Sivu 2/3

Lähetetty: 22 Syys 2007, 19:31
Kirjoittaja Tommi
Tuolla: http://picasaweb.google.com/tommi.kosun ... isto092007 taas muutama valittu kuva.
Melko vaiherikas päivä, kuten eräs paikalla ollut totesi...

-tommi

Lähetetty: 22 Syys 2007, 20:01
Kirjoittaja gYdEbUh
-tommi- kirjoitti:Tässä myös yksi läheltä piti tilanne. (Siirrä kursori pois kuvan päältä jos slideshow ei liiku)
Harmi kun varsinaista perän irtoamista sekä korjausliikkeitä en saanut ikuistettua.
Kysyn jo tässä ennen omistajan mahdollista postausta että oliko ESP päällä?

kotona

Lähetetty: 22 Syys 2007, 20:07
Kirjoittaja SP
no niin kotona ollaan,kiitokset KELTSIlle Q nelkun parsimisesta,saatiin puskurit paikalleen :(

taidampa tästä lähtee baariin vetään naulan päähän :silly: ja huominen krapulapäivä meneekin sitten autoo kattellessa,Qnelkku jää pitemmälle huoltotauolle.....

Lähetetty: 22 Syys 2007, 20:46
Kirjoittaja hamppi
Huh, tilanteita on riittänyt näemmä.

Kirbyllä saattoi lyödä pumppu kahtakiivaammin tuon pääsuoranmutkan jälkeen.
Hyvä, että kuviakin saatiin näytille säästä huolimatta.

Lähetetty: 22 Syys 2007, 21:08
Kirjoittaja frankie
Ilmeisesti tuo Brera pyörähti siinä varikon tornin mäessä. Kuivalla yleensä kuuluu karmea kumen ulina ja kaikki ehtii varautua pahempaan. Nyt kuului vaan suhinaa ja kunnon kiepit, onneksi ei osunut mihinkään. Moni ei varmaan edes nähnyt sitä, koska ihmettelin että miksi päät ei käänny. Syy oli nimenomaan se, että kuului vaan hiljainen suhina + kiepit ja matka jatkui :)

Aivan poskettoman liukasta ja siellä suolenkillä oli maassa lehtiä ja havuja vaikka kuinka.

Katsotaan saanko aikaiseksi videonpätkän liukastelusta. Ajoin kolme kierrosta ja tulin pois.

Lähetetty: 22 Syys 2007, 21:18
Kirjoittaja glideslope
hamppi kirjoitti:Huh, tilanteita on riittänyt näemmä.

Kirbyllä saattoi lyödä pumppu kahtakiivaammin tuon pääsuoranmutkan jälkeen.
Hyvä, että kuviakin saatiin näytille säästä huolimatta.
Olihan mielenkiintoinen sessio.
Ite jouduin karkaamaan ennen SP:n katastrofia (osanottoni) ja Breran konevauriota mutta tapahtumia riitti ihan alusta asti.
Rata oli kyllä melkoisen luikas, meikää alkoi parin ensimmäisen nelipyöräluisun jälkeen jänistämään ja riisikupissa pysyi esp kiitettävästi loopuajan päällä. Kirbyn näyttävät tilanteet 166:lla jatkuivat varikkosuorallakin komeana "massa vaikuttaa" - kuviona kanttareiden reunoja hipoen.
Myös Silverine näytti miehistä mallia, miten pääsuoran jälkeinen mutka pitää ottaa äijämeinigillä :wink: . Brera heitti hienot piruetit pääsuoralla ja likipitäen kaikki 75:t tuntuivat olevan enimmän aikaa perä sivulla.

En tiedä, mikä mun kameraan on menny kun ei tunnu vanhoilla päivillä enää kunnolla tarkentavan...tana! Kuvanlaadulla siis ei pääse ainakaan leveilemään. Pari surkeaa otosta albumissa.

Lähetetty: 22 Syys 2007, 21:48
Kirjoittaja MrKirby
Joopa joo. Huh. Liukasta oli ja kyllä mulla ESP oli päällä, koska sitä ei tietääkseni edes saa pois päältä, ASR:n eli sutimiseneston saa, mutta enimmän aikaa pidin senkin päällä.

