

Kyllä se normaali 924/944 on silti se must have.
E: Kyllä toi GT Venice on vaan jotenkin upee.
Valvoja: Moderators
Tuossa on mittasuhteet kohdillaan - hieno!Macela kirjoitti:Pistetään samaan sarjaan:
Ah, meidän ala-asteen englanninopettajalla oli tuollainen. Siinä oli joku omituinen vaihteisto, kertojalla varustettu 8-vaihteinen, muistaakseni.lerppu kirjoitti:Nyt kun perversioiden linjalle lähdettiin, niin synkkää mieltäni voin avata tälle palstalle vielä yhden paljastuksen verran: Oon aina halunnut, vaan en hankkinut, tämän (ehkä ensimmäisen?) generaation Mitsu Colttia http://www.nettiauto.com/mitsubishi/colt/7490321 - ensimmäisiä muistoja autoista on istua tuollaisen takapenkillä, vaikuttuneena taaperona!
......
Joo, tuollaisella tuli sattuneesta syystä myös ajeltua aika paljon aikanaan. Jos refleksit oli hiouttu Fullerin kanssa sai tuolla Mitsun liikahtamaan todella reippaastilerppu kirjoitti:Mitsun vaihteistosta: Faijalla oli 80-luvun puolivälissä Tredia. Siinä oli nelilovinen manuaali, jonka vieressä vipu, joka puolitti välitykset. Oli kirpee, kun nelosen huiput 100km/h. Taitava vaihtaja yllätti Tredian puikoissa monta kanssa-autoilijaa! Down memory lane...
Carlo Coppa kirjoitti:^^Mutku samalla rahalla saisi tämmöisenkin: http://www.blocket.se/ystad/Aston_Marti ... ?ca=11&w=3 . Ja nämäkään tuskin tästä enää halpenee.
Ahaa, tästä syystä väsäämäni viesti katosi bittiavaruuteen.Rasvis kirjoitti:Murjotaan tänne vanhan ketjun jatkoksi.
Ei ole, jos pysytään oikeissa malleissa. Joko Aero tai Viggen, tai molemmat erillisinä autoina, mutta tehtaalta noita ei ole ikinä sekoitettu.Jiitee kirjoitti:Sitten Aero-Viggen on toinen kiinnostava , kuten taitaa olla monella muullakin.
Joko -tai, molemmat kävisivät kyllä.Polforea kirjoitti:Ei ole, jos pysytään oikeissa malleissa. Joko Aero tai Viggen, tai molemmat erillisinä autoina, mutta tehtaalta noita ei ole ikinä sekoitettu.Jiitee kirjoitti:Sitten Aero-Viggen on toinen kiinnostava , kuten taitaa olla monella muullakin.
Noh, samoilla reunaehdoilla laaditaan seuraava lista:Jiitee kirjoitti:Kaikki Alfat tietysti, mutta jos mietitään EI-italoja yleensä niin mitkä olisivat kivoja omistaa ?
Oma lista tässä näin aluksi ( ei paremmuusjärjestyksessä ).
1) Pitkä japsiautotaustani näkyy tässä ja kiintymys paitsi tunteeseen ja muotoon niin myös luotettavaan tekniikkaan
1st gen MX-5, Celica 4 WD ( numeroitu Sainz -Special etenkin )
2) jenkit mielestäni parhaimmillaan 60-luvun puolivälissä - lopussa:
Coke-pullon muotoinen Fullsize Pontiac Grand Prix tai Bonneville - ja avona toinen kiitos![]()
3) sakemanneista ehdottomasti kaksi sukulaissielua eli Aatun kosto VW Kupla T1 ja sen
sporttinen jatkumo Porsche 356 Spider . Kuplan myyntiä kadun vieläkin, mutta sainhan sen myynnissä rahat museo-Alfaan ja moottoripyörään![]()
4) Britain rules -parhaimmillaan ... ja uskon sen olevan aika monella muullakin saittilaisella
Jaggen E-typessä. Sain kuukausi sitten ajaa n. 50 km noista peliä , tosin kuutosmoottorilla, mutta
on siinä sitä jotakin Jerry KKottonia... Sitten se pakollinen Mini-Cooper ( wanha) klassikkona
5) ranskiksista ehdottomasti 2CV . Andre oli insinööri kuten Nicolekin....
6) svenskeistä ehdottomasti eka auto ajokortin saannin jälkeen eli kajakkikaksikko på svenska
Saabin 96:nen. Ilmailuperimä, tunne sekä muoto puhettelee edelleen. Lähes ostin yhden viime keväänä.... katsotaan. Sitten Aero-Viggen on toinen kiinnostava , kuten taitaa olla monella muullakin.
Tuossa nyt heti mieleen tulevat . Miten teillä ?
356 Spideria ei oo olemassakaan. Tarkoitatko Speedsteriä jonka Max Hoffman puhui Porschen valmistamaan USA:n markkinoita varten. 1958 avomallin nimeksi vaihtui Convertible D ja sit viimeiseksi Roadster. Spyder oli nimenä varattu 550:lle ja sen perillisille (550-A , RS, 718-RSK, RS60 ja RS61). Max Hoffman oli muuten ainakin kolmen merkittävän klassikon takana kun ympäripuhui eurooppalaiset autonvalmistajat tekemään autoja USA:n markkinoille omien speksiensä mukaisesti (300SL, Giulietta Spider, 356 Speedster..)Jiitee kirjoitti: 3) sakemanneista ehdottomasti kaksi sukulaissielua eli Aatun kosto VW Kupla T1 ja sen
sporttinen jatkumo Porsche 356 Spider .
Jiitee
Kyllä, Speedster... Alfa-italo-sanasto näemmä jo tarttunut aika hyvin ... spi(y)der = 2-paikkainen avo. Kiitos tarkennuksesta.Giallo Pozzuoli kirjoitti:356 Spideria ei oo olemassakaan. Tarkoitatko Speedsteriä jonka Max Hoffman puhui Porschen valmistamaan USA:n markkinoita varten. 1958 avomallin nimeksi vaihtui Convertible D ja sit viimeiseksi Roadster. Spyder oli nimenä varattu 550:lle ja sen perillisille (550-A , RS, 718-RSK, RS60 ja RS61). Max Hoffman oli muuten ainakin kolmen merkittävän klassikon takana kun ympäripuhui eurooppalaiset autonvalmistajat tekemään autoja USA:n markkinoille omien speksiensä mukaisesti (300SL, Giulietta Spider, 356 Speedster..)Jiitee kirjoitti: 3) sakemanneista ehdottomasti kaksi sukulaissielua eli Aatun kosto VW Kupla T1 ja sen
sporttinen jatkumo Porsche 356 Spider .
Jiitee
Ja tässäkin poikkeus vahvistaa säännönJiitee kirjoitti: Kyllä, Speedster... Alfa-italo-sanasto näemmä jo tarttunut aika hyvin ... spi(y)der = 2-paikkainen avo. Kiitos tarkennuksesta.
Jt
Nuo Panozin takavalot...-TTY- kirjoitti:Kun nyt näihin Eurojackpot-juttuihin päästiin, niin kyllä tuommoinen Panoz kelpaisi. Olisi riittävässä määrin väkivaltaisen näköinen laite