Ja sinä kun laahustat Raisiossa vähänväliä niin pistäydyppäs miittiin. Saadaan ainakin nauraa

Valvoja: Moderators
Sama homma! Mutta minä olenkin Raisiosta....motorhead kirjoitti: Nyt en ymmärrä (ei eka eikä viimeinen kerta)...
Kuka on sanonut ettei tapaamisista voisi viestiä? Tämä topicci vaan hyppii silmille joka kertaa kun foorumille tulee ja joka kymmenes viesti saattaa sisältää jotain tietoa tapaamisesta. Tarinointia kun pahekusuttiin koska tulee yksi ketju johon tulee koko ajan "jotain".AutonaAlfa kirjoitti:Jos foorumilla ei saa viestiä eri kaupunkien/kuntien alfa tapaamisista, niin mikä siihen sopivampi paikka olisi?
No siitä ei kyllä ole epäilystämotorhead kirjoitti:Mekin käymme mielellämme kaikissa Turun miiteissä ja täällä me vaan täytetään foorumia paskalla
Asia ymmärretty. Vastasit samalla myös aiempaan kysymykseeni, johon kukaan ei vastannut. kiitos siitä. Asian pointtina oli topicin liiallinen esiintyminen. Olisitte heti sanonu.... Onhan noita tapaamisiakin useampia ollut. Lieneekö myös osasyynä tapahtuneeseen?Rolle kirjoitti: Kuka on sanonut ettei tapaamisista voisi viestiä? Tämä topicci vaan hyppii silmille joka kertaa kun foorumille tulee ja joka kymmenes viesti saattaa sisältää jotain tietoa tapaamisesta. Tarinointia kun pahekusuttiin koska tulee yksi ketju johon tulee koko ajan "jotain".
Jos minua syytät vittuilusta, niin väärää puuta haukut.Rolle kirjoitti: Ei siinä, vitsillä heitin mutta kun nyt vittuilemaan piti taas ruveta niin ei siinä mitään, kyllähän se aina sopii.
Heh, kaikkea sitä kuulee. Samaa kuin toteisi että jengillä on jotain iloa tästä foorumista joten se pitäisi sulkea. Viisaita johtopäätöksiä.AutonaAlfa kirjoitti:Onhan noita tapaamisiakin useampia ollut. Lieneekö myös osasyynä tapahtuneeseen?
Syytinkö?Jos minua syytät vittuilusta, niin väärää puuta haukut.
Mut, jos siihen kerta halutaan mennä, niin....
Sehän on selvä. Näytäppä topic minkä juttu ei ole levinnyt laajemmalle, kuin itse otsikko. Ja vielä sellainen missä on yli 10 viestiä. Eipä löydy montaa. Syy miksi tähän topiciin "iskettiin" oli ehkäpä se, että tähän on jo kertynyt aimo annos viestejä. Ja totuuden nimessä on sanottava, että kaikki viestit ei koske "Turun alfa tapaamisia".Rolle kirjoitti: Vitsistähän se lähti, mutta onhan se välillä muistaa mitä siinä topicissa lukee ennenkuin postaa, ettei tule huonoa tapaa. nim. muitakin foorumeita seurannut..
Jos quoteet minun kirjoittamaa tekstiä yllä, niin voin saada sen käsityksen?Rolle kirjoitti: Syytinkö?
Nyt en ymmärtänyt pointtia. Olisko rautalankaa?Rolle kirjoitti:Heh, kaikkea sitä kuulee. Samaa kuin toteisi että jengillä on jotain iloa tästä foorumista joten se pitäisi sulkea. Viisaita johtopäätöksiä.
Huomaa sana "välillä".AutonaAlfa kirjoitti:Näytäppä topic minkä juttu ei ole levinnyt laajemmalle, kuin itse otsikko.
Minä en ollut näkevinäni quotea sinun tekstistä tuon oman kommenttini yläpuolella?Jos quoteet minun kirjoittamaa tekstiä yllä, niin voin saada sen käsityksen?