Tuohon pääsuoran mutkaan tullessa olin vähän huolimaton, eikä molemmat kädet olleet kunnolla ratissa, kun vasen käsi nojasi kai oveen tai jotain, että pysyisin soffalla. (Pitänee ens kerralla kyttää ittensä penkkiin, kuten seiska5mma joskus.)Pari kierrosta sitten tuon tilantten jälkeen tuli kirjoitettua kuvioita varikon mutkassa ja samalla kierroksella vielä suolenkillä, joten joku reikä taitaa olla päässä, kun ei vaan opi ajamaan nätisti ja maltilla. ;-) Kalusto säilyi sentään ilman vaurioita ja kuskikin selvisi muutamalla säikähdyksellä ja nyrjähtäneellä peukalolla.

Erityiskiitokset -tommille- ja Tommille hyvin dokumentaarisista kuvista. Harmi tosiaan, että pääsuoran tilanteen alku ei tullut talteen... Noista muista kuvista näkee, kyllä miten tuo 166 vakioalustalla kallistelee niin perskuleesti. Kai se on sitten siihenkin alustasetti hommattava. Tietysti olis järkevämpää laittaa joku ratarassi erikseen, ettei tarttis tuolla isolla lotjalla yrittää keretä muiden vauhtiin.

Kyllä minäkin sen Breran spinnin näin, tosiaankin vain suhinaa kuului, kun oli niin märkää. Olin ihan varma, että osuu sisäkaarteen kaiteeseen, mutta onneksi ei. Pahoittelut, että Breralle kävi sitten myöhemmin huonosti. Samoin surkuttelut SP:lle.

Niin ja vielä RaceChronosta. Vaikuttaisi ihan mainiolta softalta, vaikka valitettavasti useita kierroksia jäi siltä kellottamatta, mutta melko varmasti se johtui vanhasta ja hitaasta GPS-mokkulasta. Täytyypä tilata joku uusi 5 Hz härpäke.

EDIT: siis kuvaaja-tommeja olikin kaksi...

Lähetetty: 22 Syys 2007, 21:49
Kirjoittaja silverine
glideslope kirjoitti:Myös Silverine näytti miehistä mallia, miten pääsuoran jälkeinen mutka pitää ottaa äijämeinigillä :wink:
Mallia tuskin kannattaa ottaa.. :P
Piti vain kokeilla pysähtyykö Alfa ennen kaidetta samoilla vauhdeilla
kuin kuivallakin. Kyllä pysähtyi mutta spinnin kera.
Muutenkin tuli koettua rajat useammassa kurvassa.
Ja Cupista sen verran että hyvä kierros mutta totaalisen
väärään aikaan :lol: ; ts. early birdie sai töhnät reisilleen
kun vähän maltillisemmat korjasivat potin auringon paistaessa.
Osanottoni kaikille sodassa haavoittuneille!

Lähetetty: 22 Syys 2007, 23:38
Kirjoittaja 24valve
Valokuvista sen verran, että jos kuville jotka olisivat saaneet jäädä ottamatta järjestettäisiin kilpailuja, niin tuo otos mönkkärin hinaamasta Brerasta sijoittuisi todennäköisesti podiumille Britneyn autostanousukuvien seuraksi. Tai jotain.

Lähetetty: 23 Syys 2007, 02:31
Kirjoittaja sataviisviis
No huhhuh, itse lähdin ajoissa pois kun ajattelin että ei tässä mitään enää tapahdu, no tapahtuhan siellä mutta ei kovin iloisissa merkeissä. Ei se onni näytä ihan tasan jakautuvan kaikkien kohdalla :(

Lähetetty: 23 Syys 2007, 04:50
Kirjoittaja TommiS
SP: Muutama napakka siideri paikallisessa - nopea vitutuksenpoisto.
Pari päivää pois autotallista- unta kuulaan, kahvia ja tupakkia, poltit tai et
Varovaista kurkistelua Q4:n suuntaan...Kimppuun....!!!

