Sivu 2/4

Lähetetty: 05 Elo 2008, 21:39
Kirjoittaja silverine
Grendel kirjoitti:En ole vuoden 2000 jälkeen Jurvassa ajanut ja ehkä asfaltti on mykyään luikas mutta silloin mentiin 1'24.45.
Eiköhän sitten olisi jo aika lähteä Jurvaan?
Voi olla rata yllättävän liukas..

Lähetetty: 05 Elo 2008, 21:47
Kirjoittaja KJS
Viimeksi kun olen Jurvassa ajanut rata oli ihan saatanan liukas. Tosin silloin tuli vettä kaatamalla ja alla oli n. 2 mm pintaa omaavat 225:set. Niin ja meillä nykyisin asustava 147 roikkui puskurissa kiinni ja voitti sitten cupinkin ja auto oli tuolloin ihan vakio, eli ilmeisesti märällä Botniaringillä elektroniikka jyrää.

Lähetetty: 05 Elo 2008, 22:04
Kirjoittaja silverine
"Salainen ase" on laitettu tilaukseen.

Lähetetty: 05 Elo 2008, 22:27
Kirjoittaja Carlos
^Ettei vaan olis tarralla poweria :mrgreen:

Täällähän on oikein kunnon meininki :mrgreen:

Lähetetty: 05 Elo 2008, 23:24
Kirjoittaja silverine
^
Heh, ihan noin helppoon viritykseen en päätynyt.
Ootko tulossa Jurvaan vai rupeenko uhoomaan? Notta.
Ja hymy pyllyyn, tää on vakavaa.

Lähetetty: 05 Elo 2008, 23:36
Kirjoittaja Epezi
Taidan käydä ensiviikolla hieman tutustumassa lisää rataan. Slicksit vaihtuu peltivanteille, jos lähtisi vähän painoa pois .

Lähetetty: 06 Elo 2008, 00:42
Kirjoittaja Ghost
silverine kirjoitti:"Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
Ai laitat vetokoukun? Omat kierrosajat paranivat vetokoukun asennuksen jälkeen noin sekunnilla... :shock:

Lähetetty: 06 Elo 2008, 00:46
Kirjoittaja Rolfa Ameo
Ghost kirjoitti:
silverine kirjoitti:"Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
Ai laitat vetokoukun? Omat kierrosajat paranivat vetokoukun asennuksen jälkeen noin sekunnilla... :shock:



:lol:

Lähetetty: 06 Elo 2008, 07:17
Kirjoittaja silverine
Ghost kirjoitti:
silverine kirjoitti:"Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
Ai laitat vetokoukun? Omat kierrosajat paranivat vetokoukun asennuksen jälkeen noin sekunnilla... :shock:
No onhan siinä vähän koukun muotoa jos oikein yrittää hahmottaa...
ja saattaa se sen sekunnin vaikuttaa kierrosaikaankin, ainakin Apparalla.
Eikös sun kannattais laitattaa se vetokoukku sinne etupuskuriin
niin saatais tessullekin suoranopeuksia..?

Lähetetty: 06 Elo 2008, 07:22
Kirjoittaja Otsosmi
Mistähän johtuu, ettei täällä ole 75 turbo-miehiä huutelemassa? :mrgreen: Kivenkovaa itsevarmuutta?

Lähetetty: 06 Elo 2008, 07:28
Kirjoittaja silverine
Epezi kirjoitti:Taidan käydä ensiviikolla hieman tutustumassa lisää rataan.
Ei saa harjoitella. Tutustut rataan korkeintaan polkupyörällä
kuten isot pojatkin tekee. Ainoa sallittu harjoitus on mielikuva-
harjoitus - itsestä vastaanottamassa voittopokaalia kauden jälkeen -
ja muitten kuin minun on sitä harjoitusta turha tehdä.

Lähetetty: 06 Elo 2008, 07:32
Kirjoittaja silverine
Otsosmi kirjoitti:Mistähän johtuu, ettei täällä ole 75 turbo-miehiä huutelemassa? :mrgreen: Kivenkovaa itsevarmuutta?
Ja Otsosmi kirjoitti aikaisemmin:
Otsosmi kirjoitti:Kaipa tuonne pitää tulla pyörimään jalkoihin. :roll:
Eipä kovin itsevarmalta vaikuta..

Kyllähän tuo 155TS tuossa uhosi että Garretin pylly kuuluu hänelle.
Taidat tarvita niitä leikattuja slicksejäsi.