Jos uskot että tämä topicci on minun mielestäni huono (vaikka en ole niin koskaan väittänyt) koska jollain on siitä iloa kun voivat tavata muita alfisteja niin miksi ylläpitäisin ylipäätänsä tällaista foorumia jonka tarkoitus on nimenomaan saattaa alfisteja yhteen?Olisko rautalankaa?
Ehkä se on parempi niin jos "ulkopuolisten" kommentteihin pitää ylireagoida ja aiheuttavat näin paljon mielipahaa..Ja eiköhän me Turkulaiset pidetä tämä topic ihan omana "inside" juttuna.
Tahtoohan se juttu yleensä hiukan rönsyillä, mutta moderoinnilla on tarpeen vaatiessa yritetty vähän töniä porukkaa takaisin sen alkuperäisen otsikon alle. Ihan sen takia, että palstalta oikeata tietoa etsivät kaverit löytäisivät etsimänsä helpommin. Yleistä Löpinää -osastossa nyt ei ole niin tarkkaa kun täältä tuskin etsitään mitään elämää suurempia totuuksia, mutta niin kuin Rolle kirjoitti, kaikki eivät pidä siitä että joku tietty ketju roikkuu kaiket päivät ykkösenä ja pudottaa uusia ketjuja alaspäin.AutonaAlfa kirjoitti:Näytäppä topic minkä juttu ei ole levinnyt laajemmalle, kuin itse otsikko. Ja vielä sellainen missä on yli 10 viestiä. Eipä löydy montaa.
Tässä postissa ei sitten sen ihmeempiä herneitä ole, on vain pakko takertua tuohon perusteluun:Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:kaikki eivät pidä siitä että joku tietty ketju roikkuu kaiket päivät ykkösenä ja pudottaa uusia ketjuja alaspäin.
Juu, aivan samaa mieltäScuderia Rasvanäppi kirjoitti: Niin että relax vaan, ei tässä mistään vakavammasta ole kyse.
Tuon oli tarkoitus olla ihan yleisellä tasolla, mutta joo, tämähän se tulisi ekana mieleenmotorhead kirjoitti:Kun yksikössä puhut niin tarkoittanet kyseistä turku ketjua?
Noin käy. Tarkoitinkin lähinnä että ne putoavat alaspäin mutta eivät suoraan seuraavalle sivulle. Ongelmia tulisi lähinnä jos noita usein upitettuja ketjuja olisi enemmän, silloin uudet ketjut jäisivät alemmas. Niiden usein kommentoitujen ketjujen määrään on vaan vaikea vetää rajaa.motorhead kirjoitti:Jos yksi ketju on esim viidentenä listassa ja pomppaa siellä ensimmäiseksi niin mikä ketju tällöin putoaa ekalta sivulta pois?
Vastaus: Kaikki sivulla olleet ketjut löytyvät kohdasta kaksi eteenpäin, mikään ei pudonnut pois.
Tämän tekstin pätkän, kun lukee, saa käsityksen, että minulle tarkoitettu ja alempi quote (alkuperäisessä) oli motorhead:lleRolle kirjoitti:Kuka on sanonut ettei tapaamisista voisi viestiä? Tämä topicci vaan hyppii silmille joka kertaa kun foorumille tulee ja joka kymmenes viesti saattaa sisältää jotain tietoa tapaamisesta. Tarinointia kun pahekusuttiin koska tulee yksi ketju johon tulee koko ajan "jotain".AutonaAlfa kirjoitti:Jos foorumilla ei saa viestiä eri kaupunkien/kuntien alfa tapaamisista, niin mikä siihen sopivampi paikka olisi?
Ei siinä, vitsillä heitin mutta kun nyt vittuilemaan piti taas ruveta niin ei siinä mitään, kyllähän se aina sopii.
no jäi huomioimatta, olkoon...Rolle kirjoitti:Huomaa sana "välillä".
