Milloin sulla on bileet?Vittorio Jano kirjoitti:Emmeköhän me tänne kaikki mahdu.
Tämä ketju tuning-kuville, höpinöille ja väittelyille.
Valvoja: Moderators
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Voitaisiin varmaan ajatella kuukausi tupareistasi eteenpäin?Rolle kirjoitti:Milloin sulla on bileet?
Ja jotta pysyttäisiin otsikossa, niin haukutaan seuraavaksi vaikka tätä (klickaa linkkiä ja paina refresh - Rolle):
http://tuningnews.blogsome.com/images/K ... oBrera.jpg
Kannattais käydä tarkistuttaan camber takapyöristä, saattaa olla yläkanttiinChubster kirjoitti:http://www.jeddahboys.com/vb/showthread.php?t=37016


- -tommi-
- Viestit: 510
- Liittynyt: 09 Maalis 2005, 09:02
- Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
- Paikkakunta: Vantaa
^ Pitäisiköhän käydä säädättämässä camperit?
Hienolla lopputuloksella työstetty takalokareiden pokkaukset pois renkaiden tieltä...
Edit: AH! Rolle ja Laba olivat nopeampia
Hienolla lopputuloksella työstetty takalokareiden pokkaukset pois renkaiden tieltä...
Edit: AH! Rolle ja Laba olivat nopeampia
Viimeksi muokannut -tommi-, 19 Heinä 2006, 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Chubster
- Administrator
- Viestit: 12345862
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 17:52
- Car(s): F31 330dx ms
- Paikkakunta: Espoo
High finish rocksRolle kirjoitti:Hahha high finish

http://content-golf.live.advance.net/im ... woods2.jpg
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Itsekkään en ole ymmärtänyt jokaista muutosta mitä tässä ketjussa on Alfoihin tehty, mutta osaan kyllä arvostaa sitä ammattitaitoa, jolla monet tuning-autot on rakennettu. Turha siihen on kenenkään kädettömän snobin mennä vittuilemaan, joka ei osaa edes renkaita itse vaihtaa.
Toki näkisin mielekkäämpänä, että tuo ammattitaito olisi käytetty esim. vanhojen autojen entisöintiin, mutta O tempora, O mores...
Toki näkisin mielekkäämpänä, että tuo ammattitaito olisi käytetty esim. vanhojen autojen entisöintiin, mutta O tempora, O mores...
Senza cuore saremmo solo macchine
-
- Viestit: 371
- Liittynyt: 19 Joulu 2005, 19:59
- Car(s): Ex Alfa Romeo GT -05
Ex Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm -09 - Viesti:
En kritisoi ammattitaitoa. Se on joissakin tapauksissa aivan uskomattoman korkeatasoista. Kyse on juuri mausta. Tai sen puutteesta. Vaikka olisit kuinka hyvä maalaamaan ei se sinusta tee taiteilijaa. Ja jos olen ymmärtänyt oikein kyse on usein juuri oman näkemyksensä esille tuonnista, ts eräänlaista visuaalisen näkemyksen esittämistä ts taiteesta. Sitä saa kritoisoida. Jos ei saa niin parempi pysytellä vakioissa.hagger16 kirjoitti:Itsekkään en ole ymmärtänyt jokaista muutosta mitä tässä ketjussa on Alfoihin tehty, mutta osaan kyllä arvostaa sitä ammattitaitoa, jolla monet tuning-autot on rakennettu. Turha siihen on kenenkään kädettömän snobin mennä vittuilemaan, joka ei osaa edes renkaita itse vaihtaa.
Toki näkisin mielekkäämpänä, että tuo ammattitaito olisi käytetty esim. vanhojen autojen entisöintiin, mutta O tempora, O mores...
Showauto ilmajousituksella? mitä ilmeellistä.. kaaret kyllä jyrsitty aika ikävästi, mutta kai ne pitää olla pois kun auto nostetaan ja renkaat suoristuu. Kytkin taulu kyllä on kun eri autosta, muuten jälki ihan hienoa mutta nappulat on laittanut joku yläasteen käsityötunneilla..liekki kirjoitti:Mä kusuisin ennenminkin että mitä koko helvetin autolle on tapahtunut?
http://www.riemurasia.net/jylppy/displa ... m=5&pos=46
Mua ainaki nauratti...no, yö-vuorossa naurattaa aika huonot jutut...
Mua ainaki nauratti...no, yö-vuorossa naurattaa aika huonot jutut...
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
todella nätti paketti sekä konehuoneesta että muutenkin..
tuossa taitaa olla kutosen lisäksi ehta remmiahdinkin..noita venakoppia on varmaan saanut kiillotella hetkisen..
olisi kyllä kiva tietää miten lienee auto saatu muutettua moisille hiluille laillisesti sillä pyörän napojen ja konepellin perusteella rakennettu nelimukisesta ja jos ei ole alustaa/jarruja päivitetty niin aikas laiton peli taitaa olla kyseessä..

