Rolle kirjoitti:No jess, aina vaan paranee. Onneksi Skoda on volkkarilla, sehän vasta puuttuisi vai mitä sanoo meidän skoda miehet niki ja tle806522431343134?
Apus täällä kans

Valvoja: Moderators
Kaikenlaisia Volvoja joutuu ajelemaan päivittäin, eikä ne niin paljon Relluista eroa.MM kirjoitti:ja sulla löytyy siitä varmaan ihan kunnollakin kokemusta..vai.
Olet ilmeisesti jollakin paikallisella volvodiilerillä asentaja ko kö ? on eriasia siirtää niitä huollosta parkista toiseen parisataa metriä tai käydä kokeilemassa/toteamassa asiakkaan ilmoittamia vikoja kuin käyttäjätasolla posottaa 40tkm vuodessa usealla erikoneisella ja evoluutioversiolla käyttöautona. 10min testipätkällä tuskin saa mitään kuvaa autostaCuore Sportivo kirjoitti:Kaikenlaisia Volvoja joutuu ajelemaan päivittäin, eikä ne niin paljon Relluista eroa.MM kirjoitti:ja sulla löytyy siitä varmaan ihan kunnollakin kokemusta..vai.
Tämän päivän saldo XC90 D5, S60R, V70 2,5T, sekä paria S40 milläliekoneella. Onhan nuo uudet isot Vulvat ihan hienoja ajaa, mutta varsinkin ensimmäiset nelikymppiset oli todella järkyttäviä.
Huomasin eilen, että AR 156:han näyttää vastaantullesaan aivan nakkisämpylältä. Todetkaa itse, vaikka Googlen kuvahakua käyttämällä. Tuolla internetinkielisellä löytyy aika hyvin kuvia.155156 kirjoitti:Huomasin eilen, että uusi 40-sarjan Volvo näyttää vastaantullessaa aivan maitovalaalta (Delphinapterus leucas). Todetkaa itse, vaikka Googlen kuvahakua käyttämällä. Tuolla latinankielisellä löytyy aika hyvin kuvia.
Ei nyt millään pahalla, mutta onkos tuo nyt sitten normaalilla itsetunnolla varustetun ihmisen kirjoitusta? Jos aiot Alfan ostaa niin kannattaa jo etukäteen opetella sietämään pientä v*ttuilua, kuittia on nimittäin luvassa. Pomokin on alkanut kutsumaan meikää EnzoksiMM kirjoitti:Moderointi voi deletöidä nimimerkkini ja viestini täältä jos kokee näin. turhaan täältä tulin tietoa hakemaan Alfasta kun pelkkää pelleilyä ja wittuilua saa osakseen (sattuu heikkohipiäisten mielestä olemaan väärän merkkinen auto alla). Saan tarvitsemani tiedot ja niksit Alfaa koskien varmasti muualtakin
On näemmä mennyt totaalisen OT tämä viestiketju. Yleensä en provosoidu kovin herkästi, mutta täytyy myöntää että nyt prosoidun huolella tämän topkin kirjoittajien kuiteista. 10min aikana saa vain jonkinasteisen käsityksen autosta mutta ei mitään todellista tuntumaa, tuskinpa kukaan kirkkain silmin voi sanoa että 10min koeajon jälkeen tietää miten auto käyttytyy esim. ääritilanteissa, mutkissa jne. Laatikon jouhevuus on mun mielstä volvossa ihan jees, ei varmaan samaa tasoa kuin alfassa mutta ihan aikuisten oikeasti ei kyllä alfan vastaavasta jää yhtään jälkeen.Rolle kirjoitti:Hahha, Scuoresta ei olisi asentajaksi kuin juomatapojensa puolesta![]()
Kyllä jonkinlaisen kuvan autosta saa vaikka ajaisi vain 10min, esim. huomaa vapari nelikymppisten onnettoman vaihdelaatikon
Puhut asiaa, mutta mull aon hyvä itsetunto ja sen vuoksi ylipäätään uskaltauduin tälle foorumilleScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Ei nyt millään pahalla, mutta onkos tuo nyt sitten normaalilla itsetunnolla varustetun ihmisen kirjoitusta? Jos aiot Alfan ostaa niin kannattaa jo etukäteen opetella sietämään pientä v*ttuilua, kuittia on nimittäin luvassa. Pomokin on alkanut kutsumaan meikää EnzoksiMM kirjoitti:Moderointi voi deletöidä nimimerkkini ja viestini täältä jos kokee näin. turhaan täältä tulin tietoa hakemaan Alfasta kun pelkkää pelleilyä ja wittuilua saa osakseen (sattuu heikkohipiäisten mielestä olemaan väärän merkkinen auto alla). Saan tarvitsemani tiedot ja niksit Alfaa koskien varmasti muualtakinToisaalta, eipä sellaista autoa taida ollakaan josta joku ei ole aukomassa päätään.