Lähetetty: 06 Elo 2008, 07:45
Kirjoittaja Otsosmi
^typo, piti kirjottaa muita tuonne lauseen väliin... :mrgreen:

Ihan katulailliset renkaathan nuokin ovat. 8)

Lähetetty: 06 Elo 2008, 18:19
Kirjoittaja Sape
silverine kirjoitti:Ja laittaa säästöön muutaman euron että Sape
saa lupaamani pullakahvit. Olethan tulossa?
Vähän kiikun kaakun. Mieli tekisi kyllä tulla. 75 on niin paljon vielä vaiheessa että sitä ei kyllä ehdi tänä kesänä maalaamaan ja se ei kyllä tällä hetkellä ole kovin edustavan näköinen. Voisihan sitä tietenkin yrittää tulla 164:lla. Sama kai se tietenkin on millä sitä pyörii radalla jalkoissa. :roll:

Lähetetty: 06 Elo 2008, 19:21
Kirjoittaja Savo
Entä jos lähtisin Camorolla radalle. Saisin liikkuvana shikaanina pilattua monta ajolinjaa :wink:

75:sesta jos saisi etupään väljyydet korjautettua, niin voisi lähteä mukaan. 90-lukuisten takaveto roomeoiden luokassa pitäis keretä kympin sakkiin.

Lähetetty: 07 Elo 2008, 09:11
Kirjoittaja kterkkila
Grendel kirjoitti:Ajakaa nyt edes nopeammin kuin mun 170 heppainen GTV.
Kun tuossa hepatkin tuli, niin älä unohda mainita myös auton painoa :mrgreen:
Savo kirjoitti:90-lukuisten takaveto roomeoiden luokassa pitäis keretä kympin sakkiin.
Ei kun heti 3.2-litraisten perään.

Lähetetty: 07 Elo 2008, 10:12
Kirjoittaja Savo
kterkkila kirjoitti:
Grendel kirjoitti:Ajakaa nyt edes nopeammin kuin mun 170 heppainen GTV.
Kun tuossa hepatkin tuli, niin älä unohda mainita myös auton painoa :mrgreen:
Savo kirjoitti:90-lukuisten takaveto roomeoiden luokassa pitäis keretä kympin sakkiin.
Ei kun heti 3.2-litraisten perään.
Jees, laihdutankin itsetäni muutaman kilon ja korjaan tavoiteen.

Lähetetty: 07 Elo 2008, 15:41
Kirjoittaja Grendel
Reilusti toista tonnia [läski] kuskeineen

Lähetetty: 09 Elo 2008, 18:03
Kirjoittaja silverine
Kokonaista kaksi päivää ollut hiljaista tällä rintamalla..
ei kai vaan puhkuminen ole vienyt henkisiä voimia?

Ajattelin myös muistuttaa että voitan Jurvassa.

("salainen aseeni" aloittaa matkansa Englannista Alfani
luo ensi viikon alussa)

Lähetetty: 09 Elo 2008, 18:32
Kirjoittaja kumimuumi
Eikös sun kannattais laitattaa se vetokoukku sinne etupuskuriin
niin saatais tessullekin suoranopeuksia..?
Silverinen tiesin jo pahaksi suustaan, mutta antakaa nyt joku sille takkiin tämän takia tuolla radalla. :mrgreen:

Lähetetty: 09 Elo 2008, 19:02
Kirjoittaja Ärräpää
"Vai pitääks mun tulla näyttää kuka on nopee..." :mrgreen:

Lähetetty: 09 Elo 2008, 19:08
Kirjoittaja silverine
^
Kaikki puheet ymmärretään täällä lupauksiksi.
Ne vaan on sitten lunastettava.

Ps. Myös basisti voi olla nopea.

Lähetetty: 09 Elo 2008, 19:09
Kirjoittaja virtti
Taidan tulla kokeilemaan "ultrakevyiden" blingblingvanteiden sopivuutta. Tiedä sitten sopiiko ne Jurvan rataprofiiliin :mrgreen:. No täytyy kait silverinelle antaa vähän mahkuja...

Lähetetty: 09 Elo 2008, 19:17
Kirjoittaja Ärräpää
Välilevy pullistu ulos just äsken joten täytyy jättää väliin... :mrgreen:

Lähetetty: 09 Elo 2008, 19:46
Kirjoittaja silverine
Ärräpää kirjoitti:Välilevy pullistu ulos just äsken joten täytyy jättää väliin... :mrgreen:
"Heikot sortuu elon tiellä, vahvat senkun porskuttaa."

