Jep... minäkin pääsin viimein kotiin. Hauskaa oli taas, vaikka eipä tuo Ahvenisto oikein auennut vielä ensikertalaiselle, mutta tuli ainakin renkaita huudatettua oikein urakalla. Nyt kotona vasta kattelin sykemittarilta kierrosaikoja - tasaista kellotusta oli, mutta olisin nyt sentään enemmän alle 1.50:n pääseväni - nyt 1.49 aikoja... No keväällä sitten siitä viis sekkaa pois...
Kiitokset vielä savijo-r:lle järjestelyistä, Vittoriolle paidoista+kuvista, Ghostille rataan perehdyttämisestä ja kaikille muille hyvästä seurasta.
Noi viis sekkaa menee helposti jo niiden kolmen märän mutkan ja kylmän kelin piikkiin. Komealta se 166:n meno näytti!
..ja trust me, et ole ensimmäinen isokoppasen italiaanon kuminkiljuttaja...
Mukava oli päättää ajokausi pikku ratapyrähdyksellä. Kiitos Savijo-R:lle tapahtumasta, Vittoriolle paidoista ja alustatestistä, Hampille ja Ciancarlolle siitä että kyyti kelpasi. Nythän kannattaisi varailla ensi vuodeksi jo pari kolme ratapäivää, kun tuntuu kiinnostusta löytyvän.
HANU kirjoitti:Mukava oli päättää ajokausi pikku ratapyrähdyksellä. Kiitos Savijo-R:lle tapahtumasta, Vittoriolle paidoista ja alustatestistä, Hampille ja Ciancarlolle siitä että kyyti kelpasi. Nythän kannattaisi varailla ensi vuodeksi jo pari kolme ratapäivää, kun tuntuu kiinnostusta löytyvän.
Ei taida vielä onnistua ensi vuoden varaukset. Valitettavasti vuorot annetaan ensin ratasarjoille ja sit vasta Meidän foorumille
Vai saataisko me jollain keinolla SM-arvo tälle hommalle
Mun mielestä varaukset onnistuu joskus vuoden vaihteen jälkeen?
Jos lähdetään varaamaan esim. viikonlopulle olisi syytä tehdä jonkinlainen sotasuunnitelma kerhojen kanssa ettei mene ihan päällekäin. Ei meinaa aja kenenkään etuja.
Nyt ois videoo Hanun GTA:n kyydistä. Voit ladata sen Tästä tai Tästä (Rollelle kiitokset serverin kertomisesta!)
Laatu nyt on mitä digikameran kuvauksella saa.
Video on muutettu .mov > .avi (koon ja käyttömukavuuden puolesta)
Ne joiden muistikorteilta löytyy kuvia mun köröttelystä radalla, pistäkää yyveetä. Ottaisin niitä mielelläni vastaan.
todella hyviä kuvia... rupes polttelemaan että pääsisi radalle ja ton Hanun videon voisi laittaa opetusmateriaaliksi ekakertalaisislle,niikun mulle esim
KauGoH kirjoitti:todella hyviä kuvia... rupes polttelemaan että pääsisi radalle ja ton Hanun videon voisi laittaa opetusmateriaaliksi ekakertalaisislle,niikun mulle esim
Juu, opetusmateriaaliksi että voi sitten ajaa kovempaa kun on itse kaiteiden välissä! Kuivalla kelillä ja ilman kyytiläistä meno onkin sitten vähän kovempaa, ainakin ensi kesänä! KaugoH on luvannut jo nöyryyttää mua Ahvenistolla
no katsellaan mitä tuleman pitää kerran olen ahvenistolla käynyt kyydissä olemassa mutta koskaan en ole ajanut,että ne nöyryytys puheet voi varmaan jaättää omaan arvoonsa mutta yrittää pitää siis sitä ajamista!
Jee!!! Nyt voidaan aloittaa töniminen kun ratakausi on ohi
Täytyy kyllä sanoo että siellä oli vähän helvetin liukasta, niinkun tavataan sanoa että puolihullu keli kunnes alkoi sataan kaatamalla.
Noo, katellaan ensi vuonna kuka jää ja kenelle! Nyt on alustahäröilyt ohi, eikä Impalamainen keinuminen enää häiritse kaarreajoa!
Kierros oli "asiakasajoa" kostealla radalla ja esimerkillinen siitä että, kaikki voi ajaa Ahveniston samaan aikaan!