Mulle näytettiin keskaria.....

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Ruokoton
Viestit: 847
Liittynyt: 18 Heinä 2005, 17:40
Car(s): 159 SW 2.0JTDm ti -10 & Suzuki SJ413 LWB -87
ex: 156 SW 2.0JTS -06,
156 SW 1.8TS -00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Ruokoton »

Ei onneksi tullut lommoa (muutama hento naarmu) - oli osunut tarpeeksi lähelle tuulilasia - mutta silti, mit v**tua? :?

Avatar
Janne
Viestit: 2015
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 TS -89. Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne »

Näitä riittää meillä päin. Kesällä oli joku kateellinen hintti naarminu munki 156:n konepeltiä. Oli jopa jättänyt kivenki pellille jotta tajuaisin homman jujun :twisted:

Avatar
sami_r
Viestit: 168
Liittynyt: 18 Syys 2003, 17:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sami_r »

Ei helevata...uskaltaako tässä enää autoaan ulos parkkeerata :shock:

Kai se on se kylmyys ja kateus kun tämmöistä teettää. Mutta silti, kyllä tulee mieleen Pulp Fictionin Vincent Vegan kommentit kun autoaan oli naarmittu.

Avatar
OL
Viestit: 848
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

Ite oon kanssa kattellu, että autossa on jälkeä jos jonkinlaista tullut vuoden kouluparkkeerauksen seurauksena. Just tänään kahtoin komeata uutta mustaa naarmua.. Onneksi ei ole häävi maalipinta, mutta kyllähän se ärsyttää. Eikö ihmiset yhtään välitä toisten omaisuudesta??

No, ei ainakaan voi sanoa ettei Alfa herättäisi tunteita tämänkään ketjun perusteella :lol:

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Ei nyt keskaria kuitenkaan mutta joku sylkäisi oveen ajaessani aamulla töihin :lol:
Ilmeisesti sällin corolla(tm) oli pajalla korjattavana.
VMP

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Mulle kyllä näytettiin sentteriä kun olin hakemassa emäntää töistä. Takana tuli uusikoppainen C-sarjan mersu ja peilistä kattelin kun himmasin risteykseen tultaessa että kuskilla oli kiire ja yritti sovittaa autoaan penkan ja mun auton väliin. Eihän siitä mitään tullut ja kääntyessäni vasemmalle huomasin peräpeilistä kun kuski näytti keskisormea mulle ja painoi kaasupolkimen konehuoneeseen. Mitähän vittua mä tein väärin kun mulkkua rupes noi paljon kyrpiin? Saatanan kinkku, olis tullu jutteleen asiasta niin mä olisin ajanut sen mesen äijän perseeseen! Kyllä muuttui taas käsitykset mersukuskeista...vitun plösö.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Kaalipata kirjoitti:Mitähän vittua mä tein väärin kun mulkkua rupes noi paljon kyrpiin? Saatanan kinkku, olis tullu jutteleen asiasta niin mä olisin ajanut sen mesen äijän perseeseen! Kyllä muuttui taas käsitykset mersukuskeista...vitun plösö.
:mrgreen:
Tosiaan, aika häiriintynyttä touhua.

Avatar
Ricambi
Viestit: 1433
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

Mulla on ain ollut selkeä ja terve käsitys Mese kuskeista, automerkkihän velvoittaa k..päisyyteen luonnostaan, tähden sijaan pitäisi istuttaa konepellille iso k...pä :mrgreen:. Aina kun Alfan kolmio tulee Mesen taakse tai eteen avautuu Alfan kaunis logo, tämä iso tärähtää ja kaasua painetaan.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Saatana! Nyt nousi mullekin keskari valkoisesta, kromikaarilla tuunatusta W124 Mesestä!
Olin GTV:n katsastusreissulla. Siinä sitten yhdessä risteyksessä käännyin oikealle, ja tämä saatanan mannemersu oli lähestymässä risteystä kohtuu pitkän matkan päästä, joten kiihdyttelin ihan normaalin rauhallisesti. Aloin kuitenkin heti käännyttyäni seuraamaan taustapeilistä, että se persereikä lähti kiihdyttämään päästäkseen tilanteeseen mukaan. Noh, ei aikaakaan kun tämä mulkku oli jo takapuskurissa kiinni, töötti pohjassa ja repsikan penkillä matkustavalla herrasmiehellä keskari tuulilasissa kiinni. :crazyeyes: Ei saatana mitä touhua, voi vittu. Mikä helvetti näitä risoo? Mulle ei ainakaan tulisi mieleenkään näytellä kenellekään kanssa-autoilijalle tällaisia käsimerkkejä, vaikka olisi mikä tilanne. Ja ellei tämä homorunkkari olisi survonut sitä paskakasaansa kahden jalan voimalla, niin eipä hän olisi meikäläistä saanut missään vaiheessa kiinni. Vittu mitä idiootteja, juuri tällainen toiminta vituttaa liikenteessä eniten.