Väärinkäsitysten välttämiseksi, ei mulla ole mitään Volvoa vastaan. Kaverin V70 laiskanlinnan ajoin Vaasasta Nurmijärvelle ja hyvä pelihän se on, kovasti vaan erilainen kuin Alfa. Ja totta puhuen ajoin tuon matkan mieluummin Volvolla kuin GTV:llä, mutkapätkät on sitten asia erikseen.
sorry Rolle, tässä "tunnetilassani" en tajunnutRolle kirjoitti:Ei näitä kuitteja nyt kannata niin tosissaan ottaa, sitäpaitsi minähän olin vielä sun puolella![]()
IMO jos auto ei tunnu hyvältä ensimmäisen 10min ajan niin mitä siitä voi odottaa, ja nyt puhun ihan yleisellä tasolla, vähän sama kuin tiedät jo ekoilla treffeillä että onko tässä potentiaaliaKukaan ei ole varmaan tässä väittänytkään tehneensä mitään syvää analyysiä volvoista.
Ja kaikillahan on oikeus mielipiteeseen, mutta jatkakaa vaan, Kia ei edelleenkään tueta
Täh..MM kirjoitti:Tämä ei ollut provo vaan kuitti kuittiin. Kaikenlainen fanaattisuus sekä merkkiuskollisuus rasseihin ja muihin asioihin saa mulla käpyn karrelle. Makuasioista on turha kiistellä, toisten mielestä uusi Volvo on hieno ja sitä se oikeasti on kun tarkastelee autoa tarkemmin (oma mielipiteeni) ja toisten mielestä ei nämä on valintakysymyksiä.
Huoh, jos et ole huomannut tämä on Alfa palsta, joten todennäköisesti kaikki Alfan omaavat henkilöt jossain välissä yrittävät pönkittää omaa itsetuntoaan haukkumalla kaikki muut merkit paskaksi, vuorotellen. Se riittää kun joku avaa pelin. Tosin nyt oli kyllä Kian vuoro, joku sotki tämänkin hommanMM kirjoitti:Huomasin eilen, että AR 156:han näyttää vastaantullesaan aivan nakkisämpylältä. Todetkaa itse, vaikka Googlen kuvahakua käyttämällä. Tuolla internetinkielisellä löytyy aika hyvin kuvia.155156 kirjoitti:Huomasin eilen, että uusi 40-sarjan Volvo näyttää vastaantullessaa aivan maitovalaalta (Delphinapterus leucas). Todetkaa itse, vaikka Googlen kuvahakua käyttämällä. Tuolla latinankielisellä löytyy aika hyvin kuvia.
Tämä ei ollut provo vaan kuitti kuittiin. Kaikenlainen fanaattisuus sekä merkkiuskollisuus rasseihin ja muihin asioihin saa mulla käpyn karrelle. Makuasioista on turha kiistellä, toisten mielestä uusi Volvo on hieno ja sitä se oikeasti on kun tarkastelee autoa tarkemmin (oma mielipiteeni) ja toisten mielestä ei nämä on valintakysymyksiä.
Olenkin aina ollut sitä mieltä köyhä haukkuu/arvostelee kateellisena. Köyhälle kun kaikki on kallista.
Moderointi voi deletöidä nimimerkkini ja viestini täältä jos kokee näin. turhaan täältä tulin tietoa hakemaan Alfasta kun pelkkää pelleilyä ja wittuilua saa osakseen (sattuu heikkohipiäisten mielestä olemaan väärän merkkinen auto alla). Saan tarvitsemani tiedot ja niksit Alfaa koskien varmasti muualtakin
Olen jokseenkin eri mieltä. Miksi Suomessa pitää aina kaikki kritiikki ottaa kateellisten jurnutuksena? Varsinkin kun alle 50k:n autot ovat käytännössa kenen tahansa työssäkäyvän ostetavissa, jos vain lainanottohalua löytyy.MM kirjoitti:Olenkin aina ollut sitä mieltä köyhä haukkuu/arvostelee kateellisena. Köyhälle kun kaikki on kallista.
Vaikka väittelen kaveideni kanssa niin silti ei tule s24 fiilis vaikka lapselliseksi saattaakin mennä. Minun mielestä asiaa voi verrata myös tähän tilanteeseen155156 kirjoitti:Ensin tuuninkia, nyt väitellään jo automerkeistä; tarkkana saa olla ettei tämä tähän asti erittäin laadukas foorumi vajoa Suomi24-tasolle.
Nyt ollaan asian ytimessäJoo turha täällä on mieltänsä kenekään pahoitta. Hyväntahtoinen vee..ittuilu nyt kuitenkin mielestäni kuuluu pelin henkeen.
Ei viitsi turhaan tyhjentää viestejä välistä, information wants to be free ja eiköhän väärinkäsitykset karise kunhan lukee threadin loppuun. Ei nämä niin vakavia juttuja kuitenkaan ole.MM kirjoitti:Modet voisivat siivota nuo tarpeettomat topikkini jotta eivät turhaan hyvässä topikissa vie tilaa ja aiheuta enempää väärinkäsityksiä