Lähetetty: 23 Syys 2007, 13:08
Kirjoittaja gtvaj
Lähdi aikaisin kanssa pois mutta liukasta oli, getvonen oli karata suolenkillä. Kun ei muuten saanut mitään aikaan piti alkaa kikkaileen ja pari mutkaa meni kivasti mutta kolmannessa.......
No onneksi nurmi vain koki pikkuisen kovia, ei muut.

cup

Lähetetty: 23 Syys 2007, 14:30
Kirjoittaja SP
pari kuvaa Qnelkusta albumissa

Re: cup

Lähetetty: 23 Syys 2007, 16:13
Kirjoittaja frankie
SP kirjoitti:pari kuvaa Qnelkusta albumissa
Missä kohtaa rataa tuo paikka on?

Lähetetty: 23 Syys 2007, 16:23
Kirjoittaja Rasvis
Siinä varikkosuoran jälkeisen mäennyppylän takana, oikealle johtava mutka.

Lähetetty: 23 Syys 2007, 17:57
Kirjoittaja gfj-365
paljos tuossa oli vauhtia ? näyttää jäljistä ainakin, että on ollu.. :roll: mutta, mutta. eikö tossa kerenny enää mitään tehdä ? jäljet tulevat ainakin ihan suoraan... :roll: neliveto kelit tulossa ja auto menee talliin... voiko huonommin enää käydä :(

Lähetetty: 23 Syys 2007, 18:11
Kirjoittaja jaskas
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Siinä varikkosuoran jälkeisen mäennyppylän takana, oikealle johtava mutka.
Eli lähtikö se jo siis ennen nyppyä käsistä?

Hyvä (kai), että jätin sitten aamulla sateen takia tulematta.

Lähetetty: 23 Syys 2007, 18:27
Kirjoittaja Jevgen
gfj-365 kirjoitti:eikö tossa kerenny enää mitään tehdä ? jäljet tulevat ainakin ihan suoraan... :roll:
SP varmaan osaa kertoa paremmin, mutta tainu kyntää tuossa nurmikolla oikea kylki edellä, joten voi ohjattavuus olla aikalailla nollissa, vaikka olisi miten rattimies. Onneksi ei sattunut mitään kovempaa maalia kohdalle. Osaa tuo märkä kumin kuorruttama asfaltti olla petollisen liukas. Toivottavasti Q4 tekee comebackin entistä ehompana pienen remontin jälkeen.

joo

Lähetetty: 23 Syys 2007, 18:51
Kirjoittaja SP
Jevgen kirjoitti:
gfj-365 kirjoitti:eikö tossa kerenny enää mitään tehdä ? jäljet tulevat ainakin ihan suoraan... :roll:
SP varmaan osaa kertoa paremmin, mutta tainu kyntää tuossa nurmikolla oikea kylki edellä, joten voi ohjattavuus olla aikalailla nollissa, vaikka olisi miten rattimies. Onneksi ei sattunut mitään kovempaa maalia kohdalle. Osaa tuo märkä kumin kuorruttama asfaltti olla petollisen liukas. Toivottavasti Q4 tekee comebackin entistä ehompana pienen remontin jälkeen.
joo auto käänty poikittain radan puolella,nurmikolla mentiin kylki edellä... ensin etukulma osu kaiteeseen ja sitten mentiin takaperin kaiteeseen :roll:
ei märällä ruohikolla oo mitään tehtävissä :silent:

Lähetetty: 23 Syys 2007, 19:21
Kirjoittaja MrKirby
gfj-365 kirjoitti:paljos tuossa oli vauhtia ?
Kyllähän tuohon paikkaan saa jonkin matkaa toistasataa kelattua...

Re: cup

Lähetetty: 23 Syys 2007, 21:14
Kirjoittaja 155TS
SP kirjoitti:pari kuvaa Qnelkusta albumissa
Onneksi oli noin heikko aita tossa kohdassa ja runko vaurioilta taidettii säästyä. Ikävän näköinen painauma tossa takaluukun kannessa. Voi olla vaikea oikoa. :roll:
Siinä ylämäkeen nousevassa mutkassa olin itsekkin mennä ulos, tosin oikeaan reunaa kun ajaiduin ajolinjalta hieman ulos. Sen jälkeen totesin, että eiköhän se ollut tässä. Jostain syystä toi 75:n puskee märällä aivan älyttömästi.

Re: joo

Lähetetty: 23 Syys 2007, 21:16
Kirjoittaja Boyracer
SP kirjoitti:joo auto käänty poikittain radan puolella,nurmikolla mentiin kylki edellä... ensin etukulma osu kaiteeseen ja sitten mentiin takaperin kaiteeseen :roll:
ei märällä ruohikolla oo mitään tehtävissä :silent:
Osaatko sanoa miksi auto meni poikittain radalla? En tiedä miten Alfan neliveto toimii mutta tuskin takapää on lähtenyt irti liian kaasunkäytön takia, luulisi että silloin auto vain aliohjaisi? Miten käy jos kaasua nostaa?

Isot osanotto auton vahinkojen johdosta. Ihailin biiliä varikolla ja se näytti kyllä erittäin hienolta :shock:

Lähetetty: 23 Syys 2007, 21:46
Kirjoittaja Rolle
frankie kirjoitti:kuului vaan hiljainen suhina + kiepit ja matka jatkui :)
Asenteella ajoivat, heti varikkosuoralle tultiin renkaat ulvoen taas :mrgreen:

Lähetetty: 23 Syys 2007, 23:00
Kirjoittaja silverine
Hei arvon Alfa-Cupin tuloksien kirjaaja,
Ahveniston tuloksista puuttuu erään JMC-61:sen aika... :roll:
Ei se kokonaistulosta muuta vaikka tasoihin nousenkin
McKirbyn kanssa. Mutta kuitenkin, kun kerran mukana olin.

Lähetetty: 24 Syys 2007, 10:06
Kirjoittaja sataviisviis
Joo ja mun nimi puuttui lopputuloksista.

Lähetetty: 24 Syys 2007, 10:10
Kirjoittaja frankie
Tekevälle sattuu ja Ahvenistolla sattuu useasti. Ohessa video eilisestä BMW tuning klubin ratapäiviltä. Suoraan varikon portilta kaiteeseen.

http://s202.photobucket.com/albums/aa17 ... I_3570.flv

Lähetetty: 24 Syys 2007, 10:16
Kirjoittaja sataviisviis
Rattimiehiä :mrgreen:

Lähetetty: 24 Syys 2007, 10:17
Kirjoittaja jaskas
Ei voi olla totta, mistäköhän ne bemari miehet saa maineensa :D

Lähetetty: 24 Syys 2007, 10:18
Kirjoittaja Hepa
^^^Ja mun nimi on lopputuloksissa kahteen kertaan...

Lähetetty: 24 Syys 2007, 10:19
Kirjoittaja Nouko88
Ehkei sitä ahdinta olis kannattanu sinne laittaa.... :wink:

Lähetetty: 24 Syys 2007, 11:40
Kirjoittaja Boyracer
Lahjattomat ahtaa :evil:

Ei ihan kaikki BMW kuskit ole kädettömiä, eräs -80 luvun bemari meni eilen 1:29 vauhtia jo lämmittelykierroksillaan. Varsinaisia nopeita ei ehtinyt ajaa kun melupoliisi tuli ja antoi bannit... Vapaasti hengittävä auto oli kyseessä, kuinkas muuten.

Lähetetty: 24 Syys 2007, 11:46
Kirjoittaja Boyracer
Tässä kuva ko. vauhtihirmusta eiliseltä:

http://juggis.1g.fi/kuvat/Ahvenisto+23.9.2007/yeah.jpg

Katuautokin ilmeisesti :shock:

Lähetetty: 24 Syys 2007, 12:38
Kirjoittaja Rolle
Mutta slicksit alla?

Ei silti, siisti auto ja siisti kuva :twisted:

Lähetetty: 24 Syys 2007, 13:57
Kirjoittaja 90
siisti BMW, tuo E30 M3 lämmittää aina mieltä..kuva on todella
onnistunut.. 8)

Lähetetty: 24 Syys 2007, 17:04
Kirjoittaja 155156
Töissä kuultu kommentti tuosta suorituksesta: "oisko toi niiko automaailman ilmentymä teemasta ennenaikainen laukeaminen".

Vahiko että pätkän kuvaaja oli kuskin kanssa samaa tasoa.

Lähetetty: 24 Syys 2007, 18:40
Kirjoittaja Otsosmi
Meikäläiseltä puuttuu 5p lopputuloksissa... :?

