Älä ressaa, parempi loppujen lopuksi mitä pienemmällä teholla laakeri lähtee liikkeelle, kunhan ei nyt ihan "puhaltamalla"...ja tosiaan 50TN prässistä myös joskus teho loppuu kesken maatalouskoneiden tms kanssa, eikä nekään niin kovin isoja vielä ole..Pyöränlaakerin vaihtoja tulee toivottavasti sen verran harvoin että navan voi sitten vaikka tarvittaessa kiikuttaa pajalle.
Työkaluketju
Valvoja: Moderators
- TeroV.
- Viestit: 438
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:47
- Car(s): 156 SW TS 1.8 2000
156 SW 2.4 JTDm 20V 2005
Lancia Delta 2.0 Multijet 2008 - Paikkakunta: Ylöjärvi
Pyöränlaakerin ulkokehän (se kai siinä yleensä eniten vastustaa) saa irti siististi ilman prässiäkin: hitsaamalla kunnon palko kehän sisään -> hitsaus "kryppää" kehää hiukan pienemmäksi, jolloin se lähtee kevyesti naputtelemalla pesästään irti. Uuden laakerin saa paikalleen pultin/kierretangon ja irrotetun ulkokehän avulla "prässäten". Kokemusta on usemmastakin laakerinvaihdosta tällä tavoin, eli temppu todistetusti toimii.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Pyöränlaakerin vaihtoja tulee toivottavasti sen verran harvoin että navan voi sitten vaikka tarvittaessa kiikuttaa pajalle.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuli korkattua tuo 12 tonnin Torin ja kyllähän sillä ainakin pusla vaihtuu. Koekaniinina sai toimia Spiiderin takavakaajan pystytangon pusla, halkaisijaltaan jotain tuuman verran. Lähti kyllä irti ja uusi päätyi tilalle mutta ymmärrän mitä tarkoitatte tuolla tarkkuuden puutteella, on se vähän haastavaa saada ainakin noin pienet mutikat pysymään suorassa.
Tuossa Torinissa oli ne tason irtolevyt reilua senttistä patarautaa, en usko niiden ihan pian antautuvan mutta se välipiena taitaa olla viittä vaille hentoinen. No, jos pettää niin sehän ei ole mikään temppu nikkaroida järeämpi tilalle.
Jalustassa saisi olla tasolle kiinnitysreikiä tiheämmässä, nyt joutuu turhan pitkiä matkoja nylkyttämään tunkkia jos prässättävä kappale ei ihan mahdukaan väliin edellisellä portaalla. Ja jalusta voisi olla korkeampi ettei tarvitsisi kyyristellä, toisaalta harvemmin tuon vimpaimen ääressä tuntikausia viettää.
Tuossa Torinissa oli ne tason irtolevyt reilua senttistä patarautaa, en usko niiden ihan pian antautuvan mutta se välipiena taitaa olla viittä vaille hentoinen. No, jos pettää niin sehän ei ole mikään temppu nikkaroida järeämpi tilalle.
Jalustassa saisi olla tasolle kiinnitysreikiä tiheämmässä, nyt joutuu turhan pitkiä matkoja nylkyttämään tunkkia jos prässättävä kappale ei ihan mahdukaan väliin edellisellä portaalla. Ja jalusta voisi olla korkeampi ettei tarvitsisi kyyristellä, toisaalta harvemmin tuon vimpaimen ääressä tuntikausia viettää.
- Epäkelpokeräilijä -
Juu, täytyy rehellisyyden nimissä sanoa, että tuon meidän prässin osat antautui ehkä tavallista rankemman käytön takia.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Tuossa Torinissa oli ne tason irtolevyt reilua senttistä patarautaa, en usko niiden ihan pian antautuvan mutta se välipiena taitaa olla viittä vaille hentoinen. No, jos pettää niin sehän ei ole mikään temppu nikkaroida järeämpi tilalle.
Ajattelin että tunkista loppuisi voima ennen kuin rakenteet antaisi periksi. Olin kuitenkin väärässä...
Piti ottaa ihan askel taaksepäin kun pelkäsin että räjähtää silmille koko roska...
Ensimmäinen prässäystanko oli muuten vinossa jo kaupasta haettaessa, se meni sentään takuuseen.
Ne irtolevy lienee parasta siinä meidän tunkissa, välituen tein jo uuden paksummasta tavarasta. Tietysti jos kaikki saumat hitsaisi kiinni saisi siihen runkoon jo ihan toisella tavalla tukevuutta.
