Sivu 109/443

Lähetetty: 12 Loka 2010, 22:31
Kirjoittaja jeQQ
Kannattaa kuitenkin vaihdattaa koko etuvanne, kun vakuutus kuitenkin maksaa? Kerran nimittäin tollanen oiottu vanne meni ekassa töyssyssä soikeeksi. No, oli varmaan huonosti tehty homma..

Lähetetty: 13 Loka 2010, 09:58
Kirjoittaja EBITDA
Kuokkaan tuli sitten Unkariltakin. Vituttaa vielä hyvin nukutun yön jälkeenkin. Viiksi-vallulle kenkää, jos ei itse tajuta erota!

Lähetetty: 13 Loka 2010, 10:19
Kirjoittaja Alfissimo
Ja missä kohtaa tuo on valmentajan syy, eiköhän vika taida olla kentän tasossa, tai sen puutteessa. Muuten olen huono potkupalloa kommentoimaan, mutta tuo on kaikkien tiedossa.

Lähetetty: 13 Loka 2010, 10:40
Kirjoittaja mattijus
Jos valmentaja tekee vääriä valintoja (pelaajat ja/tai pelitapa jne.) on syy valmentajassa. Jos joukkue häviää otteluita jollekin madagaskarille niin valmentajan tekemät valinnat ovat tuskin olleet oikeita.

Tietenkin kylmä fakta, että käytettävissä oleva pelaajamateriaali tuskin on Espanjan tasoa mutta silti luulisi jollekin itä-udmurtialle pistävän edes kampoihin :?

Lähetetty: 13 Loka 2010, 11:35
Kirjoittaja EBITDA
^ juuri tästä on kyse. Suomen pelaajamateriaali ei ole laaja, mutta jostain syystä jotkut pelaajat eivät siltikään tunnu mahtuvan Baxterin suunnitelmiin, ainakaan aloituskokoonpanoon. Taktisesti Suomi on pelannut erittäin köyhää ja tehotonta jalkapalloa, muutokset taktiikassa kesken pelin näyttävät olevan vaikeita valmentajalle. Esim. eilen vaihdot jätetiin turhan viime tippaan.

Muutenkin Baxterin asennoituminen tuntuu oudolta. Harva valmentaja syyttää hävityn pelin jälkeen tappiosta pelaajiaan ja median asennoitumista...

Lähetetty: 13 Loka 2010, 12:39
Kirjoittaja Farina
EBITDA kirjoitti: Muutenkin Baxterin asennoituminen tuntuu oudolta. Harva valmentaja syyttää hävityn pelin jälkeen tappiosta pelaajiaan ja median asennoitumista...
Baxterista ei olisi kotimaahansa valmentamaan. Siellä media käy päälle aivan toisenlailla verrattuna kotoiseen pieneen vinoiluun. Luulisi britin itsekin huomaavan tämän, mutta silti jaksaa jankuttaa median ajojahdista.

Baxterin eväät on syöty, tilalle Zico vetämään loppukarsinnat ja ajamaan nuoria pelaajia sisään.

Lähetetty: 13 Loka 2010, 12:53
Kirjoittaja mattijus
Kyllä Baxter voisi jatkaa sylkykuppina karsintojen loppuun, on hän sen ansainnut. Erottaa ei saa missään nimessä.

Lähetetty: 13 Loka 2010, 13:40
Kirjoittaja RIPA
Samaa mieltä turha sitä tähän karsintaan on enään vaihtaa, kärsiköön palkkansa edestä loppuun asti :twisted:

Lähetetty: 13 Loka 2010, 14:09
Kirjoittaja EBITDA
^ Joo, kalliiksihan se tulisi näyttää Baxterille ovea, kun ei kerran itse näytä tajuavan erota. Moni kunnianhimoinen ja itseään kunnioittava valmentaja kyllä vetäisi omat johtapäätökset... Voi tosin kysyntä herran palveluksillekin olla vähäisempää viimeaikaisten peliesitysten valossa.

