Totta.Albertolli kirjoitti:^Mutta vaihdekepin nuppi on nyt yksinäinen.
Olisikohan paha rasti vuolla käsijarrukahvan oteosa itse puusta? Voisi sopia teemaan jos ei niitä valmiina löydy (en muista koskaan nähneeni, siksi tämä epäilys).
Valvoja: Moderators
Totta.Albertolli kirjoitti:^Mutta vaihdekepin nuppi on nyt yksinäinen.
UIJUI !!JT Newman kirjoitti:Hyvä kirjoitelma tuosta Thesiksen etupuskurin irrotuksesta. Tuleekin tarpeeseen, kun oma tosiaan pääsi lipsahtamaan.
Köh.
Pissapojan säiliö pitää survoa kohdalleen, samalla saanee kuntoon kiinni jämähtäneen vänkärin puolen valopesurin.
Ainoa oikeasti rikki mennyt osa on sisälokari vänkärin puolelta, pauttiarallaa 70€ osa. Pissapojan säiliö rikkoi sen siirtyessään paikaltaan.
Mutta nyt ajellaan kesä kuplalla, värkitään italiatarta sitte myöhemmin
Lähdin ohittamaan lantatraktoria, joka olikin kääntymässä. Ajatus oli kaartuvan tien toisessa päässä ja kaukaisuudessa siintävässä kohti tulevassa autossa, että ehdinkö ohi traktorista vaiko ei. Plus auringon asento. Plus ihan oma ajattelemattomuus. Ei tuossa voi kuin itseään syyttää.pitkämies kirjoitti: UIJUI !!![]()
..Kuinkas se nyt tuollain? Tuliko elukka eteen tms??
Eli paska tuuri?JT Newman kirjoitti:Lähdin ohittamaan lantatraktoria, joka olikin kääntymässä. :pitkämies kirjoitti: UIJUI !!![]()
..Kuinkas se nyt tuollain? Tuliko elukka eteen tms??
On kyllä komea tuo 166:n komentosilta. Verrokiksi vanhemman lippulaivan ohjaamo:Macela kirjoitti:Aiemmin viikolla nahkamaalailin alkuperäisen jalopuuratin (nahkaosia) ja tänää vaihtelin paikalleen.
JT Newman kirjoitti:Valkoinen -65. Tosin, olen tässä Päsilässä nähnyt talon edessä keltaisenkin yksilön, vm -68-72._rico kirjoitti:^Mahtaako sun kupla olla keltainen ja samassa tallissa kuin Thesis?
Ahhahahaa! Veekasi on nyt ulkona, pakoputki paikallaan, vähän kylmäpuolelta virkistelty softa sisällä ja nastattomat gummid alla. Kesäpyörien mutterit on Hyvässä(tm) Tallessa(r), joten totesin että onneksi nuo ratarenkaat ei ole sieltä vakavimmasta päästä ja ruuvasin ne alle. Voi olla pieni kuĺttuurishokki Bemariin verrattuna kun pitkästä aikaa lähtee tuolla tien päälle.Polforea kirjoitti:Vielä mää sen tänä kesänä pakitan tallista ulos...
Kyllä toi puuruori on ihan okei, tuo keskikonsoli on vähän niin ja näin, mutta eniten silmään pistää tuo sulakerasian kansi, joka on yläreunasta 1,5 cm auki, ottaa pahasti silmään, olisko sarana pois paikoiltaan?Macela kirjoitti:Aiemmin viikolla nahkamaalailin alkuperäisen jalopuuratin (nahkaosia) ja tänää vaihtelin paikalleen.
Nyt puntaroin tässä että onko se nyt hienompi/parempi vrt kokonahkarattiin. Ehkä, ehkä ei.
E: Pitkämiehen Thesiksestä tuli kyllä upea!
VMTD kirjoitti:
Kyllä toi puuruori on ihan okei, tuo keskikonsoli on vähän niin ja näin, mutta eniten silmään pistää tuo sulakerasian kansi, joka on yläreunasta 1,5 cm auki, ottaa pahasti silmään, olisko sarana pois paikoiltaan?
JT Newman:n kanssa taidetaan olla samassa paikassa töissä. Ainankin toi thesis ja kupla on näkynyt parkkihallissa. Terveisin sen rupisen lyhytkilpisen hopean 166:n omistaja_rico kirjoitti:JT Newman kirjoitti:Valkoinen -65. Tosin, olen tässä Päsilässä nähnyt talon edessä keltaisenkin yksilön, vm -68-72._rico kirjoitti:^Mahtaako sun kupla olla keltainen ja samassa tallissa kuin Thesis?
Asutaan sitten samassa tai viereisessä taloyhtiössä. Kävin juuri viemässä roskat. Ei näkynyt Thesistä eikä kuplaa, mutta punainen teippi tolpassa paljasti![]()
Mun oma auto on viereisessä 7-11 yhtiöiden tallissa, mistä löytyy talvisin myös kolmannen foorumilaisen GTV.
