F1 - kausi 2015
Valvoja: Moderators
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: F1 - kausi 2015
Olihan sillä nytkin vauhtia, pitkin kautta ja myös eilisessä kisassa.
Se ei vaan lohduta, jos sorrutaan virheisiin tai hukataan se vauhti heti, kun pitäis alkaa ohittelemaan...
Tosin eilises kisassa Vettel ajeli kuten Kimi normaalisti, Kimi taas paljon enempi Vettelmäisen tehokkaasti joten lupailee selvästi sitä, että ehkä sitä vauhtia vielä joskus koskus nähdään ja saadaan?
Se ei vaan lohduta, jos sorrutaan virheisiin tai hukataan se vauhti heti, kun pitäis alkaa ohittelemaan...
Tosin eilises kisassa Vettel ajeli kuten Kimi normaalisti, Kimi taas paljon enempi Vettelmäisen tehokkaasti joten lupailee selvästi sitä, että ehkä sitä vauhtia vielä joskus koskus nähdään ja saadaan?
- Auristo
- Viestit: 385
- Liittynyt: 23 Syys 2006, 11:27
- Car(s): Maserati 4200gt
Fiat 500 1.4 Sport
Peugeot 407 Coupe V6 2.7 Diesel
ex. Giulietta 1.4 ma Speciale
ex.166 V6 -04
ex. 156 V6 -01 - Paikkakunta: Jyväskylä
Re: F1 - kausi 2015
Harmi että tuota suunnitelmaa ei toteutettu...
...halpaa lystiä ei olisi ollut.
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/arti ... ta/5558680
...halpaa lystiä ei olisi ollut.
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/arti ... ta/5558680
ex:BMW 1502, 318iS|Saab 99 Turbo, 900Turbo, 9000Turbo|Lancia Thema ieTurbo|Peugeot 405 T16, 306Hdi
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Re: F1 - kausi 2015
^Olisi kyllä tuonut oman kivan mausteen kisojen seuraamiseen. onneksi on edes Alfan logot kiertämässä rataa 

Ayrton Senna da Silva forever
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: F1 - kausi 2015
Olipas järkkytylsä GP Brasseissa. Ensikautta jo odotellessa.
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: F1 - kausi 2015
Tylsä? Perässä taisteltiin tosissaan Verstappenin, Maldonadon, Grosjeanin ja kumppaneiden toimesta. Siitä edempänä ei sitten mitään tapahtunutkaan...
Massa hylättiin kisan jälkeen... Mut hei, suomalaiset ei kolaroinut (pahasti) alun jälkeen B-)
Massa hylättiin kisan jälkeen... Mut hei, suomalaiset ei kolaroinut (pahasti) alun jälkeen B-)
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: F1 - kausi 2015
Jaa pääsikös maldonaattori sittenkin pisteille? Joo samaa mieltä, tosi jännät taistot viimeisistä pistesijoista ja joistain sijoista 12-13 taisteltiin myös ihan tosissaan. Ei onneksi näytetty kärkiautoja siinä vaiheessa, ainakaan koosteessa.
Kimillä oli pieni sauma yllätykseen, jos ekat vaihtorenkaat olis kestäny paremmassa kunnossa vielä muutaman kierroksen. Oli kumminkin kärkiryhmässä mukana ennen kaikkien vikaa pysäytystä.
Kimillä oli pieni sauma yllätykseen, jos ekat vaihtorenkaat olis kestäny paremmassa kunnossa vielä muutaman kierroksen. Oli kumminkin kärkiryhmässä mukana ennen kaikkien vikaa pysäytystä.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: F1 - kausi 2015
Oon jo tehnyt sen käisttämättömän loikan ajattelussa, että F1 voittotaistelu on kahden kuskin sarja, käytännössä F1 = Mercedes GP. GP 1.5 on sitten loput, mutta jos ei tuu mitään kisaa ees podiumista, tai että 4 autoa pysyy kisan loppuun samalla kierroksella. Miten se voi olla muuta kuin tylsää? Liikenteessäkin ohitellaan, ei se tee Porin matkasta kiinnostavaa...