Jos sanotaan, että topic on huonompi kuin sting rayn "tarinat" topic (Mielestäni turhista turhin, kuten jo itse topicissa kerroin), sekä sanotaan, että tämän topicin alla puhutaan paskaa. Eikä ollut ensimmäinen kerta vrt. "Tarinatori-topic" Kerropa minkä vaikutelman tästä saa?Rolle kirjoitti:Jos uskot että tämä topicci on minun mielestäni huono (vaikka en ole niin koskaan väittänyt) koska jollain on siitä iloa kun voivat tavata muita alfisteja
Tästä tuskin kukaan sinua tuomitsee, päin vastoin hienoa, että olet tällaisen palstan luonut ja sitä ylläpidät. Kiitokset taitaa olla harvassa, joten: Kiitos!Rolle kirjoitti: niin miksi ylläpitäisin ylipäätänsä tällaista foorumia jonka tarkoitus on nimenomaan saattaa alfisteja yhteen?
Tuskin tällä palstalla ketään tuntee itseään ulkopuoliseksi. Ja niin kuin yllä on jo sanottu Turun Alfa miitteihin ovat tervetulleita kaikki alfistit, niin foorumilaiset kuin ohi ajavat alfakuskit. Ja voin itse paikan päällä olleena kertoa, että näin on myös tapahtunut. Ikävä kyllä isompia miitejä on hankalaa saada kokoon, mutta onhan meillä esim. CARF:n ratapäivät.Rolle kirjoitti:Ehkä se on parempi niin jos "ulkopuolisten" kommentteihin pitää ylireagoida ja aiheuttavat näin paljon mielipahaa..
Juttu rönsyilee ja tulee rönsyilemään. Joskus jutun rönsyily on tuonut mukanaan toisen yhtä tärkeän (jollei jopa tärkeämmän) topicin. Moderointi on ollut ja uskon myös, että tulee, olemaan hyvää. Olen itsekin muita foorumeita lukenut ja voin sanoa, että tämän foorumin moderointi on kouluarvosanalla sanoen; 10 +Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tahtoohan se juttu yleensä hiukan rönsyillä, mutta moderoinnilla on tarpeen vaatiessa yritetty vähän töniä porukkaa takaisin sen alkuperäisen otsikon alle. Ihan sen takia, että palstalta oikeata tietoa etsivät kaverit löytäisivät etsimänsä helpommin. Yleistä Löpinää -osastossa nyt ei ole niin tarkkaa kun täältä tuskin etsitään mitään elämää suurempia totuuksia, mutta niin kuin Rolle kirjoitti, kaikki eivät pidä siitä että joku tietty ketju roikkuu kaiket päivät ykkösenä ja pudottaa uusia ketjuja alaspäin.
Pari väärin käsitystä ja jukuripää kirjoittaja(t) tällaista saavat aikaan. Eihän tässä maailman lopusta ole kyse, eihän?Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Niin että relax vaan, ei tässä mistään vakavammasta ole kyse
Se on helppoa takertua muiden sanomisiin ja äkkiä siinä sitten asia saa ihan uusia ulottovuuksia ja merkityksiä. Keskustelun jalo taito taitaa olla siinä ettei näin pääse käymään. Minun pitää ilmeisesti harjoitella koska taidan olla ainoita joille muutkin kuin asianosaiset alkavat heti vittuilemaan jos vain mahdollista, kaikkeen takerrutaan ja elämä on yhtäkkiä yhtä helvettiä.Tässäkin tapauksessa taisi tulla kärpäsestä härkänen...
Njaa, luulisi että asioita voi tulkita muulla tavalla kuin joko huumorina tai vittuiluna.motorhead kirjoitti:Rolle, sun kannattais varmaan pikkuhiljaa toteuttaa se idea ja alkaa käyttämään multipersoonia tällä foorumilla kun sun sanomisia ei aina osaa ottaa huumorilla.
Eiköhän niitä sitten keksitä jos näin tosiaankin pääsisi käymään.Tuossa on myös se puoli että jos kaikki sitten ottavat kaikki sun sanomiset täysin huumorilla niin tarpeen tullen foorumikurin ylläpitämiseksi pitää sitten keksiä toisenlaisia lääkkeitä.
