Koira ollut jo hetken aikaa talossa, iso villakoira, nyt nelikuinen. Koira makoilee toisen hankinnan sisalla eli kulmien saadot 75:n takapaahan. Aurausta ja camberia.
Puntari näyttää 22,5kg, sisältää pyöränlaakerit ja deDionin uniball-nivelen. Se säätöhomma pitää tehdä leikkaamalla ja hitsaamalla. Eli säädettävä akseli, mutta vaatii vain hieman vaivannäköä . Akseli pitää olla irti sitä tehdessä ja pitää osata käsitellä metallia ja saada pätkät asettumaan oikeille asteluvuille. Itse tilasin koko akselin sellaiselta, joka on tehnyt näitä muutoksia ennenkin ja tietää, mitkä on asetukset. Meni melkein mainokseksi, mutta sallittakoon? RSRacing/Ron Simons.
Alfa GT 3.2 V6, 2005.
En milloinkaan tullut sinuiksi diisselin kanssa. Kun kävin ylläolevaa koeajamassa, niin paluuta ei enää ollut.
Alfa soul is back!
villeeh kirjoitti:Alfa GT 3.2 V6, 2005.
En milloinkaan tullut sinuiksi diisselin kanssa. Kun kävin ylläolevaa koeajamassa, niin paluuta ei enää ollut.
Alfa soul is back!
tulihan tuota hankittuakin taas jotain..
eli polttimonkantoja, releenpohjia ja bmw e30 savunväriset etuvilkut, alkaapi GTV:n etupäänsähköt olemaan hyvällä mallilla..
villeeh kirjoitti:Alfa GT 3.2 V6, 2005.
En milloinkaan tullut sinuiksi diisselin kanssa. Kun kävin ylläolevaa koeajamassa, niin paluuta ei enää ollut.
Alfa soul is back!
^Hyvä homma sehän kulkeutuukin sitten verotta! Kauanko Italiassa pitää oleskella jotta saa tuoda auton verotta? Olen itse sinne jossain vaihteessa opiskelujen puitteissa lähtemässä..
Ja jottei menis ihan OT:ksi: raha-anomuskuponki täksi illaksi oli viiminen hankita.
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
maybetomorrow kirjoitti:^Hyvä homma sehän kulkeutuukin sitten verotta! Kauanko Italiassa pitää oleskella jotta saa tuoda auton verotta? Olen itse sinne jossain vaihteessa opiskelujen puitteissa lähtemässä..
Ja jottei menis ihan OT:ksi: raha-anomuskuponki täksi illaksi oli viiminen hankita.
KJS kirjoitti:^^Mikä v*%&u tohon GTV:n takakontin päälle on ruuvvattu.
Onhan se vitun ruma. Tosin esim. 156:n luukun päälle on saanut alkuperäisenä yhtä järkyttäviä kahvoja.
Ei noissa Suomen halvimmissakaan Getvosissa välttämättä ole Sienoja alla ja steriiliä punaista nahkasisustaa. Saman ikäiseen GTV:n TB koneella arvottiin muuten '03 -vuonna pelkästään veroja 9 000 euroa.
KJS kirjoitti:^^Mikä v*%&u tohon GTV:n takakontin päälle on ruuvvattu.
Onhan se vitun ruma. Tosin esim. 156:n luukun päälle on saanut alkuperäisenä yhtä järkyttäviä kahvoja.
Ei noissa Suomen halvimmissakaan Getvosissa välttämättä ole Sienoja alla ja steriiliä punaista nahkasisustaa. Saman ikäiseen GTV:n TB koneella arvottiin muuten '03 -vuonna pelkästään veroja 9 000 euroa.
Siivestä pääsee helposti eroon vaikka vaihtamalla luukun. Saksanmaalla näyttäisi olevan ehjää luukkua 70-100€ hintaluokassa eikä rahditkaan paljoa ole. Tullaan kuitenkin siiven kanssa, josko saisi säälialennusta
Vasen taka ABS-anturi on pimeä, kuskin penkin reunassa kulumaa ja maalipinnassa muutama elvytettävä kohta...
Perisen viikkoa sitten tuli GTV:n kaveriksi hankittua punainen 156 2.0ts -99.. sekä pari päivää sitten S.C.A.R (Squadra Corse Alfa Romeo) tietokonepeli hintaan 4€
Mokomakin kirjoitti:Perisen viikkoa sitten tuli GTV:n kaveriksi hankittua punainen 156 2.0ts -99.. sekä pari päivää sitten S.C.A.R (Squadra Corse Alfa Romeo) tietokonepeli hintaan 4€
Nyt kun on pleikkari niin on tuo scarin pelaaminen jääny. Harmi ku sitä ei saa ps3:lle.
katiska kirjoitti:Nyt saatavilla oiva Siipi GTV:n luukun päältä.
Tutkimukseen osallistuneista 98% piti Siiven tuomaa potentiaalia ehdottomana (*).
Tällaisen Siiven arvoa on tietysti hankala ilmoittaa numeraaleilla, joten vaihto johonkin ei niin Siipeen mahdollista.
(*) Perustuu omaan MuTu nollatutkimukseen.
Hyvät on myyntipuheet Katiskalla Myydään-osiossa, mutta olisiko taas Savijo-r:llä "hankinnan" paikka No joo, vitsi, vitsi, saattaahan tuo jonkun silmään sattuakin
Rocca kirjoitti:Koira ollut jo hetken aikaa talossa, iso villakoira, nyt nelikuinen. Koira makoilee toisen hankinnan sisalla eli kulmien saadot 75:n takapaahan. Aurausta ja camberia.
Ai ne myy tuollaisiakin nykyään? Tiedätkös millaiset kulmat tuohon on laitettu?
Tilatessa oli suuntaviivat sellaiset, etta aurausta n 4mm ja neg.camberia n. 2 astetta. Nuo arvot ovat Ron Simonsin suositukset ja luotan miehen nakemykseen. Akselin tultua mittasin ja niin ovat kulmat kuin tilattiin.
Rocca kirjoitti:Tilatessa oli suuntaviivat sellaiset, etta aurausta n 4mm ja neg.camberia n. 2 astetta. Nuo arvot ovat Ron Simonsin suositukset ja luotan miehen nakemykseen. Akselin tultua mittasin ja niin ovat kulmat kuin tilattiin.
Itse olen käyttänyt vähän pienempiä aurauksia, luokkaa 2mm. Camperiakin vähän vähemmän, luokkaa yhtä astetta. Toisaalta eipä ole ollut kumeissakaan pitoa älyttömiä.