Voittotaisteluun edes 2 tallia/4 ukkoa. Podiumkisaan vaikka sitten realistisesti 5 tallia! (Mieleen tulee Mese, Ferski, Williams, Red Bull, MacLaren...) Laji tarvii lisää mekaanista pitoa ja vähemmän hybridisontaa. F1 4evö, mutta kritiikkiä pitää jakaa, kun kritisoitavaa on.
Voittotaisteluun edes 2 tallia/4 ukkoa. Podiumkisaan vaikka sitten realistisesti 5 tallia! (Mieleen tulee Mese, Ferski, Williams, Red Bull, MacLaren...) Laji tarvii lisää mekaanista pitoa ja vähemmän hybridisontaa. F1 4evö, mutta kritiikkiä pitää jakaa, kun kritisoitavaa on.
Re: F1 - kausi 2015
Paha sanoa kumpi on vähemmän tylsää katsottavaa, eilinen F1 kisa vai NASCAR radan kuivaus:
https://youtu.be/3xvGZnOgOWY?t=16s
https://youtu.be/3xvGZnOgOWY?t=16s
VMP
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: F1 - kausi 2015
^^
Teknisesti 5 autoa oli samalla kierroksella kärjessä. Bottas jättäytyi lopussa taakse, ettei tarvitse ajaa sitten ylimääräistä kierrosta :p
Siitä olen samaa mieltä, että kärjen ja keskikastin välissä on AIVAN LIIAN ISO KUILU.
Kärjen ja keskikastin välinen kuilu tällä hetkellä on ehdottomasti enemmän, kuin kärjen ja häntäpään kuilun pitäisi olla.
Nythän tilanne on:
1. kasti - Mersu (Ferrari, Williams toisinaan käväisee korkealla)
2. kasti - Ferrari, Williams, Red Bull, Force India (Toro Rosso, Lotus ja jopa Sauber väläyttelee)
3. kasti - Toro Rosso, Lotus, Sauber
4. kasti - Manor, McLaren
Mielestäni tämä olisi paljon mielenkiintoisempi, vaikka tässäkin ehkä pitäisi kolmoskastilaiset nostaa kakkoseen ja 1-2 eroja pienentää. Sitten olisi Kilpailua(TM):
1. kasti - Mercedes, Ferrari, McLaren, Red Bull
2. kasti - Toro Rosso, Haas, Force India, Williams,
3. kasti - Manor, Sauber, Lotus
Nythän pisteissä katsottuna:
1: Mersu
2: Ferrari
3: Williams on kaikki "omassa kolossaan",
4: Red Bull ja Force India ovat yhdessä,
5: Lotus ja Toro Rosso ovat yhdessä,
6: Sauber ja McLaren yhdessä,
7: Manor viimeisenä, ihan yksinään.
Tuossa on ainakin 4 "tasoa" liikaa
Teknisesti 5 autoa oli samalla kierroksella kärjessä. Bottas jättäytyi lopussa taakse, ettei tarvitse ajaa sitten ylimääräistä kierrosta :p
Siitä olen samaa mieltä, että kärjen ja keskikastin välissä on AIVAN LIIAN ISO KUILU.
Kärjen ja keskikastin välinen kuilu tällä hetkellä on ehdottomasti enemmän, kuin kärjen ja häntäpään kuilun pitäisi olla.
Nythän tilanne on:
1. kasti - Mersu (Ferrari, Williams toisinaan käväisee korkealla)
2. kasti - Ferrari, Williams, Red Bull, Force India (Toro Rosso, Lotus ja jopa Sauber väläyttelee)
3. kasti - Toro Rosso, Lotus, Sauber
4. kasti - Manor, McLaren
Mielestäni tämä olisi paljon mielenkiintoisempi, vaikka tässäkin ehkä pitäisi kolmoskastilaiset nostaa kakkoseen ja 1-2 eroja pienentää. Sitten olisi Kilpailua(TM):
1. kasti - Mercedes, Ferrari, McLaren, Red Bull
2. kasti - Toro Rosso, Haas, Force India, Williams,
3. kasti - Manor, Sauber, Lotus
Nythän pisteissä katsottuna:
1: Mersu
2: Ferrari
3: Williams on kaikki "omassa kolossaan",
4: Red Bull ja Force India ovat yhdessä,
5: Lotus ja Toro Rosso ovat yhdessä,
6: Sauber ja McLaren yhdessä,
7: Manor viimeisenä, ihan yksinään.
