No hyvä, hyvä.. Eihän sinne mennyt, kuin joku 50000 credittiä...routasydän kirjoitti:Ei tod näk missään, hukkaan heitetyt creditit

Valvoja: Moderators
routasydän kirjoitti:Mietinki voisko tolla pärjätä, jos sen laittais kuntoon. Mutta edelleen ongelmana myös sew expert sarjan toiseksi viimenen skaba. Zr1 viritetty ja ratavermeet laitettu, mutta siitä huolimatta ei toivoakaan. Tai aluksi kyllä voi ehtiä kärkeen, mutta sitten yksikin vierhe ja kone pääsee ohi niin sen jälkeen ei enää tsänssejä. Onko vinkkejä vai pitääkö vaan ajaa tarpeeksi monta kertaa. Jännä kun nuo muut on ollu ihan kohtuu helppoja voittaa, kunhan auton on laittanu kuntoon...
Otin ton käyttöön, tosin en hokannu noita pehmeitä renkaita laittaa. Kokeilen niillä. Tolla jo alko pysymään perässä, mutta ainakin tossa ekassa kisassa pitää tarkasti ajaa, meinaa keveyttään heti pyörähtää ku joku ajaa peräänGiallo Pozzuoli kirjoitti:routasydän kirjoitti:Mietinki voisko tolla pärjätä, jos sen laittais kuntoon. Mutta edelleen ongelmana myös sew expert sarjan toiseksi viimenen skaba. Zr1 viritetty ja ratavermeet laitettu, mutta siitä huolimatta ei toivoakaan. Tai aluksi kyllä voi ehtiä kärkeen, mutta sitten yksikin vierhe ja kone pääsee ohi niin sen jälkeen ei enää tsänssejä. Onko vinkkejä vai pitääkö vaan ajaa tarpeeksi monta kertaa. Jännä kun nuo muut on ollu ihan kohtuu helppoja voittaa, kunhan auton on laittanu kuntoon...
Muistaakseni jostain B-specin amatöörisarjan kisasta sai Mazda Furai 08 konseptiauton. Saattoi olla se MX-5 skaba. Ensin pidin autoa aika lussuna kun tehoja oli "vaan" jotain alle 500hv. Sitten tajusin katsoa paljon se painaa. ~650 kg alkoikin jo tuntumaan hätäiseltä. Tossa on melkein kaikki kilkkareet valmiina, laittaa jotain 130 000 loppuihin virityksiin mukaanlukien pehmeät ratasliksit niin jo kerkeää. Tolla tuli voitto jopa Indianapoliksen superspeedwaylla extreme tason like the windissä 1000 hevosvoimaisia vastaan vaikka kaikkine virityksineen siitä saa vaan 549hv irti. Silti kilotehopainosuhde 1.21 kg/BHPIndianapoliksen ovaalikisaan pitää vaihteiston välityksiä säätää vaan niin että huiput on yli 400 km/h. Ylivoimaisesti hätäisin auto mitä tallista tällä hetkellä löytyy. Lyhyet jarrutusmatkat kevyenä autona ja yllättävän helposti hallittavissa kaiken lisäksi.
Joo toi B-spec on täysin naurettava moodi. Tekoäly todellakin näyttää kauniit kasvonsa.Giallo Pozzuoli kirjoitti:Tänään tuli GT5:seen joku 600Mb:n päivitys jonka jälkeen pelin käynnistyttyä tuli ilmoitus että jotain 4 tunnin endurance kisoja on tullut käyttöön sekä gt-moodiin etä arcadeen kun olen saavuttanut levelin 15A-specissa on nyt level 22 ja B-specissä 12. Onkohan peliin jäänyt joku bugi jonka noi päivitykset korjasi? Olin kattovinani että GT-moodin pääruutuun olisi tullut myös "nettiautokauppa"
- Online collector's dealership sekä Seasonal events. Tai sitten en vaan aiemmin ollut noita huomannut.
On noi b-specin kuskit kyllä hitaita. Virittelin Ford GT 40:n muskeliautoskabaan ja kokeilin muutaman kierroksenhätäisesti aika huonoilla kierrosajoilla. Silti datapää sai sillä parhaimmillaankin kertaalleen 5 sekuntia hitaamman kierrosajan aikaiseksi. Jos unohtuu hetkeksikään piiskaamatta käskyjä luureihin niin kierrosajat tippuu jo 10 sekuntia hitaammiksi.
