Karmea tilanne !!!

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Antijape
Viestit: 758
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 11:05
Car(s): Ei alfaa. Ex 159 SW 3.2 Q4, 156 2.0 JTS ja 147 2.0 TS

Viesti Kirjoittaja Antijape »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Minusta tuossa ei ole mitään miettimistä, myy Alfa pois ja ajele minimaalisilla kuluilla X vuotta. Ei uudehko Korhola oikeasti mikään huono auto ole, ja Alfoja kyllä saat myöhemminkin jos vaan rintatasku pullottaa.
Tähän ajatukseen olen itsekkin yrittänyt totutella. Tälläinen tarjous on kuitenkin nuorelle perheelle jotain mitä ei voi, eikä kannata, jättää väliin. Mutta silti, kulttuurishokki tulee olemaan suuri. Vähän kuin kantaisi olkkarista 40" lcd:n pois ja vanhan 28" mörököllin tilalle. Kyllä sillä pärjää ja katselu hoituu silläkin, mutta kun johonkin on tottunut on vaikeaa vaihtaa huonompaan...
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Jos vieroitusoireet kasvavat liian pahoiksi niin osta kaveriksi vaikka 75, siinä ei enää arvo laske mihinkään ja sitä on kiva harrastella. Ja voit ajaa Tojolla töihin luotettavasti ja suhteellisen mukavasti kun lelu on palasina tallissa. Jos urheiluhenkeä riittää vielä enemmän, osta vanha Spider.
Tätä vaihtoehtoa en ole tullutkaan ajatelleeksi. Vaikka myyntituloista lohkaisisikin muutaman tonnin tälläiseen ei se vaikuta juuri mihinkään. Toisaalta ostohinta taitaa olla niitä pienempiä kuluja kun tuollaista alkaa rassaamaan... :wink:

Avatar
hagger16
Viestit: 3071
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Antijape kirjoitti:Kevään aikana menee Alfa myyntiin ja tilalle tulee 1.4l Corolla...
Aivan järkyttävää! Hirveintä mitä olen joutunut lukemaan pitkään aikaan! :shock:
Älä luovuta! Nyt nouset taisteluun inhimillisyyden puolesta! Tiedän, että on olemassa sadisteja jotka haluavat nöyryyttää ja polkea toista.. mutta..mutta..
Antijape kirjoitti:Vaimon vanhemmat lähtee ulkomaille ja tarjosivat tuota "ajoneuvoa" käyttöömme siksi aikaa.
Minun ehdotukseni. Mikäli appivanhempasi haluavat "tukea" (nyyh) nuorta perhettä, niin myyvät tuon tylsyyden aineellistuman jollekkin karvalakki urpolle ja antavat teidän käyttöönne suunilleen sen verran minkä he häviäisivät kuitenkin 3-5 vuoden aikana auton arvon putoamisen seurauksena. Vai onko korollaan muodostunut tunneside? Argh!

Muistan sinua iltarukouksessa. May the force be with you.
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Antijape kirjoitti:ostohinta taitaa olla niitä pienempiä kuluja kun tuollaista alkaa rassaamaan
Ei välttämättä. Jos sulla on paikat ja intoa tehdä itse, ei valmiiksi suht ehjän yksilön ylläpito maksa toista munuaista (ei välttämättä edes toistakaan). Muista, että kilometrejäkään ei Alfaan kerry kauheasti jos ajat Rollalla töihin, ja talven ajan autoa voi pitää turvassa suolalta ja lumiharjalta :mrgreen:
- Epäkelpokeräilijä -

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: quotEi välttämättä. Jos sulla on paikat ja intoa tehdä itse, ei valmiiksi suht ehjän yksilön ylläpito maksa toista munuaista (ei välttämättä edes toistakaan).
Tulikin valmiiksi luovuttua siitä ekasta ennen ku tiesin alfan omistamisesta mitään :o :mrgreen: Nyt v**uttaa :-D

Vastaa Viestiin