Tappaisi saatana itsensä.

Noh, onpahan ainakin tuore leima.

Avatar
glideslope
Viestit: 1363
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Cuore Sportivo kirjoitti:Saatana! Nyt nousi mullekin keskari valkoisesta, kromikaarilla tuunatusta W124 Mesestä!
Sillä oli vaan niitä itsetunto-ongelmia kun on huomannut että ylihinnalla ostettu mersu onkin paljastunut vanhaksi taksiksi ja vituttaahan se. Niissä kun oli kaikissa nuo mainitsemasi "todella tyylikkäät" ruosteenkerääjät eli kromikaaret lokasuojissa.

Avatar
Hesem
Viestit: 521
Liittynyt: 15 Heinä 2003, 02:48
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Hesem »

Cuore Sportivo kirjoitti:Mulle ei ainakaan tulisi mieleenkään näytellä kenellekään kanssa-autoilijalle tällaisia käsimerkkejä, vaikka olisi mikä tilanne.
Jaa kyllä mulle ainakin tulee 8)

Avatar
Ricambi
Viestit: 1433
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

Tyypillistä, halutaan provosoitua ja tehdään kaikki että saadaan tilanne aikaiseksi, painetaan kaasua että tulee läheltä piti tilanne ja sitten keskaria ja tööttäilyä... => pitäisi kaveri mennä äkkiä hoitoon!! :evil:

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Joo, tuo mese... voi olla hyviä autoja, mutta se porukka! kerran harkitsin Alfan vaihtoa SportCoupeen ja kävin oikein esittelyssäkin. Ei ole tullut mieleen sen jälkeen. Nuo keskaria nostaneet herrasmiehet olivat takuulla porukalla huohottamassa taksien perään.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

glideslope kirjoitti:Niissä kun oli kaikissa nuo mainitsemasi "todella tyylikkäät" ruosteenkerääjät eli kromikaaret lokasuojissa.
Ei ne ole ruosteenkerääjät, ne on ruosteenpeittäjät, jotka jobbari on liimannut peittämään alkavan kukan samalla kun on ruuvannut mittaria ja siivonnut oksennukset entisen taksin takapenkiltä.

Avatar
tinke
Viestit: 66
Liittynyt: 15 Touko 2003, 20:15
Car(s): 166
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tinke »

Tunnen erään W123 300D:lla päivittäin Länsiväylällä rauhallisesti huristelevan herrasmiehen, joka ottaa aina huomioon kanssa-autoilijat, joka muistaa aina käyttää vilkkua kääntyessään tai kaistaa vaihtaessaan ja joka vaivoin kykenee olemaan vilkuttamatta ohi pyyhikiville alfa-kuskeille. Häntä ei häiritse muiden tiellä liikkujien kulkuvälineeseensä kohdistuvat ivalliset katseet, ajatukset tai keskisormet, sillä hän tietää, että jo kahden kuukauden päästä hän voi avata tallin oven ja laittaa 75:n tulille.

Avatar
glideslope
Viestit: 1363
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Miltei kaikki W123:lla ajavat tekevät näin koska ovat herrasmiehiä.
He tietävät, että viimeiset aidot Mersut valmistettiin tuolloin, kultaisella -70 ja -80 -luvulla.
..ja joillain on vielä se Alfa odottamassa kesälaitumia...

