Lähetetty: 08 Syys 2009, 14:05
Autoilun muoto on oikeastaan itselläni muuttamassa muotoaan. Osin hiipumassa, osin hakemassa muotoaan.
Nykyautot alkavat olemaan joten persoonattomia ja toisaalta antavat itselleni liian vähän wow vastinetta suhteessa rahan menetykseen. Jos alle 6s 0-100 kiihtyvät autotkaan eivät innosta niin jokin täytyy olla miehessä pielessä. Viimeisiä Suomesta saatavia urheiluautoja on mielestäni Lotus Elise, loput lihavia GT autoja. Jokin on alkanut tökkimään niissä. Sen sijaan vanhemmat autot jotka tarjoavat jotain muuta kuin kiihtyvyyttä ja steriiliä ajonhallintaa ovat alkaneet kiinnostaa (70-luvun Spidet, 1750 jne...) Aikaisemmin pidin noita lähinnä antamuksellisten harrastajien kulkineina, kai niitä voi tavallinen ihminenkin omistaa.
Olen huomannut että esimerkiksi 159 tai Brera eivät jotenkin jaksa sytyttää. Ei vaan ei. Sen sijaan mietiskelen pari vuotta vanhan Forresterin hankintaa. Saisi ne surfilaudat ja lumilaudat kätevästi perille... olenko siis vanha vai muuttamassa muotoani? Autoilun metamorfoosi käynnissä.
Nykyautot alkavat olemaan joten persoonattomia ja toisaalta antavat itselleni liian vähän wow vastinetta suhteessa rahan menetykseen. Jos alle 6s 0-100 kiihtyvät autotkaan eivät innosta niin jokin täytyy olla miehessä pielessä. Viimeisiä Suomesta saatavia urheiluautoja on mielestäni Lotus Elise, loput lihavia GT autoja. Jokin on alkanut tökkimään niissä. Sen sijaan vanhemmat autot jotka tarjoavat jotain muuta kuin kiihtyvyyttä ja steriiliä ajonhallintaa ovat alkaneet kiinnostaa (70-luvun Spidet, 1750 jne...) Aikaisemmin pidin noita lähinnä antamuksellisten harrastajien kulkineina, kai niitä voi tavallinen ihminenkin omistaa.
Olen huomannut että esimerkiksi 159 tai Brera eivät jotenkin jaksa sytyttää. Ei vaan ei. Sen sijaan mietiskelen pari vuotta vanhan Forresterin hankintaa. Saisi ne surfilaudat ja lumilaudat kätevästi perille... olenko siis vanha vai muuttamassa muotoani? Autoilun metamorfoosi käynnissä.