Re: cup

Lähetetty: 24 Syys 2007, 20:54
Kirjoittaja Savo
155TS kirjoitti:Jostain syystä toi 75:n puskee märällä aivan älyttömästi.
Mun mielestä 75 V6:nen puski yllättävän vähän, siihen nähden mitä olin ennakkoon kuullut. Toki pidin vauhdinkin hyvin maltillisena.

Lähetetty: 24 Syys 2007, 22:10
Kirjoittaja HANU
frankie kirjoitti:Tekevälle sattuu ja Ahvenistolla sattuu useasti. Ohessa video eilisestä BMW tuning klubin ratapäiviltä. Suoraan varikon portilta kaiteeseen.

http://s202.photobucket.com/albums/aa17 ... I_3570.flv
Olin myöskin paikalla kyseisissä karkeloissa. Kyllä täytyy sanoo että jos toi turbomies näytti tyhmältä, niin ei ulkonäkö pettänyt.

Lähetetty: 24 Syys 2007, 22:13
Kirjoittaja HANU
Boyracer kirjoitti:Lahjattomat ahtaa :evil:

Ei ihan kaikki BMW kuskit ole kädettömiä, eräs -80 luvun bemari meni eilen 1:29 vauhtia jo lämmittelykierroksillaan. Varsinaisia nopeita ei ehtinyt ajaa kun melupoliisi tuli ja antoi bannit... Vapaasti hengittävä auto oli kyseessä, kuinkas muuten.
Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki :wink:
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä

Re: joo

Lähetetty: 24 Syys 2007, 22:18
Kirjoittaja HANU
SP kirjoitti:
Jevgen kirjoitti:
gfj-365 kirjoitti:eikö tossa kerenny enää mitään tehdä ? jäljet tulevat ainakin ihan suoraan... :roll:
SP varmaan osaa kertoa paremmin, mutta tainu kyntää tuossa nurmikolla oikea kylki edellä, joten voi ohjattavuus olla aikalailla nollissa, vaikka olisi miten rattimies. Onneksi ei sattunut mitään kovempaa maalia kohdalle. Osaa tuo märkä kumin kuorruttama asfaltti olla petollisen liukas. Toivottavasti Q4 tekee comebackin entistä ehompana pienen remontin jälkeen.
joo auto käänty poikittain radan puolella,nurmikolla mentiin kylki edellä... ensin etukulma osu kaiteeseen ja sitten mentiin takaperin kaiteeseen :roll:
ei märällä ruohikolla oo mitään tehtävissä :silent:
Se mäen nyppylä oli aikas lailla havunneulasten peittämänä ainakin sunnuntaina, se voi aiheuttaa lapasesta lähdön.

Re: cup

Lähetetty: 24 Syys 2007, 22:42
Kirjoittaja Seiska5mma
Savo kirjoitti:
155TS kirjoitti:Jostain syystä toi 75:n puskee märällä aivan älyttömästi.
Mun mielestä 75 V6:nen puski yllättävän vähän, siihen nähden mitä olin ennakkoon kuullut. Toki pidin vauhdinkin hyvin maltillisena.
Tallissa ilman kilpiä se ei juurikaan puske. Mitä nyt kesäisin ja ratajuttuja lukiessa jonkin verran otsaan kuplaa.

Lähetetty: 24 Syys 2007, 23:02
Kirjoittaja hamppi
HANU kirjoitti:Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Putosin lähes kirjaimellisesti tuolilta.
Paras HANUn letkautus pitkään aikaan.
Asennetta.