Avatar
j.kuutti
Viestit: 67
Liittynyt: 09 Loka 2004, 09:54
Car(s): GT 3.2 V6 Q2
MiTo QV
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja j.kuutti »

Janne kirjoitti:Näitä riittää meillä päin. Kesällä oli joku kateellinen hintti naarminu munki 156:n konepeltiä. Oli jopa jättänyt kivenki pellille jotta tajuaisin homman jujun :twisted:
Aikoinaan kun omistin 156:sen niin joku mulkku oli auton seistessä parkkipaikalla sotkenut etuvalot ja osan puskurista ja konepellistä spaymaalilla. :crazyeyes: Vieressä oleville autoille ei oltu tehty mitään. Voi vaan ihmetellä mitä tollasenkin ihmisen päässä liikkuu, vai liikkuuko mitään? Täytyy myöntää että sillon kyllä vitutti. :evil:

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Ilmeisesti "Meset" innostuvat vain tietyn ikäisistä Alfoista. Meikä kun on ajanut säälittävillä romuilla ikänsä, niin en ole huomannut kertaakaan, että Mersukuskit olisivat mitenkään päällekäyviä.

Mulla oli aikoinaan Karjalan karhukoira. Se puri vain Suomen ajokoiria, ihan sama mitä ne teki. Jos ne oli aitauksessa, se kävi paskantamassa niiden aitauksen eteen.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

En minä vaan ole huomannut PK-seudun mersukuskien kunnostautuneen liikenteessä mitenkään erityisesti.

Tietysti juuri eilen osui kohdalle se säännön vahvistava poikkeus. Kolmostien iltapäiväruuhkassa molempien kaistojen yhtenäiset jonot etenivät jokseenkin tasatahtiin reilua sataa, satuin sillä kertaa itse olemaan oikealla kaistalla. Vasemmalla kaistalla joku mikälie-auto piti Suomen oloissa harvinaista turvaväliä edellään menevään. Tämän puskurissa hoonasi harvinaisen likainen 90-luvun ässämersu joka näytti siltä kuin yrittäisi työntää edellä menevälle lisää vauhtia ja "kurkki" jatkuvasti ohi vasemmalta ja oikealta. Kun oikean kaistan jonoon tuli pieni katkos, mersukuski rykäisi sen kautta ohi ja palasi vasemmalle sen verran mielenosoituksellisen näköisesti että näytti kuin olisi ollut tarkoituksena kiilata kanssa-autoilija lepikkoon. Turvaväli rajulla kiihdytyksellä umpeen ja ihan edellä menevän pakun takapuskuriin kiinni "kurkkimaan" puolelta toiselle. Otsasuoni mahtoi olla räjähtämispisteessä, kovastipa hyödytti silmänkantamattomiin jatkuvassa jonossa.

Meno näytti ihan venäläiseltä, mutta suomalaiset kilvet siinä autossa oli. Onkohan noissa muuten uutenakin niin löysät iskarit, että hätäisessä kaistanvaihdossa koko auto näyttää kaatuvan?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
mipo
Viestit: 793
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Tänään ajelin kaikessa rauhassa kehä 2:sta pitkin ja yllättäen viereiselle kaistalle ilmestyi kravatti kaulainen herrasmies(?) Volvollaan..
Volvo kuski alkoi tietenkin painaan kaasua naama punasena ja minä vieressä hieman vähemmän naama punasena.
Hetkeä myöhemmin huono häviäjä tervehti minua keskisormella. :lol:

Pitäis rauhottua...kohta napsahtaa kortti hyllylle..

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Monet ajelee kaikessa rauhassa ilman kiirettä, kunnes joku ohitaa... siinä vaiheessa vauhti kiihtyy kummasti :roll: .
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Joo, aika masentava asenne mipolla.
Koita kasvaa aikuiseksi :wink:
- Alfaholic -

PSS
Viestit: 425
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PSS »

Aina kun aamulla menen duuniin niin pistän sellaisen herättävän spurtin ison tien valoista. 80 rajoitus noin puolitoista kilometriä suoraa tietä kaksi kaistaa. Kun vilkaisen peiliin 80 vauhdissa niin muut nostaa kytkintä vielä melkein valoissa 200 m takana. Ja minähän pidän kuitenkin vauhdin 85:ssä niin eikös sen muutaman sadan metrin jälkeen joka kerta joku Audi/Bemu änkee rinnalle kun kerta on pakko. Siis niiden on pakko ajaa 140 tai jotain se väli että saa kiinni sen valoissa kökkimisen jälkeen - tuossa olisi kiva ratsata muutama isopalkkainen ihan ärsyttämällä.

