Talli ehkä vähän suuri sana, mutta aloitin pippanan ehostamisen. Jarrut kuosiin joka nurkassa, yhden alatukivarren vaihto, jakohihnan vaihto ja öljyvuodon korjaus, ynnä muuta pientä.
Toisesta takajarrusta tuli hylsy leimalla, kun oli levy ruosteessa. Ehkä se olisi vielä reippaalla jarruttelulla puhdistunut, mutta samalla puolella oli myös satulan toinen liukutappi jumissa ja palat jumissa, joten ei ihan turhaan tullut purettua. Jumissa olleen tapin oli edellinen reiska "korjannut" voitelemalla sen kuparitahnalla

Onneksi tuo oli ainoa ranetus.
Venakoppa vuotaa öljyä niin, että koko kone on märkä. Venakoppa ja kopan päällä oleva öljyputki on kiinni vain 34:llä pultilla, joille on jokaiselle useampivaiheinen kiristys ja eksoottinen kiristysjärjestys, ja pultista riippuen niitä kiristysmetodejakin taisi olla kolme erilaista, eli pikkuista vaille vittumainen homma
Takana oli toisen puolen jarrupalat jumissa, kun jarrusatulan kiinnitysrauta oli niin paksussa ruosteessa ettei pala mahtunut enää liikkumaan. Nyt on joka nurkan raudat hapossa kylpemässä, mutta millä ne kannattaisisi maalata, ettei ihan heti ruostuisi uudestaan?