Tarkennetaan sen verran että tuolla roikkumisella tarkoitin juuri tuota tarinatori juttua josta koko homma lähti. Sitten keksin uusia perusteluja kuten se että miksi yhdessä ketjussa saisi puhua mitä tahansa vain sen takia että koskee tiettyä ryhmää, eli turkulaisia? Miksei siis voisi kirjoittaa mitä huvittaa milloin huvittaa joka ketjussa?rasvis kirjoitti:mutta niin kuin Rolle kirjoitti, kaikki eivät pidä siitä että joku tietty ketju roikkuu kaiket päivät ykkösenä ja pudottaa uusia ketjuja alaspäin
Tarkkana poikana huomaat vielä sen välirivin ennen tuota "vittuilusyytöstä", eli en viitannut mihinkään quoteen.AA kirjoitti:Tämän tekstin pätkän, kun lukee, saa käsityksen, että minulle tarkoitettu ja alempi quote (alkuperäisessä) oli motorhead:lle
Riippuu ihan millaisella tuulella olen, eiköhän noita lauseita olla tarpeeksi analysoitu vai tarviiko joka sanaa alkaa miettimään, eli mennäänkö/mentiinkö sille vittuilulinjalle?Kerropa minkä vaikutelman tästä saa?
Totta, silloin ketjua on jaettu. Mutta kerropas mulle millaisen ketjun olisi pitänyt luoda esim. tämä sivun ekasta about kymmenestä viestistä? Eli pelkkää läpänheittoa ei olisi suotavaan useampaa viestiä putkeen. Tulee nimenomaan s24:sen "jatka lausetta" tarinat..AA kirjoitti:Joskus jutun rönsyily on tuonut mukanaan toisen yhtä tärkeän (jollei jopa tärkeämmän) topicin.
Sanoinkin jo pariinkin otteeseen ettei tästä ollut kyse, vaan siitä yleisestä läpänheitosta. Sellainen kutina ettei ihan kaikki lue tätä ketjua jos ei kiinnosta. (Arvaa harmittaako että menin itse lukemaan..)AA kirjoitti:Ymmärrän, etteivät kaikki halua lukea mitä Turkulaisille alfisteille tapahtuu ja sattuu ja koska he miittiään pitävät.
Ei ole ensimmäinen kerta, eikä valitettavasti viimeinen. Ken on ollut osallinen kaikissa näissä heittäköön ekan kiven KLIRRR. Mutta täytyy yrittää parantaa tapoja ja alkaa kirjoittelemaan yleisesti hyväksyttäviä viestejä jossa taivas on sininen ja lehdet vihreät ja kukat kukkii. Taitaa jäädä viestit vähemmälle.AA kirjoitti:Pari väärin käsitystä ja jukuripää kirjoittaja(t) tällaista saavat aikaan.
Ymmärsin asian pointin jo ekalla kerralla ja perustelut ovat hyvät. Mieltäni jäi kaivelemaan Tarinatori-topicissa tekemäni kysymys, johon en saanut vastausta. Mutta nyt tuokin asia on kunnossa. Ei millekään topicille/ihmisryhmälle voi antaa erillisvapautusta. Siitähän tulisi täydellinen kaaos.Rolle kirjoitti: Tarkennetaan sen verran että tuolla roikkumisella tarkoitin juuri tuota tarinatori juttua josta koko homma lähti. Sitten keksin uusia perusteluja kuten se että miksi yhdessä ketjussa saisi puhua mitä tahansa vain sen takia että koskee tiettyä ryhmää, eli turkulaisia? Miksei siis voisi kirjoittaa mitä huvittaa milloin huvittaa joka ketjussa?
Huomaan välirivin ja en ymmärtänyt asian katkevan siihen. Väärin käsitys. Pahoitteluni.Rolle kirjoitti:Tarkkana poikana huomaat vielä sen välirivin ennen tuota "vittuilusyytöstä", eli en viitannut mihinkään quoteen.