Lähetetty: 09 Elo 2008, 20:44
Kirjoittaja Curva Grande
Yritän tulla Jurvaan, vaikka jostain syystä se rata tuo mieleen tämän...

http://www.youtube.com/watch?v=U9P9MC9ZRO4

Lähetetty: 09 Elo 2008, 20:47
Kirjoittaja puuha
Eli Curva vertaa muita
Mickey Mouse Clubiin...

Ei huono, ei ollenkaan :mrgreen:

Lähetetty: 09 Elo 2008, 20:52
Kirjoittaja Curva Grande
^ Radasta tuli mieleen, mutta kuka tietää miten alitajunta toimii..Vai lähtikö se kuitenkin tästä keskustelusta.

Lähetetty: 09 Elo 2008, 21:52
Kirjoittaja alfista
Curva Grande kirjoitti:Yritän tulla Jurvaan, vaikka jostain syystä se rata tuo mieleen tämän...

http://www.youtube.com/watch?v=U9P9MC9ZRO4
Tä? Maailman helpoin rata! Hämeenlinnan Ahvenisto on auton turma, mutta Jurva laajoine kynnöksineen turvallisuuden perikuva.

Lähetetty: 09 Elo 2008, 21:58
Kirjoittaja silverine
Curva Grande kirjoitti:Yritän tulla Jurvaan, vaikka jostain syystä se rata tuo mieleen tämän...
http://www.youtube.com/watch?v=U9P9MC9ZRO4
Kato, itse keisarikin päätti vaivautua, alentua ja avautua.
Ai että oikein sitten niinku "yritän tulla"...salli mun nauraa.

Lähetetty: 09 Elo 2008, 22:05
Kirjoittaja silverine
alfista kirjoitti:Tä? Maailman helpoin rata! Hämeenlinnan Ahvenisto on auton turma, mutta Jurva laajoine kynnöksineen turvallisuuden perikuva.
Makunsa kullakin. Ajaako kohtuu-vauhdista rengasvalliin /
kaiteeseen vaiko rullata autonsa ja niskansa kovan vauhdin
ja ahneen ajolinjan ansiosta, katon kautta.
Helppo rata joka pitää kuitenkin uskaltaa ajaa maksimaalisen kovaa.

Lähetetty: 09 Elo 2008, 22:05
Kirjoittaja Curva Grande
alfista kirjoitti:
Curva Grande kirjoitti:Yritän tulla Jurvaan, vaikka jostain syystä se rata tuo mieleen tämän...

http://www.youtube.com/watch?v=U9P9MC9ZRO4
Tä? Maailman helpoin rata! Hämeenlinnan Ahvenisto on auton turma, mutta Jurva laajoine kynnöksineen turvallisuuden perikuva.
Eli vähän Mickey Mouse.

Lähetetty: 10 Elo 2008, 12:14
Kirjoittaja Carlos
silverine kirjoitti:^
Heh, ihan noin helppoon viritykseen en päätynyt.
Ootko tulossa Jurvaan vai rupeenko uhoomaan? Notta.
Ja hymy pyllyyn, tää on vakavaa.
Jos uskallan tulla, perkele.




:mrgreen:

Lähetetty: 10 Elo 2008, 14:42
Kirjoittaja Epezi
Tulipä käytyä vakoilemassa radalla, ja todettua että että dodge viperikin toimii hyvänä maastoautona jurvan metsissä :lol:

Itse tosin olin lähinnä varikkosuoralla ;)

Lähetetty: 23 Elo 2008, 00:07
Kirjoittaja Tommo
Sainpas sovitettua Jurvan omaankin aikatauluuni ;)
Omat "Parannukset": suorat reikälevyt eteen+ilmaletkut, ja psykedeellistä voimaa suodatinkotelon trimmauksella...

Onkos Silverinen "Salainen ase" käytettävissä Jurvassa?

Lähetetty: 23 Elo 2008, 10:21
Kirjoittaja Otsosmi
Ei pääse perkele... :roll:

Lähetetty: 23 Elo 2008, 10:39
Kirjoittaja silverine
Tommo kirjoitti:Onkos Silverinen "Salainen ase" käytettävissä Jurvassa?
Kyllähän nuo Eibachin jäykemmät vakaajat pultataan kiinni tiistaina.
Samalla uudet ylätukivarret(kestivät kokonaista 15tkm :oops: ).
Ja kun kerran pyöränkulmat pitää tarkistaa niin laitetaan
nyt sitten sport-asentoon, paskanahan nuo renkaat ovat jo valmiiksi
joten se ja sama jos sisäreunat kuluu vähän enemmän.

