
Panda pesty. Viime viikolla sai uuden jakopääsatsin vesipumppuineen, tulpat, tulpanjohdot, öljyt ja suodattimen, paisuntasäiliön ja jäähdytysnesteet sekä ilmansuodattimen.

Valvoja: Moderators
Samaa ihmettelin.Oleino kirjoitti:Macelella on niin hieno 166 että epäilen kuvien olevan tehtaan promo-materiaalia vuosien takaa. Muun muassa keskikonsolin painikkeet ovat luonnottoman puhtaat ja virheettömät.
166:n kanssa on Luigi ollut sen verta fiksu, että ko. nappulat on kovaa ja kiiltäväpintaista "perusmuovia" joten tuo kojelauta ympäristöineen on suhteellisen kestävä ja kiitollinen puhdistuskohde. Yhtään väheksymättä Macelan työpanosta; itsellä pisti silmään epäilyttävän puhdas vaihdekepin suojapussi, johon itsellä aina jäi reunoille pölyä/tomua/roskaa vaikka yrittikin "viimeisen päälle" puunata.Oleino kirjoitti:Macelella on niin hieno 166 että epäilen kuvien olevan tehtaan promo-materiaalia vuosien takaa. Muun muassa keskikonsolin painikkeet ovat luonnottoman puhtaat ja virheettömät.
Hanskalokeron kanteen saisi vissiin parkkikiekonkin liimattua, sen verran on kummallisen tahmeaksi/pehmeäksi pinta muuttunut, tuntuu sellaselta puolimärältä maalilta. Muuten materiaalit kyllä kulutusta kestäviä ollu ilmeisestiMacela kirjoitti:Onko täällä muilla 166:ssa tahmasta hanskalokeroa ja käsijarrukahvan alla olevaa osaa? .....
Kun autoon astutaan 50% kerroista hiekkapihalta on näky karu. Imuroida pitäisi kaksi kertaa viikossa...Macela kirjoitti:Ehkä myös auton pitäminen 99% asfalttipihoissa auttaa asiaa.
Omassa en hanskiksen kannessa moista huomannut, mutta tuo keskikonsoli oli kyllä hieman iljettävän tuntuinen, etenkin se "peukalokolo" siinä käkkärikahvan alla joka keräsi kaikennäköisen lian muotoilusta ja mainitusta tahmaisuudesta johtuen.Macela kirjoitti:Hanskalokeron kanteen saisi vissiin parkkikiekonkin liimattua, sen verran on kummallisen tahmeaksi/pehmeäksi pinta muuttunut, tuntuu sellaselta puolimärältä maalilta. Muuten materiaalit kyllä kulutusta kestäviä ollu ilmeisestiMacela kirjoitti:Onko täällä muilla 166:ssa tahmasta hanskalokeroa ja käsijarrukahvan alla olevaa osaa? .....
On muuten todella järkyttävää nähdä, missä kunnossa monet uusien autojen omistajat kulkupelejään pitävät. Ensiomistajan kolmen vuoden omistuksen aikaisella huolenpidon laiminlyönnillä on voitu saada jo peruuttamatonta nuhjuisuutta aikaiseksi pinnoille. Toki myös vääränlainen huolenpito (esim. väärät välineet tai suurpiirteisyys) voi saada jälkiä aikaan.Macela kirjoitti:![]()
Itse tosin töissä ajan lähes päivittäin täysin uusilla autoilla niin ehkä osittain senkin johdosta haluaa pitää omansakin mahdollisimman kuin uutena. Tosin myös tulee kyllä päivittäin nähtyä miten paskasilla autoilla suuri osa ihmisistä ajaa, hyvä kun niihin viittii edes istua.
Mitä nyt työkavereiden omista ja liisareista voi päätellä niin siisteyttä ei määritä auton omistussuhde vaan se kuskataanko sillä puolet vuodesta kurapalleroita päiväkodista kotiin.Smiik kirjoitti:Voi vain arvailla, missä kunnossa valtaosa työsuhdekuljettimista tai firman liisareista on, kun silloin kyseessä ei ole edes omilla rahoilla(tai edes omalla rahoituksella) hankittu kulkupeli.
Jos riittääkään.... Meillä lisänä semmoiset sormenpään kokoiset kivet jotka iloisesti hyppäävät kengässä autoon.Albertolli kirjoitti:Kun autoon astutaan 50% kerroista hiekkapihalta on näky karu. Imuroida pitäisi kaksi kertaa viikossa...
Saksalainen käyttöautoauto hyväksytään koska omistajalla on aina Katto auki, oli sitten talvi tai kesä!Polforea kirjoitti:Paheksuttavasti spämmään saksalaisen käyttöauton fotoilla uusien kesäpyörien ilon johdosta.
Juuri näin...Aquatica kirjoitti:@Pitkämies
Komea on työkalu ja samantyylistä tarinaa olen muualtakin kuullut. Se on hyvä, että Volvolla halutaan palvella vähän pienempiäkin tekijöitä.
Eihän sitä tiedä, joskus joku pienempi tekijä voipi olla yksi suurimpia, eikä siinä vaiheessa enää itku auta markkinoilla...