Tuossa on ainakin 4 "tasoa" liikaa

-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: F1 - kausi 2015
On se noinkin, että tällä hetkellä tuolla on ihan turhia talleja tavallaan mukana kun ei ne pääse ikinä edes kympin sakkiin ja aina 3 kierrosta perässä. Hienoahan se olisi jos oltaisiin lähempänä, mutta toisaalta lopettaisin itse katsomisen välittömästi, jos tästäkin tehtäisiin 100% tasapäistämisluokka, eli että kaikilla on tismalleen samanlaiset autot ja vain kuskit ratkaisee. Joku välimuoto kiitos.
Ja kumma kyllä pystyn nauttimaan hyvästä kilvanajosta, ihan siitä riippumatta ajetaanko podiumipaikasta vai häntäpään sijoista. Toisaalta tässä katsomisessa auttaa kummasti, kun antaa jonkun muun editoida kisasta ensin turhat pois.
Ja kumma kyllä pystyn nauttimaan hyvästä kilvanajosta, ihan siitä riippumatta ajetaanko podiumipaikasta vai häntäpään sijoista. Toisaalta tässä katsomisessa auttaa kummasti, kun antaa jonkun muun editoida kisasta ensin turhat pois.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: F1 - kausi 2015
Itse katsoin k.o kisan livenä ja kyllä siinä todella tiuhaan ohiteltiin tai ainakin yriteltiin ohitella. Kärjen osalta kisa ei paljoa tylsempi olisi kyennyt olemaan, mutta loppujen osalta tapahtui kivasti. Ei hirveän tylsää tullut, paitsi joskus... kierroksella 20-28 tjsp oli todella hiljaista, löysää ja tylsää (sillon ei tainnut tapahtua yhtään mitään
)

Re: F1 - kausi 2015
Kisan kohokohta taisi olla Hamiltonin itku "olisin nopeempi mutten pysy perässä"
VMP
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: F1 - kausi 2015
Kyllähän se oli nopeampi, mut ei päässyt ohi. =P
Sitten se olikin hitaampi ku tappo renkaansa...
Sitten se olikin hitaampi ku tappo renkaansa...
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Re: F1 - kausi 2015
Täysin samaa mieltä siitä että on on tylsää kun voittavan tallin tietää etukäteen. Ongelma ei tosin ole mikään uusi, ehkä vain harvinaisen paha tällä hetkellä. Ei kai tuohon muuta ratkaisua ole kuin saada autojen hinnat sääntöjen avulla alas?
Siitä olen kuitenkin erimieltä että kisa olisi ollut tylsä. Kyllä siellä mm jo mainittu Max ja Grosjean esim taistelivat sijoituksista tosissaan. Eikä se mielenkiinto aina vaadi ohitusta. Mielenkiintoa voisi tulla kyllä lisää jos jarrujen/renkaiden/moottorin/polttoaineen kanssa ei tulisi niin herkästi ongelmia lähellä toista ajaessa. Nämäkään ei ole uusia asioita mutta säännöillä voitaisiin ehkäpä vaikuttaa asiain tilaan. Polttoaineen säästö pois, kilpaautoilussa on aina ollut etua jos kuluttaa vähemmän, renkaisiin enemmän pintaa, ... Twinturbo V8 ja yhteinen ulkopuolinen MGU toimittaja?
Siitä olen kuitenkin erimieltä että kisa olisi ollut tylsä. Kyllä siellä mm jo mainittu Max ja Grosjean esim taistelivat sijoituksista tosissaan. Eikä se mielenkiinto aina vaadi ohitusta. Mielenkiintoa voisi tulla kyllä lisää jos jarrujen/renkaiden/moottorin/polttoaineen kanssa ei tulisi niin herkästi ongelmia lähellä toista ajaessa. Nämäkään ei ole uusia asioita mutta säännöillä voitaisiin ehkäpä vaikuttaa asiain tilaan. Polttoaineen säästö pois, kilpaautoilussa on aina ollut etua jos kuluttaa vähemmän, renkaisiin enemmän pintaa, ... Twinturbo V8 ja yhteinen ulkopuolinen MGU toimittaja?