Pienemmät laakeri- ja puslaremontit menee tuolla kyllä ihan ok ja moni asia olisi jäänyt tekemättä tai ollut huomattavasti hankalampia ilman tuotakaan prässiä.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuli eilen vaihdettua tuolla pilipaliprässillä faijan Lagunan etupyöränlaakeri. Tuo oli henkilöauton pyöränlaakeriksi minusta poikkeuksellisen suuri ja työnä tuntui menevän ihan prässin kapasiteetin rajoille, usko meinasi jo loppua mutta paukahti se laakeri sitten kumminkin liikkeelle. Eli homma tuli tehtyä mutta eipä prässiä voi paljon kehua, mullakin näkyy olevan se prässäystanko vinossa ja muutenkin tarkkuuden suhteen on niin ja näin.
Katselin tänään IKH:ssa 299€:n 12t prässiä ja se oli rakenteeltaan jo ihan eri luokkaa, nyt jos olisin prässiä ostamassa niin panostaisin kyllä tuohon kalliimpaan. Mutta kai se aina pitää ensin ostaa halpa rimpula ennenkuin uskoo että se on halpa rimpula.
Katselin tänään IKH:ssa 299€:n 12t prässiä ja se oli rakenteeltaan jo ihan eri luokkaa, nyt jos olisin prässiä ostamassa niin panostaisin kyllä tuohon kalliimpaan. Mutta kai se aina pitää ensin ostaa halpa rimpula ennenkuin uskoo että se on halpa rimpula.
- Epäkelpokeräilijä -
- TeroV.
- Viestit: 438
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:47
- Car(s): 156 SW TS 1.8 2000
156 SW 2.4 JTDm 20V 2005
Lancia Delta 2.0 Multijet 2008 - Paikkakunta: Ylöjärvi
Sattuuko kenelläkään olemaan kokemusta tee-se-itse -jauhemaalausvärkeistä? JIMillä pyörivässä "kustomoitu kaara" -nimisessä tuunausohjelmassa esiteltiin tällä viikolla osien jauhemaalausta, joka vaikutti hyvin mielenkiintoiselta. Juttua ko. jaksosta löytyy täältä.
Pienen nettiselailun jälkeen löysin Suomesta yhden edustajan, jolta kyselin harrastelijatason laitteen hintaa: Pistooli maksaa 135€, perusvärit 10,90€/226g jauhepurkki ja metallivärit 15,90€/purkki. Yhden jauhepurkin riittoisuus vastaa kuulemma 3-4 spraypurkin riittoisuutta. Laite on jenkkijännitteille tehty, joten jännitteenalennin 240V->115V on pakollinen lisähankinta. Em. laitteiden valmistajan kotisivuillaon jenkkilän hinnat laitteille ja väreille.
Em. ohjelmassa amerikkalaiskloppi maalasi jauheella jopa vanteita käyttäen uunina tynnyrinpuolikkaista tehtyä isoa nestekaasukäyttöistä grilliä , mutta itsellä olisi mielessä hyödyntää nurkissa pyörivää ylimääräistä sähköhellaa pienten osien (esim. jarrusatulat) pintakäsittelyyn. Lämmön pitäisi riittää normiuunissakin hyvin, ymmärtääkseni 200 astetta riittää.
Pienen nettiselailun jälkeen löysin Suomesta yhden edustajan, jolta kyselin harrastelijatason laitteen hintaa: Pistooli maksaa 135€, perusvärit 10,90€/226g jauhepurkki ja metallivärit 15,90€/purkki. Yhden jauhepurkin riittoisuus vastaa kuulemma 3-4 spraypurkin riittoisuutta. Laite on jenkkijännitteille tehty, joten jännitteenalennin 240V->115V on pakollinen lisähankinta. Em. laitteiden valmistajan kotisivuillaon jenkkilän hinnat laitteille ja väreille.
