Äläs nyt, Rolle vittuilee meille kaikille joskus.MM kirjoitti:Voit poistaa kaikki viestini ja profiilini tästä foormumilta kiitos!

Valvoja: Moderators
en minäkään nykyistä jälleenmyyntiarvon takia ostanut vaan sen vuoksi, että mikään liike ei tarjoutunut tekemään tuonti GTV V6:sta ( suomessa kun ei oe myynnissä 6 koneista, eikä 2 litranen kiinnosta) tarjousta eli odotin kuukausitolkulla tarjouksia sekä lähetin tarjouspyyntöjä...päädyin nykyiseen kun siitä tuli riittävän asiallinen tarjous..seuraava auto voi sitten hyvinkin olla Alfa tai joku muu..Vittorio Jano kirjoitti:Tottahan tuo on. Mutta harva kai valitsee Alfa Romeota jonkun jälleenmyyntiarvon tai edelleenmyynnin helppouden takia.MM kirjoitti: Pidempään saat Alfaa myydä kuin volvoa jota ei tarvitse todistella, Alfa nyt ei ainakaan kuumille kiville mene
Ymmärrän kyllä MM:ää, mies keskustelee tosissaan Yleistä löpinää -osiossa ja höystää tekstiään kaivamillaan taustatiedoilla ja yhtäkkiä admin lipeää Suomi24:sen puolelle. Tosin Rolle ei ehkä tarkoittanut nolata kirjoittajaa kuten kävi. Sanankäänteet ovat vain miehen tapaan aika jyrkkiä. Tarkoitus oli kai ohjata keskustelua suuntaan, jossa ei väitellä automerkkien paremmuudesta.Cuore Sportivo kirjoitti: Äläs nyt, Rolle vittuilee meille kaikille joskus.
Ihan hyvä yritys oli ei siinä mitään, mutta miten volvojen myyntiaika suhteessa alfan massa-autojen myyntiaikaan liittyy SZ:aan en oikein ymmärtänyt.mies keskustelee tosissaan Yleistä löpinää -osiossa ja höystää tekstiään kaivamillaan taustatiedoilla
Jees, yritys hyvä, tulos huonoTarkoitus oli kai ohjata keskustelua suuntaan, jossa ei väitellä automerkkien paremmuudesta.
Näistä mainituista SZ-malleista on juttua viimeisessä Auto Italia lehdessä. VertailussaVittorio Jano kirjoitti:Brittituunaaja Autodelta on ahtanut SZ:n. 270 kaakilla päästään satasen vauhtiin alle kuudessa sekunnissa.
Tarkoitus EI ollut enää yhtään viestiä tänne laittaa, mutta päätin kuitenkin tämän laittaa. Ei ehkä olisi pitänyt, mutta ei voi mitään ja laitan kumminkin.Rolle kirjoitti:
Ihan hyvä yritys oli ei siinä mitään, mutta miten volvojen myyntiaika suhteessa alfan massa-autojen myyntiaikaan liittyy SZ:aan en oikein ymmärtänyt.
Minähän sanoin vain että JOS ei pysty keskustelemaan ilman että pitää vetää se oma volvo mukaan joka väliin, ja yrittää todistella itselleen ja muille että oli se hyvä ostos, niin kannattaa mennä sinne omalle palstalle. Perustelutkin tuli siinä perässä. Ilmeisesti kaveri oli sitä mieltä ettei siihen pysty kun päätti lähteä eikä jatkaa keskustelua?
Kyllä niitä kannattaa laittaa niin paljon kun sielu sietää, jaksaa kirjoittaa ja mielipiteitä riittää. Sitä vartenhan tämä on olemassa ja on kaiken lisäksi ilmainen, silloin kannattaa ottaa kaikki irtiMM kirjoitti:Ei ehkä olisi pitänyt, mutta ei voi mitään ja laitan kumminkin.
Tuota on vähän tullut mietittyäRolle kirjoitti:Jos ostaisi SZ ja uskottelisi tullille että on "periaatteessa" seiskafemma. "Ok, verot 1354e"
Auto Italian mukaan kyseiset Alfat olivat jopa niin yksilöllisiä, että esim. konepellit eivät välttämättä olleet vaihtokelpoisia toisten SZ:n kanssa. Se on sitä piensarjatuotantoa, nääs.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Toisaalta, paremmin sitä nukkuu yönsä kun ei ole tuollaista "liian hienoa" autoa. ES30:n kylkeen kun joku herttainen perheenäiti aukaisee smurffibussinsa takaoven niin kylläpä on hymy herkässä.
Lainaus tuolta: http://home.wxs.nl/~evdbeek/monster.htmlVittorio Jano kirjoitti:
Auto Italian mukaan kyseiset Alfat olivat jopa niin yksilöllisiä, että esim. konepellit eivät välttämättä olleet vaihtokelpoisia toisten SZ:n kanssa. Se on sitä piensarjatuotantoa, nääs.
Jutusta kävi muuten ilmi sekin tieto, että SZ oli erään De Silvan piirtämä. En tuota muistanutkaan.
Homma meni varmaan niin, että Opron ja Castellana työskentelivät de Silvan vetämäsä tiimissä ja siksi monissa lähteissä mainitaan suunnittelijana juuri veli Walter.GAMMA500 kirjoitti:Unfortunately for Zagato its original design was discarded early on and ultimately the design which originated from the Fiat design center lead to the ES-30, with Robert Opron making the initial drafts and young designer Antonio Castellana largely responsible for both the styling of the body and the interior of the cars
Samaa mieltä. Jos seteliä olisi sen verran että sitä voisi käyttää sohvantäytteenä, voisin ostaa paukauttaa yhden SZ:n ja siihen Autodeltalta rusetin pakosarjaan. Ajo-ominaisuudet kun sietäisivät varmasti enemmänkin hönkää kuin 200 hepokattia. Eipä tuo minusta ole mikään teiniraiskaus vaan paremminkin alkuperäistä designia kunnioittava evotus. Jälleenmyyntiarvo siitä ehkä tippuisi mutta köyhäähän se vain kirpaisee, autot ostetaan ajettavaksi eikä lasikaappiin kiillotettavaksi.pee kirjoitti:Kivisateen uhallakin sanon, että onhan SZ aika mopo vakiona. Hyvää tuo puhallin sille vaan tekee!
Ei ainakaan lasikaapissaRolle kirjoitti:Missäs se herran GTV mahtaa olla tällä hetkellä?