Autofilaron Ari veivasi uuden pakoputken paikalleen Spideriin katista eteenpäin.. Ai että Ragazzonin rosteripönttö soi upeasti entisen, täysin loppuun ajetun ja reikäisen sohlon jälkeen
Kovin oli kuulemma hommaa lämmittää ja muotoilla putkea uudelleen, kun ei ensin meinannut istua millään palikat paikalleen.. Loistavaa palvelua ja asennetta, kuten aina ja veloitus suhteessa työn määrään erittäin hyvin kohdallaan!
^Itsellä valintoina oli joko Hugo, Mission Impossible 4 tai The Iron Lady. Kummallisen mielehäriön johdosta katsoin Maggie-dokkarin. On se Meryl vaan kova jätkä! Tämä tuomio ilman humppatupakkaa, mutta kenties hieman:
279km ihan vaan koska tuntui siltä (nää on varmasti jotain vakavampia oireita )! Ei edes paikkoja kolota, ainoa mikä oisi voinnut mennä paremmin oli sää, rupesi tiputtelemaan lunta...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
hagger16 kirjoitti:^Miten paljon köyhdyit putkesta?
Etuvaimennin Heikalta 105 eur, keskipätkä 159 eur.
Ragazzonin takapönttö Alfisti.netistä (myyvät nimellä il biscione racing) 299 eur. Tähän sitten vielä kiinnikkeitä ja alfisti.netin toimituskulut päälle niin kokonaishinta pyörii jossain 630 euron kieppeissä ilman työn osuutta.
Sääarpa oli kerrankin oikeassa ja pihalla tulee lunta. Alfassa on talvirenkaat alla ja melko pian pitäisi suorittaa ~150km siirtymä. Valtatiet on varmaan sulia, mutta perillä pääsee pienemmälle polulle kokeilemaan Q4:n suorituskykyä käytännössä. Ae ae.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Salilta kotiin ajaessa poikkesin Auto-Ilveksessä koe-ajolla. Hienoa kalustoa ja hyvän kaupan tein. Kaveri lupasi ottaa Lantikan ja GTV:n vaihdossa ja mulle tulee nyt laite joka on sekä maasturimpi että sportimpi kun nuo yhteensä _sydän_ ! Kaupan päälle saan vielä hienon Ocean Race takin!
Ajettin katsomaan Päitsin vikaa pätkää, perillä ilmoitus että peruttu. Harmi, kun en ole ikinä enduroa ollut katsomassa. No käytiin sentään maaliintuloa katsomassa niin pääsi vähän tunnelmaan.
Eikä ylimääräinen ajo haitannut olleskaan, tankkasinkin ekan kerran sitten Helmikuun
Tazio kirjoitti:Salilta kotiin ajaessa poikkesin Auto-Ilveksessä koe-ajolla. Hienoa kalustoa ja hyvän kaupan tein. Kaveri lupasi ottaa Lantikan ja GTV:n vaihdossa ja mulle tulee nyt laite joka on sekä maasturimpi että sportimpi kun nuo yhteensä _sydän_ ! Kaupan päälle saan vielä hienon Ocean Race takin!
Onnittelut!
Luovutuskin taitaa olla vielä tänään?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Kivaa ketjuun voisi laittaa, että aamu viiden aikoihin lähdetty työreissuun ja villi veikkaus että huomenna menee illan puolelle ennen kuin ollaan kotona. Työnkuva kyllä vaihtuu huomenna aamupäivästä ja ajoa tulee yhteensä noin 500km mutta töissä kuitenkin. Kivaa tässä on se, että huomenna tähän aikaan siis jo taas kotona ja tällä kertaa ei olla ees kun jälkiflunssassa töissä
Huomenna alle melkein tuliterä Mercedes-Benz Axor 1829.....8,5m kopilla, rosterilattialla, 490l tankilla, peruutuskameralla ja kaukolaudalla....mmmmmmm......sweet!
Tazio kirjoitti:Salilta kotiin ajaessa poikkesin Auto-Ilveksessä koe-ajolla. Hienoa kalustoa ja hyvän kaupan tein. Kaveri lupasi ottaa Lantikan ja GTV:n vaihdossa ja mulle tulee nyt laite joka on sekä maasturimpi että sportimpi kun nuo yhteensä _sydän_ ! Kaupan päälle saan vielä hienon Ocean Race takin!
-Tazio
Jos tollasen kaupan olisivat tehneet niin olisi automyyjä saanut kenkää!
Nyt äkkiä foorumilta iskuryhmä ja kasaan ja meille töihin käymään! Työkaveri suunnittelee uuden auton hankintaa joko tunteella (Alfa GT) tai järjellä (XC70)...
jeQQ kirjoitti:Massii eioo, mut iltajuomana Louis Massingin Brut Reserve. Pakko muuten juoda koko pullo, ettei mee pilalle..
Aijai, Champagnea... Kantsulaisten juomaa! Itse lisäsin varastoon Tsarine Rose Brutia 4 pulloa... Kun mökki valmistuu niin juhlissa juodaan champagnea...
jeQQ kirjoitti:Massii eioo, mut iltajuomana Louis Massingin Brut Reserve. Pakko muuten juoda koko pullo, ettei mee pilalle..
Aijai, Champagnea... Kantsulaisten juomaa! Itse lisäsin varastoon Tsarine Rose Brutia 4 pulloa... Kun mökki valmistuu niin juhlissa juodaan champagnea...
Kyllä! Tän vahvuus melkeenpä yllätti. Salakavala maku. Alko kuvaili tätä erittäin kuivaksi, mutta omassa suussa maistuu hyvinkin keskikuivalta!? Kuivasta kun yleensä mulla menee suu kyllä sellaselle sitruunalle, että huhhuh! Tämä taasen ei aiheuttanut toimenpiteitä, vaan maistui oikeastaan erittäin sopivalta. Vielä olis puol pulloo juomatta, mutta taitaapi mennä harakoille tällä erää.
Täytyy tehdä lisää hommia, niin saa duunista näitä "palkitsemispulloja".