Jep ton b-specsin ainoa ilo on nuo autot ja creditit mitä sielät tulee. Laitan kuskin yleensä aina liikenteeseen niin ylivoimasella autolla, että voin ite tehä muita hommia. Ei sitä ajoa kauaa jaksa katellaKapirex kirjoitti:Joo toi B-spec on täysin naurettava moodi. Tekoäly todellakin näyttää kauniit kasvonsa.Giallo Pozzuoli kirjoitti:Tänään tuli GT5:seen joku 600Mb:n päivitys jonka jälkeen pelin käynnistyttyä tuli ilmoitus että jotain 4 tunnin endurance kisoja on tullut käyttöön sekä gt-moodiin etä arcadeen kun olen saavuttanut levelin 15A-specissa on nyt level 22 ja B-specissä 12. Onkohan peliin jäänyt joku bugi jonka noi päivitykset korjasi? Olin kattovinani että GT-moodin pääruutuun olisi tullut myös "nettiautokauppa"
- Online collector's dealership sekä Seasonal events. Tai sitten en vaan aiemmin ollut noita huomannut.
On noi b-specin kuskit kyllä hitaita. Virittelin Ford GT 40:n muskeliautoskabaan ja kokeilin muutaman kierroksenhätäisesti aika huonoilla kierrosajoilla. Silti datapää sai sillä parhaimmillaankin kertaalleen 5 sekuntia hitaamman kierrosajan aikaiseksi. Jos unohtuu hetkeksikään piiskaamatta käskyjä luureihin niin kierrosajat tippuu jo 10 sekuntia hitaammiksi.
Jep, meikäläinenkin on tehnyt muita hommia-> hyvin kerkee kaksion imuroimaan, kun on vielä niin hidas kuskikinroutasydän kirjoitti:Jep ton b-specsin ainoa ilo on nuo autot ja creditit mitä sielät tulee. Laitan kuskin yleensä aina liikenteeseen niin ylivoimasella autolla, että voin ite tehä muita hommia. Ei sitä ajoa kauaa jaksa katella
Ja toinen hidastava tekijä on se, että niissä b-spec kisoissa on tuplasti kierroksia.Aquatica kirjoitti:Se kuskihan tarkoituksella hidastelee, ettei sitä käytettäisi rahan farmaamiseen, mun mielestä ihan hyvä. Tuohonhan on jo melkein luvattu päivitellä standardeja autoja premiumeiksi, muun muassa.
Taitaa olal sitten tänään kaikki muut ihmiset paitsi sinä lataamassa tätä päivitystäroutasydän kirjoitti:Vajaa puol tuntia meni eilenKauGoH kirjoitti:Aloin latailee tota päivitystä ni täällä on vissii joku muukii tajunnu tekevänsä samoin! Lataus aika tällä hetkellä on 635 minuuttia![]()
No laitailkoo vaik koko yön jos ei tosta nopeudu yhtään.
Kas kummaa... Olen itsekin huomannut jo alku vaiheessa B-specissä että jos kuskille ei anna mitään käskyjä alkaa meno hyytyä ja kierrosajat tippuvat jotakuinkin 2 sekuntia per kierroshamppi kirjoitti:Vielä pari tuntia takaperin luotto oli kova saksan Beckenbaueriin ja hispanjol Mendeziin. Suurta luottamusta osoittaen päätin pistää pojat Minoltan kyytiin ja lähdin käymään verkkokaupassa. Palattuani olivat vissiin hiukan himmailleet ja päästäneet ystävällisesti kansakilpailijoitaan ohitse..
ja eikun uusiks.
Kylla se padilla onnistuu, itse ku taistelin kyseisen patkan kanssa niin yleisin mokauspaikka oli se mutkitteleva alamaki. Ylikovaa ajaminen kostautui aina siina ja aikaa tuhrautui jarkyttavasti.hattoori kirjoitti:Onko joku selvittäny Sebastien Loeb Challenge - Eiger Norwand K pätkän? Jotenki tuskaa pädillä tuo rallin ajaminen. Toi taitaa olla mulle se pahin kaikista.
Niihin kahteen viimeiseen kurviin ei oikeastaan tarvitse jarruttaa ollenkaan, niissä saa sitten noukittua ne viimeiset vastustajat. Niin mä sen muistaakseni hoidin.Kimble kirjoitti:Itellani ahistaa tuo Top Gearin paku-challenge, ei onnistu niin millaan saamaan sita Goldiksi.
Miten ihmeessä sait sen etuvetosella pujottelun? mulla on kultaan vielä viikkohattoori kirjoitti:Onko joku selvittäny Sebastien Loeb Challenge - Eiger Norwand K pätkän? Jotenki tuskaa pädillä tuo rallin ajaminen. Toi taitaa olla mulle se pahin kaikista.