Em. ohjelmassa amerikkalaiskloppi maalasi jauheella jopa vanteita käyttäen uunina tynnyrinpuolikkaista tehtyä isoa nestekaasukäyttöistä grilliä , mutta itsellä olisi mielessä hyödyntää nurkissa pyörivää ylimääräistä sähköhellaa pienten osien (esim. jarrusatulat) pintakäsittelyyn. Lämmön pitäisi riittää normiuunissakin hyvin, ymmärtääkseni 200 astetta riittää.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Hei! etsä viitti kun mulla olis sama edessä... heheh ... täytyy varmaan tehä työpaikalla, kun itteltään prässi puuttuu... siellä sitten olis 20t prässi (siitä siis alkaa "punanen alue", mittari olis 40t asti )Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tuli eilen vaihdettua tuolla pilipaliprässillä faijan Lagunan etupyöränlaakeri. Tuo oli henkilöauton pyöränlaakeriksi minusta poikkeuksellisen suuri ja työnä tuntui menevän ihan prässin kapasiteetin rajoille, usko meinasi jo loppua mutta paukahti se laakeri sitten kumminkin liikkeelle. Eli homma tuli tehtyä mutta eipä prässiä voi paljon kehua, mullakin näkyy olevan se prässäystanko vinossa ja muutenkin tarkkuuden suhteen on niin ja näin.
Katselin tänään IKH:ssa 299€:n 12t prässiä ja se oli rakenteeltaan jo ihan eri luokkaa, nyt jos olisin prässiä ostamassa niin panostaisin kyllä tuohon kalliimpaan. Mutta kai se aina pitää ensin ostaa halpa rimpula ennenkuin uskoo että se on halpa rimpula.
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- kterkkila
- Viestit: 2374
- Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
- Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Ei nyt liity työkaluihin niinkään, mutta ehkäpä tässä ketjussa voisi kysyä vinkkejä missä olisi parhaat pultti- ja mutterivalikoimat Lohjan lähistöllä, tai vaikka Espoossa? Nyt olisi tarve löytää muutamia eripituisia M12x1.25 pultteja, mutta monenmoista muutakin erikoista tarvii aina silloin tällöin.
Kimmo / alfatune.fi
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Espoon pultti
Masalantie 410, Kirkkonummi
Avoinna: Arkisin 8 - 16
epultti @ espoonpultti.fi
http://www.espoonpultti.fi
Masalantie 410, Kirkkonummi
Avoinna: Arkisin 8 - 16
epultti @ espoonpultti.fi
http://www.espoonpultti.fi
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Helsingin Ruuvikulma, ei ihan huudeilla mutta Pasilassa. Kaikenlaista sälää tuntuu löytyvän ja myös myyjä jonka vastaus vähän joka asiaan on "sellaiset pitäis kieltää lailla"
- Epäkelpokeräilijä -
Saman kaltainen systeemi on itselläkin käytössä. Nyt on vaan ollut niin kylmiä ilmoja, ettei kovin kauaa viitsi pitää ovea raollaan. Lisäksi arveluttaa se, että meneekö kaikki kaasut aina ulos asti omalla paineellaan..
Imurisysteemin luulisi kestävän pakokaasujen lämmön ellei rakenteessa sitten ole jotain muoviosia. Ja tuleehan sinne aina korvausilmaa joka jäähdyttää myös jonkin verran.
Imurisysteemin luulisi kestävän pakokaasujen lämmön ellei rakenteessa sitten ole jotain muoviosia. Ja tuleehan sinne aina korvausilmaa joka jäähdyttää myös jonkin verran.
Giulia Super -69
- kterkkila
- Viestit: 2374
- Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
- Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Ajatus voisi olla kuten tossa esitteen liikuteltavassa Mobiflex 100-NF hitsausimurissa
http://content.lincolnelectric.com/fl/p ... nitsFI.pdf
Pitäisi vain etsiä joku halpa sopiva puhallin. Kenties:
http://www.sähkökaluste.fi/product/1554 ... as-8510154
Voi löytyä parempiakin.
http://content.lincolnelectric.com/fl/p ... nitsFI.pdf
Pitäisi vain etsiä joku halpa sopiva puhallin. Kenties:
http://www.sähkökaluste.fi/product/1554 ... as-8510154
Voi löytyä parempiakin.
Kimmo / alfatune.fi
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Näin hiljattain Starkin TV-mainoksen jostain uudesta autotallin kalustejärjestelmästä. Tuottet olivat hopeanharmaita ja ainakin työtasossa oli puukansi. Hyllykössä oli ylöspäin aukeava "liukuovi". Kyseessä ei ollut Sovella@garage -tuotteet vaan joku ihan muu.
Merkkiä en muista ja Starkin sivuilta en tällaisia tuotteita löydä, vaikka mainoksessa mainittiin Starkin nettiosoite.
Mahtoikohan joku muu nähdä saman mainoksen?
Merkkiä en muista ja Starkin sivuilta en tällaisia tuotteita löydä, vaikka mainoksessa mainittiin Starkin nettiosoite.
Mahtoikohan joku muu nähdä saman mainoksen?
- kterkkila
- Viestit: 2374
- Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
- Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Tähän tuli tutustuttua tänään kun ruuvikulma ei pystynyt auttamaan kovien M12x1.5 ja M12x1.25 pulttien kanssa. Yllätyin kun kaikki toivomani pituudet löytyivät suoraan hyllystä.Rolle kirjoitti:Espoon pultti
Masalantie 410, Kirkkonummi
Avoinna: Arkisin 8 - 16
epultti @ espoonpultti.fi
http://www.espoonpultti.fi
Kimmo / alfatune.fi
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Menee melkein avautumisketjun puolelle. Pohjanmaalta löytyy Halpa-Halli-nimisestä ketjusta MAG Storm -niminen iskuporakone. Hankin sen, jotta saisin samalla porakoneella myös betonit sekoitettua. Ja kyllä se sekoittaakin. Ennemmin soikko alkaa pyöriä kuin laite hyytyy.
2 vaihdetta ja 1200 W tehoa tekee myös sen, että kun poraat sillä teräkseen tai käytät rasiaporaa, ei kone hyydy, vaikka terä leikkaa kiinni aineeseen. Se kiertää ranteet kahvan ympäri niin että rustot naksuu. Tämäkin viesti kirjoitetaan tärisevin, verisin nakein. Ilmeisesti toinen kahva keulassa on siinä syystä. Missä lie laatikossa meikäläisellä.
Mutta hei. 39 - 49 euroa, magnesium-runko
ja 1200 W. Kyseessä on miesten pora.
2 vaihdetta ja 1200 W tehoa tekee myös sen, että kun poraat sillä teräkseen tai käytät rasiaporaa, ei kone hyydy, vaikka terä leikkaa kiinni aineeseen. Se kiertää ranteet kahvan ympäri niin että rustot naksuu. Tämäkin viesti kirjoitetaan tärisevin, verisin nakein. Ilmeisesti toinen kahva keulassa on siinä syystä. Missä lie laatikossa meikäläisellä.
Mutta hei. 39 - 49 euroa, magnesium-runko
ja 1200 W. Kyseessä on miesten pora.
Aika (ja mieli) alkaa olemaan kypsä työkaluvaunun hankkimiseen. Onko olemassa mitään hankkimisen arvoista välille ökykallis pro ja halpa motonetin p*ska?
Bauhausissa olisi joku musta Wisent vaunu 200eur, tuohon 50eur lisää niin mukaan tulee läjä työkaluja (joita en sinällään tarvitsisi). Melkein tekisi mieli tuo hankkia työkaluineen.
Bauhausissa olisi joku musta Wisent vaunu 200eur, tuohon 50eur lisää niin mukaan tulee läjä työkaluja (joita en sinällään tarvitsisi). Melkein tekisi mieli tuo hankkia työkaluineen.
VMP
http://www.grp.fi/farmilaite/farmilaite.pdf
Tuolta ostin hyvän vaunun n 290€ hintaan, vähän erilainen kuin tuossa esitteessä...
Samanlaista kuin minulla myydään Biltemassa sinisenä ja vihreänä Kamasa Toolsina todella suolaisempaan hintaan..
Tuolta ostin hyvän vaunun n 290€ hintaan, vähän erilainen kuin tuossa esitteessä...
Samanlaista kuin minulla myydään Biltemassa sinisenä ja vihreänä Kamasa Toolsina todella suolaisempaan hintaan..
Ei ole pahan hintainen. Kerro kun saat se oliko toimiva.mattijus kirjoitti:Ostin sitten Bilteman romuvaunun kun halvalla sai:
TYÖKALUVAUNU
Saa nähdä onko tuosta mihinkään.
One life, live it!
http://www.etolatoolbox.fi/webcatalog/a ... id=5063444
22mm kokoisena avosilmukka on paras työkalu vanhemman 156 V6:en lambda-anturin irroitukseen..
22mm kokoisena avosilmukka on paras työkalu vanhemman 156 V6:en lambda-anturin irroitukseen..
Joo ei ole hyvä tämä vaunu. Valmiiksi ruosteessa. Oletettavasti välttää omaan käyttööni mutten kenellekään suosittele.jiiässä kirjoitti: Varmaan ihan ok jos et ylikuormita ja ei tarvitse paljoa siirrellä paikasta toiseen esim pakettiautolla täynnä työkaluja...siinä paljastuu hyvä vaunu heikosta..
VMP
- Finest
- Viestit: 3238
- Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
- Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6 - Paikkakunta: Hämeenlinna
Pikkuveli keksi hyvän tavan ilmata jarrut yksinään.
Ei tarvitse hommata mitään paineilma vehkeitä (Motonet n.50€) siihen.
Eli tarvitaan ne normaalit pullo ja letku sekä polkupyörän venttiili, joka tungetaan esim. ruuvimeisselillä letkuun. Näin siinä on takaiskuventtiili, huom. asennussuunta. Ja tuli halvaksi
Ei tarvitse hommata mitään paineilma vehkeitä (Motonet n.50€) siihen.
Eli tarvitaan ne normaalit pullo ja letku sekä polkupyörän venttiili, joka tungetaan esim. ruuvimeisselillä letkuun. Näin siinä on takaiskuventtiili, huom. asennussuunta. Ja tuli halvaksi
- kterkkila
- Viestit: 2374
- Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
- Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Sanokaas mistä löytyisi kunnollinen järkihintainen voimavirtakompura? Sulakkeet on 16A, joten siinä rajoissa pitäisi liikkua. Säiliön ei tarttisi olla mikään mahdottoman kookas, mutta tuottoa mieluusti paljon.. Nykyinen 3hp ei oikein riitä mihinkään. Vähänkään jos ilmaa käyttää, niin huutaa koko ajan.
Kimmo / alfatune.fi
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Ilmalämpöpumpun mukana tullut akkuporakone on toistaiseksi heikoin esitys; muovinen runko katkesi heti istukan/vaihteiston takaa, kun porakone putosi jakkaralta nurmikollePasi kirjoitti:kyllähän tuolla kipsiseinään saa helposti reijän. 16 kertaa.... Sitten sen moottori syttyy tuleen tai leikkaa kiinni
Sitä vaan ihmettelen, että kannattaako oikeasti tällaisen paskan teollinen valmistaminen ja rahtaaminen tänne Pohjolaan asti....
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
Kävin viime viikonloppuna harjoittelemassa moottorin purkua Siskonmiehen kanssa ja sittä innostuneena pistin palasiksi omankin varaosamoottorin. Tehtiin siinä juostessa Venttiilipuristin parista putkenpätkästä ja vanhasta tunkista. Tietenkin siitä tuli vähän itsetehdyn näköinen mutta toimii hyvin. Kampiakseli lukitsin on vanhempaa tuotantoa, tehty lattaraudasta ja halkaistusta startin hammspyörästä.
- Liitteet
-
- Ventiilipuristin.jpg
- (72.84 KiB) Tiedosto ladattu 10531 kertaa
-
- Kampiakselin lukitsin.jpg
- (78.54 KiB) Tiedosto ladattu 10531 kertaa
-
- Viestit: 975
- Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
- Car(s): Stelvio JTD
159 JTS
QP V8 Evo
75 2.0 TC
ex.159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm - Paikkakunta: Billnäs
Re: Työkaluketju
Nostetaan vanhaa ketjua kun en löytänyt muita. Tuli tarve ostaa uusi hylsysarja kun vanhasta oli jo iso räikkä hajonnut ja laatikkokin oli aika valmis. Tuli sitten tilattua tällainen saksasta kun en halunnut sellaista missä oli kiintolenkkejä mukana ja tämä oli aika edullinen,
http://www.norparts.nl/images/KS9110771.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko kellään kokemusta merkistä KSTools eli tuliko ostettua sikaa säkissä?
http://www.norparts.nl/images/KS9110771.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko kellään kokemusta merkistä KSTools eli tuliko ostettua sikaa säkissä?
- Albertolli
- Viestit: 4181
- Liittynyt: 08 Joulu 2011, 10:22
Re: Työkaluketju
^Ainakin räikkä on tekstiä lukuunottamatta identtisen näköinen kuin joskus motonetista ostamani paitsi että se oli teleskooppivarrella. Mutta suunnanvalitsimet ja muodot ihan samanlaiset. Hyvin on kestänyt, vaikka on melko tiuhaan joutunut kovillekin (varsi pitkänä väännetty koko painolla jne).
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!
- kterkkila
- Viestit: 2374
- Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
- Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Työkaluketju
Itse en voisi ostaa tuon hylsytyypin takia. Tykkään 6-kulmaisista.
Kimmo / alfatune.fi