Ja tietysti seuraavissa valoissa niiden on pakko yrittää spurtata, minä se lähden niin normaalisti kuin pystyn :)

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Eilen illalla pysähdyin valoihin ja keski-ikäinen mieshenkilö ylitti katua...

Alkoi sitten kohdalla huutamaan minulle "kui sä tollasella ajat... hei kuuleksä? Kui sä tollasella ajat, se on vieläkin romu..."

Lievä asennevamma Alfoja kohtaan? :lol:
Ammattina autokauppa

PSS
Viestit: 425
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PSS »

mattijus kirjoitti:Ei nyt keskaria kuitenkaan mutta joku sylkäisi oveen ajaessani aamulla töihin :lol:
Ilmeisesti sällin corolla(tm) oli pajalla korjattavana.
Pakko kertoa kauan sitten tapahtunut:
Kävelin bulevardilla ja jostain kaahasi valoihin auto. Heti perässä toinen jarrut vinkuen. Perässä tulija nousi autosta, käveli ensimmäisen luokse, autosta avattiin ikkuna ja eikös se perässätulija sylkäissyt autossa olijaa päin pläsiä. Sitten takaisin autoon vauhdilla, kiilaten ohi ja syljetty lähti perään ihan saatanasti.

Oli siinä ihmettelemistä että mikähän lääke oli jäänyt väliin.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Nokialla muutettiin Citymarketin läheisyydessä olevassa risteyksessä ajojärjestelyjä siten, että kun ennen mentiin suoraan Vammalan suuntaan oikealta kaistalta, niin nyt mennään vasemmalta. Risteyksessä on ainakin kolmet opastemerkit vieläpä lisäkilvellä "Ajojärjestelyt muuttuneet". Monesti joku on kiilannut oikealta kaistalta suoraan ja minä soittanut torvea. Aiemmin tähän ei ole kukaan reagoinut, mutta tässä eräänä päivänä vanha Canter veti rampissa sivuun, pysähtyi ja kun ajoin ohi, niin ukko oli puoliksi ikkunasta ulkona ja huusi pää punaisena. En kyllä kuullut mitä asiaa hemmolla oli.

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

mattijus kirjoitti:Ei nyt keskaria kuitenkaan mutta joku sylkäisi oveen ajaessani aamulla töihin :lol:
Juu, tota räkää tulee aina pari kertaa kesässä.. o_O

Pari viikkoa sitten seisoin valoissa Kaukajärvellä niin joku neljäkymppinen paskamaha veti fillarilla vierestä ja räkäisi takaikkunaan..
156 2.0 TS ['98]

Avatar
Vode
Viestit: 883
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 01:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vode »

ahma kirjoitti:
mattijus kirjoitti:Ei nyt keskaria kuitenkaan mutta joku sylkäisi oveen ajaessani aamulla töihin :lol:
Juu, tota räkää tulee aina pari kertaa kesässä.. o_O

Pari viikkoa sitten seisoin valoissa Kaukajärvellä niin joku neljäkymppinen paskamaha veti fillarilla vierestä ja räkäisi takaikkunaan..
Mulle ei ole kyllä osunut vielä kertaakaan että kukaan olisi räkinyt autoa. Varmaan johtuu siitä kun väri on harmaa niin sekoittuu corollien joukkoon :mrgreen:

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

ahma kirjoitti:
mattijus kirjoitti:Ei nyt keskaria kuitenkaan mutta joku sylkäisi oveen ajaessani aamulla töihin :lol:
Juu, tota räkää tulee aina pari kertaa kesässä.. o_O

Pari viikkoa sitten seisoin valoissa Kaukajärvellä niin joku neljäkymppinen paskamaha veti fillarilla vierestä ja räkäisi takaikkunaan..
Hä? :crazyeyes: Meilläpäin autot on pyhiä, ei niitä räitä.

Mitä nyt räkätit tai lokit joskus säikähtävät juuri vahatun auton kiiltoa ja tyhjentävät lastinsa puhtaaseen pintaan.