Lähetetty: 13 Loka 2010, 16:41
Kirjoittaja savijo-r
...keleen kampiakselinpultti. :twisted:

Milläköhän viimeksi lyöty kiinni kun momentti on 19 kiloa ja mopo lyö 50 eikä aukea.

Ja joo, on vääränkätinen.

Lähetetty: 13 Loka 2010, 20:16
Kirjoittaja DaViega
Perus: Oik ylätukivarsi väljä... vaihdoin 1,5 vuotta sitten, samaan aikaan vasen sen kun vaan porskuttaa ilman ongelmia

Lähetetty: 14 Loka 2010, 10:09
Kirjoittaja h_lauri
Muumi kirjoitti: edit. Niin ja törmänneestä pakettiautosta oli mennyt tuulilasi vaihtoon kun oli pään jälki :silent: , näin osasi pomo tänään kertoa kun kävin viemässä saikkulapun töihin. Mutta jännä sinällään kun miun päässä oo tuntunut mitään kipeää kohtaa. :-D enkelit oli matkassa..
Pään jälki? Ajoikko ilman kypärää? Jos, niin enkeleiden lisäks oli tuuriaki mukana.

Mä oon pyöräilly kypärä pääss elokuusta 1986. Jäin silloin passatin "päälle" suojatiellä. Jamppa kääntyi oikealle ja väisti kolmion takaa tullessaan ei ketään, vaikka olisi pitänyt väistää oikealta tulevaa pyöräilijää (eli _kaikkea muuta liikennettä_).

Niin joo ja tos törmäykses mul ei ollu potta päässä, hommasin vasta saikun loputtua sellaisen.

Lähetetty: 14 Loka 2010, 15:56
Kirjoittaja Cloverleaf
Kävin vatsantähystyksessä. Luulin ettei se mikään paha juttu ole, mutta oli se kyllä aivan perseestä..

Lähetetty: 14 Loka 2010, 16:53
Kirjoittaja Xehpuk
Apukuskin matolle oli lirahtanut vettä jostain :(

Lähetetty: 15 Loka 2010, 14:30
Kirjoittaja Muumi
h_lauri kirjoitti:
Muumi kirjoitti: edit. Niin ja törmänneestä pakettiautosta oli mennyt tuulilasi vaihtoon kun oli pään jälki :silent: , näin osasi pomo tänään kertoa kun kävin viemässä saikkulapun töihin. Mutta jännä sinällään kun miun päässä oo tuntunut mitään kipeää kohtaa. :-D enkelit oli matkassa..
Pään jälki? Ajoikko ilman kypärää? Jos, niin enkeleiden lisäks oli tuuriaki mukana.

Mä oon pyöräilly kypärä pääss elokuusta 1986. Jäin silloin passatin "päälle" suojatiellä. Jamppa kääntyi oikealle ja väisti kolmion takaa tullessaan ei ketään, vaikka olisi pitänyt väistää oikealta tulevaa pyöräilijää (eli _kaikkea muuta liikennettä_).

Niin joo ja tos törmäykses mul ei ollu potta päässä, hommasin vasta saikun loputtua sellaisen.
Joo ilman kypärää, tähän saakka ajeltu. Kunhan saikku loppuu ja pyörällä alkaa taas ajelemaan niin sit on kypärä päässä aina :) Pitää käydä ihan liikkeestä ostamassa kunnollinen päähän istuva kypärä, vanha vois löytyä jostain mut se on joku Bilteman tms päälaella keikkuva viritys. Huono valinta siis..

Lähetetty: 15 Loka 2010, 14:40
Kirjoittaja Laku
Kävin vatsantähystyksessä. Luulin ettei se mikään paha juttu ole, mutta oli se kyllä aivan perseestä..
Toivottavasti et joudu koskaan keuhkojen tähystykseen - voittaa kyllä 3 - 0 mahaletkun.

Lähetetty: 15 Loka 2010, 20:15
Kirjoittaja Alfred Romero
savijo-r kirjoitti:...keleen kampiakselinpultti. :twisted:

Milläköhän viimeksi lyöty kiinni kun momentti on 19 kiloa ja mopo lyö 50 eikä aukea.

