Moottoripyöräily

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
toolman
Viestit: 1485
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 23:00
Car(s): 156GTA, 156v6
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja toolman »

savijo-r kirjoitti:
Monza kirjoitti:Hieno on! Kun en ole näita vintage pyöriä päässyt ajamaan, niin miten mahtaa pysähtyä tuolla yksimäntäisellä jarrulla?

Kait se tolla vielä pysähtyy. Vanhemmat kuskit kun muistelevat aikoja jolloin täytyi muistaa Ahveniston pääsuoralla aina kiristää etujarrun vaijeria että pääsi taas kierroksen laskematta jarrua pitkäksi. :shock:

Kovaahan ne noilla tuuteillakin ajoivat ja kovempaakin olisi päässyt mutta kun lohkot otti rataan kiinni niin loppui kallistusvarat.
Huonot nuo tuutin jarrut on, mulla on ollu tuo sama pyörä 21 vuotta, junnuna se ei haitannu mutta näin perheellisenä olen ratkaissut ongelman niin että pyörä seisoo tallissa :oops:

Monza
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Monza »

Joksa kirjoitti:Tohjolan jatkuvassa pakkovakuutuksessassa tehopainosuhde ei juurikaan vaikuta. Itse vaihdoin pyörän liikennevakuutuksen IF:iin ja hinta puolittu lisäksi mahdollisuus valita seisonta-ajallinen tahi kausihinnoiteltu.
Joissain yhtiöissä, kuten Tappiolassa, seisonta-aika hyvitetään ns. ajokaudella.
Joo, mulla on TuplaX:n liikennevakuutus Tapiolassa ja perusmaksu on 1100€/vuosi. Siihen nähden 250cc mopon 700-800€/vuosi tuntuu lähinnä ryöstöltä. Pitänee tehdä taas jalkatyö ja käydä kaikki yhtiöt läpi.

Vastaa Viestiin