis kyllä. Jonkinverran vois vaatia askartelua polttoaineen syöttöpuolella.

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Joksa kirjoitti:
alfa 156 v6 kirjoitti:
Tuollanen kone vois olla Selespeedin jatkeena ihan kiva :P
Olis kyllä. Jonkinverran vois vaatia askartelua polttoaineen syöttöpuolella.
Joulun tienoilla pitääkin askarrella. Joulukortit, lahjojen paketointi ja 20vt Fiatin pannu Alfan keulalle.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Giallo Pozzuoli »


sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Eikös tuo ollut jatkoa sille 164:lle missä oli F1:n moottori ja vastaavanlainen irroitettava kori, jossain sivuilla ollut enemmänkin juttua tuosta.

Avatar
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Giallo Pozzuoli »

sataviisviis kirjoitti:Eikös tuo ollut jatkoa sille 164:lle missä oli F1:n moottori ja vastaavanlainen irroitettava kori, jossain sivuilla ollut enemmänkin juttua tuosta.
Löysin hieman tarinaa: http://www.ten-tenths.com/forum/archive ... 64117.html
ja pikku pätkän ääninäytettäkin:
http://www.youtube.com/watch?v=cgZoytd1doU

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Kuinka paljon on eroa päästöissä normi tessun koneella ja fiatin coupen turbo myllyllä? Ei taida olla ihan helppo juttu saadaa asiakirjoja kuntoon. Kyllä olisi muuten mielenkiintoinen ratkaisu.

Jos ajatellaan että kompressorisarja maksaa jo noin 5k€ asennuksineen ja muut kulut mittauksineen joku 2k€. Saattaapi olla että tuolla turbo koneella päästäisiin jopa halvemmalla ehkäpä.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3209
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Samassa luokassa ne päästöt on, riippuu vain jarrujen ja alustan riittävyydestä...
..ammattina autoslalom..

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Dobber kirjoitti:Kuinka paljon on eroa päästöissä normi tessun koneella ja fiatin coupen turbo myllyllä? Ei taida olla ihan helppo juttu saadaa asiakirjoja kuntoon. Kyllä olisi muuten mielenkiintoinen ratkaisu.
Vois olla helppo, vois olla vaikeakin... Molemmat tietty jo vähäpäästöisiä, mutta niissäkin niin monia eri tasoja joista "parempaan" voi vaihtaa kivuttomasti mutta huonompaan ei. Näistä ei taas päällepäin tiedä minkä direktiivin savut se täyttää (Paitsi '01 ja uudemmat==>lambda myös katalyytin jälkeen, obd, päästötaso VÄHINTÄÄN Euro3), riippuu niin monesta tekijästä.. Mutta jos ottais koneen samanikäisestä autosta jonka mallisarja on samaa ikäluokkaa niin ongelmaa tuskin tulis. Tuo Coupen koneen ottaminen VOIS olla siinä mielessä hankalaa kun Coupea on tullut linjalta jo vuosia ennen 156:sta.

156:sta kone Coupeen onnistuis paljon todennäköisemmin. pykälien osalta.

Avatar
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Giallo Pozzuoli »

Cadillac protestoi tuunausta?

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Melko hyvännäköinen toi 75 kun on tuunattu noi ovenkahvat hittoon sileitä muotoja rumentamasta.

Kuva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Oijoi. Oikeesti nätti 75. Vannekset tosin vois olla jotkut muut. 8)

Avatar
italia
Viestit: 883
Liittynyt: 03 Joulu 2005, 19:53
Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06

Exät: 13 Alfaa...
Paikkakunta: Espoo/Kärkölä

Viesti Kirjoittaja italia »

Samaa mieltä. Todella pienillä ja huomaamattomilla modauksilla saatu henkeäsalpaavan hieno 75 ,joka kunnioittaa auton alkuperäisiä muotoja.

....No joo,noi vanteet on vähän turhan "bling bling" mun makuun. :silly:
QUORTHON 1966-2004

Avatar
tonba
Viestit: 152
Liittynyt: 07 Heinä 2007, 09:15
Paikkakunta: Luvia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonba »

Ja miksi taas noita v*tun ämkolmosen peilejä... :crazyeyes: Amisrassi sanon minä.

Ilman peilejä olisi bueno... :roll:

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Jep, pyöreet peilit ei sovi neliöön autoon :wink:

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Oho, tuopa jäikin huomaamatta, lisätään nekin listaan. Vaan ei ne alkuperäsetkään ruusut oo. :drinking:

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Niin ja kuskin ovikin roikkuu... Ei toi kyljen pokkaus osu kohdilleen. Jos 75:seen pitää peilit vaihtaa, niin mä laittaisin ainakin jotain sen tyylistä kuin tehtaan kilpuri evo Integraleissa oli.

Edit. Ehkä ne peilit ei nyt niin hyvin sopiskaan. Jotain kantikasta kuitenkin. Pienennät kun alkuperäiset kuiteskin.

Kuva



WTF???

Kuva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Eiks 75 kuulukkin nuo peltien sovitukset olla ihan päin p****ttä. :silly:

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Niin tehtaan jäljiltä, mutta jos siitä joku alkaa rakentamaan siistiä, niin pitäshän noi osat laittaa paikolleen eikä vaan sinnepäin... :mrgreen: :drinking:
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »


Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Workin vanteilla ´Cudakin näyttää kivalta... Ei vaan, toi pro tourning-rakentelutyyli jenkkien kohdalla on iskenyt muhun jo 15 vuotta. Hyvältä näyttää tuokin!

Lisää tuohon tyyliin tuunattuja jenkkejä löytyy osoitteesta http://www.lateral-g.net/

P.S. Sieltä löytyy yksi suomalainen C3 vettekin.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

^Aika tyylikkäitä laitteita.
90 kirjoitti:tiukan näköinen cuda.. 8)

http://www.g-c.fi/cars/files/categories/27_bg.jpg
On aika maukas...
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jknracing kirjoitti:Workin vanteilla ´Cudakin näyttää kivalta... Ei vaan, toi pro tourning-rakentelutyyli jenkkien kohdalla on iskenyt muhun jo 15 vuotta. Hyvältä näyttää tuokin!

Lisää tuohon tyyliin tuunattuja jenkkejä löytyy osoitteesta http://www.lateral-g.net/

P.S. Sieltä löytyy yksi suomalainen C3 vettekin.
täytyy sanoa että meikäläinen kuuluu myös kyseisen rakentelutyylin kannattajiin..

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Ei niin tuningia, mutta Bugatin tehtaalla laitetaan vieläkin kovempi tykki kehiin 1175hv ja on aikaisempaa versiota kevyempänä:

http://www.fastestlaps.com/article478b725fc8482.html
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Vastaa Viestiin