Mitä vaimokkeenne pitävät Alfoista?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Cloverleaf
Viestit: 978
Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS
Paikkakunta: Veikkola

Viesti Kirjoittaja Cloverleaf »

Tänään kävin koeajamassa isäni uutta 147:aa. Hain tyttöystävänikin sanomaan autosta oman mielipiteensä. Piti auton ulkonäöstä. Sitten istuttiin autoon. Välittömästi kun tyttöni oli istunut penkille ja olin startannut auton, niin hän tokaisee: " Tässä ihan kostuu. " :lol:

Avatar
einari
Viestit: 517
Liittynyt: 21 Loka 2007, 05:22
Car(s): Rellu Megane III RS -11, ex. Alfa 159 2.4 JTDm SW Qtronic
Paikkakunta: Jokiloinen

Viesti Kirjoittaja einari »

Itse asiassa vaimo yllytti hankkimaan tuon 159:n. Nähtyään Bella Italiassa 159:n ekan kerran, totesi: "kaunis auto, tällainen pitää saada". Tuolla se sitten on parkkipaikalla (se Alfa).

Avatar
jeQQ
Viestit: 4190
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Kukapa ei vanhasta Alfasta pitäisi. ;)

Avatar
luigster
Viestit: 128
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 02:19
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja luigster »

Pitäähän tuo kovasti kunhan ei tarvii remonttia tehdä. sillon aina huutaa et nyt vaihtoon se auto. Oon aina sanonu että löytää varmaan itsekkin ulos jos siltä tuntuu :twisted:

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Eipä ole sanonut mitään 166:sta ainakaan minun kuullen.
Paitsi silloin, kun hankin auton.

Vaimo: Onko se takaveto?
Minä: Ei
Vaimo: Onko se neliveto?
Minä: Ei kun etuveto
Vaimo: aijaa...

Pari päivää sitten oli lähdössä kaupungille asioille ja kun oli molemmat autot pihassa vapaana niin meikäläisen piti oikein ikkunaan mennä kurkkimaan, että kumman auton valkkaa. No ryslerinhän se valkkasi :roll: :lol:

Avatar
Janne
Viestit: 2015
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 TS -89. Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne »

Ei vaimoke, mutta perheenjäsen kuitenkin. Tuntuu nauttivan kyydistä...
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=10162

jude
Viestit: 86
Liittynyt: 17 Heinä 2008, 15:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jude »

luigster kirjoitti:Pitäähän tuo kovasti kunhan ei tarvii remonttia tehdä. sillon aina huutaa et nyt vaihtoon se auto. Oon aina sanonu että löytää varmaan itsekkin ulos jos siltä tuntuu :twisted:
Samaan suuntaan. Jos ongelmia, se on minun auto. Muuten se on MEIDÄN auto. Jos ostais vaimokkeen suosikki-keskiluokka-koslan, eli Volvon, niin mitäköhän se sanoisi noista ongelmista? Luulen, että jotain siitä, että kaikissa autoissa on ongelmia. Nyt se tietää auton maineen ja pääsee sillä rokottamaan. Vaikka kaverin Volvossa on about saman verran ollut pikku ongelmaa kuin Alfassa.

Vastaa Viestiin