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

alfista kirjoitti:Hä? :crazyeyes: Meilläpäin autot on pyhiä, ei niitä räitä.
Ymmärrän kyllä jos pedestriaani osoittaa mieltään suojatien reunalta ruumiin eritteillä, olkoon hänellä siihen oikeus, mutta että omaa heikkoa taloudellissosiaalista asemaansa tarvitsee niillä mainostaa. Eiei..
156 2.0 TS ['98]

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

Sillon kans ku kävin koeajamassa harkitsemaani v6:sta, ohitin KAKSIkaistaisella tiellä jonkun hiacen vähän reippaammin. Äijjä rupesi rääkättelemään ja näytteli keskaria ja ajoi takapuskuriin kiinni kun hiljensin sivurampille. Olis tehny mieli heittää liinat kiinni, mutta ei viitsinyt ku olis menny hyvä alfa pilalle, kun kaupatkin siitä vielä tuli tehtyä. Taitaa vaan olla kateellista porukkaa jotkut!
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
marsuliini
Viestit: 154
Liittynyt: 01 Elo 2005, 11:51
Paikkakunta: Loviisa

Viesti Kirjoittaja marsuliini »

Olin käymässä Helsingissä tänään.Olin kääntymässä Flemarille kun risteykseen tuli Jaguar lujaa,tulin siis oikealta.Se teki nopeen jarrutuksen,olin jo keskellä tietä joten jatkoin matkaani ja pysäköin auton.Saman tien ajaa valkoinen Volvo 740 ihan viereeni ja möykkää jotain.Avaan ikkunan ja se huutaa "saatanan hullu,kännissä olet".Sit se äijä,semmonen läski punanaama,ryntää autostaan ja tulee mun ikkunaan.Huutaa niin että sylki vaan lensi mun päälle."Saatanan huora,turpaan pitäis sua vetää.Ajat kännissä ku hullu" nyrkki sillä oli jo valmiina ja huusi täyttä huutoa.Yritin kysyä nätisti mitä muka tein mutta ei mitään vastausta ku äijä vaan jatkoi huutamistaan ja haukkumistaan.Poliiseilla uhkas ja käviki jossai kebabläävässä mutta ei kai saanut sieltä vastakaikua.... Se oli ajanu niin lähelle että jouduin änkemään autosta ulos.Se katto mun autosta ulos ahtautumistani ja huusi taas "joo kännissä olet huora,ku et ees pystyssä pysy".Jatkoin matkaani jotakin kuitaten ja se jäi sinne möykkäämään.Oli oikein yleisöäkin,toista kymmentä istui terassilla ja kyyläsivät mua kaikki.

Tulin takas autolle hetken päästä ni oli häipynyt.Lähin ajamaan ja sit tajusin vasta että olisi pitänyt hemmetti ottaa rekkari ylös :x
Halusin vaan pois tilanteesta ni enhän tietenkään sitä tajunnut ottaa ylös.

En ees tajua mitä muka tein,kaipa sitä liikaa ketutti nainen tollasen auton ratissa tai jotain.Kaipa se oikeesti aatteli et olen huora,ku kalliossa ajelin...
No,säikähdyksellä pääsin onneksi... Aika paljon vaan säikähdin.... :(

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Terve :crazyeyes:

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

No ei minusta kovin terve, ei oikein kuulosta edes kännisen touhulta. Oiskohan ollu jossain muissa mömmöissä.

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Aikanaan 90:llä ajellessa noita keskarin heiluttajia joskus näki. 75:nen ei ole samanlailla provosoinut .

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

20v ajourani aikana en ainakaan muista kenenkään näyttäneen mulle keskaria, eikös vaan olekkin kumma juttu..
- Alfaholic -

Avatar
Campari
Viestit: 599
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Campari »

marsuliini kirjoitti: No,säikähdyksellä pääsin onneksi... Aika paljon vaan säikähdin.... :(
Internet yhdistää kaikki hullut mutta maantiellä ne vielä näkyvätkin...mistä lie karsinasta oli tuokin potilas karannut. Ehkä kesällä aitoja availlaan ja lääkitystä vähennetään.

Aika vähällä olen itse päässyt, kun näitä juttuja lukee. Noita ohituspakkovammaisia kyllä näkee, kun vain ajaa vähintään 50 km pikatietä.
Viime viikonloppunakin, vaikka vastaan tulee autoja ja edessä kymmenen auton jono, nopeus 100 ja kaupunki viiden kilometrin päässä, niin aina on joku tuppaamassa väliin muiden hengen kustannuksella. Kummalliseksi ovat tavat ja ihmiset muuttuneet.
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka

lepidus
Viestit: 128
Liittynyt: 04 Heinä 2006, 21:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja lepidus »

Sitä kun ajelee 105-sarjan spiderillä, niin ei paljon keskareita näy. Tilaa tulee hienosti ja välillä päästetään kolmion takaakin vartavasten. Joskus harvoin on joku poitsu kylillä yrittänyt haastaa, mutta onneksi 1750 ja 1300 välityksillä ei tartte pienillä nopeuksilla hävetä. Toista se oli sprintin kanssa.

Janne
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Ei lähimenneisyydessä (7v) kertaakaan, ei edes kävellessä vaikka mu*kulta näytänkin. Hah, itse olen kyllä huitonut parit kerrat :roll:

deek
Viestit: 55
Liittynyt: 28 Maalis 2006, 21:24
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja deek »

Tuossa muutama viikko sitten unohtui valot pois kun lähdin liikenteeseen. Kerkesin noin kilometrin ajella kun uudesta corollasta vilkutellaan kuin raivon vallassa valoja ja sentteriä perään.

Avatar
Ricambi
Viestit: 1433
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

marsuliini kirjoitti:Olin käymässä Helsingissä tänään.Olin kääntymässä Flemarille kun risteykseen tuli Jaguar lujaa,tulin siis oikealta.Se teki nopeen jarrutuksen,olin jo keskellä tietä joten jatkoin matkaani ja pysäköin auton.Saman tien ajaa valkoinen Volvo 740 ihan viereeni ja möykkää jotain.Avaan ikkunan ja se huutaa "saatanan hullu,kännissä olet".Sit se äijä,semmonen läski punanaama,ryntää autostaan ja tulee mun ikkunaan.Huutaa niin että sylki vaan lensi mun päälle."Saatanan huora,turpaan pitäis sua vetää.Ajat kännissä ku hullu" nyrkki sillä oli jo valmiina ja huusi täyttä huutoa.

Tulin takas autolle hetken päästä ni oli häipynyt.Lähin ajamaan ja sit tajusin vasta että olisi pitänyt hemmetti ottaa rekkari ylös :x
Halusin vaan pois tilanteesta ni enhän tietenkään sitä tajunnut ottaa ylös. :(
Kaikenlaisia potilaita tuolla ulkon liikkuu näemmä. Tuollaista puhetta ei tarvitse sietää sekunttiakaan, todella loukkaavaa tekstiä ja julkisella paikalla vielä..harmi ettet sannut rekkaria ylös, kannattaa varmaan kirjata pvm., kellonaika, paikka, automerkki ja ilmoittaa kuitenkin tästä kaverista viranomaisille josko on poliisin tuttu ennestään. Tuollainen hemmo on jo vaarallinen.

Ei kai tehnyt mitään autolle kun olit poissa?

Avatar
marsuliini
Viestit: 154
Liittynyt: 01 Elo 2005, 11:51
Paikkakunta: Loviisa

Viesti Kirjoittaja marsuliini »

Ricambi kirjoitti: Ei kai tehnyt mitään autolle kun olit poissa?
No ei onneksi tehnyt mitään autolle,kai se tajus olla koskematta ku oli paljon ihmisiä. Olen mä kanssa pöljä,ku kesken tilanteen kerkes kuitenkin tulla mieleen että toivottavasti ei vaan tee autolle mitään...enkä ees ajatellu sen kummemmin että toisella on nyrkki pystyssä ja uhkailee :roll:

Ketuttaa vaan se rekkari,mutta olin kai jossain sokissa niin en tajunnut.

-tomppa-
Viestit: 31
Liittynyt: 28 Heinä 2006, 00:01
Car(s): ...
(ex: 159tbi ti,159 2.4 jtdm, GT 2.0jts, 159 2.2, 147 2.0t.s)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja -tomppa- »

Tulipahan heti koettua jotain uutta...vajaan viikon olen ehtinyt Alfan omistajan vanheta ja tänään kun pysäköin erään paikallisen teollisuushallin tien viereen tuli ukko sisältä raivoamaan että vie se paskas :shock: pois, luulis tajuavan ettei siihen saa pysäköidä...vaikka kyllä oli ihan yleisesti aina käytetty parkkipaikkana eikä kieltoja missään. Olisin ehkä ymmärtänyt asiallisen tyylin ja syyn mutta en raivotautista keuhkoamista. Hetken ihmettelin että mistäs on kyse ja poistuin sitten ennenkun ukko alkaa paiskomaan millään. Jäi vielä huutelemaan perään...lieneekö ollut hallin pihassa havaitsemani rapistuneempi itäauto hänen omaisuuttaan vai mikä mahtoi noin kiukuttaa :mrgreen:

Avatar
Jokke
Viestit: 28
Liittynyt: 30 Kesä 2006, 19:36
Paikkakunta: Itä-Suomi

valoautomatiikka??

Viesti Kirjoittaja Jokke »

-Tomi- kirjoitti:Itse tulee myös valoja aina välillä väläyteltyä. Varsin jos hiukka pilvinen keli, tulee harmaata autoa vastaan, joilla ei valot päällä. Ihan vaan kun miettii, että kiva kun olisi lähtenyt ohittamaan, niin tuotakaan ei välttämättä olisi huomannut muutakuin kohdalla :shock: Hommatkaa stana autot, missä ne menee automaattisesti päälle. esim 156 :wink:
Eipä toimi automaattisesti ainakaan minun 156:ssa. Eikä ole myöskään pakkilukkoa vaihdekepissä. Onko normaalia vai onko minulla joku karvalakkimalliakin alkeellisempi ajoneuvo???

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: valoautomatiikka??

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Jokke kirjoitti:Eipä toimi automaattisesti ainakaan minun 156:ssa.
Meinaatko ettei valot sammu jos sammutat auton ja valot on päällä?

Pakkilukkoa ei taida neloskoneissa olla..

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

Keskaria sain ihailla tossa eilen kun Helsingistä ajeltiin kotio päin. Lähdin linnatuulesta kiihdyttään KIIHDYTYSkaistaa takas motarille niin katoin että joku Volvo on siinä motarin oikeella kaistalla, no ajattelin sit kun kiihdytys oli vielä kesken että kiihdytän sen volvon edelle kun se näytti ajavan ainakin alle 110. Kiihdytyskaistaa jäljellä oli ainakin 2-3 sataa metriä. No siirryin sit motarille ja laitan vakkaria päälle(130kmh) niin eikös sielä kiihdytä Volvo vierelle ja ohi näyttää keskaria!!! Minkä ihmeen takia?????!! En todellakaan kiilannut eteen koska katoin siirtyessä motarille että väliin olisi mahtunut montakin autoa. Kaveri ajo perässä ja soitti että "onko joku tuttu kun noin tervehtii" sanoin että ei tod. ole Kaveri tähän että " jaa, no miks vi**s näytti keskaria? Ei taida kestää jos Alfa ajaa edellä"

PSS
Viestit: 425
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PSS »

Ei taida kestää jos Alfa ajaa edellä
Juuri muutama päivä sitten ajoin rauhassa itäväylää ja taksimersu siirtyi perään viidenkymmenen metrin päähän ja vilkutteli epäsäännöllisesti pitkiä, eikä kuitenkaan tullut lähemmäs. Minä siinä katsomaan että valot on päällä ja olihan ne kun on automatiikkakin aina päällä. Pari kilsaa se vilkutteli ja minä luikkasin vähän kauemmaksi ettei se hullu ihan kotiin seuraa. Pihassa vielä tarkistin ja ei alfan perässä ollut lamppuja rikki eikä mitään muutakaan erikoista joka ärsyttäisi lainkuuliaista taksikuskia.

Ihme heeboja - ehkä sitä todellakin vitutti vain se että Alfa ajaa edellä.

