Sivu 41/294

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 12:43
Kirjoittaja Backstroker
linkittämäni A6 on tuontiauto Italiasta ja paljon on ollut sillä kysyjiä ja katsojia, ihme, ettei ole mennyt. Nimittäin tuo on yksi halvimmista ja noilla varusteilla ja nahoilla! onkohan siinä sitten jotakin vikaa mitä ei myyjä kerro.. :shock:

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 21:08
Kirjoittaja KJS
^Yleensä italian tuonneissa tuppaa olemaan parkkipaikkakolhuja keskimääräistä enemmän. Siellä se ei oo niin justiinsa.

Tällä 155:llä ainakin näkee minne on menossa:
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/155/3115035

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 21:11
Kirjoittaja pitkämies
^ Aikas.....no.....makuasioita! :crazyeyes:

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 21:24
Kirjoittaja Morre
^^ Why? Oh, why? :crazyeyes:

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 21:26
Kirjoittaja pitkämies
^ eiks o tyylikäs :mrgreen: :mrgreen:

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 22:48
Kirjoittaja jarski
^^110hp..Onko noin?

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 22:52
Kirjoittaja pitkämies
Jos on 16V(ainakin näyttää siltä) niin 150 hv......

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 22:55
Kirjoittaja jarski
Jos nuo lamput syö sen 40 :roll:

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 23:02
Kirjoittaja pitkämies
Hehe! todennäköisesti :-D Ja levikkeet ämpärimuovista.....Lesteriä mukaillen....Vai eikai muka aidot :crazyeyes:

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 23:09
Kirjoittaja jarski
Ei V___tu,ny vasta huomasin nuo fast and furious levikkeet. Kyllä ton kuljettamiseen tarvitaan jo lentolupakirja. :mrgreen:

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 23:12
Kirjoittaja kterkkila
Toihan näyttää melkein vanhalta Toledolta..

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 23:18
Kirjoittaja jarski
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/75/3093730
Ei Juma! Sehän on varsinainen Duracellpupu :lol:

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 23:26
Kirjoittaja evilpet
^ Tuossa americassa tapahtui varmaan nettiauton nopein hinnanpudotus. Hinta tipahti jostain liki 7 tonnista tuohon aika vauhdilla...

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 23:37
Kirjoittaja jarski
Alfa Romeon soisi antavan diplomin kyseiseen kutoseen. Kilometrejä ennen pelkkää "kesäajoa" tais olla Kekkosenverran*1000.. Tosin on siihen varmaan uutta peltiä lykätty "muutama"neliö. ROO-300 ollut joskus rekkarina,klubilaisella.

Lähetetty: 15 Maalis 2010, 07:24
Kirjoittaja kumimuumi
^mällivehje? Kaipa mä voisin purkaa tonkin sitten pois.. :wink:

Lähetetty: 15 Maalis 2010, 13:07
Kirjoittaja 90
no ei nyt ihan tuohon hintaan vielä kantsii purkuautoksi ostaa..

pitänee odotella vielä hetki sitä arvon alenemista.. :wink:

Lähetetty: 15 Maalis 2010, 15:10
Kirjoittaja maybetomorrow
http://www.nettiauto.com/maserati/3200/3120010

"taivas on musta" :mrgreen: lienee saksa lähtötekstin kielenä..? Yllätys ettei löytynyt tuolla ilmoitetulla kilvellä Suomen rekisteristä.

Lähetetty: 15 Maalis 2010, 16:52
Kirjoittaja Ricambi
jarski kirjoitti:http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/75/3093730
Ei Juma! Sehän on varsinainen Duracellpupu :lol:
Jep tuota on tullut seurattua kun itsellä ollut vastaava harmaa kulkine, tuohan alkoi taivaltansa Kouvolan suunnassa ja ROO- rekkarilla, sitten poistettiin liikenteestä vaurioituneena v.1992 ja uudelleen liikenteeseen n. 4kk jälkeen v.1993. Montakohan omistajaa/km on ehtinyt käydä läpi? Siinähän olisi entisöinti projekti.