Lisenssit ajettu kultaisella kaikki. Spesiaaleistakin kaikki muut paitsi se elise top gear ja sit mersun koko nurburgi. B specciin en ku yhen kisan verran koskenu. Ei innosta. A specistä ajelin sen helpoimman kaikki kisat kullalle. Nyt joulunu seuraava taso sit.
Tarkotatko sitä jotain alkupään lisenssipätkää? Ei noi pujottelut tuottanu kauheita ongelmia. Enemmänkin ne jarruttelupätkät.. Pah, jarrut..DaViega kirjoitti:Miten ihmeessä sait sen etuvetosella pujottelun? mulla on kultaan vielä viikkohattoori kirjoitti:Onko joku selvittäny Sebastien Loeb Challenge - Eiger Norwand K pätkän? Jotenki tuskaa pädillä tuo rallin ajaminen. Toi taitaa olla mulle se pahin kaikista.
Lisenssit ajettu kultaisella kaikki. Spesiaaleistakin kaikki muut paitsi se elise top gear ja sit mersun koko nurburgi. B specciin en ku yhen kisan verran koskenu. Ei innosta. A specistä ajelin sen helpoimman kaikki kisat kullalle. Nyt joulunu seuraava taso sit.![]()
Veli ajo Loebin rallit OHJAIMELLA, ensimmäisellä yrityksellä kylmiltään ja tokaisi vielä päälle, että näin helppo se on
No nyt mä keksin missä teikeläisellä menee pieleenhattoori kirjoitti: Ei noi pujottelut tuottanu kauheita ongelmia. Enemmänkin ne jarruttelupätkät.. Pah, jarrut..![]()
Helpottaa omaa ahdistusta että joku muukin on tapellut ton kanssa. Eliseä on kehuttu ajajan autoksi mut top gear radalla se menee kuin märkä saippuaGiallo Pozzuoli kirjoitti:Mulle toi Top Gearin Elise-testi on ollut ylivoimaisesti vaikein. Ei se ole ongelma että auto on aika levoton jarrutuksissa ja kiihdytyksissä, mitä noi Eliset ei muualla pelissä niinkään ole, mutta tossa testissä pätee aivan irrationaaliset hylkäyssäännöt. Jos joku toinen kolhaisee mutkassa kylkeen niin se oli siinä. Ja silläkin on näköjään väliä missä kohdassa mutkaa tälli tulee. Itse voi myös kolhaista toista kilpailijaa mutta ei ole selvinnyt se logiikka millä ei tule hylkäystä. Yleensä hylkäys tulee hipaisustakin. Pahin frustraatio tuli tilanteessa jolla vikakierroksen pääsuoralle tullessa olin toisena ja takaa tuleva kilkkasi kylkeen ja tuli hylkäys. Sen jälkeen päätin jättää ton hamaan tulevaisuuteen.
Taso 24 menossa, enduranceja odotellessaGiallo Pozzuoli kirjoitti:Eka auto taisi olla joku kasari civic kun ei alkupääoma riittänyt mihinkään muuhun mitä kaupassa oli tarjolla ja millä olisi jotain toivoa eka kisassa ollut. Möin sen jo pois kun miltei samanlainen mutta tehokkaampi tuli jostain palkinnoksi. En mä silläkään kyllä mitään tee.
Onko kellään hajua mistä voisi saada sen Miura P400:n? Kaikissa historic-skaboissa toi on aina keulilla. Ei ole kaupassa kertaakaan vilahtanut eikä palkinnoksikaan ole mistään vielä tullut. Toi pitäis vielä saada sen 155 Ti Alfan lisäksi. Ti Alfa on vain kerran vilahtanut kaupassa ja hintaa oli 2.5 miljoonaa, palkinnoksi tota ei kai saa mistään? CLK GTR mersu pitäis myös hommata. Oli vaan jotain 3.5 miljoonaa hintalappu silläkin kun kaupassa vilahti.
Tasolla 25 tuli noi endurance kisat näkyviin. Kestääkö ne tosiaan 4 - 24 tuntia kisata läpi? Alkaa vähän innostus hiipumaan kun ei jaksais niin pitkään yhtä rataa tahkota
edit. Jaa se Miura olikin premiumliikkeessä ja hintaa olikin vaan 15 miljoonaa. Onpahan taas tavoitetta
599 kaikilla viripalikoilla mulla on ja kyllähän sillä ite kevyesti voitti, mutta tuo tietokoneen tekoälynero ei pärjänny. No täytyy antaa sen ilmeisesti vaan jankata sitä ja olla ite ruoskimassa koko ajan...Giallo Pozzuoli kirjoitti:^Ferrari kisassa pärjää ihan hyvin ilman enzoakin. Mulla taisi olla siinä joku 800hv viritetty 599 - olisko toi nyt se GTO malli.