Ei menty vittuilu linjalle, vaan kysely linjalle. Halusin tietää, miksi yht äkkiä Turku-topic oli esimerkkinä paskimmasta ketjusta. Syyt selvisivät. Hyvä niin.Rolle kirjoitti:Riippuu ihan millaisella tuulella olen, eiköhän noita lauseita olla tarpeeksi analysoitu vai tarviiko joka sanaa alkaa miettimään, eli mennäänkö/mentiinkö sille vittuilulinjalle?
Ahaa! Tuosta siis kenkä puristaa. Kyllä olet oikeassa tuon Nikin auto kyselyn olisi voinut hoitaa privalla. Itsekin syyllistyin armottomaan oftopiciinRolle kirjoitti:Totta, silloin ketjua on jaettu. Mutta kerropas mulle millaisen ketjun olisi pitänyt luoda esim. tämä sivun ekasta about kymmenestä viestistä? Eli pelkkää läpänheittoa ei olisi suotavaan useampaa viestiä putkeen. Tulee nimenomaan s24:sen "jatka lausetta" tarinat..
EiRolle kirjoitti:(Arvaa harmittaako että menin itse lukemaan..)
jonkun on pakko olla ekaRolle kirjoitti:Ei ole ensimmäinen kerta, eikä valitettavasti viimeinen. Ken on ollut osallinen kaikissa näissä heittäköön ekan kiven KLIRRR.
Vitut! Meidän muiden on aika oppia lukemaan viestit, niin kuin ne on kirjoitettu.Rolle kirjoitti: Mutta täytyy yrittää parantaa tapoja ja alkaa kirjoittelemaan yleisesti hyväksyttäviä viestejä jossa taivas on sininen ja lehdet vihreät ja kukat kukkii. Taitaa jäädä viestit vähemmälle.
Tietty!Rolle kirjoitti:Ihan kuriositeettina aina huvittaa foorumeilla nämä väärinkäsitykset. Jos jokin lause/sana/kirjain on epäselvä ja voi tulkita eri tavalla niin siitä ei kysytä vaan oletetaan heti se pahin ja silloin lähti
Ilman muuta, kyllähän viestejä pitää suoltaa kun siltä tuntuu, kunhan katsoo että ovat edes sinne päin, tai sitten vaikka aloittaa uuden ketjun tai tosiaankin kysyy privana jos on täysin irrallinen heitto. Tässä en kyllä tarkoita nikin auto juttuja, kyllähän se on aika iso osa turkumiittejä kun ei siellä ole sadoittain alfoja joka kerta.AutonaAlfa kirjoitti:Mutta ymmärtänet varmaan, että tällaisen topicin alle tulee todella paljon viestejä, kun kysellään milloin kaikille sopii miittiä pitää. Siksi tämä keikkuu joukon yläpäässä, eikä häntä päässä.
Näin se menee, ilman erimielisyyttä ei kukaan sanoisi täällä mitäänIhmiset ovat erilaisia ja välillä tulee myös erimielisyyksiä.
Näin jälkeenpäin kyllä, hävettää ja naurattaaMikäs sen parempaa on kuin nauraa itselleen
Jees laitetaan vielä bisset päälleJokos tuprutellaan rauhan piippuja?
Ihan vapaasti voi aloittaa uuden, kuten bongausketjuakin välillä otetaan vauhtia uudesta ketjusta kun vanhassa ei ole hirveästi informaatiota mikä olisi tulevaisuudessa ratkaisevassa asemassa.Voisko perustaa uuden turku meeting ketjun vai pilkotaanko tämä oftopic osio pois?
Juuri tuo mielessäni tuon paikan tuohon heitin. Tullut taas pitkään sahattua työmatkoja kaupungin ruuhkissa/valoissa niin kiva päästä ihan syynkin kanssa vähän ajelemaan vapaammille väylille.Roach kirjoitti: pääsee motarille työstämään