Re: cup

Lähetetty: 25 Syys 2007, 18:20
Kirjoittaja Savo
Seiska5mma kirjoitti:
Savo kirjoitti:
155TS kirjoitti:Jostain syystä toi 75:n puskee märällä aivan älyttömästi.
Mun mielestä 75 V6:nen puski yllättävän vähän, siihen nähden mitä olin ennakkoon kuullut. Toki pidin vauhdinkin hyvin maltillisena.
Tallissa ilman kilpiä se ei juurikaan puske. Mitä nyt kesäisin ja ratajuttuja lukiessa jonkin verran otsaan kuplaa.
Niin juuri, mitä pienempio vauhti, sen vähäisempää puskeminen ja parkissa ei ollenkaan :wink:

Lähetetty: 25 Syys 2007, 22:24
Kirjoittaja frankie
HANU kirjoitti:
Boyracer kirjoitti:Lahjattomat ahtaa :evil:

Ei ihan kaikki BMW kuskit ole kädettömiä, eräs -80 luvun bemari meni eilen 1:29 vauhtia jo lämmittelykierroksillaan. Varsinaisia nopeita ei ehtinyt ajaa kun melupoliisi tuli ja antoi bannit... Vapaasti hengittävä auto oli kyseessä, kuinkas muuten.
Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki :wink:
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Blaah, 2005 ajoin ensimmäistä kertaa Ahvenistolla ja toista kertaa ylipäätään radalla. Autona oli 525d farkku. Putkesta tulee koivuhalkoa ja muutenkin meno on sporttista. Ajaksi tuli 1.49.2, taisi olla ihan transponderi aika. :P

Lähetetty: 26 Syys 2007, 12:11
Kirjoittaja Boyracer
HANU kirjoitti:Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki :wink:
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Mä oon ajanu 4 kertaa ahvenistolla vapaalla nopeudella ja pääsen nyt noin 1:44.58 1.8 litraisella limusiinillä.

Ja mä oon vielä ihan kädetön kuski :silent:

Lähetetty: 26 Syys 2007, 14:09
Kirjoittaja HANU
Boyracer kirjoitti:
HANU kirjoitti:Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki :wink:
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Mä oon ajanu 4 kertaa ahvenistolla vapaalla nopeudella ja pääsen nyt noin 1:44.58 1.8 litraisella limusiinillä.

Ja mä oon vielä ihan kädetön kuski :silent:
No tehän oottekin todellisia Fittibaldeja :P
Oon minäkin ajanu Ahveniston 1.41. todistettavasti ja vielä etuveto autolla.
Mut toi mun Beemeri on painava rohjo ja yhdellä kädellä, kolmosvaihteella videoo kuvaten, ei 1.49. paha aika ole. Laittasin videon esille mut en osaa, kun en oo tietokone-expertti.

Lähetetty: 26 Syys 2007, 14:11
Kirjoittaja HANU
Boyracer kirjoitti:
HANU kirjoitti:Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki :wink:
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Mä oon ajanu 4 kertaa ahvenistolla vapaalla nopeudella ja pääsen nyt noin 1:44.58 1.8 litraisella limusiinillä.

Ja mä oon vielä ihan kädetön kuski :silent:
Mikset koskaan aja M3:lla radalla?
Jos et uskalla, niin minä voin ajaa :wink:
Eikä tarvi edes tulla kyytiin pelkäämään.

Lähetetty: 26 Syys 2007, 14:26
Kirjoittaja silverine
Eh. Jokaisen Alfa Cupin jälkeen lähes pelkästään
bimmeri-kuskeilla on jotain sanottavaa... :roll: :lol:
Sano sinä viisas mitä tästä pitäisi päätellä.

Lähetetty: 26 Syys 2007, 14:29
Kirjoittaja Rolle
Jos tehdään kolmas luokka kahden muun rinnalle bemareille ja ajatkin näkyville carfin sivuille niin ei tarvitse jälkeenpäin selitellä/hehkuttaa? :-D

Lähetetty: 26 Syys 2007, 14:30
Kirjoittaja Boyracer
HANU kirjoitti:Mikset koskaan aja M3:lla radalla?
Jos et uskalla, niin minä voin ajaa :wink:
Eikä tarvi edes tulla kyytiin pelkäämään.
Kyyyyyyllä sillä on ajettu ja tullaan ajamaan :?

Alastaro:

Kuva

Kuva

Nordschleife:

Kuva

Mutta kun on dedikoitu rata-auto niin fiksumpaa rällätä sillä. Ajamista oppii vain rajojaan puskemalla ja se on paljon mukavampaa kohtuuhintaisella autolla, vakuutuksien varaan ei nykyään kannata laskea mitään.

Mikä se etuveto oli? Civic tai Integra Type-R? Tai joku turbo VAG konsernilta?