Lähetetty: 15 Maalis 2010, 19:51
Kirjoittaja Makke
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/159/3119895

Varmaan ollut valtaisa hyvityshinta...

Lähetetty: 15 Maalis 2010, 22:06
Kirjoittaja 90
^^tuosta americastahan on ilmo täällä fooruminkin myydäänpalstalla:

http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=17552

Lähetetty: 15 Maalis 2010, 23:48
Kirjoittaja jarski
No Perkele ! Lievesvuorenliisa,kerro tarinasi! :-D

Lähetetty: 16 Maalis 2010, 11:46
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Tästä ollut joskus ennenkin juttua. Olenkohan ainoa, jonka mielestä tämä ja replicat yleensäkin ovat aika stanan rajusti hinnoiteltuja. Ei ihan heti tulisi mieleen...

Lähetetty: 16 Maalis 2010, 11:57
Kirjoittaja evilpet
^ Ainakin siihen nähden ovat rajusti hinnoiteltuja, etten ainakaan minä keksi yhtäkään tilannetta missä tuollaisella kehtaisi ajaa...

Lähetetty: 16 Maalis 2010, 12:00
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Tämäkin Masse tiputtanut hintaansa. Tuo saattaisi olla jollekin toolmanille jo hyvinkin kannattava hankinta projektiksi. :-D

Lähetetty: 16 Maalis 2010, 12:05
Kirjoittaja Cuore Sportivo
evilpet kirjoitti:^ Ainakin siihen nähden ovat rajusti hinnoiteltuja, etten ainakaan minä keksi yhtäkään tilannetta missä tuollaisella kehtaisi ajaa...
Joo. Bongasin joskus tuon Fefen paikallisella Shellillä juomassa V-Poweria. Kuskilla oli asianmukaisesti Ferrari-aiheiset lippis ja takki yllään. :mrgreen:

Lähetetty: 16 Maalis 2010, 12:16
Kirjoittaja Gasolina
Cuore Sportivo kirjoitti:Tästä ollut joskus ennenkin juttua. Olenkohan ainoa, jonka mielestä tämä ja replicat yleensäkin ovat aika stanan rajusti hinnoiteltuja. Ei ihan heti tulisi mieleen...
Et ole ainoa. En ymmärrä miten kukaan haluaisi maksaa tuollaisesta pellehermannin kulkupelistä moisen summan.

Lähetetty: 16 Maalis 2010, 13:36
Kirjoittaja Abarth
Cuore Sportivo kirjoitti:Tämäkin Masse tiputtanut hintaansa. Tuo saattaisi olla jollekin toolmanille jo hyvinkin kannattava hankinta projektiksi. :-D
Tähän ei taida 127:n umpiot käydä... mutta ehkäpä Punton? :roll:

Lähetetty: 16 Maalis 2010, 16:46
Kirjoittaja Alfaholisti
Cuore Sportivo kirjoitti:
Joo. Bongasin joskus tuon Fefen paikallisella Shellillä juomassa V-Poweria. Kuskilla oli asianmukaisesti Ferrari-aiheiset lippis ja takki yllään. :mrgreen:
Kai nuo vetimet oli markkinoilta ostetut tökeröt kopiot. :mrgreen:

Lähetetty: 16 Maalis 2010, 17:04
Kirjoittaja Rasvis
Cuore Sportivo kirjoitti:Olenkohan ainoa, jonka mielestä tämä ja replicat yleensäkin ovat aika stanan rajusti hinnoiteltuja.
24 tonnia lasikuitukopasta jossa on Pontikan 140-heppainen voimala ja tutun kirvesmiehen veistämä kojelauta? Et taida olla.

Noille autoille kun ei taida olla olemassa "oikeaa hintaa" niin kai myyjä mielellään laittaa reilun pyynnin jos vaikka joku siihen tarttuisi. Ja on sitten mistä tinkaista.

Lähetetty: 16 Maalis 2010, 17:06
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Rasvis kirjoitti:..ja tutun kirvesmiehen veistämä kojelauta?
:mrgreen:

Lähetetty: 16 Maalis 2010, 17:15
Kirjoittaja Vittorio Jano
Cuore Sportivo kirjoitti:Olenkohan ainoa, jonka mielestä tämä ja replicat yleensäkin ovat aika stanan rajusti hinnoiteltuja.
Mutta tuohan onkin Reblica.

Lähetetty: 16 Maalis 2010, 19:21
Kirjoittaja KJS

Lähetetty: 20 Maalis 2010, 20:35
Kirjoittaja aannttii

Lähetetty: 20 Maalis 2010, 23:02
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli
Reblicaferkku voi olla vähän nolo kun joku vanha dieselnissani näyttää perävaloja liikennevaloissa. Noissa fieroreplicoissa on järkyttävän näköiset kapiinit järjestään. Olisi hauska tietää tuon pyyntihinnan muodostuslogiikka, miten sen on ajateltu perusteltavan.

Parilla (itselleni) uudella Italialaisella bongaussivustolla on vierähtänyt aika rattoisasti.
http://www.autobelle.it
http://www.subito.it/

Tossa kesäksi kunnon vene. Kai veneessäkin kardaanitunneli on oltava, ei nouse nokka niin helposti pystyynkään kiihdyttäessä :-D

Lähetetty: 21 Maalis 2010, 14:31
Kirjoittaja JiiTeeÄssä
Tuohon veneeseen liittyen, millä konstilla kannattaa V8 koneeseen vääntää sellainen pakosarja että siinä on 3 putkea puolellaan? Ei käsitä.

Lähetetty: 21 Maalis 2010, 14:45
Kirjoittaja katiska
JiiTeeÄssä kirjoitti:Tuohon veneeseen liittyen, millä konstilla kannattaa V8 koneeseen vääntää sellainen pakosarja että siinä on 3 putkea puolellaan? Ei käsitä.
Koska Fordin lättäpääkasissa on vaan 3 pakokanavaa per puoli.

EDIT: nusnus.. kanavia on 4 mutta portteja 3

Lähetetty: 21 Maalis 2010, 18:52
Kirjoittaja Vittorio Jano
aannttii kirjoitti:sairaan hyvännäkönen
Valkoinen pukee kyllä. Ja ehkä wagonia vielä paremmin.

Lähetetty: 21 Maalis 2010, 20:41
Kirjoittaja Rasvis
^^ Voortilla jostain syystä tykkäävät noista siamilaisista pakoporteista, Köln V6:ssahan on ollut samanlaisia keksintöjä.

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 07:34
Kirjoittaja Backstroker
ei niinkään nettiautosta mutta avk:lta
http://avk.fi/sivut/detail.asp?id=142126&lang=fi

mikäköhän tuossakin pa.kana kuin näkyvä tuulilasi. olisi helppo projekti vissiin.

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 07:43
Kirjoittaja ssulti
^ aika kevyeltä vauriolta vaikuttaa. Ilmeisesti ilkivaltaa, tai lunta katolta lasille tapaus. Kuvista ei ainakaan selviä mitään muuta vikaa kuin tuo lasi. Pellit vaikuttaa suorilta ja kokolailla naarmuttomilta. Olisi helppo tapaus varmaan saada liikenteeseen.

avk

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 08:09
Kirjoittaja SP
^ Kävin kattomassa paikanpäällä, tosiaan tuulilasin lisäks katon pintapelti on vaihtokunnossa mutta muuten näyttää ihan ehjältä :roll:

Re: avk

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 08:54
Kirjoittaja Backstroker
SP kirjoitti:^ Kävin kattomassa paikanpäällä, tosiaan tuulilasin lisäks katon pintapelti on vaihtokunnossa mutta muuten näyttää ihan ehjältä :roll:
millä tavoin vaihtokunnossa?
mitä siinä sitten on ja mitä on käynyt?

vaihto

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 09:18
Kirjoittaja SP
Katolla on taidettu pitää lauantaitanssit, eli aika isoja painaumia katto täynnä, mielestäni ei ole järkeä oikoa ja kitata tulee loppupelissä parempi vaihtamalla osa ja ehkä halvemmaksikin :roll:

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 12:12
Kirjoittaja gYdEbUh
AVK:n vaurioidenkuvaus on ihme touhua, kun taso vaihtelee siitä että vähätellään, ja jätetään pois vaurioita niin paljon kuin mahdollista kuvilla ja tekstillä, ja toisinaan on lähikuvia vauriokohdasta tai kerrotaan että tietyltä henkilöltä voi kysyä lisätietoja. Tuossa Audissa jonka ostin oli mainittu vain etupää vauriokohdaksi mutta öljypohja ja vaihdelaatikon alumiininen tukirauta oli mm. paskana.

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 12:29
Kirjoittaja Rasvis
No eikös ne öljypohja ja vaihteiston tuki ole auton etupäässä?

AVK:n porukat kommentoivat joskus että vauriokuvaukset ovat tarkoituksella ylimalkaisia. Näin pyritään estämään tilanne jossa joku ostaa auton "nettikaupasta" käymättä katsomassa sitä paikan päällä ja rutkuttaa sitten jälkeen päin että siinähän oli tämäkin rikki.

Ei varmaan ole mielekästä tai edes mahdollista yrittää rekisteröidä jokaista tukirautaa jokaisesta tonnin rusinasta.

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 12:36
Kirjoittaja Jalamari
^^Ja niitä osia ei lasketa mitä AVK on itte hajottanut autoja siirrellessä. :lol:

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 17:10
Kirjoittaja gYdEbUh
Rasvis kirjoitti:No eikös ne öljypohja ja vaihteiston tuki ole auton etupäässä?

AVK:n porukat kommentoivat joskus että vauriokuvaukset ovat tarkoituksella ylimalkaisia. Näin pyritään estämään tilanne jossa joku ostaa auton "nettikaupasta" käymättä katsomassa sitä paikan päällä ja rutkuttaa sitten jälkeen päin että siinähän oli tämäkin rikki.

Ei varmaan ole mielekästä tai edes mahdollista yrittää rekisteröidä jokaista tukirautaa jokaisesta tonnin rusinasta.
'Vakava' moottorin vaurio ja etupään vaurio on kaksi hyvin eri asiaa.
Tuo vaihteiston tukirauta on moottoritilan takapäässä, eikä osan hinnalla ole merkitystä, vaan sillä että sen vaihtotyö on koti-oloissa käytännössä mahdoton, ja pajalla työstä voi kertyä monen sadan lasku.
Pohjassa olevia vaurioita ei juurikaan voi AVK:lla livenäkään huomata, en tiedä sallivatko nostella autoja tunkeilla.
Kysyin tuon oman vehkeen öljypohjasta. Sanoivat etteivät tienneet sen olevan rikki. Eli jos olisivat tienneet pyyntihinta olisi ollut matalampi. Myönsivät siis virheensä, mutteivät toki halunneet hyvittää euroakaan, olisihan virheestä hyvittäminen toki ainakin lyhyellä tähtäimellä huonompaa bisnestä kun hyvittämättä jättäminen niin mikäs siinä :P

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 17:26
Kirjoittaja Visconti
http://www.nettiauto.com/ferrari/250/2924863
rekkari onkin jo paljonpuhuva ...

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 18:48
Kirjoittaja KJS
^No tolla jos millä sitä irtoo :lol:

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 20:56
Kirjoittaja Cuore Sportivo
^^ Nurmijärvellä. Rasvis on hakenut sen jo varmaan talliinsa. :mrgreen: