Moderaattorin toiminta/ keskustelun taso

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
mutt
Viestit: 3972
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63

Viesti Kirjoittaja mutt »

Wille kirjoitti:Muistan jopa että pari moderaattoria olisi ottanut joskus yhteen
Ja kumpikin bannasi toisensa? :wink:

Pääsääntöisesti voisi antaa täydet pisteet moderoinnille, oikeastaan ainoa mihin on huomiota kiinnittänyt on parit poliittiset ketjut, jotka napsahti lukkoon heti, kun keskustelu kääntyi turhan työväenhenkiseen suuntaan - moden henkilökohtaisilla vastakkaisilla näkemyksillä taisi olla iso vaikutus asiaan. ;) Mutta sinänsä politiikasta vääntäminen vaikuttaisi äkkiä tulehduttavan forumin ilmapiirin, joten niiden keskustelujen paimentaminen onkin ihan paikallaan, jopa tiukemman linjan mukaan.

CARF0663
Viestit: 48
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:55
Paikkakunta: Suolahti

Viesti Kirjoittaja CARF0663 »

Tämä on ensimmäinen FOORUMI, johon olen muutaman kerran kirjoit-

tanut juuri siitä syystä, että havaitsin Rollen sellaiseksi rehdiksi suoma-

laiseksi, joka kunnioittaa toisten vakaumusta ( meikäläisen tapauksessa

kyseessä on uskonto ja emännän sekä uskonto ja ihonväri ). Tottakai

kun Suomessa olemme puhumme suomea. Minä ainakin jatkan tämän

Foorumin parissa, sillä varaosia ainakin tarvitsen Alfaan.

Terveisin

CARF0663

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

CARF0663 kirjoitti:Tämä on ensimmäinen FOORUMI, johon olen muutaman kerran kirjoit-

tanut juuri siitä syystä, että havaitsin Rollen sellaiseksi rehdiksi suoma-

laiseksi, joka kunnioittaa toisten vakaumusta ( meikäläisen tapauksessa

kyseessä on uskonto ja emännän sekä uskonto ja ihonväri ). Tottakai

kun Suomessa olemme puhumme suomea. Minä ainakin jatkan tämän

Foorumin parissa, sillä varaosia ainakin tarvitsen Alfaan.

Terveisin

CARF0663
Tässä suurinpiirtein kaikki kiteytettynä,vai mitä?

Ja eikun :drinking: :mrgreen:

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
A2K kirjoitti:tottaki päreet paloi kun modet porukas haukku lyttyyn, ja annoi täydeltä laidalta. Seurauksena 3 viikkoa jäähyä.
Olikohan se nyt kumminkaan ihan noin?

No joo, mitäs sitä suotta vanhoja kaivelemaan.
niin no.. silloha se tuntu sille. ja niin tai näin sekin saatiin hoidettua kyllä ihan ilman sen kummempia riehumisia. turha niit o muistella. :mrgreen:
Hyvin sä vedät..

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Silvio kirjoitti: itse olen ollut siinä luulossa että tänne vähän niinkun vaadittais semmonenkin kriteeri että omistaa kyseisen auton......? Se ei kai sitten olekkaan niin :roll:
En ajatellut tähän keskusteluun osallistua ollenkaan, koska asia oli päivän selvä.
Tämä kommentti alkoi vaan jäytämään. Häiritseekö se jotain suuresti, jos joku ei juuri tällä hetkellä ajakaan Alfalla?
Niin kauan kun keskustelu pysyy edes jotenkin hyvän maun rajoissa, on mielestäni ihan sama vaikka ajaisi lastenrattailla. Mutta minullahan ei Alfaa olekaan...
Syy miksi täällä viihtyy, vaikka ei välttämättä Alfaa olisikaan on se, että tämä on ehdottomasti paras keskustelupalsta, autoista.
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Mielestäni aito kiinnostus Alfaa kohtaan riittää, jos ajaa sítten jollain muulla paremmalla autolla niin lienee tarpeeksi rankaisua kuunnella muiden kuittailua :lol:
VMP

