Sivu 6/47

Lähetetty: 27 Tammi 2010, 16:35
Kirjoittaja jknracing
Lottovoittoa venaillessa. http://www.youtube.com/watch?v=nTDNLUzjkpg

Sitten väkisin hengittävä 159 SW mökille noilla teloila.

Lähetetty: 27 Tammi 2010, 16:41
Kirjoittaja harold
MiNkO^^ kirjoitti:http://p2.foorumi.info/cclahti/viewtopi ... sc&start=0

nipponi saanut uutta ilmettä :crazyeyes: tosin mielipiteitä on monensorttista

Lähetetty: 27 Tammi 2010, 16:50
Kirjoittaja MiNkO^^
samainen laitos kyseessä

Lähetetty: 27 Tammi 2010, 17:28
Kirjoittaja Raimo Miettinen
Tekijä käytti sanaa "inhimillinen" kehuessaan luomustaan! :lol:

Lähetetty: 27 Tammi 2010, 17:53
Kirjoittaja MiNkO^^
mukavaa luettavaa oli :mrgreen:

Lähetetty: 27 Tammi 2010, 18:07
Kirjoittaja JaniW
Miten mulle tulee tuosta ihan yksi Ministryn klassikkobiisi mieleen...

Lähetetty: 27 Tammi 2010, 21:04
Kirjoittaja Pauli

Lähetetty: 27 Tammi 2010, 22:13
Kirjoittaja MiNkO^^
hehe ei hitto sentään :-D

Lähetetty: 28 Tammi 2010, 06:30
Kirjoittaja Cuore Sportivo
^^ Salkkari Roosa kysyi mä rakastan jaria. :-D

Tuon kioskin myyntitasolla on aikaa vastailla noihin kysymyksiin. Mossen ilmoitus on varmaan yhtä vanha kuin nettiautokin. Eikä ole ihme.

Lähetetty: 28 Tammi 2010, 07:14
Kirjoittaja Cuore Sportivo
MiNkO^^ kirjoitti:http://p2.foorumi.info/cclahti/viewtopi ... sc&start=0

nipponi saanut uutta ilmettä :crazyeyes: tosin mielipiteitä on monensorttista
Eikä.. Valitettavasti tuo ei taida olla edes provo.

Täytyi nielaista lääkekaappi tyhjäksi siinä vaiheessa, kun kaveri kertoi olevansa perheellinen. Lähetetään nyt ihmeessä linkki lastensuojelun keskusliitolle, vaikkakaan tuollaisen geeniperimän omaavalla tuskin kovinkaan lupaava tulevaisuus on edessä. Kuinkahan monta vuosikymmentä kestäneestä sisäsiittoisuudesta mahtaakaan olla kyse.

Lähetetty: 28 Tammi 2010, 10:51
Kirjoittaja Vittorio Jano

Lähetetty: 28 Tammi 2010, 14:47
Kirjoittaja maybetomorrow
Kazakstanilainen rollssi http://englishrussia.com/?p=9395

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 16:00
Kirjoittaja Alfaholisti

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 17:12
Kirjoittaja KJS
^Komeet takavalot ja mistähän nuo penkit on peräsin. Lähinnä tulee mieleen vanha nahkasohva

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 18:14
Kirjoittaja -Tomi-
KJS kirjoitti:Lähinnä tulee mieleen vanha nahkasohva
Tai alta kymmenkin vuotta vanhan penarin penkit ? En tiedä olenko se vain minä, mutta mitä olen 90-luvun lopun penareita katsellut, niin penkit näyttävät yhtä karmealta kuin nuokin. Edeltävän 100 tkm ajetun, -99 mallisen 156:n penkit näyttivät käytännössä aivan uusilta. Ehkä Luigi osaa ainakin nahkat valmistaa paremmin :)

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 18:45
Kirjoittaja jknracing
JaniW kirjoitti:Miten mulle tulee tuosta ihan yksi Ministryn klassikkobiisi mieleen...
Jesus Build My Rice Cup ja parinkilon siika konttiin. Ei kun menox!

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 18:49
Kirjoittaja Oleino
Alfaholisti kirjoitti:Punto:

http://www.nettiauto.com/fiat/punto/2941932
Ei ehkä maailman hienoin tuning, mutta tuossa viehätti ferrari-tyyliset vaihdekepin urat. :-D

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 20:31
Kirjoittaja JaniW
jknracing kirjoitti:
JaniW kirjoitti:Miten mulle tulee tuosta ihan yksi Ministryn klassikkobiisi mieleen...
Jesus Build My Rice Cup ja parinkilon siika konttiin. Ei kun menox!
:wink:

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 20:40
Kirjoittaja Jalamari
^^Muutamaan otteeseen bongannu Vaasasta ja kyllä osaa olla ruma. Mitenköhän tuo "ferrarin" vaihdekaavio toimii nopeissa vaihdoissa. Äkkiseltään tuntuis ettei ainakaan nopeammin kuin alkuperäisenä. :lol: No, ehkä 1.2 ei muutenkaan kisata.

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 22:49
Kirjoittaja Lurppa
Pauli kirjoitti:http://www.nettiauto.com/moskvitsh/elite/116495

Kommentit kannattaa lukea :-D
Ei hele noita kommentteja.. :D

Lähetetty: 11 Helmi 2010, 18:01
Kirjoittaja jknracing
Googlen katunäkymästä silmäkarkkia... Klick!

Lähetetty: 11 Helmi 2010, 20:39
Kirjoittaja sataviisviis
^Noi oli kyllä ihme autoja, niitä oli useampi oudosti "tuunattuja" seisomassa koko syksyn siinä teatterin edessä. Ulkomaalaisia ne oli.

Lähetetty: 12 Helmi 2010, 14:06
Kirjoittaja jknracing
^ http://www.dumball.org/ Taisivat olla tuon "rallin" autoja. Golfkärry ja Range.

Lähetetty: 19 Helmi 2010, 18:28
Kirjoittaja jknracing
Olinkos mä ennen laittanut tätä hiilikuitu-GTV:tä tänne? http://www.jpc.se/EN/referenser_1.htm

Vielä kun tuon näkis radalla. :roll:

Lähetetty: 19 Helmi 2010, 20:50
Kirjoittaja jknracing

Lähetetty: 19 Helmi 2010, 22:15
Kirjoittaja MiNkO^^
jknracing kirjoitti:Olinkos mä ennen laittanut tätä hiilikuitu-GTV:tä tänne? http://www.jpc.se/EN/referenser_1.htm

Vielä kun tuon näkis radalla. :roll:

juu tämä löytyy tuolta aikaisemmilta sivuilta :)

Lähetetty: 21 Helmi 2010, 10:19
Kirjoittaja Seiska5mma
YouTubesta löytyy yllättävä 164-kilpamalli hakusanoilla:
Alfa Romeo 164 Procar V10

Lähetetty: 22 Helmi 2010, 22:56
Kirjoittaja jknracing
Vaikuttaa ripeähköltä.

Kuva

+

Kuva


http://kkdmotorsport.kuvat.fi/kuvat/M6/

Lähetetty: 22 Helmi 2010, 23:23
Kirjoittaja Jevgen
^Tuollainen kuutossarjan Beemwee on kyllä komea haikeuloineen. Kelpaisi ihan vakiokuosissakin, M -versiona tottakai. Tämä malli puhuttelee ihan eri tavalla kuin nykyiset kyseisen merkin tuotokset, vaikka hienoja autoja ovat nekin.

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 08:36
Kirjoittaja Farina
Jevgen kirjoitti:^Tuollainen kuutossarjan Beemwee on kyllä komea haikeuloineen. Kelpaisi ihan vakiokuosissakin, M -versiona tottakai. Tämä malli puhuttelee ihan eri tavalla kuin nykyiset kyseisen merkin tuotokset, vaikka hienoja autoja ovat nekin.
Ehdottomasti samaa mieltä. Jotenkin Bemari on hukannut ulkoisen ja sisäisen muotoilun avaimet E34- ja E30-sarjojen jälkeen. Etukeno vaihtui pullean pehmeydeksi, ei hyvä.

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 09:12
Kirjoittaja Rasvis
Samaa mieltä täälläkin. E24 on yksi niistä autoista joka olisi kiva saada joskus omaankin talliin, ja E34:stä olen tykännyt aina. Ja tietty hipomallin E21!

Vaikka ei se E60:kään pöllömpi laite ole.

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 09:29
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Määki komppaan teitä! E24 on sairaan hieno. Samoin E28.
E34 ei ole oikein sytyttänyt, siitä on jyrkät viistot hävinneet (saattaa yleisyyskin vaikuttaa?). E46 ja E39 olivat mielestäni suurin takapakki.

E60 natsaa kyllä meikäläisenkin makuun, samoin kuin E92.

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 14:58
Kirjoittaja 90
on vaan menty aito 635CsiM "M6":n pilaamaan vaan jollain helve**n tubovirityksellä.. :roll: meikäläiselle kelpaisi mieeluusti ilman..

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 15:13
Kirjoittaja Jevgen
Ei taida olla aito M635CSi...

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 15:34
Kirjoittaja mattijus
Ei kai tuolla niin väliäkään, jonkun idiootinhan tuo on kuitenkin, vai miten se meni?


(Sen lisäksi, että tuo vaikuttaa ripeältä, vaikuttaa se myös julmetun hienolta)

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 15:35
Kirjoittaja 90
juu saattaahan kyseessä toki olla ns replica..

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 15:36
Kirjoittaja jknracing
Tuo on tehty ihan tavis-635:sta. Olihan tuolla albumissa siitä pari ennen-kuvaakin.
Katselin justiin noita 635:ten hintoja euroopassa. Käyttökuntoisen 635csi:n saa noin neljällä tuhannella ja M6:t alkaa reilusta 20 tonnista. Tarvitseekin kävästä kiparilla tekemässä pari riviä lottoa.