Ayrton Senna da Silva forever
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: F1 - kausi 2015
^

^^
Juurihan Ferrari käytti VETO-oikeuttaan mm. asiakasmoottoreiden hintaan... Ettei niiden hinta vaan laskisi.
Jos niistä saisi vähemmän rahaa, niiden kehittämisen olisi pakko maksaa vähemmän (jotta niistä sais voittoa), jolloinka köyhemmätkin tallit saisi ajantasaista tekniikkaa, eikä 2-3v vanhaa peruskuraa, joka on päivitetty nykysääntöihin just ja just toimivaksi...

^^
Juurihan Ferrari käytti VETO-oikeuttaan mm. asiakasmoottoreiden hintaan... Ettei niiden hinta vaan laskisi.
Jos niistä saisi vähemmän rahaa, niiden kehittämisen olisi pakko maksaa vähemmän (jotta niistä sais voittoa), jolloinka köyhemmätkin tallit saisi ajantasaista tekniikkaa, eikä 2-3v vanhaa peruskuraa, joka on päivitetty nykysääntöihin just ja just toimivaksi...
Re: F1 - kausi 2015
Jos F1:n "ongelmia" haluaisi ratkoa, niin voisi aloittaa rahapotin tasapuolisemmasta jakamisesta. Tietenkään tähän ei voida koskea, joten parempi muuttaa moottorisääntöjä, johan noilla on kohta kaksi kautta ajettukin.
VMP
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: F1 - kausi 2015
Jos en ihan väärin muista, jokunen vuosi sitten saatettiin ajaa likimain koko kisa jono-ajeluna. Ja lopussa Schumi voittaa. Ei ollut avattavia takasiipiä eikä ohittaminen muutenkaan ollut oikein mahdollista. Ehkä kaikilla oli samanverran tehoa, niin ei pystynyt ohittamaan.
Ja aika-ajoissakin ajettiin aikakauden lopussa auto kerrallaan.
Väittäsin että parempaan suuntaan on menty. Ja kun joltain puuttuu suoranopeutta, niin sitä on kompensoitu aerodynamiikalla tms. Mistä johtuen voimasuhteet vaihtelee eri radoilla ja eri radan osuuksilla. Nyt saattaa joku mennä ohi, mutta kolme mutkaa myöhemmin osat taas vaihtuu.
Toki nyt on yhden tallin dominanssi ja pari tallia ihan hukassa. Mutta huonomminkin ^ voisi olla. Ja ainahan loppukautta kohden on dominoivat tallit kiskoneet kaulaa. Alkukaudesta on yllätysten paikka, hetken aikaa.
Jos jotenkin järkevästi haluaisi tasoittaa, ilman että ohittamisesta tulee mahdotonta, miten olisi lisäpainojärjestelmä? Sekin vaan on ikävän keinotekoinen menetelmä. Mitä jos hävinneet saisi pikemminkin jotain etuja, kuin että voittamisesta rangaistaisiin.
Ja aika-ajoissakin ajettiin aikakauden lopussa auto kerrallaan.
Väittäsin että parempaan suuntaan on menty. Ja kun joltain puuttuu suoranopeutta, niin sitä on kompensoitu aerodynamiikalla tms. Mistä johtuen voimasuhteet vaihtelee eri radoilla ja eri radan osuuksilla. Nyt saattaa joku mennä ohi, mutta kolme mutkaa myöhemmin osat taas vaihtuu.
Toki nyt on yhden tallin dominanssi ja pari tallia ihan hukassa. Mutta huonomminkin ^ voisi olla. Ja ainahan loppukautta kohden on dominoivat tallit kiskoneet kaulaa. Alkukaudesta on yllätysten paikka, hetken aikaa.