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Hyvin sanottu. mutta ton "paremmalla" voi unohtaa.
- Alfaholic -

Avatar
AlfaTom
Viestit: 2735
Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja AlfaTom »

Tämän ketjun keskustelujen opetus itselleni:
-opettelen käyttämään hakua ja sitten käytän sitä
-aiheet niille tarkoitettuun osioon
-Alfabbs:läiset on kaikki yksilöitä ja silti tulemme toimeen keskenämme hämmästyttävän hyvin, ei mitään typerää v*******a vaan pääosin asiallisia ja hauskoja keskusteluja

-silti, itsekin joskus syyllistyn "tunteiluun" ja missä sen mukavampaa avautua kuin täällä foorumilla joka on Alfistille kuin toinen koti. Ei sitä aina tule ajateltua että onko tällä mun viestillä yleistä merkitystä, sillä hetkellä se tuntuu tärkeältä, myöhemmin sen ehkä voisi jo poistaa, mutta tehty mikä tehty. AlfaBBS foorumi on mielestäni säilyttänyt kiinnostavuutensa koko sen ajan mitä olen jäsenenä ollut, uskon että linja ei muutu jatkossakaan huonommaksi. Siitä kiitos kaikille osapuolille.

Ja ettei homma mene liian vakavaksi, eiköhän oteta Alfalle ja foorumille!

:drinking:
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III

La vita è

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Siis ny menee "vähä" lässyn,lässyn puolelle....Mut ei auta,ku tuli puheltua parituntia tonne göteborgiin...Hei SE ON OKEI! Tunteilla....Perkele tunteillahan me tätä elämää on tultu elämään!. 8) :drinking:

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Jappe kirjoitti:Hyvin sanottu. mutta ton "paremmalla" voi unohtaa.
Juuri näin :roll:
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Maho kirjoitti:
Jappe kirjoitti:Hyvin sanottu. mutta ton "paremmalla" voi unohtaa.
Juuri näin :roll:
Eikai Mahokaan nyt autoa huonompaan vaihtanut, eihän siinä ole mitään järkeä. Vai onko meillä nyt virallinen todiste, että Alfa on kirkkaasti parempi kuin Penari :lol:

Jappe oikeastaan muotoili tekstini oikeaksi, tuo "paremmalla" olisi pitänyt laittaa sitaatteihin :(
VMP

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

En jaksanut edes ihan jokaista viestiä lukea, sen verran pitkäksi oli jo ehtinyt ennen kuin ketjun huomasin. Lyhyt ja vaatimaton oma korsi kuitenkin kekoon.

Ihan perus käyttäjänä on itseäni jo jonkin aikaa harmittanut kun liikaa avataan uusia ketjuja asioista joihin löytyy jo USEITA ketjuja. Ja sitten ne otsikot ovat jotain ihan puuta heinää eikä niistä tiedä mistä on kyse muuten kuin klikkaamalla tai olemalla klikkaamatta. Kun jäsen määrä on vielä kasvanut huimasti siitäkin kun itse liityin, ongelmakin on vain paisunut. Sittenkun itsellä on ongelma ja hakee niin ketjuja tulee 15 joista sitten kaikista kahlaamalla löytyy mahdollisesti apua. Toistaiseksi olen yrittänyt keskittyä omien tapojeni parantamiseen, mutta tämän ketjun luettuani en malttanut olla purkautumatta.

Siis, jotta kaikki viihtyisimme niin pliis hakekaa ensin onko jokin aihe tai edes suurinpiirtein sama jo olemassa. Jos ei, niin laittakaa nyt hyvät ihmiset siihen jokin otsikko josta käy ilmi esim mistä Alfan mallista tms on kyse! Ja parit hymiöt loppuun niin ketän ei harmita 8) :) :wink:
Ayrton Senna da Silva forever

Vastaa Viestiin