Jarama kirjoitti:Olen aina ihmetellyt miksi huolto/varaosahinnat ovat noin kalliita, luulisi pienemmällä katteella pärjäävän kun korjattavaa on jonoiksi asti.
Miten musta näyttää että lauseesi sisältää jo vastauksen Miksi myydä pienemmällä katteella jos kerran keikkaa on muutenkin, näin se markkinatalous toimii.
Ottimo kirjoitti:
Harvinaisuus voi tietysti antaa positiivisen mielikuvan myös. Katsokaapa muuten mikä on 159:n "kaverina" Ruotsin viime vuoden myyntilistalla.
161. PORSCHE CAYENNE 154
162. ALFA ROMEO 159 153
Toki näin varmaan onkin, osaksi.
Mitalin toiseltapuolelta katsottuna joku vääräleuka voisi taas todeta että "Jumalauta, Porschen möhkömaasturiakin myydään enemmän kuin Alfan d-segmentin perheautoa! -onko se oikeasti noin huono?"
Olen aina ollut sitä mieltä, että harvinaisuus on hyvästä ja mukavaa kun samanlaista ei tule joka kulmassa vastaan.
Silti joka kuukausi kun TM tupsahtaa luukusta, toivon aina Alfalle rajua myynninkasvua kuukauden myyntitilastoissa.
Ehkä hintoja alentamalla saataisiin vaikka lisää asiakkaita ja lopputulos olisi sama. Tosin silloin Deltan pitäisi varmaan palkata lisää korjaajia eli ei ehkä kannata. Niin kai siellä joku käy, tämän palstan porukasta tosin pieni osa.
Mites Alfan myynti Suomessa tätä nykyä? Tsekkasin juuri tammikuun myynnin Ruotsissa. Näköjään on mahdollista edellisen vuoden huimaavalta tasolta 9 kpl tippua 66,6%. Eli kolme!! Kolme vaivaista autoa koko maassa myyty kuun aikana! Olen sanaton.
Janne kirjoitti:Oulun Deltahan muutti vastikään Mossekonttorista uusiin, lehtitietojen mukaan, edustaviin ja hulppeisiin tiloihin.
Tuliko sinne italialaisia laattoja ja designjuttuja, vai mentiinkö perusvarmalla etelä-korea -kaavalla?
Ekan kerran kun kävin marraskuussa, niin oli lada niva ensimmäisenä oven vieressö Nyt on tämän vuoden puolella poistettu ja ensimmäiseksi vastaan tulee Alfat, sitten Fiudet ja Kiat ja perällä/sivulla vaihtoautot.
routasydän kirjoitti:
Ekan kerran kun kävin marraskuussa, niin oli lada niva ensimmäisenä oven vieressö Nyt on tämän vuoden puolella poistettu ja ensimmäiseksi vastaan tulee Alfat, sitten Fiudet ja Kiat ja perällä/sivulla vaihtoautot.
Saikohan ne siirrettyä sen venäläisen vaseliinin hajun sinne myös ?
routasydän kirjoitti:
Ekan kerran kun kävin marraskuussa, niin oli lada niva ensimmäisenä oven vieressö Nyt on tämän vuoden puolella poistettu ja ensimmäiseksi vastaan tulee Alfat, sitten Fiudet ja Kiat ja perällä/sivulla vaihtoautot.
Ei pidä haukkuman Nivaa! Meiti on kuolannut sitä monet kerrat. Tollasen hankkiminen osoittaa helvetin parempaa makua ja isompia kiveksiä kuin minkään SUV:n (poislukien vanhat Land Roverit ja Land Cruiserit).
Toi olis maastoauto kyllä vimosen päälle. Eikä tarttis uutenakaan varoa mihin töräyttää kun veli venäläisen viimeistelyssä ei muutenkaan oo kehumista. Ja kyllä mä kehtaisin astua kasmir-villakangastakki päällä ja italiailaiset jopot jalassa tuosta ulos ihan yhtä hyvin ravintelin edessä kuin jossain pöpelikössä kiikkureileiden kans.