Valvoja: Moderators
Minun johtopäätökseni on se, ettei Škoda-Cupista pitäisi käyttää nimitystä MM-kisat.JiiPee kirjoitti:Nyt jääkiekon MM-joukkueesta paria poikkeusta lukuunottamatta pelaajat olivat kotimaisesta liigasta. Tästä vertailusta voi kukin tehdä omat johtopäätöksensä.
Eikös Suomessa melkein näin ole tehtykin: eukonkantoa, kännykänheittoa, kesäpilikkiä, chilinsyöntiä, heinäpaalinkantoa, sääskentappoa, ilmakitaransoittoa jne.nipaka kirjoitti:Jokaisesta urheilukisasta pitäisi tehdä MM-kisat.
Hyvin kirjoitettuBebbu kirjoitti:EM jalkapallon kisoissa on kova taso. Aivan maailman huippua. Italia,Ranska,Saksa,Englanti,Espanja, Belgia, Venäjä, Portugali, Kroatia ym. Ja nyt Suomi mukana eka kertaa. Minä ainakin fiilistelin ja fiilistelen ens kesänä tv.stä matseja. Suomi vielä 80- luvulla jääkiekossa pelasi jonkun Itä-Saksan kanssa tasan. Siitä muutamia vuosia taaksepäin sai pelätä, että tiputaanko B sarjaan. Näin sitä kehitytään noista päivistä. Ja uskon, että jalkapallossa Suomen osalta käy samoin. Pasi Rautiainen "eka kerta on paras"
Enpä muistanutkaan tätäBebbu kirjoitti:Kuiskauksen MM-kisat. Toopelivisio. https://www.youtube.com/watch?v=W1RBdz3-4BE
Jäi tuulastuksen MM pois. Moisessa joskus olin itsekin firmajoukkueen mukana mukana. Yksi hutilyönti taisi olla saldoVittorio Jano kirjoitti:Eikös Suomessa melkein näin ole tehtykin: eukonkantoa, kännykänheittoa, kesäpilikkiä, chilinsyöntiä, heinäpaalinkantoa, sääskentappoa, ilmakitaransoittoa jne.
TORILLE!
MeToo-ajan liittymisestä tähän en tiiä, mutta toki fakta on, että on, että Suomi pääsi viime perjantaina neljännen kerran jalkapallon kansainvälisen arvoturnauksen finaaliin. Ja miehet tietenkin ekan kerran nyt sitten.lerppu kirjoitti:^MeToo -aikana on hyvä huomioida lajista puhuttaessa tämä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_na ... maajoukkue
Diagnoosi: mental overdoselerppu kirjoitti:^Oon pelannu ite. Turnauksia ihan ulkomaita myöten. En usko että innostusta tästä enää tulee...![]()
+1Teddy kirjoitti:Kaikenlaisista potkupalloista täällä kohkataan, vaikka juuri eilisiltana Judd Trump otti komean voiton O'Sullivanista.
Linkissä näkyvässä kuvakulmasta mielestäni taas nosto näytti hyvältä. Kädet olisivat ehkä voineet suoristua hitusen enemmän mutta painot otettiin alas hallitusti, pysäytys oli selkeä, asento pysyi tukevana ja noston aikana tanko liikkui koko ajan ylös päin.Gasket kirjoitti: Nuo on kyllä niitä omasta mielestä kyseenalaisia nostoja![]()
Ei tuossa minunkaan silmään mikään punaista väriä tuo. Loppuojennus on ehkä vähän kevyt, mutta suhteessa siihen mistä start komennossa lähdetään sanoisin, että Blaine hoitaa homman kotiin. Jäätävä tina!FinPat kirjoitti:Linkissä näkyvässä kuvakulmasta mielestäni taas nosto näytti hyvältä. Kädet olisivat ehkä voineet suoristua hitusen enemmän mutta painot otettiin alas hallitusti, pysäytys oli selkeä, asento pysyi tukevana ja noston aikana tanko liikkui koko ajan ylös päin.Gasket kirjoitti: Nuo on kyllä niitä omasta mielestä kyseenalaisia nostoja![]()
Sitten paitapenkki vs raw on toinen keskustelu. Luisteluhiihto vs perinteinen. Crossfit kipping vs leuanveto. Ja niin edelleen. Eri lajeja vaikka lähellä toisiaan ovatkin.