Ja joo, on vääränkätinen.
Kaveri tappeli Ducaton ja bilteman pulttipyssyn kanssa ilman tulosta. Kamasan pyssy ja auki oitis. Pultti liimattu pirusti kiinni.

Lähetetty: 15 Loka 2010, 21:08
Kirjoittaja gYdEbUh
^Mun profiilissa näkyvästä Alfasta löystyi itsestään kampuran mutteri, huomasin kun rupesin vähän öljyä tihuttamaan. :-D

Lähetetty: 15 Loka 2010, 21:19
Kirjoittaja Robert
Alfred Romero kirjoitti:
savijo-r kirjoitti:...keleen kampiakselinpultti. :twisted:

Milläköhän viimeksi lyöty kiinni kun momentti on 19 kiloa ja mopo lyö 50 eikä aukea.

Ja joo, on vääränkätinen.
Kaveri tappeli Ducaton ja bilteman pulttipyssyn kanssa ilman tulosta. Kamasan pyssy ja auki oitis. Pultti liimattu pirusti kiinni.
Yleensä lähtee huonommallikn pysyllä kun kaataa paksua öljyä nipasta pysyyn ja sitten täräyttää.

Lähetetty: 15 Loka 2010, 21:22
Kirjoittaja kterkkila
Mitä ihmettä tekee yleensäkään millään bilteman pulttipyssyllä, kun ei niillä meinaa saada edes pyöränpultteja auki? Itsekin kerran ostin sellaisen keltaisen yaman, ja totesi ensikoitolla ettei silläkään mitään tee, ja saman tien kauppaan takas..

Lähetetty: 15 Loka 2010, 22:42
Kirjoittaja savijo-r
^ Aukeshan se seuraavana aamuna pikku päräyksellä kun hain Kamasan "ISONVIHREÄN" lainaan.

Lähetetty: 15 Loka 2010, 22:48
Kirjoittaja Sautio
Ketuttaa toi Hammerite, on ehkäpä maailman huonointa "maalia"? On sinällään outoa kamaa ettei sitä saa täysin kuivaksi millään, ts. sellaiseksi etteikö reagoisi jopa Hammeriteen 2vrk +20 asteessa kuivuttuaan.
Outoa se on myös sikäli ettei sitä saa reagoimaan mihinkään kovetinaineeseenkaan, vaan kovetin vain haihtuu ensin veke, ja sitten toi sontamönjä jatkaa "kuivumistaan", kunnes tekee vanhan tutun kiehahtamistemppunsa jos sen päälle koettaa laittaa mitä tahansa maalia :evil:
Täytynee hioa rälläkän teräspunoslaikalla hittoon toi skeida ja laittaa tilalle oikeaa maalia.

Lähetetty: 16 Loka 2010, 20:24
Kirjoittaja mattijus
Ökykuntoinen Blaukkari ei ollut vihreällä taustavalolla (ts. en voittanut lotossa)

Lähetetty: 16 Loka 2010, 21:17
Kirjoittaja Suba
^ No voi harmi! Eikös joku näppärä kolvaaja voisi vaihtaa tuohon virheät polttimot, niin ei menisi hukkaan noin siisti laite?

Lähetetty: 16 Loka 2010, 21:22
Kirjoittaja mattijus
Suba kirjoitti:^ No voi harmi! Eikös joku näppärä kolvaaja voisi vaihtaa tuohon virheät polttimot, niin ei menisi hukkaan noin siisti laite?
Mietin samaa, mutta on turhan priimakuntoinen turattavaksi. Menköön jollekin pussihousumobilistille tuollaisenaan :lol:

Lähetetty: 16 Loka 2010, 22:28
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Autotallin eristäminen. Videolla sen uretaanilevyn asentaminen näyttää niin simppeliltä mutta totuus on sekalaista mittaa ja jatkuvasti on jotain tukilautaa yms. jonka vuoksi joutuu loveamaan. Otin päätypontattuna ja kun runkopuu väli on n.70-80cm (3,7m korkeudessa) joutuu joka 3. välin tekemään kahdesta palasta. Lisäksi menin siihen ansaan johon menen joka kerta. Osaan kyllä laskea neliöt ja sitten siihen eristeen..... ja niin pari pulloa vaahtoa. Vaahtoa on nyt tullut ostettua jo 200e... Eli budjetti meni jo siinä ketuilleen. Lisäksi onnistun sillä vaahdolla sotkemaan joka paikan.