Lähetetty: 23 Elo 2008, 11:13
Kirjoittaja kterkkila
Nyt alkaa olla touhussa jo jotain haastettakin :)

Lähetetty: 23 Elo 2008, 11:57
Kirjoittaja silverine
kterkkila kirjoitti:Nyt alkaa olla touhussa jo jotain haastettakin :)
Jeah babe. Kyllä sitä haastetta on tässä sinulle riittämiin.. :lol:

Lähetetty: 23 Elo 2008, 12:49
Kirjoittaja kterkkila
Tavoite: Silverinen päänahka :twisted:

Lähetetty: 23 Elo 2008, 13:12
Kirjoittaja silverine
By the way, taitaa tulla lähemmäs 100 postausta
tähän ketjuun ennen kuin on ajettu metriäkään..
Kyllä se pikku :twisted: sieltä näemmä aina esiin
työntyy kun vähän potkii. :P

Lähetetty: 23 Elo 2008, 17:20
Kirjoittaja Rasvis
Uskaltaakohan tuonne tulla, jos sattuu tyyni päivä niin varikolla on ilmeinen vaara tukehtua testosteronihöyryihin :lol:

Lähetetty: 24 Elo 2008, 11:07
Kirjoittaja gYdEbUh
Onpas tulossa mukaavasti teho 75:a. Otan luannollisesti tavoitteeksi keskitason paremman puolen :wink: Paljon on pientä parannusta 75:n tullut mutta nähtäväksi jää meneekö mylly solmuun kovassa kahvassa niinkuin kävi Ahvenistolla.

Lähetetty: 28 Elo 2008, 11:31
Kirjoittaja puuha
Mitäs reitti Tampereen suunnalta tulevat ajavat?
Meinaan vaan että jos Turun suunnalta tulevat yhtyvät letkaan jossain?

Olisko se Kankaanpään Neste passeli? Klo ?

Lähetetty: 28 Elo 2008, 11:52
Kirjoittaja Rasvis
Meikän ei näköjään tarvitse tulla, ei millään ehdi leimata pulkkaa ajoissa.

Lähetetty: 28 Elo 2008, 12:10
Kirjoittaja Sape
Välistä jää minultakin. Ei kehtaa lähteä kun auto ei toimi aivan kunnolla, pitkä matka kävellä kotia jos sattuu leviämään Jurvaan.

Lähetetty: 28 Elo 2008, 13:07
Kirjoittaja gYdEbUh
Mulla on viimeinen rekisteriotteen näyttöpäivä tulliin&katsastuskonttuurille huomenna mutta sitäpä eiole. Ei ole Francesko jaksanut vaivautua, mikä tietysti ole hirveä ylläri. Paikalle tottakai tullaan silti. Lähdenpä tästä asentamaan juuri saapuneita lisäjousia.

Lähetetty: 28 Elo 2008, 17:48
Kirjoittaja Alfisti
Pitäiskään sitä lähteä kerrankin pällistelemään menoa ja keitä foorumin nimimerkkien taakse piiloutuu. Ja varsinkin että mitä on nuo miehet jotka täällä uhoaa kuin pohjalaiset. Ratakin on muuten viimeistä vuotta Jurvassa;) Kaipa sinne Ducatillakin kehtaa tulla.

Lähetetty: 28 Elo 2008, 18:28
Kirjoittaja Epezi
Alfisti kirjoitti:Ratakin on muuten viimeistä vuotta Jurvassa;)
Häh, mitähän lie tarkoittaa? :roll:

Eiköhän me samaan letkaan Turkulaisten kanssa sovita. Missäs me toissavuonna treffattiin? Joku Neste se taisi olla.

Lähetetty: 28 Elo 2008, 18:34
Kirjoittaja gYdEbUh
Noniin, nyt on vasemmalla lisäjousi ja oikealla vaihtaminen on lukkomutterin takana johon ei ole avainta eli hyvin mahdollista että tullaan toispuoleisella jousituksella. Ihan hyvä se on, eihän Jurvan radalla ole kuin kaksi vasenta mutkaa :-D Voi suorittaa vähän vertausta x)