Miksi ihmeessä mulla ei ole busso Gt:tä? Tiedän että 166 pitäis olla - just because. Tiedän että Alfoista lopulta mielestäni sopivin rooliinsa, i.e. paras on MiTo. Mutta sydän haluaa vakioalustalla ristikkäin huojuvaa, helmoistaan herkkää ja apulaitteiltaan epäluotettavaa - let's face it - liian pömpylämäistä Gt:tä! Ostan vaikka selespeed JTS:n - jos joku tajuaisi sellista parin konjakin jälkeen tarjota... Fuck - I'm in need of some serious therapy. Ehkä jos ottais vielä yhden...
Mä olen kyllä sitä mieltä että parasta tossa Giuliassa on toi scudetton jättäminen tollai vajaaksi! En sano etteikö olis muutenkin tyylikäs mut et miten ne onkin ton kekannut .
Siinä toisestakin suunnasta kuvaa. Jollei muuta niin ainakin tuota rekisterikilven mallia ja paikkaa voi nykyiset ja tulevat Giuliakuskit vertailla tästä parista.
On tuo Giulia kyllä kaunis muodoiltaan. Näin eilen samaa väriä edustavan Turussa pyörivän ja voi veljet kuinka ihanasti se taittaa valossa tuota väriä, niin et kaikki muodot tulee esille. Voi vaan kuvitella miltä se näyttää kesäisin kunnon vahoilla. Kyl kelpaa!
Shuttle kirjoitti:On tuo Giulia kyllä kaunis muodoiltaan. Näin eilen samaa väriä edustavan Turussa pyörivän ja voi veljet kuinka ihanasti se taittaa valossa tuota väriä, niin et kaikki muodot tulee esille. Voi vaan kuvitella miltä se näyttää kesäisin kunnon vahoilla. Kyl kelpaa!
Siellä näyttäis myös olevan talvi.. miksei täälläki vois olla, aivan haistapaskaa sää ollu monta kuukautta. Miinus kaks, nolla, plus kaks, nolla, miinus kaks, noll.. Nyt ollaan taas nollassa ja paska se vaan lentää, tulis jo se kevät.
Shuttle kirjoitti:On tuo Giulia kyllä kaunis muodoiltaan. Näin eilen samaa väriä edustavan Turussa pyörivän ja voi veljet kuinka ihanasti se taittaa valossa tuota väriä, niin et kaikki muodot tulee esille. Voi vaan kuvitella miltä se näyttää kesäisin kunnon vahoilla. Kyl kelpaa!
Laitan pari lisäkuvaa, vaikkei kesä olekaan.
Iloksenhaan noita katselee. Ehkei tuo alussa ihan sytyttänyt tuo muotoilu, mut on se herranen aika sentäs ihan omaansa vrt. Baijerin tuotokset.
Näitä kuvia katsellessa tulee seuraava asia mieleen: Roiskeläpät eteen sekä suojaavat auton koria että pitävät auton puhtaampana. Varsinkin irtotavarana myytävästä roiskeläppäkumista itse tehdyt läpät ovat sekä halvat että erittäin toimivat, kun ne voi muotoilla haluamakseen ja asentaa tarpeeksi alas eli alareuna lähelle maata.
Erityisesti hiekoitetuilla teillä ajaminen ilman roiskeläppiä on suorastaan auton tahallista vahingoittamista. Ei ne taida keski-Euroopassa ja lämpimissä maissa paljon teitä hiekoittaa, joten niistä maista ei kannata ottaa Suomessa mallia.
Rauta kirjoitti:Siinä toisestakin suunnasta kuvaa. Jollei muuta niin ainakin tuota rekisterikilven mallia ja paikkaa voi nykyiset ja tulevat Giuliakuskit vertailla tästä parista.
Onks molemmissa normipituset kilvet (vai oikeanpuoleisessa lyhyt)? Kuvasta ei oikeen erota.
Rauta kirjoitti:Siinä toisestakin suunnasta kuvaa. Jollei muuta niin ainakin tuota rekisterikilven mallia ja paikkaa voi nykyiset ja tulevat Giuliakuskit vertailla tästä parista.
Onks molemmissa normipituset kilvet (vai oikeanpuoleisessa lyhyt)? Kuvasta ei oikeen erota.
Sinisessä normikilpi ja mulla tosiaan pikkukilpi, ei mahdu tuonne alas isompi. Tai mahtunee jos ei ole parkkitutkaa.
Jaa niinku hyvä kori, mutta huono tekniikka. Molemmat kyljethän näkyy kuvissa, mutta juuri tuota oikeanpuolen pyöräkoteloa edessä jouduttiin hitsaamaan.
Tekniikka tietysti parasta, ketjukone 1.7, ei ajoituksenmuunninta, teho 115 hv, kylä lähtee!
Sillon kun ostin niin oli alustasarja ja niin matala, ettei meinannut tunkkia alle saada ja edessä kaiken lisäksi kolme kumipalaa/puoli jottai ei mennyt ihan maahan. Vaihdoin taakse uudet vakiojouset ja eteen Q4/V6/2.5 TD:n jouset ja nekin saattaa olla hieman matalammat kuin tuossa olisi vakiojouset. Alla oli 16" vanteet oliko borbetit, ne pitäs myydä, nuo allaolevat tuli ekan 155 dieselin mukana.
^katoin jo hetken että on toinen oletettavasti suomen kahdesta V6 GT:stä tuolla Azzurro Gabbiano värillä. Toinen on mulla ja toinen oli telkkarissa ja lehdistön testattavissa 2000-luvun alkupuolella.
Tupla ulostulo putkistosta päättelin että olis V6.
Eräs aamu hiljattain, tietokonehuoneesta ulos vilkaistessa, havaitsin hyvän kuvakulman (sekä etäisyyden) f34:sta ja ikuistin kolkon kulkineen sälekaihtimen välistä - Enjoy! Sopivalla pikselimäärällä. (Nettiauton myynti-ilmoituksen kuvana varmaan tämä olis sopiva. Sitten vain läjä sisäkuvia.)
^Mikä on sopivuuden raja sille että tuijottaa näytöltä kuvaa toisen autosta? Ymmärrän toki että tuossa on ylimääräinen poljin ja juo paholaisen mehua kulkua varten... Mutta *dreamy*
VMTD kirjoitti:Jaa niinku hyvä kori, mutta huono tekniikka. Molemmat kyljethän näkyy kuvissa, mutta juuri tuota oikeanpuolen pyöräkoteloa edessä jouduttiin hitsaamaan.
Tekniikka tietysti parasta, ketjukone 1.7, ei ajoituksenmuunninta, teho 115 hv, kylä lähtee!
^^mahtoi Giuliettan äkkiväärät luonteenpiirteet käydä hermoille kun tilalle ilmestyi kansanauto! Toivottavasti tiedossa sitten huolettomia kilometrejä mitt Das Auto.
lerppu kirjoitti:^^mahtoi Giuliettan äkkiväärät luonteenpiirteet käydä hermoille kun tilalle ilmestyi kansanauto! Toivottavasti tiedossa sitten huolettomia kilometrejä mitt Das Auto.
Toivotaan No, on niitä muitakin autoja ajettavaksi kuin alfa. Tämä yllätti ennakkoluulojeni osalta. Tämä diesel ei oikein ole juttuni, vaikka muuten ihan ok auto vaikka välillä kyllä suoni sykki, isot rempat siihen aikanani tehtiin...
Poika ei meinannut suostua mennä uuteen autoon, oli aikamoine Sireeni
joo, oli kyllä haastetta laittaa kiukunkankea ihmishenkilö palkki-istuimeen. Hämmästyin kuitenkin siitä, kuinka paljon enemmän tilaa oli taistella turvaistuimen kanssa, vaikka auto on kaksiovinen nelipaikkainen. Vähän haikea fiilis tuli kun vaihettiin autoihin tutustumisien ja koajojen jälkeen autoja.
Tuo 1.4 tsi on yllättävän puhdikas sciroccon kokoisessa autossa. Bensiinimoottorin ominaisuudet vaan on ihan erilaiset. Laskin noita kulutuksia, sciroccolla ottaa takkiin polttoaineet ja verot verrattuna giuliettaan n. 400 e / v, mutta huolloissa ja vakuutuksissa taas kompensoi. Eli giulietta vs. scirocco taloudellisuus "säästö" +-0.