Avatar
mipo
Viestit: 793
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Itse alennuin tuossa lauantaina näyttämään keskaria.. :oops:

Ohitin jonku räppänän todella hienosti ja seuraavissa liikennevaloissa ohitetun auton kuski alkoi tuijottamaan ja lopulta otti kamerakännykällä kuvan.
Ärsytti sen verran että näytin hiukan agressiiviseen tyyliin sormea...

Tulis nyt kevät pian että sais Alfan alle niin ei tarttis alentua tuolleen... :oops:

Avatar
MKT
Viestit: 654
Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
Car(s): 159 SW 2.4JTDm Q4 Ti
ex. 156/164/166
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja MKT »

tumbe kirjoitti:Keskaria sain ihailla tossa eilen kun Helsingistä ajeltiin kotio päin. Lähdin linnatuulesta kiihdyttään KIIHDYTYSkaistaa takas motarille niin katoin että joku Volvo on siinä motarin oikeella kaistalla, no ajattelin sit kun kiihdytys oli vielä kesken että kiihdytän sen volvon edelle kun se näytti ajavan ainakin alle 110. Kiihdytyskaistaa jäljellä oli ainakin 2-3 sataa metriä. No siirryin sit motarille ja laitan vakkaria päälle(130kmh) niin eikös sielä kiihdytä Volvo vierelle ja ohi näyttää keskaria!!! Minkä ihmeen takia?????!! En todellakaan kiilannut eteen koska katoin siirtyessä motarille että väliin olisi mahtunut montakin autoa. Kaveri ajo perässä ja soitti että "onko joku tuttu kun noin tervehtii" sanoin että ei tod. ole Kaveri tähän että " jaa, no miks vi**s näytti keskaria? Ei taida kestää jos Alfa ajaa edellä"
Volvokuski saattaa tehdä tuon ilman syytäkin, mutta eräs syykin voi olla: Onnistuit heittämään huoltoasemalla renkaisiin tarttuneet hiekoitussepelit äijän auton tuulilasiin. Tähän vuodenaikaan kannattaa motarin rampeissa jättää kunnolla väliä edellä matelevaan kiihdyttäjään - lentää kiitettävästi kiveä kun lähiöalueella kerätyt sepelit lähtevät sinkoilemaan vauhdin noustessa yli viidenkympin.

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

MKT kirjoitti:
tumbe kirjoitti:Keskaria sain ihailla tossa eilen kun Helsingistä ajeltiin kotio päin. Lähdin linnatuulesta kiihdyttään KIIHDYTYSkaistaa takas motarille niin katoin että joku Volvo on siinä motarin oikeella kaistalla, no ajattelin sit kun kiihdytys oli vielä kesken että kiihdytän sen volvon edelle kun se näytti ajavan ainakin alle 110. Kiihdytyskaistaa jäljellä oli ainakin 2-3 sataa metriä. No siirryin sit motarille ja laitan vakkaria päälle(130kmh) niin eikös sielä kiihdytä Volvo vierelle ja ohi näyttää keskaria!!! Minkä ihmeen takia?????!! En todellakaan kiilannut eteen koska katoin siirtyessä motarille että väliin olisi mahtunut montakin autoa. Kaveri ajo perässä ja soitti että "onko joku tuttu kun noin tervehtii" sanoin että ei tod. ole Kaveri tähän että " jaa, no miks vi**s näytti keskaria? Ei taida kestää jos Alfa ajaa edellä"
Volvokuski saattaa tehdä tuon ilman syytäkin, mutta eräs syykin voi olla: Onnistuit heittämään huoltoasemalla renkaisiin tarttuneet hiekoitussepelit äijän auton tuulilasiin. Tähän vuodenaikaan kannattaa motarin rampeissa jättää kunnolla väliä edellä matelevaan kiihdyttäjään - lentää kiitettävästi kiveä kun lähiöalueella kerätyt sepelit lähtevät sinkoilemaan vauhdin noustessa yli viidenkympin.
Jätin kyllä tollasen 50 metriä väliä. Mutta jos nyt sattu lentään jotain sen tuulilasiin niin en tajua tollasta keskari ulos ikkunasta ym muuta raivoamista! minulle lentää lähes päivittäin kiviä tuulilasiin mutta eihän se sen kuskin vika ole.

Vastaa Viestiin