Jos jotenkin järkevästi haluaisi tasoittaa, ilman että ohittamisesta tulee mahdotonta, miten olisi lisäpainojärjestelmä? Sekin vaan on ikävän keinotekoinen menetelmä. Mitä jos hävinneet saisi pikemminkin jotain etuja, kuin että voittamisesta rangaistaisiin.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: F1 - kausi 2015
Mää sanoisin, että kehitysrahalle rajat.
Saat laittaa max 50M vuodessa moottoriin, 25M autoon jne.
Nythän jotkut käyttää käsittääkseni "ihan vaan helvetisti ja vähän enemmän" kehitykseen rahaa.
Lisäksi mää antaisin edelleenkin vapauden polttoainevirtaukselle.
Annetaan X-kg aika-ajoihin, harjotuksiin ja itse kilpailuun. Sen saa sitten käyttää tasan miten itse haluaa. Ei mitään typerää 100kg/h virtausrajaa. Miksei saisi hetkeksi vetää 200kg/h? Sitä ei vaan kauaa vois käyttää kun pitäis kompensoida pienemmällä syötöllä, ettei bensa lopu kesken. Tätä vois sit käyttää joko ohituksiin tai niiden estämiseen, tulis lisää säädettävää ja ei olis liian helppoa ajaa - kuten nuo kuskit nyt tuppaa valittelevan....
Saat laittaa max 50M vuodessa moottoriin, 25M autoon jne.
Nythän jotkut käyttää käsittääkseni "ihan vaan helvetisti ja vähän enemmän" kehitykseen rahaa.
Lisäksi mää antaisin edelleenkin vapauden polttoainevirtaukselle.
Annetaan X-kg aika-ajoihin, harjotuksiin ja itse kilpailuun. Sen saa sitten käyttää tasan miten itse haluaa. Ei mitään typerää 100kg/h virtausrajaa. Miksei saisi hetkeksi vetää 200kg/h? Sitä ei vaan kauaa vois käyttää kun pitäis kompensoida pienemmällä syötöllä, ettei bensa lopu kesken. Tätä vois sit käyttää joko ohituksiin tai niiden estämiseen, tulis lisää säädettävää ja ei olis liian helppoa ajaa - kuten nuo kuskit nyt tuppaa valittelevan....
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Re: F1 - kausi 2015
Rahamäärän sääntely on periaatteessa hieno idea mutta taitaisi olla mahdoton kontrolloida käytännössä.
Ayrton Senna da Silva forever
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: F1 - kausi 2015
Viimeistä viedään ja jos joku ei vielä ole huomannut, niin lähetys tulee suorana ja kokonaisena myös MTV-pääkanavalta, jos ei maksukanavia ole käytössä.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: F1 - kausi 2015
Ilmeisesti joku erikoistapaus juhlavuoden kunniaksi tms.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Re: F1 - kausi 2015
^ Samalla mainostemppu, josko joku uusi tarttuisi syöttiin ensi kaudeksi...
Muutenkaan katsojamäärät tuskin kohoaa kovin korkeiksi kun mestaruudet on jo jaettu aiemmin.
Muutenkaan katsojamäärät tuskin kohoaa kovin korkeiksi kun mestaruudet on jo jaettu aiemmin.

- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: F1 - kausi 2015
Pistetään kausi nippuun:
Mutta kohta alkaa uusi! Jee!

Mutta kohta alkaa uusi! Jee!

- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Re: F1 - kausi 2015
Ei laiteta kautta ihan vielä nippuun, Marchionnekin on alkanut höpisemään Alfa Romeon paluusta Formula ykkösiin! Ferrarin junioritiimiksi Toro Rosson malliin? Ihan hyvältähän se kuulostaisi.
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: F1 - kausi 2015
Alfan "paluu" GP-kisoihin olisi parhaimmillaan juuri sitä mitä sekä F1 että AR tarvitsevat! Molemmat vetoavat enemmän tunteisiin kuin järkeen. Onnistuessaan tämä yhdistelmä voisi olla loistelias, mutta kantaa jonkinlaisen riskin mukanaan... Toki niin F1:sillä tai Alfalla ei ole paljoakaan hävittävää...
Re: F1 - kausi 2015
Kausi pakettiin näin jouluna
https://www.youtube.com/watch?v=B0-4ijHYK2s