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 17:09
Kirjoittaja 90
juu ei tullut katseltua kuin niitä loppupäänkuvia..

on voitu jo pitemmän aikaa puhua sijoituksestaä M6:n kohdalla.. samaa rataa E28 M5:n suhteen..
en kyllä ihmettele yhtään, molemmissa kohtuu pienet valmistusmäärät ja kysyntä ylittää tarjonnan moninkertaisesti..
E21 koppaiset myös kovassa huudossa saksanmaalla, varsinkin kutoskoneiset.. E30 koppaset orkkikuntoiset ja räpeltämättömät myös..

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 18:22
Kirjoittaja kumimuumi
E21 koppaiset
Tällainen alpina maatuu kiteellä jossakin navetan takana.

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 18:53
Kirjoittaja Vittorio Jano
Cuore Sportivo kirjoitti:Määki komppaan teitä! E24 on sairaan hieno. Samoin E28.
E34 ei ole oikein sytyttänyt, siitä on jyrkät viistot hävinneet (saattaa yleisyyskin vaikuttaa?). E46 ja E39 olivat mielestäni suurin takapakki.

E60 natsaa kyllä meikäläisenkin makuun, samoin kuin E92.
Vieläkö on rytmiryhmässä tilaa yhdelle basistille?

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 19:23
Kirjoittaja jknracing
E34 oli vielä hyvännäköinen, sen jälkeen seuraava omaa silmää mielyttänyt BMW olikin E92.

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 19:24
Kirjoittaja kumimuumi
Ottaa päähän omien bemarien myyminen pois. alpina

tämä vielä enemmän

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 20:11
Kirjoittaja savijo-r
Tuo Bmw on kaverin auto.

Kallella on myös erittäin ripeä M5 ja muutama muu ahdettu tai muuten vaan erittäin ripeä laite niin maalle kuin vedellekkin.

Jätkä jää kohta puoleen töistä vuorotteluvapaalle ja rakentaa uuden tallin johon tulee myös tehopenkki.

Pakoputki ja ahdin asioissa kannattaa kääntyä kallen puoleen.
Laatu on 10+

Lähetetty: 23 Helmi 2010, 22:59
Kirjoittaja jknracing
kumimuumi kirjoitti:
E21 koppaiset
Tällainen alpina maatuu kiteellä jossakin navetan takana.
Niin siis oikea B6?

Lähetetty: 24 Helmi 2010, 08:55
Kirjoittaja Satakuusnelonen
Jospa siirryttäisiin jo takaisin aiheeseen, baskan jauhamisen sijaan. :-D

Kuva

Kuva

Lähetetty: 24 Helmi 2010, 09:34
Kirjoittaja kumimuumi
jknracing kirjoitti:
kumimuumi kirjoitti:
E21 koppaiset
Tällainen alpina maatuu kiteellä jossakin navetan takana.
Niin siis oikea B6?
jos se nyt on B6 tyypiltään niin kyllä. 323 pohjainen.

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 13:42
Kirjoittaja jknracing
No niin noh... http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2726800

Edit. Melko siisti 75.

Kuva

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 19:02
Kirjoittaja Jarno
No melko siisti. Ovat nuo M-Biturbon pakosarjat kanssa melko pornot.

E34 muuten on saman heebon piirtämä kuin Alfa TZ. Tykkään molemmista.

Spideriin olisi voinut vetää imuilman suoraa reittiä tuosta kabiinin tuuletusaukoista ja jättää pois AFM ja puolitoista metriä epämääräisiä mutkia. Muuten kelpaisi...

Lähetetty: 27 Helmi 2010, 09:58
Kirjoittaja kkdmotorsport
savijo-r kirjoitti:Tuo Bmw on kaverin auto.

Kallella on myös erittäin ripeä M5 ja muutama muu ahdettu tai muuten vaan erittäin ripeä laite niin maalle kuin vedellekkin.

Jätkä jää kohta puoleen töistä vuorotteluvapaalle ja rakentaa uuden tallin johon tulee myös tehopenkki.

Pakoputki ja ahdin asioissa kannattaa kääntyä kallen puoleen.
Laatu on 10+
Kiitos Joni. mut pakosarja ja turboahdin asiossa mielummin.
Tuolla jotain kuvatuksia: http://kkdmotorsport.kuvat.fi/kuvat/pakosarjoja/

Ja "M6" on ihan tavis 635csi josta viskasin maa moottorin mettään ja laitoin vähän paremman moniventtiilin tilalle. Laatikoks tuli MMR TKO900, peränä bemun 210 lukkoperä joka shimmataan vielä kireemmäks ja taka akselistoon on työn alla juur säädettävät kulmat. D2 alusta saapui viime viikolla. M5 isot jarrut DBA kisa levyillä on jo paikallaan.
Muuten peli jää orkkikseks, tai no varapyörä kotelo hävii että saan 2kpl 88,9 rst putkee mahtuun taakse asti
Jotain speksii autosta löytyy www.kkdmotorsport.com sivulta, jotka päivittää parin viikon sisään kokonaan uusiks

Lähetetty: 27 Helmi 2010, 23:02
Kirjoittaja jknracing
^ Hienoa saada rakentajikin kommentoimaan!

Ihan ite kuvasin. Luulisi downforcen riittävän.

Kuva