Foorumilaisten bongausketju

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Lukittu
Avatar
EdotL
Viestit: 878
Liittynyt: 20 Touko 2004, 09:34
Car(s): 156 V6 -03 ex:156 2.0ts -98
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EdotL »

Mahtoikohan Niki tulla eilen vastaan koulukadun nesteen kohdilla joskus kolmen aikaan. Kohtaaminen tuli niin yllättäen että ainakin itsellä käden heiluttelu jäi vähemmälle.

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

MarcusV kirjoitti:Todennäköisesti olin minä :) Onhan tässä päässyt jo kokeilemaankin GTV:n ajo-ominaisuuksia lumella.. Kait sen talven tälläkin ajelee :)
Hieno talviautohan GTV on! :mrgreen:
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

EdotL kirjoitti:Mahtoikohan Niki tulla eilen vastaan koulukadun nesteen kohdilla joskus kolmen aikaan. Kohtaaminen tuli niin yllättäen että ainakin itsellä käden heiluttelu jäi vähemmälle.
Hyvin mahdollista, siitä tulee ajettua harva se päivä kotimatkalla.. Nyt on vaan sellainen blackout klo 13-17 välillä, etten muista yhtään, místä kohtaa olen mihinkin aikaan ajanut. Olin varmaan niin keskittynyt johonkin muuhun, etten itsekään ehtinyt sinua huomata :wink:
Ammattina autokauppa

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): 147 + 159
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Roach »

Elukka tuli vastaan Itäisellä Pitkäkadulla, mutta ei sitten katsonut sinne minne piti ja missasi minut.

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Minäkin näen sinut Roach lähes jokapäivä. Sitä vaan ajellaan niin nokka pystyssä että... :mrgreen:
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): 147 + 159
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Roach »

Tule joskus Romeon kanssa vastaan niin voin bongata sinutkin tänne :wink:

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Punavuoren Paroni kirjoitti:
MarcusV kirjoitti:Todennäköisesti olin minä :) Onhan tässä päässyt jo kokeilemaankin GTV:n ajo-ominaisuuksia lumella.. Kait sen talven tälläkin ajelee :)
Hieno talviautohan GTV on! :mrgreen:
Offtopic:
Yllättävän hieno :) Tosi kiva ajaa lumellakin :D
Toissa aamuna joutu turvautumaan starttikaapeleihin :( mutta nyt on pelannut, oisko jääny kattolamppu sillon päälle :D

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Injun taisi puoli kolmen nurkilla ajella Tervakoskella.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Injun
Viestit: 32
Liittynyt: 28 Tammi 2004, 19:44
Paikkakunta: Tervakoski

Viesti Kirjoittaja Injun »

Tarkoitus oli vain peruuttaa auto tallista ulos kääntääkseni sen toisin päin, mutta ilmeisesti eksyin matkalla. Pahoittelen myös puuttuvista helma- ja kaarilevikkeistä mahdollisesti aiheutunutta esteettistä haittaa. Jos toisen helman vielä jaksaisi ruopata puhtaaksi, auton voisi saada piankin nippuun ja sillä kehtaisi ajellakin enemmän.

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Bongasinko tänään JRA:n mustassa GTV:ssä tulossa helsinki motor showsta parkkipaikalla? Kävelin vastaan ja vilkuilin aika pitkään kävellessäni omalle alfalleni..

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Olikos "nuuba":n kuusnepa yhdeksän aikoihin hotelli-ilveksen ala-parkkipaikoilla. Kaikki muu täsmäs paitsi pienen pieni teksti takaluukussa "V6 24V"

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

niko76 kirjoitti:Kuka ajelee vastaan punaisella 156 satakunnantietä ja länsikeskuksen cittarin ohi usein?? Mulla saman moinen auto..... 8)

JRA
Viestit: 144
Liittynyt: 18 Elo 2004, 17:52
Paikkakunta: PK-seutu

Viesti Kirjoittaja JRA »

Et bongannut. En perkele ehtinyt koko Motor Show:hun...

MarcusV kirjoitti:Bongasinko tänään JRA:n mustassa GTV:ssä tulossa helsinki motor showsta parkkipaikalla? Kävelin vastaan ja vilkuilin aika pitkään kävellessäni omalle alfalleni..

