Takaiskarit, takakelkan puslat ja olikohan oikea hammastanko....
Yli 2000eur (jotain 1/4 auton ostohinnasta vuosi takaperin tai sinnepäin...)
Ok, tarjouksen teki Delta, mutta kun piti olla halpa huolto sielläkin

Valvoja: Moderators
Ja tuosta eteenpäin pelkkää asiaaRasvis kirjoitti:Joopa.Jiitee kirjoitti:kyllä kansa tietää...
Täällä on tänään sarkasmin ystäviä linjoilla, great !DaViega kirjoitti:Ja tuosta eteenpäin pelkkää asiaaRasvis kirjoitti:Joopa.Jiitee kirjoitti:kyllä kansa tietää...
Mä olen kuullut että tuo softapäivitys nimenomaan teki tosta tunnottoman ajaa. Kuulemma koko kierrosalueen vailla minkäänlaista vääntöpiikkia ja tuntuu ettei se sen päivityksen jälkeen liiku mihinkään. Mulla orkkissofta ja 1750rpm kohdalla vielä tuntuu että nyt mennään enkä ole kyllä ajatellut sitä päivittäväni.Albertolli kirjoitti:Tukkoiset alakierrokset haiskahtavat vanhalta ohjelmalta. Ainakin meidän -08 sai softapäivityksen joka muutti kulkua jonkin verran. Mutta pikkuautohan se on ja äänieristys on hieman muuta sorttia kuin esim. mainitsemassasi Volvossa. Jos haluaa ison auton ominaisuudet, täytyy ostaa iso auto
Tuontiauto.Jay-Man kirjoitti:Onkos arvon foorumilaisilla tästä autosta http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/159/5347275" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; tietoa? Harkitsen tässä josko ajelisi Loimaalle kyseistä kulkuneuvoa kattomaan...
Näin on, ilman vaihdettua ketjua ja myös ilman lohkolämppäriä ja sisätilapistokettakin. Noihan kaikki toki saa jälkikäteenkin teetettyä. Auto on perussiisti ja nätti, ei mitään lommoja tms. Jos farkkua etsii, niin ei tosta kyllä tuossa hintaluokassa parane. Kantsii käydä kyyläilemässä.evilpet kirjoitti:^ Eli ilman kiveniskemiä ja ruostetta. Järkivalinta...
Noitahan tosiaan esiintyy vain Suomessa.evilpet kirjoitti:Eli ilman kiveniskemiä ja ruostetta.
Kyllä tuossa sen verran perää on, varsinkin jos sanan kivi korvaa sanalla nasta.Vittorio Jano kirjoitti:Noitahan tosiaan esiintyy vain Suomessa.evilpet kirjoitti:Eli ilman kiveniskemiä ja ruostetta.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic= ... #msg324843" onclick="window.open(this.href);return false;Vittorio Jano kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että vieläköhän vanha ystävämme Peeveli kurvailee Volvollaan?
Tuskinpa niissä mitään eroa on. Itse oon pärjänny vielä niin että selkä menosuuntaan oleva emmaljunga mahtuu kuljettajanpenkin taakse, naama menosuuntaan oleva brio repsikan taakse ja repsikan penkki eteen. Onneksi vaimolla on lyhyet jalat ja mahtuu oleen. Kohta tulee se tilanne että pitäisi toinenkin mennä naama menosuuntaa jollon loppu 156:sesta tilajeQQ kirjoitti:156SW ilmeisesti sisätiloiltaan vähintäänkin yhtä pieni?
Jos tuo 166 on tiloiltaan kappan luokkaa, niin pumpsahtaa tilaa pirusti lisää.....tulee 156.sessa melkein ahtaanpaikan kammo kappan jälkeenjeQQ kirjoitti:Alkaa käymään 156 ahtaaksi. Edessä ei oikein kestä pidempää matkaa istua, kun uusi turvaistuin(vain selkä menosuuntaan, mutta siltikin tätä mainostetaan kompaktiksi) on asennettu.
156SW ilmeisesti sisätiloiltaan vähintäänkin yhtä pieni?
Mitenkäs olisi 166, ei kellään tässä Helsingin seuduilla olisi hetken aikaa näyttää? Jos saisi vähän tuota tilaa enemmän, niin olisi passeli.
Volvon tarina 7.9.2012-23.2.2013Raimo Miettinen kirjoitti:http://www.vagarena.fi/index.php?topic= ... #msg324843" onclick="window.open(this.href);return false;Vittorio Jano kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että vieläköhän vanha ystävämme Peeveli kurvailee Volvollaan?
Hittolainen.. Mitat ovat hieman huonoja tässä tapauksessa, pitäisi melkein päästä istuinta sovittamaan / vertaamaan autoja vierekkäin. Täytynee odotella, että lähialueen liikkeisiin pamahtaa moinen.Abarth kirjoitti:Eipä ne häävit tilat ole kuuskutosessakaan.
Haluatko jotain mittoja takapenkiltä tms.?
Itse en missään olosuhteissa ajaisi tuollaistakaan matkaa.Raimo Miettinen kirjoitti:Vagarena...100tkm ajetut autot ovat paalikuntoisia.
Kunhan ei vaan törmäisi pää edellä seinään tällainen talous, niin maailman- kuin henkilökohtainenkinPolforea kirjoitti:Tällaiset ihmiset pitävät markkinatalouden pyörimässä.
No tuo nyt sopii paremmin kenelle tahansa.routasydän kirjoitti:Tilalle tuleekin sitten M135xdrive, mikä bemaristille sopineekin paremmin