Lähetetty: 17 Loka 2010, 10:24
Kirjoittaja Epezi
^vastaava vielä edessäpäin, tosin omakotitalon vintti. Laskin kustannuksia pelkistä eristeistä, 4700€, siihen vaahdot päälle. Vittu.

Lähetetty: 17 Loka 2010, 10:43
Kirjoittaja Pasi
Sautio kirjoitti:Ketuttaa toi Hammerite, on ehkäpä maailman huonointa "maalia"? On sinällään outoa kamaa ettei sitä saa täysin kuivaksi millään, ts. sellaiseksi etteikö reagoisi jopa Hammeriteen 2vrk +20 asteessa kuivuttuaan.
Jep, kuivumisaika on noin 2 viikkoa. Ja olosuhteista riippuen, tähän vielä viikko päälle.

Lähetetty: 17 Loka 2010, 19:30
Kirjoittaja Johanna
Tänään oli tarkoitus vaihtaa talvirenkaat alle. Noh. Auto nosturille ja kesärenkaat irti. Kuinka ollakaan kun talvirenkaita alettiin laittamaan alle... Ei tainneet olla kyllä mun Alfaan... Voi v***u... Autoliikkeestä olivat antaneet sitten väärät renkaat mukaan. Ei muuta kuin huomenna sinne ja toivoa, että oikeat ovat vielä tallessa tai että antavat jotain hyvitystä, jos nyt joudun sitten hankkimaan talvirenkaat...

Lähetetty: 17 Loka 2010, 20:40
Kirjoittaja maybetomorrow
Tuli sitten osallistuttua vähän myöhässä Facebookkissa sisustuskuvakilpailuun, jossa 5 tykätyintä kuvaa pääsee raadin analyysiin...

Hirmuinen lobbaaminen kaveripiirissä tuotti sen verran ääniä että saatiin karkuun menneet kuvat kiinni ja riitti sijoitus jatkopaikkaan.

Nyt taitaa käydä niin, että joutuu nuolemaan näppejä finaalipaikasta

- tai sitten työntäkääs vähän tätä virtuaalista varttikutosta mäessä ja käykää tykkäilemässä jos sisustus miellyttää silmää! http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 9778618925 :P

EDIT: Ai niin kisa menee kiinni huomenna klo 12 :?

Lähetetty: 17 Loka 2010, 22:14
Kirjoittaja eltsu
Johanna kirjoitti:Autoliikkeestä olivat antaneet sitten väärät renkaat mukaan. Ei muuta kuin huomenna sinne ja toivoa, että oikeat ovat vielä tallessa tai että antavat jotain hyvitystä, jos nyt joudun sitten hankkimaan talvirenkaat...
Kävi kanssa joskus näin. Vanteet olivat väärällä jaolla + renkaan profiili juuri sen verran korkea ettei sopinut pyörimään kun otti jousilautaseen kiinni. Ainakin mulle antoivat tuolla kertaa mukisematta tilalle uudet vanteet(pelti) ja talvirenkaat (pinnatut) tilalle. Jos olet auton ostanut kaksilla vanteilla+renkailla, ei lulis olevan liikkeellä vaihtoehtoja