No nyt on eka endurance, Grand Valley 300 ajettu. Jotain vajaa 2,5 tuntia tohon höyläämiseen meni parilla tauolla. Aavistuksen viritetty TZ2 (240hv - kerettiläisesti laitoin turbon kun muuten ei pahemmin voinut enää virittää) oli aika hyvä valinta +340hv tuningjapseja vastaan vaikka annoinkin 30 sekuntia tasoitusta eka kierroksen liian myöhäisestä jarrutuksesta johtaneella ulosajolla. (Giulia GTA olis voinut olla myös ihan riittävä tohon kisaan 214hv virityksellä.) Sitkeästi noin sekunti per kierros sain kärkiautoa kiinni kunnes jollain 19. kierroksella sitkeys palkittiin ja huomasin että johtavan Honda NSX:n renkaat oli sulaneet kun se luisteli aika levottomasti. Saman tien kun ohitin niin se menikin varikolle ja keulaa olikin äkkiä mun eduksi päälle 30 sekuntia. Puolessa välissä menin itse varikolle ja jouduin taas takaa-ajajaksi mutta nyt oli helppo ottaa kärki kiinni kun kaulaa oli vain 8 sekuntia.
Kun kisaa oli jäljellä 10 kierrosta ja keulaa oli jo ~ 1.13s ajattelin vaihtaa vielä pehmeet ratagummit alle ja kokeilla nopeaa kierrosaikaa tyhjähköllä tankilla. Yllättäen kierrosaika paranikin 11 sekuntia kun auton luonne muuttui täysin! Pykälää suuremmalla vaihteella pystyi ajamaan mutkaan kuin mutkaan. Lopuilla 10 kierroksella 39 sekunnin etumatka kasvoi niin että maalissa olin kierroksella varvannut kaikki muut. Paras pito häipyi kyllä jo viiden kierroksen jälkeen. Ihan hyvä että bensamäärien ja renkaiden pidon vaikutus on peliin mallinnettu, mutta epäilen ettei ihan 11 sekuntia parempi pito voi olla kisan alussa kuin lopussa. Kisan alussa oli nääs myös pehmeät renkaat alla.
Mutta ei hemmetti miten noita pidempiä kisoja oikein jaksaa vääntää? Kai noissa nyt jotain välitallennuksia pystyy tekemään..Le mansin ja Nürburgringin 24h kisoissa menee varmaan kuukausi per kisa välitallennuksien kanssakin![]()
Formula kisa on vielä ajamatta kun ei ole sopivaa autoa ja puuttuu 10 miljoonaa kassasta. Jostain endurance kisasta saisi 2010 ferrarin F1 auton, mutta tuntuu vielä aika kaukaiselta.
JaksaaGiallo Pozzuoli kirjoitti:Mutta ei hemmetti miten noita pidempiä kisoja oikein jaksaa vääntää? Kai noissa nyt jotain välitallennuksia pystyy tekemään..Le mansin ja Nürburgringin 24h kisoissa menee varmaan kuukausi per kisa välitallennuksien kanssakin
Ajatin kakkoskuskilla V.Milanilla juuri "tasoja" cavallino kisassa 599:llä ja ihan hyvin melkein ilman käskyjä hoiti homman. Eka kierroksella variante ascarissa otti kärkisijan Enzolta. Neljännellä kierroksella alkoi sitten laiskistumaan ja piti alkaa piiskaamaan 5:llä kierroksella. Muutama käsky nostaa vauhtia niin että mielialapakin sininen muuttui punaiseksi hoiti homman ja voitto Enzosta tuli aivan ylivoimaisesti. Oleellista noissa b-spec kisoissa on se että kuskilla on aina autossa parhaat sallitut renkaat alla. Niillä on suuri merkitys kierrosaikoihin, luultavasti suurempi kuin hevosvoimilla ja auton keveydellä.routasydän kirjoitti:599 kaikilla viripalikoilla mulla on ja kyllähän sillä ite kevyesti voitti, mutta tuo tietokoneen tekoälynero ei pärjänny. No täytyy antaa sen ilmeisesti vaan jankata sitä ja olla ite ruoskimassa koko ajan...