Aina ei mene niinkuin elokuvissa...

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

JaRoDD
Viestit: 1472
Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet
Nykyiset Giulietta MA+TCT ja Linea T-Jet
Paikkakunta: 16900 ja syvällä.

Re: Aina ei mene niinkuin elokuvissa...

Viesti Kirjoittaja JaRoDD »

lerppu kirjoitti:Samapa tuo mille ryhmälle suunnattu. Jos viihdyttää niin sitten viihdyttää. Jotkut nauttivat vaikeasti aukeavan ranskalaisen elokuvan itsetutkiskelevasta luonteesta. Mulle niissä on liian vähän räjähdyksiä ja tissejä.
Olet siis jättänyt perehtymättä Luc Bessonin tuotantoon. Joissain pätkissä räjähtelee paljon, toisissa vielä enemmän. Jokaisessa leffassa vähintään kohtalainen sivutissi, jossei muuta. Ja tietysti autoilla kaahataan niin että heikommilta lähtee tukka päästä.

Avatar
lerppu
Viestit: 4081
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
Paikkakunta: Metsälä

Re: Aina ei mene niinkuin elokuvissa...

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Right. Hieno dissaus - not... Otanpas tuolle yhdet.

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Re: Aina ei mene niinkuin elokuvissa...

Viesti Kirjoittaja DaViega »

sanctus kirjoitti:Heh, heh. Viihdeteollisuuden halu ja kyky irroittaa kuolleista näyttelijöistä kaikki mahdollinen myyntipotentiaali irti on kieltämättä brutaalia.

Kun en ole itse katsonut kuin ensimmäisen F&F-tuoteterheen tekeleen, mun on vaikea sanoa, mikä oli Walkerin merkitys sarjan suosiolle tai osien temaattiselle yhteydelle/jatkuvuudelle. Ensimmäisen osan perusteella leffa liittyi itselleni liian vääränkaltaiseen autofetisismiin. Enemmänkin kyseessä näytti olleen Point Breakista pöllityn juonen siirtämisesti CGI:n avustuksella LA:iin, eikä moottorin pörinät ja likaisuus eivät katsojaa kiusanneet. Toisaalta kun itse odotan autoleffoilta enemmän tällaista Lee H. Katzin "Le Mans" -leffan kaltaista meininkiä, en ehkä kuulu juurikaan F&F-designista innostujiin.

Sinänsä autoila tapahtuville takaa-ajoille on lämmin kohta sydämessäni. Bullit, The French Connection, To live and die in L.A. ja Ronin = 5/5 tykitystä. Muutamista uudemmista leffoista voi suositella esim. Drivea ja Death Proofia, joissa molemmissa on kiinnitetty huomiota mm. moottorin äänittämiseen ja siihen, että ääniraidalla kuuluu takaa-ajoissa pääasiassa V8:ien (tms.) laadukkaita ilmavaivoja.
Täälähän on rautaa tarjolla :D lisätään vielä klassinen Konna ja koukku sarja, etenkin eka ja Bonnie & Clyde http://www.imdb.com/title/tt0061418/?ref_=nv_sr_3
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Aquatica
Viestit: 13944
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
Paikkakunta: Kerava

Re: Aina ei mene niinkuin elokuvissa...

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

h_lauri kirjoitti:Mä taas tykkään niistä elokuvarenkaista, jotka vinkuu myös märällä hiekkatiellä. :-D
Mulla on sellaiset kiinalaiset, jotka ulvovat testatusti:
- Betonilla
- Märällä asfaltilla
- Kuivalla asfaltilla
- .... jäisellä hiekkapihalla...
- .... jäättömällä hiekkapihalla...
- .... märällä hiekkapihalla :silly: :shock: :crazyeyes:

Vastaa Viestiin