Lähetetty: 18 Loka 2010, 13:12
Kirjoittaja Johanna
eltsu kirjoitti:
Johanna kirjoitti:Autoliikkeestä olivat antaneet sitten väärät renkaat mukaan. Ei muuta kuin huomenna sinne ja toivoa, että oikeat ovat vielä tallessa tai että antavat jotain hyvitystä, jos nyt joudun sitten hankkimaan talvirenkaat...
Kävi kanssa joskus näin. Vanteet olivat väärällä jaolla + renkaan profiili juuri sen verran korkea ettei sopinut pyörimään kun otti jousilautaseen kiinni. Ainakin mulle antoivat tuolla kertaa mukisematta tilalle uudet vanteet(pelti) ja talvirenkaat (pinnatut) tilalle. Jos olet auton ostanut kaksilla vanteilla+renkailla, ei lulis olevan liikkeellä vaihtoehtoja
Onneksi olin näemmä säästänyt jopa lapun, joka silloin autoliikkeessä roikkui tuulilasilla. Siinä lukee selvästi että kesä- ja talvirenkaat aluvanteilla. Katotaan miten käy, tänään ampaisen liikkeeseen heti neljän jälkeen. Ihan lohduttavaa tietää, etten oo ainut, jolle on näin käynyt. Pakko myöntää että eilen kävi mielessä "miksi aina mulle" :mrgreen: Vähän epäilen, että auton vaihdossa antanut on saattanut antaa liikkeelle väärät renkaat, mutta sen ei toisaalta pitäs vaikuttaa kuitenkaan asiaan... Toivottavasti!

Lähetetty: 19 Loka 2010, 17:43
Kirjoittaja Jalamari
Spraymaalit. V''tu noilla saa mitään muuta kun pahan mielen ja kuplivia pintoja.

Lähetetty: 20 Loka 2010, 10:51
Kirjoittaja EBITDA
Taisi mennä JTD:hen uusi turbo hankintaan.

Lähetetty: 21 Loka 2010, 17:16
Kirjoittaja Härmälänkolli
Voi vitun vittu! Joku saatanan vatipää yrittäny autoon sisään ja lukon peitelevy sökönä. Paikkana Lielahden Cittarin parkkis.

Lähetetty: 21 Loka 2010, 18:20
Kirjoittaja willez
jaahhas, tuli sitte ajettua voorttia persuksii. Noh, pistetää kuponkia vetämään.

PS: Kumimuumilta tarvii siis osia vähän ajan päästä (etupuskuri,umpio,etu"grilli" ym.) :D

Lähetetty: 21 Loka 2010, 18:25
Kirjoittaja Rasvis
EBITDA kirjoitti:Taisi mennä JTD:hen uusi turbo hankintaan.
Mikäs sille tuli, savuttaako sinistä?

On siis ainakin yksi osa joka JTD:stä voi hajota mutta multa ei ole hajonnut. Vielä.

Lähetetty: 21 Loka 2010, 20:20
Kirjoittaja alfa 156 v6
willez kirjoitti:jaahhas, tuli sitte ajettua voorttia persuksii
Sun kannattaa päivittää vähän tuota avatarias sitten :wink:

Kuva

Lähetetty: 21 Loka 2010, 20:43
Kirjoittaja willez
alfa 156 v6 kirjoitti:
willez kirjoitti:jaahhas, tuli sitte ajettua voorttia persuksii
Sun kannattaa päivittää vähän tuota avatarias sitten :wink:

Kuva
:D hehheh

Lähetetty: 22 Loka 2010, 06:40
Kirjoittaja Shakal
155 käsijarru hirttänyt kiinni, toivottavasti jäätynyt ja sulaisi päivän aikana.

Jos ei, niin miten saan sen vapautettua helposti työpaikan pihalla? Kerkeä työpäivän aikana juurikaan nettiä surffailemaan, joten vinkit olisi enemmän kuin tarpeen.

Edellisessä Audissa tämä oli myös jokatalvista hupia, siinä kun käsijarru hirtti satulan yläpäästä johon vaijeri päättyi ja heiluttelu vapautti ne kolahduksen kera. :roll:

Lähetetty: 22 Loka 2010, 09:20
Kirjoittaja Caijo-Romeo
^sama vaiva,taas oli unohtunu käkkäri päälle vaikka tiesin et pakkasta tulee. hermot meni siis jo heti aamusta.yleensä se satulan vipumekanismi ei palauta ja siks jumissa.omassa pääsee vanteen reiästä käsiks satulan alapuolelle jossa vaijeri ja vipu on,tätä vaan vetkuttelee ja saattaa jarru aueta.kannattaa pitää toi vivuston alue puhtaana ja laittaa vaijerille lisäjousi,jotta palauttaa paremmin.

Lähetetty: 22 Loka 2010, 09:28
Kirjoittaja Johanna
Mä en jätä ikinä käsijarrua päälle, näemmä siitä jotakin hyötyä sitten on :) Mutta tänään patterit loppu avaimenperästä ja meni jonkun aikaa ennen ku hoksasin käyttää avainta lukossa ;) On se kumma kun mussakin tuntuu joku piiloblondi asuvan, vaikka välillä haluan muuta ajatella :lol:

Lähetetty: 22 Loka 2010, 09:42
Kirjoittaja Epezi
^yleensä enemmän murheita tulee käsijarrun käyttämättömyydestä.

164:sessa mulla oli pikkuleka takakontissa mukana. Aluvanteiden kanssa pamautin jatkovarren avulla pyöränpulttiin, pellivanteissa vaan suoraan napaan. Pääsääntöisesti auttoi.

Lähetetty: 22 Loka 2010, 09:54
Kirjoittaja Johanna
Mitä haittaa voi olla siitä? Oon tehnyt noin jo vuosia, enkä oo havainnu tähän päivään mitään negatiivista siinä :shock:

Lähetetty: 22 Loka 2010, 10:17
Kirjoittaja Rolle
^Katsastuksessa voi tulla harmia kun satulat jumissa.

Uusilla vaijereilla ei ole ongelmia ollut pariin talveen ja kässäriä on käytetty päivittäin.

Lähetetty: 22 Loka 2010, 11:13
Kirjoittaja Johanna
^Kyllä mä käytän esim. käynnistettyäni auton ja alkaessani ravata laseja tai jos muuten joudun tyhjäkäynnillä jossain olemaan. Mutta en jätä yöksi päälle.

Lähetetty: 22 Loka 2010, 12:58
Kirjoittaja liekki
Shakal kirjoitti:155 käsijarru hirttänyt kiinni, toivottavasti jäätynyt ja sulaisi päivän aikana.

Jos ei, niin miten saan sen vapautettua helposti työpaikan pihalla? Kerkeä työpäivän aikana juurikaan nettiä surffailemaan, joten vinkit olisi enemmän kuin tarpeen.
Epezi mainitsikin jo, että leka auttaa. Sopivankokoisella vasaralla olen naputellut pari kertaa irti. Ei muuten ole Alfassa ollut ikinä (kohta kuuden vuoden aikana) ongelmia käsijarrun kanssa, vaan nämä jumit oli Toyota Yariksessa, joka oli avokin työkärrynä joskus.

Lähetetty: 22 Loka 2010, 15:36
Kirjoittaja Shakal
Onneksi luonto oli tehnyt tehtävänsä ja työpäivän aikana se oli vapauttanut itse itsensä. Kiitos kuitenkin vinkistä tuon napauttamisen suhteen, nyt kun pääsin töistä pois, tuli tuota pällisteltyä sen verran enemmän (valossa..) että eiköhän se jatkossa auki saada KUN jumiutuu uudestaan :)

edit: ja vaikka ei tähän threadiin kuulukaan, niin tämä on avunsaamisen suhteen kyllä yksi parhaista autofoorumeista.

Lähetetty: 22 Loka 2010, 15:48
Kirjoittaja doublesix
Johannalle pojot! Itse en myöskään vedä/paina kässäriä ikinä yöksi päälle.Auto pysyy kyllä pykälä silmässä paikallaan ja jos oikein viettää,niin pistää pakin päälle. Ja aina välillä käyttää,niin ei ole leimalla ongelmia.

Aikanaan Chevy pick-up:ssa kässäriä ei polkenut kuin leimamies=8kertaa/8v. Ja aina meni läpi.

Joissain autoissahan toi on ihan tyyppivika.Ainakin Vectra-92.

Lähetetty: 22 Loka 2010, 15:57
Kirjoittaja Johanna
:mrgreen: