Powerflexit sisälle, toiseen uus uniballi ulos. Muuttuhan muuten ihan toiseksi autoksi, se EDESTÄ kuulunut helvetillinen kolinakin katosi

Valvoja: Moderators
Laitoin uusien kumittomien Trw:n droplink:ien kaveriksi powerflexin puslat, mallia Fiat Coupe.Rekkamasa kirjoitti: Vielä oikealta edestä joku pikku natina kuuluu, tod näk kallistuksenvakaajan linkkitangon kumit, oli aika huonot kun tukivarsia vaihtelin. Sitte nelipyöräsuuntaus, renkaiden tasapainotus ja leimalle.
Ei ehi tuleen enää tilata mistään, huomenna vaihtelen vielä öljyt, keskiviikkona jos saan ajan niin pyöränsuuntaukseen, torstaina tai maanantaina leimalle ja tiistaina lähtee koko ritsa vaihtoon.Finest kirjoitti:Laitoin uusien kumittomien Trw:n droplink:ien kaveriksi powerflexin puslat, mallia Fiat Coupe.Rekkamasa kirjoitti: Vielä oikealta edestä joku pikku natina kuuluu, tod näk kallistuksenvakaajan linkkitangon kumit, oli aika huonot kun tukivarsia vaihtelin. Sitte nelipyöräsuuntaus, renkaiden tasapainotus ja leimalle.
Juu, ja meilläpäin on aineet ja koneet joilla saa pinnan taas kiiltämään kunnolla, joten ei ongelma.m.sa kirjoitti:G Näyttää kyllä todella hyvältä. Kyllä käyttöautossa saa lumiharja ollakinOnko tuo Deltan polttoaineletku just se minkä jossain vaiheessa hankaantuu puhki ja saa yleensä auton palamaan? Mulla oli ainakin Deltassa semmoinen mikä oli puoliksi jo kulunut, onneksi oli kestänyt niinkin hyvin. Ottiko se kiinni johonkin korissa vai johki apulaitteeseen. En muista enää.
Paikallinen hydrauliikkafirma teki vuosia sitten minulle bensaletkut jostain italialaisesta, vihreillä leimoilla olevasta letkusta, jonka sanoivat olevan harvoja tehtävään oikeasti sopivia. Olisiko ollut 2007 tai 2006? Edelleen nuo näyttää olevan kunnossa. Pitäisikin katsoa ne merkinnät...Pele kirjoitti:Kaikenlaisia bensaletkuja on myös tullut kokeiltua. Contitech murtui parissa vuodessa, samoin Gates.
Nyt tuli Daycon letkua. Tuttu myyjä kertoili että on sitä myynyt pari vuotta, ja ainakaan toistaiseksi ei ole tullut yhtään reklamaatiota. Myi aiemmin Contia, ja siitä tuli kuulemma paljon huonoa palautetta.
No, katsotaan mitä tää nyt on. Pitäisi kuulemma kestää etanolia. Toivotaan että jo vihdoin löytyisi laadukasta kumiletkua.
Ainut pomminvarma vaihtoehto on teflonletku jonka päällä rosteri sukka.
Ongelma tulee vain siinä ettei sitä niin vain liitetä mihin tahansa putken jatkeeksi.
Juu semmoiset kai nuo on. Näiden rakenteet ei ole minulle kovin tuttuja.Finest kirjoitti:EDIT: Olikos Pelen työstämässä historic-lohkossa jotain työntötankojen reikiä ja nokka-akselille paikka kampiakselin päällä (kuvissa alla)?
Tuolta saanee pelkän kromatointilitkunkin, minä ostin koko setin:Polforea kirjoitti:Sinkkikerroksen kiinnipysymisen varmistamiseksi lopputulos pitäisi kromatoida (passivoida), mutta en (ainakaan vielä) ole onnistunut hankkimaan kromatointilitkua tahi moisen reseptiä. Mutta on tuo silti sinkkikerros maalin alla tai pulteissa kierteen välissä tekemässä taikojaan, eikä sitä niistäkään väleistä kovin helpolla irti rapsuttele.
Hajoaa... Mulla hajosi siinä verhoilumuovissa olevat kiinnikepaikat, eikä kiinnikkeet. Mutta se verhoilu on niin monella ruuvilla kiinni, että ei ainakaan ole natissut minulla ilman niitä verhoilukiinnikkeitä.Cloverleaf kirjoitti:Tuli vaihdettua keulamerkki Alfaan ja liimailtua talvivanteiden keskiöihin autoon sopivammat tarrat. Seuraavaksi pitäisi vaihtaa takaluukun logo. Onko muilla kokemuksia lähteekö takaluukun verhoilu nätisti irti vai hajoavatko "kiinnitysnepparit" käsiin?
Kiitos.m.sa kirjoitti:Hyvää työtä kerrassaanOn tuossa kyllä aikojen alussa ollut tehtaan väellä päänraapimista, että on tuon kaiken saanut sopimaan noin pieneen tilaan ja vielä toimimaan menestyksellä.
Juu kyllähän tuo nyt on ilo katsella, mutta eipä se ole yllätys Pelen kädenjäljestäm.sa kirjoitti:Hyvää työtä kerrassaan![]()
Pirusti nättiä jälkeä!Pele kirjoitti:Evon konehuoneesta "valmis-kuvat"
Jos tuota olisi nyt myymässä niin saattaisi vaikuttaa hintaan aika kivasti siisti yleisilmePele kirjoitti: Pari ennen, ja nyt kuvaa.![]()
No mutta sehän näyttää jo!pitkämies kirjoitti: Ei voi kuin ihmetyksellä seurataNäyttäisipä Thesiskin joskus tältä! Upeaa......