Dodiid, pitääpä käydä vierailemassa siellä toisessa hallissa, sinnehän on meikäläiselläkin pääsy. 2015 siellä näkyi mm. hyvin originaalikuntoisen näköinen Caprice Classic -sedan. Tässä hallissa oli vielä jokin aika sitten nätti Alfa GT.155TS kirjoitti:JT Newman:n kanssa taidetaan olla samassa paikassa töissä. Ainankin toi thesis ja kupla on näkynyt parkkihallissa. Terveisin sen rupisen lyhytkilpisen hopean 166:n omistaja_rico kirjoitti:_rico kirjoitti:^Mahtaako sun kupla olla keltainen ja samassa tallissa kuin Thesis?
Asutaan sitten samassa tai viereisessä taloyhtiössä. Kävin juuri viemässä roskat. Ei näkynyt Thesistä eikä kuplaa, mutta punainen teippi tolpassa paljasti![]()
Mun oma auto on viereisessä 7-11 yhtiöiden tallissa, mistä löytyy talvisin myös kolmannen foorumilaisen GTV.
Edit. Jotta pysytään aiheessa, niin kävin tallilla toteamassa spareton lähettäneen väärän puoleisen tukivarren. Paketissa oli koodi oikein(oikeanpuoleinen ylätukivarsi), mutta se oli jo auki ja sisällä oli vasemmanpuoleinen ylätukivarsi
Ja syypää ravistukseen löytyi. Koeajettu eilen illalla, ei tärrää enää matkavauhdissa.Polforea kirjoitti:Ruuvasin vihdoin TVR:n kardaanin takaisin paikoilleen.
Tuttua hommaa siltä ajalta kun E90:stä pidin menokunnossa. Edullisia osia ja helppo vaihtaa, eikö ?Polforea kirjoitti:Leikin saksalaisella 156-simulaattorilla, eli vaihdoin bemarin keulalle 4 tukivartta...
Mikä sitä vaivasi? Tasapainohaasteet, ristikko ...?Polforea kirjoitti:Ruuvasin vihdoin TVR:n kardaanin takaisin paikoilleen. Ja syypää ravistukseen löytyi...
Todella hyvännäköistä jälkeäPele kirjoitti:Lancian Gr.A Abarth takajarrulevyt niputtelin kun tuli keskiöt passivoinnista ja levyt koneistuksesta...
Joo, hintalapussa reilu puolen tonnia. Aikaa meni jokunen tunti koko hommaan reilun ruokatauon kera. Vähän meinasi hidastaa kun yksi mutteri tykkäsi istahtaa paikalleen ja lähti irti vasta, kun oli tarpeeksi pyörivän ystävän avustuksella suostutellut. Vasemmalta kun alotti, meni oikea puoli jo paljon jouhevammin.JiiPee kirjoitti:Edullisia osia ja helppo vaihtaa, eikö ?![]()
Ainakin toinen ristikko oli vähän löysän ja väljän oloinen, joten molemmat vaihdettiin. Oli Ko-Met siihen pari punttilappuakin kuitenkin sähköliimannut. Käytin siis samantien täyshuollossa, kun kerran sen esille jouduin kaivamaan.JiiPee kirjoitti:Mikä sitä vaivasi? Tasapainohaasteet, ristikko ...?
Kiitos.JiiPee kirjoitti:Todella hyvännäköistä jälkeäPele kirjoitti:Lancian Gr.A Abarth takajarrulevyt niputtelin kun tuli keskiöt passivoinnista ja levyt koneistuksesta....
Raikka kirjoitti:Pistä uuni lämpiämään noin 50 asteiseksi ...
Miton umpio ei vaan lähde auki. Kokeilin ensin noin 70 astetta ja sitten 100 astetta. Liimaukset ei anna edes "merkkiä" periksiantamisesta, vaikka suurelta osin ulkopuolista saumaa sain mattoveitsellä kaavittua pois jotakin hyvin sitkeän kitin tapaista ainetta. Mikäli jatkaisin avausta, olisi minulla loppuasetelmassa hyvin todennäköisesti kädessä rikottu umpio ja katoksessa silmäpuolinen auto. Olkoon siis toistaiseksi noin. Laitoin lyhdyn paikalleen ja säädin valon samalle korkeudelle kuin apparin lyhdyn näyttämä asennossa 1. Kunhan syksymmällä tilailen huolto-osat, niin samalla saatan ottaa uuden lyhdynkin. Tarvikeosana näyttäisi olevan noin 100 euron pintaan. Tulipa kuitenkin yritettyä, joten ei jää harmittamaan. Kiitokset neuvoistaJalamari kirjoitti:^Täällä on uskallettu noita 156sen valoja availla jopa 100 asteessa useita menestyksekkäästi. ...