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

JRA kirjoitti:Et bongannut. En perkele ehtinyt koko Motor Show:hun...
Hmm..Kukakohan se sitten oli, samanlainen auto kun sinulla.. :D

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Rolle kirjoitti:
niko76 kirjoitti:Kuka ajelee vastaan punaisella 156 satakunnantietä ja länsikeskuksen cittarin ohi usein?? Mulla saman moinen auto..... 8)
Minähän siitä ajelen jokaikinen päivä, about tusina kertaa päivässä ;)
Sinäänsä ei mikään ihme, kun asun siinä ihan lähellä...
Ammattina autokauppa

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Tänään oli melko varmasti JRA joka tuli aamun hämäryydessä vastaan ennen ysiä vihdintiellä ennen petikon risteystä vihdistä päin??
Musta GTV oli.. Kättä yritin nostella mutta ihme jos siinä pimeydessä näki mitään :D

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Mansesterin DA:ssa Mergy ja se kaveri, jolla on se hieno musta 166 punaisilla nahoilla.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

JRA
Viestit: 144
Liittynyt: 18 Elo 2004, 17:52
Paikkakunta: PK-seutu

Viesti Kirjoittaja JRA »

MarcusV kirjoitti:Tänään oli melko varmasti JRA joka tuli aamun hämäryydessä vastaan ennen ysiä vihdintiellä ennen petikon risteystä vihdistä päin??
Musta GTV oli.. Kättä yritin nostella mutta ihme jos siinä pimeydessä näki mitään :D
Joo, nyt tunnistan itseni. Olitko GTV:llä liikkeellä? Syvimmät pahoitteluni etten huomannut.

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): 147 + 159
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Roach »

Super SW GFE-XXX Loimaalla perjantaina. Oli helmaa ja madallusta. Piti oikein parkkeerata viereen...

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

harmaa tai hopea (voi olla sinertävä tai vihertävä)156 SW meni viiden aikoihin iltasella ohitseni kun kävelin tampereen motonetin edessä nekalassa, tästä kiitos opelille joka ei käynnistynyt liikkumisen kannalta tuikitärkeällä hetkellä :)

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Mahtoiko olla BSTR liikenteessä äsken Sörkan rantatiellä - Itäväylällä? Punaisen GTAn kanssa joka tapauksessa ajeltiin peräkkäin ja vierekkäin pitkät tovit Hertsikanrannan liittymään asti. Onneksi oli sysipimeää niin ei varmaan kovin hyvin näkynyt kuinka saastainen meikäläisen auto taas on... :shock:

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

mäki bongaan Bomber:n joka viikko. (broidi)
Hyvin sä vedät..

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

JRA kirjoitti:
MarcusV kirjoitti:Tänään oli melko varmasti JRA joka tuli aamun hämäryydessä vastaan ennen ysiä vihdintiellä ennen petikon risteystä vihdistä päin??
Musta GTV oli.. Kättä yritin nostella mutta ihme jos siinä pimeydessä näki mitään :D
Joo, nyt tunnistan itseni. Olitko GTV:llä liikkeellä? Syvimmät pahoitteluni etten huomannut.
Jep, gtv:llä olin... Ihmettelisinkin jos tossa pimeydessä olisit nähnyt..
Mutta ei siinä kummempia :D arvasin että olit sinä :)

Avatar
wetear
Viestit: 168
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 03:42
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja wetear »

Itiksen katolla parkissa hopia 166 7.12.2004 klo 16:40 - kuka tunnustaa?

Olivat kuin kaksi marjaa peräkkäin, sääli ettei ollut kameraa.

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Sassicaia kirjoitti:Mahtoiko olla BSTR liikenteessä äsken Sörkan rantatiellä - Itäväylällä? ...
Tuolloin sunnuntaina liikuin Bostonissa ilman alfaa ;) Joten jos oli mun auto, niin toivottavasti oli emäntä eikä joku hemmo ratissa ;)

Mutta tänään taisi Sassicaia näkyä Espalla lounasaikaan... itse olin liikkeellä jalan... ja kyllähän tuo alfa melko likainen olikin. ;)
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

BSTR kirjoitti:
Sassicaia kirjoitti:Mahtoiko olla BSTR liikenteessä äsken Sörkan rantatiellä - Itäväylällä? ...
Tuolloin sunnuntaina liikuin Bostonissa ilman alfaa ;) Joten jos oli mun auto, niin toivottavasti oli emäntä eikä joku hemmo ratissa ;)

Mutta tänään taisi Sassicaia näkyä Espalla lounasaikaan... itse olin liikkeellä jalan... ja kyllähän tuo alfa melko likainen olikin. ;)
Ei ollut emäntä ratissa, olisiko sitten ollut emännän salarakas tai jonkun muun auto :mrgreen:
Ja meikäläistäkään ei ole voinut espalla bongata tuolloin, tai ehkä ilman autoa, joten vissiin muillakin on puhtaanapito-ongelmia.

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

bongattu peräkkäin bomber, Head ja Maximus. :-D
Hyvin sä vedät..

Avatar
Head
Viestit: 41
Liittynyt: 01 Huhti 2004, 02:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja Head »

Mäkin näin sut, Maximus ja Bomber.... Ihhhhihiiihihiii!!! :crazyeyes:
Aaaaallllrightythen!

Officer Cartman
Viestit: 139
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 00:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Officer Cartman »

Sassicaia kirjoitti:Ja meikäläistäkään ei ole voinut espalla bongata tuolloin, tai ehkä ilman autoa, joten vissiin muillakin on puhtaanapito-ongelmia.
Jep. Keli on ollut aika palkitseva... :roll:

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Officer Cartman kirjoitti:
Sassicaia kirjoitti:Ja meikäläistäkään ei ole voinut espalla bongata tuolloin, tai ehkä ilman autoa, joten vissiin muillakin on puhtaanapito-ongelmia.
Jep. Keli on ollut aika palkitseva... :roll:
Juu aivan mahtava... Nyt tosin on ollut lämmintä eli tossa äsken piti ottaa urakaksi toi puhtaanapito.. Kunnon pesut että tiesuolat ja muu skeida lähtee pois ja sitten kovavaha pintaan.. Ei sitten vastaisuudessa tartu niin hyvin.. Viimestään sillon teki mieli pestä auto kun muutama tyyppi on huoltoasemalla räntäsateessa kuittaillut että "Hieno auto, kantsis pestä useemmin" :D
Mutta tosiaan, yleisesti omaa autoanikin bongaa erittäin likaisena keliolosuhteiden johdosta :D No kohta tulee kesä...Ehkä :D

Avatar
pulukka
Viestit: 251
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 08:51
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja pulukka »

Joensuussa bonkailtu su 12.12 illalla Anttilan edessä punainen 155 TS ja tänään maanantaina Mustan Pörssin/Kissa & Tussu -eläinkaupan edessä musta 156 GTA. Harvemmimpa noita täällä korvessa putkahtelee vastaan...
Voi perkele sentään näitä rakkineita!

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

Bongattu hopea GT Bulevardilla pe-aamuna 8.30. NAM! :-D
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Vetikö Paroni eilen Mannerheimintiellä Kiasman ohi siinä ysin paikkeilla?

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

Mää pongailin monta GTA:ta Tampereen Deltan huoltohallissa eilen. On se vaan niin pirun ronskin näköinen vehje, tahtoo sellaisen. Emäntä on tosin kyllästynyt Alfan huoltokustannuksiin ja tahtoo autosta kokonaan eroon. :twisted:
156 2.0 TS ['98]

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

Jos aamusta puhut, niin taisin olla minä. Illalla ysin paikkeilla olin taas sen verran glögeissä, ettei Alfa liikkunut minnekään! :mrgreen:
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Aamulla joo :oops: Tulit niin kovaa ettei paljoa kerinnyt sisustaa ihailemaan :mrgreen:

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

Heh, oli VÄHÄN kiire... :mrgreen:
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

"Kaksoisveli" bongattu duunipaikan ikkunasta Espoon Piispankalliossa ma-aamuna klo 9.18... :-D
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

JRA
Viestit: 144
Liittynyt: 18 Elo 2004, 17:52
Paikkakunta: PK-seutu

Viesti Kirjoittaja JRA »

Punavuoren Paroni kirjoitti:"Kaksoisveli" bongattu duunipaikan ikkunasta Espoon Piispankalliossa ma-aamuna klo 9.18... :-D
Se olin varmaan minä. Ihme että huomasit enää auton merkin ja mallin, sen verran paskainen se on...

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

JRA kirjoitti:
Punavuoren Paroni kirjoitti:"Kaksoisveli" bongattu duunipaikan ikkunasta Espoon Piispankalliossa ma-aamuna klo 9.18... :-D
Se olin varmaan minä. Ihme että huomasit enää auton merkin ja mallin, sen verran paskainen se on...
Samaa vikaa on myös itselläni... :crazyeyes:


EDIT: Jatketaan uudessa bongausketjussa. - Rolle
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Lukittu