tuossa taitaa olla kutosen lisäksi ehta remmiahdinkin..noita venakoppia on varmaan saanut kiillotella hetkisen..

olisi kyllä kiva tietää miten lienee auto saatu muutettua moisille hiluille laillisesti sillä pyörän napojen ja konepellin perusteella rakennettu nelimukisesta ja jos ei ole alustaa/jarruja päivitetty niin aikas laiton peli taitaa olla kyseessä..
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Tämä minun ex meni ainakin myyntihetkellä kaverille joka aikoi muuttaa sen GTV:ksi. Kirjaimet ei vain näy tuossa GTV:ssä.
Mites jos kone on V6 2.0 tb?
Mites jos kone on V6 2.0 tb?
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
eiköhän tuo lie 95% varmuudella pohjoosenalfistin alfetta. Olikos tossa joku probleema kun neloskoneen tilalle kutosen lyö GTV:ssä? Liittyi jotenkin kardaanin vinossa olemiseen? Eipä silti, hienolta tuo näyttää 
edit. No toi kaksilitraisuus voisikin selittää asian, tai ainakin papereissa olisi niin, tuskin venttiilikopat on ainoa 2.5:sta otetut osat

edit. No toi kaksilitraisuus voisikin selittää asian, tai ainakin papereissa olisi niin, tuskin venttiilikopat on ainoa 2.5:sta otetut osat

- OL
- Viestit: 848
- Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
- Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
- Paikkakunta: Jämsä
Kyllähän siellä voi olla vaikka minkälaiset jarrut, eikai se napaa kato?90 kirjoitti:olisi kyllä kiva tietää miten lienee auto saatu muutettua moisille hiluille laillisesti sillä pyörän napojen ja konepellin perusteella rakennettu nelimukisesta ja jos ei ole alustaa/jarruja päivitetty niin aikas laiton peli taitaa olla kyseessä..

- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
ajattelin että oletuksena tietenkin on nelipulttiseen vakionapaan sopivat jarrut jolloin kutosen jarruja vastaavia jäähdytettyjä ei löydy vakiokamana mutta voihan siellä toki olla vaikkapa taroxit tai jotkin vastaavat siinä olet oikeassa..OL kirjoitti:Kyllähän siellä voi olla vaikka minkälaiset jarrut, eikai se napaa kato?90 kirjoitti:olisi kyllä kiva tietää miten lienee auto saatu muutettua moisille hiluille laillisesti sillä pyörän napojen ja konepellin perusteella rakennettu nelimukisesta ja jos ei ole alustaa/jarruja päivitetty niin aikas laiton peli taitaa olla kyseessä..
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
milloin möit alfetan? prosenttikäytäntö taisi tulla käyttöön joskus 80-90 lukujen taitteessa joten jos viimmeistään silloin rakennettu niin periaattessa melkein kaikki on ollut mahdollista periaatteella runkonumeron vaihdos mutta jos rak myöhemmin niin siinä tapauksessa onkin kyseessä melkoinen prosenttipommi koska korinvaihdossa kertyneet prosentit ovat otteessa mutta tekniikan + esim sisustan pitäisi olla kuitenkin kanta-autosta jotta prosentit pysyy kurissa.Alfistipohjoosesta kirjoitti:Tämä minun ex meni ainakin myyntihetkellä kaverille joka aikoi muuttaa sen GTV:ksi. Kirjaimet ei vain näy tuossa GTV:ssä.
Mites jos kone on V6 2.0 tb?
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
korvakoiden suhteen saa olla tarkkana kun niitä joutuu hieman muuttelemaan( R4->V6) se huono puoli alfassa kun korvakot hieman erimalliset, esim bemarissa(E30) nelos ja kutos koneet sopivat samoihin kiinnikkeisiin.GAMMA500 kirjoitti:eiköhän tuo lie 95% varmuudella pohjoosenalfistin alfetta. Olikos tossa joku probleema kun neloskoneen tilalle kutosen lyö GTV:ssä? Liittyi jotenkin kardaanin vinossa olemiseen? Eipä silti, hienolta tuo näyttää
edit. No toi kaksilitraisuus voisikin selittää asian, tai ainakin papereissa olisi niin, tuskin venttiilikopat on ainoa 2.5:sta otetut osat
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
jeps tehot otteessa siis luokkaa 190hv mutta käytännössä varmaan helv enemmän eli varmaan potkii ihan kivasti..jknracing kirjoitti:Näyttäis olevan Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 coupe, moottorin tilavuus 2490, teho 139 kW ja käyttöönotto 00.00.1985. Muutoskatsastuksen päivämäärästä ei oo tietoa.

onko prosenteista mitään hajua? koneesta ainakin tulee ja luulisi että jarrutkin muutettu hieman tehokkaampiin.
Viimeksi muokannut 90, 07 Elo 2006, 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti: