Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 05 Elo 2008, 21:39
Grendel kirjoitti: En ole vuoden 2000 jälkeen Jurvassa ajanut ja ehkä asfaltti on mykyään luikas mutta silloin mentiin 1'24.45.
Eiköhän sitten olisi jo aika lähteä Jurvaan?
Voi olla rata yllättävän liukas..
Viimeksi muokannut
silverine , 05 Elo 2008, 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KJS
Viestit: 4670 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 05 Elo 2008, 21:47
Viimeksi kun olen Jurvassa ajanut rata oli ihan saatanan liukas. Tosin silloin tuli vettä kaatamalla ja alla oli n. 2 mm pintaa omaavat 225:set. Niin ja meillä nykyisin asustava 147 roikkui puskurissa kiinni ja voitti sitten cupinkin ja auto oli tuolloin ihan vakio, eli ilmeisesti märällä Botniaringillä elektroniikka jyrää.
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 05 Elo 2008, 22:04
"Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
Carlos
Viestit: 1932 Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89, 164 Super 3.0 -93, 164 Super 3.0 -94, 164 Super 3.0 -96, 164 Q4 -94, Mazda 2 SPORT! Nissan X-Trail Vespa 50 Special -74 Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi
Viesti
Kirjoittaja Carlos » 05 Elo 2008, 22:27
^Ettei vaan olis tarralla poweria
Täällähän on oikein kunnon meininki
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 05 Elo 2008, 23:24
^
Heh, ihan noin helppoon viritykseen en päätynyt.
Ootko tulossa Jurvaan vai rupeenko uhoomaan? Notta.
Ja hymy pyllyyn, tää on vakavaa.
Epezi
Viestit: 7464 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 05 Elo 2008, 23:36
Taidan käydä ensiviikolla hieman tutustumassa lisää rataan. Slicksit vaihtuu peltivanteille, jos lähtisi vähän painoa pois .
Ghost
Viestit: 456 Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2 156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Ghost » 06 Elo 2008, 00:42
silverine kirjoitti: "Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
Ai laitat vetokoukun? Omat kierrosajat paranivat vetokoukun asennuksen jälkeen noin sekunnilla...
Rolfa Ameo
Viestit: 120 Liittynyt: 18 Touko 2007, 21:29
Car(s): 155,156, Maserati V6
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Rolfa Ameo » 06 Elo 2008, 00:46
Ghost kirjoitti: silverine kirjoitti: "Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
Ai laitat vetokoukun? Omat kierrosajat paranivat vetokoukun asennuksen jälkeen noin sekunnilla...
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 06 Elo 2008, 07:17
Ghost kirjoitti: silverine kirjoitti: "Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
Ai laitat vetokoukun? Omat kierrosajat paranivat vetokoukun asennuksen jälkeen noin sekunnilla...
No onhan siinä vähän koukun muotoa jos oikein yrittää hahmottaa...
ja saattaa se sen sekunnin vaikuttaa kierrosaikaankin, ainakin Apparalla.
Eikös sun kannattais laitattaa se vetokoukku sinne etupuskuriin
niin saatais tessullekin suoranopeuksia..?
Otsosmi
Viestit: 754 Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja Otsosmi » 06 Elo 2008, 07:22
Mistähän johtuu, ettei täällä ole 75 turbo-miehiä huutelemassa?
Kivenkovaa itsevarmuutta?
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 06 Elo 2008, 07:28
Epezi kirjoitti: Taidan käydä ensiviikolla hieman tutustumassa lisää rataan.
Ei saa harjoitella. Tutustut rataan korkeintaan polkupyörällä
kuten isot pojatkin tekee. Ainoa sallittu harjoitus on mielikuva-
harjoitus - itsestä vastaanottamassa voittopokaalia kauden jälkeen -
ja muitten kuin minun on sitä harjoitusta turha tehdä.
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 06 Elo 2008, 07:32
Otsosmi kirjoitti: Mistähän johtuu, ettei täällä ole 75 turbo-miehiä huutelemassa?
Kivenkovaa itsevarmuutta?
Ja Otsosmi kirjoitti aikaisemmin:
Otsosmi kirjoitti: Kaipa tuonne pitää tulla pyörimään jalkoihin.
Eipä kovin itsevarmalta vaikuta..
Kyllähän tuo 155TS tuossa uhosi että Garretin pylly kuuluu hänelle.
Taidat tarvita niitä leikattuja slicksejäsi.
Otsosmi
Viestit: 754 Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja Otsosmi » 06 Elo 2008, 07:45
^typo, piti kirjottaa muita tuonne lauseen väliin...
Ihan katulailliset renkaathan nuokin ovat.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Sape
Viestit: 1323 Liittynyt: 30 Joulu 2006, 19:46
Car(s): 164 TS 75 TS Turbo 75 3.0 V6 24V GTV 3.0 V6 24V
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Sape » 06 Elo 2008, 18:19
silverine kirjoitti: Ja laittaa säästöön muutaman euron että Sape
saa lupaamani pullakahvit. Olethan tulossa?
Vähän kiikun kaakun. Mieli tekisi kyllä tulla. 75 on niin paljon vielä vaiheessa että sitä ei kyllä ehdi tänä kesänä maalaamaan ja se ei kyllä tällä hetkellä ole kovin edustavan näköinen. Voisihan sitä tietenkin yrittää tulla 164:lla. Sama kai se tietenkin on millä sitä pyörii radalla jalkoissa.
Savo
Viestit: 2044 Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja Savo » 06 Elo 2008, 19:21
Entä jos lähtisin Camorolla radalle. Saisin liikkuvana shikaanina pilattua monta ajolinjaa
75:sesta jos saisi etupään väljyydet korjautettua, niin voisi lähteä mukaan. 90-lukuisten takaveto roomeoiden luokassa pitäis keretä kympin sakkiin.
kterkkila
Viestit: 2374 Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kterkkila » 07 Elo 2008, 09:11
Grendel kirjoitti: Ajakaa nyt edes nopeammin kuin mun 170 heppainen GTV.
Kun tuossa hepatkin tuli, niin älä unohda mainita myös auton painoa
Savo kirjoitti: 90-lukuisten takaveto roomeoiden luokassa pitäis keretä kympin sakkiin.
Ei kun heti 3.2-litraisten perään.
Savo
Viestit: 2044 Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja Savo » 07 Elo 2008, 10:12
kterkkila kirjoitti: Grendel kirjoitti: Ajakaa nyt edes nopeammin kuin mun 170 heppainen GTV.
Kun tuossa hepatkin tuli, niin älä unohda mainita myös auton painoa
Savo kirjoitti: 90-lukuisten takaveto roomeoiden luokassa pitäis keretä kympin sakkiin.
Ei kun heti 3.2-litraisten perään.
Jees, laihdutankin itsetäni muutaman kilon ja korjaan tavoiteen.
Grendel
Viestit: 537 Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Grendel » 07 Elo 2008, 15:41
Reilusti toista tonnia [läski] kuskeineen
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 09 Elo 2008, 18:03
Kokonaista kaksi päivää ollut hiljaista tällä rintamalla..
ei kai vaan puhkuminen ole vienyt henkisiä voimia?
Ajattelin myös muistuttaa että voitan Jurvassa.
("salainen aseeni" aloittaa matkansa Englannista Alfani
luo ensi viikon alussa)
kumimuumi
Viestit: 3209 Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kumimuumi » 09 Elo 2008, 18:32
Eikös sun kannattais laitattaa se vetokoukku sinne etupuskuriin
niin saatais tessullekin suoranopeuksia..?
Silverinen tiesin jo pahaksi suustaan, mutta antakaa nyt joku sille takkiin tämän takia tuolla radalla.
..ammattina autoslalom..
Ärräpää
Viestit: 768 Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04 (155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Ärräpää » 09 Elo 2008, 19:02
"Vai pitääks mun tulla näyttää kuka on nopee..."
UliUli
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 09 Elo 2008, 19:08
^
Kaikki puheet ymmärretään täällä lupauksiksi.
Ne vaan on sitten lunastettava.
Ps. Myös basisti voi olla nopea.
virtti
Viestit: 248 Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
Car(s): 159 SW 2.4 JTDm ex 156 SW 2.5 ex 156 2.0 TS
Paikkakunta: Toijala
Viesti
Kirjoittaja virtti » 09 Elo 2008, 19:09
Taidan tulla kokeilemaan "ultrakevyiden" blingblingvanteiden sopivuutta. Tiedä sitten sopiiko ne Jurvan rataprofiiliin
. No täytyy kait silverinelle antaa vähän mahkuja...
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -
Ärräpää
Viestit: 768 Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04 (155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Ärräpää » 09 Elo 2008, 19:17
Välilevy pullistu ulos just äsken joten täytyy jättää väliin...
UliUli
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 09 Elo 2008, 19:46
Ärräpää kirjoitti: Välilevy pullistu ulos just äsken joten täytyy jättää väliin...
"Heikot sortuu elon tiellä, vahvat senkun porskuttaa."
puuha
Viestit: 1889 Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja puuha » 09 Elo 2008, 20:47
Eli Curva vertaa muita
Mickey Mouse Clubiin...
Ei huono, ei ollenkaan
Curva Grande
Viestit: 301 Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
Viesti
Kirjoittaja Curva Grande » 09 Elo 2008, 20:52
^ Radasta tuli mieleen, mutta kuka tietää miten alitajunta toimii..Vai lähtikö se kuitenkin tästä keskustelusta.
alfista
Viestit: 2803 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 09 Elo 2008, 21:52
Tä? Maailman helpoin rata! Hämeenlinnan Ahvenisto on auton turma, mutta Jurva laajoine kynnöksineen turvallisuuden perikuva.
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 09 Elo 2008, 21:58
Kato, itse keisarikin päätti vaivautua, alentua ja avautua.
Ai että oikein sitten niinku "yritän tulla"...salli mun nauraa.
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 09 Elo 2008, 22:05
alfista kirjoitti: Tä? Maailman helpoin rata! Hämeenlinnan Ahvenisto on auton turma, mutta Jurva laajoine kynnöksineen turvallisuuden perikuva.
Makunsa kullakin. Ajaako kohtuu-vauhdista rengasvalliin /
kaiteeseen vaiko rullata autonsa ja niskansa kovan vauhdin
ja ahneen ajolinjan ansiosta, katon kautta.
Helppo rata joka pitää kuitenkin uskaltaa ajaa maksimaalisen kovaa.
Viimeksi muokannut
silverine , 09 Elo 2008, 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Curva Grande
Viestit: 301 Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
Viesti
Kirjoittaja Curva Grande » 09 Elo 2008, 22:05
alfista kirjoitti:
Tä? Maailman helpoin rata! Hämeenlinnan Ahvenisto on auton turma, mutta Jurva laajoine kynnöksineen turvallisuuden perikuva.
Eli vähän Mickey Mouse.
Carlos
Viestit: 1932 Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89, 164 Super 3.0 -93, 164 Super 3.0 -94, 164 Super 3.0 -96, 164 Q4 -94, Mazda 2 SPORT! Nissan X-Trail Vespa 50 Special -74 Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi
Viesti
Kirjoittaja Carlos » 10 Elo 2008, 12:14
silverine kirjoitti: ^
Heh, ihan noin helppoon viritykseen en päätynyt.
Ootko tulossa Jurvaan vai rupeenko uhoomaan? Notta.
Ja hymy pyllyyn, tää on vakavaa.
Jos uskallan tulla, perkele.
Epezi
Viestit: 7464 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 10 Elo 2008, 14:42
Tulipä käytyä vakoilemassa radalla, ja todettua että että dodge viperikin toimii hyvänä maastoautona jurvan metsissä
Itse tosin olin lähinnä varikkosuoralla
Tommo
Viestit: 181 Liittynyt: 29 Huhti 2005, 20:45
Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja Tommo » 23 Elo 2008, 00:07
Sainpas sovitettua Jurvan omaankin aikatauluuni
Omat "Parannukset": suorat reikälevyt eteen+ilmaletkut, ja psykedeellistä voimaa suodatinkotelon trimmauksella...
Onkos Silverinen "Salainen ase" käytettävissä Jurvassa?
Otsosmi
Viestit: 754 Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja Otsosmi » 23 Elo 2008, 10:21
Ei pääse perkele...
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 23 Elo 2008, 10:39
Tommo kirjoitti: Onkos Silverinen "Salainen ase" käytettävissä Jurvassa?
Kyllähän nuo Eibachin jäykemmät vakaajat pultataan kiinni tiistaina.
Samalla uudet ylätukivarret(kestivät kokonaista 15tkm
).
Ja kun kerran pyöränkulmat pitää tarkistaa niin laitetaan
nyt sitten sport-asentoon, paskanahan nuo renkaat ovat jo valmiiksi
joten se ja sama jos sisäreunat kuluu vähän enemmän.
kterkkila
Viestit: 2374 Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kterkkila » 23 Elo 2008, 11:13
Nyt alkaa olla touhussa jo jotain haastettakin
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 23 Elo 2008, 11:57
kterkkila kirjoitti: Nyt alkaa olla touhussa jo jotain haastettakin
Jeah babe. Kyllä sitä haastetta on tässä
sinulle riittämiin..
kterkkila
Viestit: 2374 Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kterkkila » 23 Elo 2008, 12:49
Tavoite: Silverinen päänahka
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 23 Elo 2008, 13:12
By the way, taitaa tulla lähemmäs 100 postausta
tähän ketjuun ennen kuin on ajettu metriäkään..
Kyllä se pikku
sieltä näemmä aina esiin
työntyy kun vähän potkii.
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 23 Elo 2008, 17:20
Uskaltaakohan tuonne tulla, jos sattuu tyyni päivä niin varikolla on ilmeinen vaara tukehtua testosteronihöyryihin
- Epäkelpokeräilijä -
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 24 Elo 2008, 11:07
Onpas tulossa mukaavasti teho 75:a. Otan luannollisesti tavoitteeksi keskitason paremman puolen
Paljon on pientä parannusta 75:n tullut mutta nähtäväksi jää meneekö mylly solmuun kovassa kahvassa niinkuin kävi Ahvenistolla.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
puuha
Viestit: 1889 Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja puuha » 28 Elo 2008, 11:31
Mitäs reitti Tampereen suunnalta tulevat ajavat?
Meinaan vaan että jos Turun suunnalta tulevat yhtyvät letkaan jossain?
Olisko se Kankaanpään Neste passeli? Klo ?
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 28 Elo 2008, 11:52
Meikän ei näköjään tarvitse tulla, ei millään ehdi leimata pulkkaa ajoissa.
- Epäkelpokeräilijä -
Sape
Viestit: 1323 Liittynyt: 30 Joulu 2006, 19:46
Car(s): 164 TS 75 TS Turbo 75 3.0 V6 24V GTV 3.0 V6 24V
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Sape » 28 Elo 2008, 12:10
Välistä jää minultakin. Ei kehtaa lähteä kun auto ei toimi aivan kunnolla, pitkä matka kävellä kotia jos sattuu leviämään Jurvaan.
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 28 Elo 2008, 13:07
Mulla on viimeinen rekisteriotteen näyttöpäivä tulliin&katsastuskonttuurille huomenna mutta sitäpä eiole. Ei ole Francesko jaksanut vaivautua, mikä tietysti ole hirveä ylläri. Paikalle tottakai tullaan silti. Lähdenpä tästä asentamaan juuri saapuneita lisäjousia.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
Alfisti
Viestit: 417 Liittynyt: 09 Elo 2003, 07:20
Car(s): GT JTDm -04
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Alfisti » 28 Elo 2008, 17:48
Pitäiskään sitä lähteä kerrankin pällistelemään menoa ja keitä foorumin nimimerkkien taakse piiloutuu. Ja varsinkin että mitä on nuo miehet jotka täällä uhoaa kuin pohjalaiset. Ratakin on muuten viimeistä vuotta Jurvassa;) Kaipa sinne Ducatillakin kehtaa tulla.
Epezi
Viestit: 7464 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 28 Elo 2008, 18:28
Alfisti kirjoitti: Ratakin on muuten viimeistä vuotta Jurvassa;)
Häh, mitähän lie tarkoittaa?
Eiköhän me samaan letkaan Turkulaisten kanssa sovita. Missäs me toissavuonna treffattiin? Joku Neste se taisi olla.
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 28 Elo 2008, 18:34
Noniin, nyt on vasemmalla lisäjousi ja oikealla vaihtaminen on lukkomutterin takana johon ei ole avainta eli hyvin mahdollista että tullaan toispuoleisella jousituksella. Ihan hyvä se on, eihän Jurvan radalla ole kuin kaksi vasenta mutkaa
Voi suorittaa vähän vertausta x)
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER